-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #38297 üzenetére
Igaz nem E amg-t linkeltem be. Azt nem tudom,hogyan néz ki belülről. Anyagok stb. Bmw kicsit old schoolabb ehhez az S-hez viszonyítva. Ugyanúgy a 6 éves gombok vannak rajta. Ülés állítás is lent van ahol kurvára nem látod mi micsoda,csak tapogatsz,mint vak a hajnalban. Ezek az apró,de okos megoldások hiányoznak. Ez az új M5 nem csicsa autó. Inkább arra van,de pályázz vele. Viszont ha már közel 60 milla,akkor kapsz ennyiért jobbat is. Mondjuk pár limitált ducatit
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Hikvision
senior tag
válasz Gsx-rr #38300 üzenetére
Az E90 anyaghasználata,zajszigetelése, és az összerakási minősége kb opel szinten van, pedig nekem a 325iX elég fullos volt, sportbőr,harmann,fullMpack,stb stb. Esküszöm az E36 volt az utolsó hármas amit még tényleg élvezet volt vezetni, kényelemre mindenre, a hármasok közül. Pedig volt/kipróbáltam az összeset.
20 éve a PH-n.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #38316 üzenetére
Beszedes. Szerintem egyszeruen ezek ilyen jol kajalnak, nincs hokuszpokusz. Pontosabban a remap utan tenyleg kevesebbet eszik.
Pluszban meg hozzatennem, hogy a varosi fogyasztast az F10 -eknel nagyban befolyasolja az, hogy par km alatt az olaj mar 70 fokos. E92 -nel anno a viz nem melegedett be ilyen gyorsan, a varosi rovid tavokon az is megevett 10 -et.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #38328 üzenetére
Ez igaz. Tekintsünk el,hogy kapod vagy veszed. Kiadsz egy lakás árát ( sajnos ennyiért lakást sem kapsz lassan ) és hangja nuku. Dehát mondhatják,hogy akkor vegyél mustangot,de az nem luxus
Hú múltkor a cba novában láttam egy szarrá tuningolt asszem mustangot. Azt hiszem az itteni tuning autós cég tulajdonásáé. Ilyen idióta emlémák voltak rajta ( az a film amiben a kocsik robotok lesznek,nemjuteszembeacíme )[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #38386 üzenetére
En nem mentem bele a cserebe vegul, nem erne meg. Persze jol mutat, de a fenyszorokra en is nagyon kenyes vagyok.
A gyari lenne a legjobb, de azt meg kiprobalva nem talaltam eleg jonak.(szembejovoknek biztosan sokkal kellemesebb, mint egy Xenon...) Kar, hogy az Audi A8 -aset nem tudom beepitettni, vagy egy E Klasse -bol atrakni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #38389 üzenetére
Ledes, de teljesen mas, mint a gyari, Osram vagy Philips van benne, a DRL resze pedig nagyon hasonlit a gyari ledes lampatestehez. Kinezetre mint a gyari(tenyleg jol nez ki, talan az angel annyira nem latvanyos ennel oldalrol), de nem adaptive, nem ugy mukodik, mint a gyari led, mikeppen is erzekeli az autot szembol es akit kovetsz, majd azt kitakarja(bar ugye ahhoz kell a kamera es szenzor), es bukod a kanyarkoveto fenyszorot es az intelligens fenycsovat. Nem jobb mint a Xenon, de Adaptive Xenont berakni szinten koltseges, es halogenrol ez a legjobb alternativa, ha jobban akarsz latni.(mert a gyari halogen az tenyleg nagyon gyenge)
Egy elonye van a Xenonhoz kepest, hogy tenyleg jol nez ki, fiatalit az auton. Egy helyi sracnak is van ilyen az 520D -ben, ha nem rakom melle kepen a gyari led lampatestet, akkor nem tudom megmondani, hogy ez most OE vagy utangyartott.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #38451 üzenetére
Jó kérdés. Ez úgy rajtam maradt még az előző autóról.
Sok német ügyfél megszólt (szerk: nem is megszólt, de sokan szóvá tették kérdően) azért, mert öreg autóval érkeztem. Aztán mindig jött a magyarázat, hogy évi 50e km-nél nem fogok egy €30e-os autót koptatni. Így született kb az elnevezés. Aztán amikor azt kiütötték alólam, az e46 vette át a szerepét. A beszerzés is ezért volt sürgős.
