-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #66290 üzenetére
A suly ellenere a sima I4 jobb fogyasztast produlkalt ,mint az M3
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66288 üzenetére
Egy E39 ehhez képest egy nyeklő-nyakló kartonból hajtogatott tákolmány + tizedannyi felszereltsége volt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #66288 üzenetére
A v8 volt 2 tonna, a sor6 siman van 1700 korul v efolott
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66294 üzenetére
"de nem érezted annó olyannak"
Persze, mert akkoriban az átlagautó még szarabb volt. De ha vezetnél egy mai komolyabb autót dinamikusan egy adott útvonalon, utána ülnél át az E39be, akkor éreznéd a különbséget, zavarna hogy nem jó a régebbi. Lehet nem tudnád megmondani hogy mi az oka, de éreznéd.
Az E39 fejlesztése a 90es évek elején indult, a CAD rendszerek még gyerekcipőben jártak, szimuláció dettó, primitív dolgokat tudtak csak megnézni, a fejlesztés inkább megérzésen, tapasztalaton és próbálkozáson múlt.Az i4 az első csavartól kezdve a virtuális térben született, komplex szimulációk sora futott le már az első prototípus megépítése előtt. Manapság komplett crash, terheléses, áramlástani, zaj- és egyéb dinamikai szimulációk lehetségesek, sokkal pontosabban tudjuk hogy mi miért történik. Azon kívül eltelt 30 év, összegyűlt egy csomó tapasztalat, sokkal jobban ismerjük a worst case eseteket, arra célzottan tudunk méretezni. Például ezért is könnyebb a Tesla, mert ők ezt nem tudják vagy nem érdekli őket, konkrétan tudok olyan Tesla alkatrészt ami a mi előírt ciklusszámunknak a tizedét! tudja, de gyakorlatilag az összes ilyen. (Nem beszélve például a brutálisan szar korrózióvédelmükről, pár év és durva dolgok fognak náluk jönni).
Azt kellene megérteni hogy nem építünk felesleges anyagot az autókba. Minden egyes kiló acél, alumínium és egyéb anyag kemény pluszpénz, amit minden egyes autóba belerakunk, és mindegyiknek oka, célja, és magyarázata van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66297 üzenetére
Valójában nincs olyan hogy nagy csomagtartó :)
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66312 üzenetére
"Nagyon osszák Karottát, hogy mielőtt mérték volna a BMW-t
szétcsaptáklemerítették az akkuját és így nem fair az összehasonlítás..."Én vótam :)
Meg is sértődött és megfenyegetett hogy kitiltPazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #66312 üzenetére
Kicsit hitelesebb volt nekem a Laptiming video a nagyobb tapasztalatu soforokkel mint ez a csak ugy bemondott szamok.
Merlegre fontos volt tenni, de mert idot nem tudott prezentalni.
Eddig se neztem a videoit ,mert elgurult nala valami, ezentul biztos nem fogom
Minden volt a videoban csak szakmaisag nem. -
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #66419 üzenetére
Aha. Lehetne már európai is. Talán nem két évet kellene várni egy épkézláb autóra. Már ha van pénzed rá.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #66422 üzenetére
Viszont ilyet már soha nem fogunk hallani [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vismajor01
addikt
válasz CharlieDrop #66425 üzenetére
Amekkorát