Valójában most alternatíva nincs is, hiszen csak ez van közlekedni még jó pár hónapig. Szóval nincsen Mercim.
szerk2: De így visszaolvasva tényleg nevetséges.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
negro
őstag
válasz Gsx-rr #38517 üzenetére
nemetben is csak a dieselek lesznek majd szmog riado eseten, majd gondolom mas orszag ahogy magyarorszag is koveti ezt nem pedig a hulye minden Euro III alatti, meg a meghulyebb paros/paratlan szammal vegzodo rendszem alapjan lesznek a korlatozasok.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #38598 üzenetére
Pedig en is ugy tudom, ahogy Joamilestone irja, vagyis a kopottabb megy elore, mivel ott veszfekezeskor egyebkent is nagyobb a tapadas, leven a suly elore kerul. Mig a hatso resze az autonak 'elkonnyul', igy egy rosssz gumival eleg veszelyes tud lenni.
Es lasd:
Sracok, akkor most ezt rosszul tudtatok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #38609 üzenetére
Pedig pont a telinel meg kovetendobb pelda.
Totalcar szerint is. Es a gumisom anno nekem is allandoan a jobbat tette hatra, ha nyar volt, ha tel.
Csak gondolj bele, mi van akkor ha a hatso tengelyre megy a regi, rosszul tapado, kopott abroncs. Mivel az auto hatulja eros fekezesnel elkonnyul, mivel a tomeg elore vandorol, igy ha hirtelen kell iranyt valtanod akar veszfekezessel, akar nelkule, es megcsuszik az auto hatulja, Te azt az eletben nem szeded ossze, es az elektronika sem. Anno pont ezt demoztak a vezetestechnikai treningen. Azt hiszem ott 40 -el mentem ra a rantopadra, azt meg meg lehetett fogni. Na de 80-al eselyed sincs. Tehat ezt atultetve hetkoznapi szituacioba, eleg csunya dolog tortenhet, ha hirtelen veszfekezned kell, es iranyt is kell valtanod. Onnantol leszel csak utas, egy keresztben repulo autoval...Vagy eleg egy nagyobb szazalekos leejto, ahol fekezned kell. Abban az esetben annyira elkonnyulhet a hatulja, hogy meg szarazon is instabil lesz, nemhogy nem idealis aszfalton, rossz teli gumival. Nagyon sok baleset pl. ebben a szituacioban tortenik.Aki nem hisze, latogasson csak el egy vezetestechnikai treningre, ott elveszik az ember kedvet, es eleg gyorsan. Mondom ezt ugy, hogy voltam 3 treningen is a Groupama tanpalyan, ami regen talan Allianz volt.(Standardra meg Edesapam iratott be a jogsiszerzes utan, kaptam egy premiumot szulinapra, es 3 eve voltam a nagysebessegun, ami igazan real life volt)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
majnkopf
tag
válasz Gsx-rr #38609 üzenetére
Most is hátratetettem a jobb állapotú gumikat (igaz 1 tized volt az eltérés mm-ben így nem annyira számottevő a különbség) ahogyan mindig is oda fogom. Nekem gumisok és autóhoz értő ismerősök is inkább a hátsóra raknák.
#38617) Newlachka: ki kell tisztítani az érzékelőket, hogy kapjon belőle naftát. utána rendesen fog működni
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #38758 üzenetére
Azt mondjak, minel erosebb autoban ulsz, annal nyugodtabb es megfontoltabb sofor leszel. Eros autoval nem keresed, ki akar 'versenyezni', nem is nagyon allsz le senkivel sem. Legalabbis nekem nagyon jot tett, felesegem tudna a legjobban alatamasztani.
Don't Tread On Me
-
Skimaster
senior tag
válasz Gsx-rr #38799 üzenetére
Én itt lakom Magyarországon,ezért ebben gondolkodom.Pont nem érdekel,hogy Németbe meg Angliába mi a sz...r van,bár tudom,hogy valamennyire hat ránk is.De ez a dízel dolog,olyan,mint a körforgalom...Nyugaton már rég az volt minden kereszteződésben,amikor nálunk még csak kezdték a lámpákat telepíteni.15 év csúszásban vagyunk minimum.
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #38818 üzenetére
Ebben benne van ket szett gumi is (300k) egy gyari szett felni, egy par komfortules. Ezen kivul minden tomites, vizcsovek, tartobakok, minden folyadek (csak a valtoolaj es szuro tobb mint 100k), plusz lengescsillapitok, fek, stb
Varatlan meghibasodas egy feszultsegszabalyozo es az antennaerosito volt, a ketto egyutt kerult 70 ezerbe. Szoval igazabol kopoalkatreszeket csereltem, meg olyan dolgokat, amikkel biztosithatom, hogy a most 13 eves auto 5 evig uzembiztosan szolgaljon, ne repedjen el vizcso, ne folyjon olaj, stb.
Barkinek szivesen megmutatom, hogy mekkora hulladek, munka utan a XIII keruletben. nyugodt szivvel oda mernem allitani barmelyik most hirdetett, akar LCI-s, a sorozat vegen gyartott peldany melle, nem vallana szegyent. Ez nem egy lelakott es a pusztulas fele sodrodo ciganyverda, mint a legtobb E60.
Csak a fentieket fokozatosan, jellemzoen olajcserek alkalmaval kerultek kicserelesre, ezert irtam, hogy meg nem volt 300 ezernel olcsobb olajcserem. Koltoi tulzas. Te sokkal ujabb autokkal jarsz, azoknal ezek meg nem jonnek elo.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #38821 üzenetére
Valahol egyet is értek meg nem is.
Egy újabb, jobb autóra ugyan úgy el kell költeni ennek legalább a felét. Pl váltó olaj-szűrő alap, ahogy az egyéb folyadékok is, valamint a gumizás is ennyi vagy több.
A csöveket nem tudom, bár szerintem az inkább túlbiztosítás még ilyen korú autónál. -
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #38824 üzenetére
Igazabol, ha egy 3 evvel fiatalabbat veszek abbol a penzbol, nem biztos, hogy elorebb lennek. Kilometerben nem lenne sokkal kevesebb benne (ezt is csak 195-tel vettem). Egyedul az LCI lenne elony. Ez nem a kinalat aljarol valasztott auto volt, es igy legalabb tudom, hogy mi kerult bele, plusz felszereltsegben is mindent tud (pl. van benne HUD, amit imadok), amire szuksegem van. Bar egy kovetoradaros tempomat nem lenne rossz, de az ritka, mint a feher hollo.
A mai fejemmel egyebkent egy akar kicsit tobbet futott LCI 25d-t vennek, ugyanilyen leellenorizheto eloelettel. A negyhengeres dizelbol atulve meg a hangja is nagyon tetszene.
De masfel evvel ezelott nagyon nagyon benzinest akartam. Majd az F11-nel ujra atgondolom. Ott mar csak a szebb hang szolhat majd a benzin mellett, mivel ugyanolyan komplikaltak lettek, mint a dizelek.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #38829 üzenetére
Ezért vesz, aki megteheti új autót, mert ott tervezhető a költség. Annál az elavulás a legdurvább pénztemető, ezért is nem a magáneladás az, ami manapság dominál, kevesen tudják kigazdálkodni...
Igazából a benzin is beleszámolható az autós kiadásba-úgy lesz reális, ha már ki kell fizetni, meg még a garázs fűtése is, mert ha nincs ott kocsi, akkor az a költség sincs...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #38832 üzenetére
Ha van egy házad, de nem mész haza, akkor az a tied még?
Igen, ha nem állsz bent akkor is fogy a pénzed az autó miatt, tehát az az autó fenntartási költsége. Nem számít bele az autó árában, ez járulékos költség. Egy közgázos biztos szebben elmondaná.
Ha fix, kis összegből kéne neked egyedül mindened megvenni, fenntartani szerintem könnyebben értenéd...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
-
majestic
őstag
válasz Gsx-rr #38877 üzenetére
Nem veszem fikázásnak, nagyon meg vagyok elégedve vele (egyenlőre). Vétel előtt kipróbáltam az 530D-t is, valóban annak (kívülről) szebb hangja volt és erősebb is jóval, de nekem ez bőven elég. Szerintem ha nem lenne méltó a 2000-es az új 5-öshöz, akkor nem raknának bele ilyen motort... Magyarországon a városban ezt is alig tudom kihasználni nemhogy az 530D-t... Olyan dolgokat, amiket te leírtál, nem tapasztalok, az E90-eshez hasonlítani pedig szerintem badarság. Amúgy van a családban egy E91 316D és az is nagyon szépen megy... A G30-al csak nagy ritkán tudok gyorsúlni úgy ahogy szeretek, akkor viszont nem sokan maradnak mellettem . A fogyasztása 6,5 - 7.0 liter városban, dugókban, városon kívül, országúton pedig 5,5 litert. Engem az érdekelne, hogy szerintetek mennyire tartós ez a széria, ilyen motorral?
[ Szerkesztve ]
Macbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2024), G30
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs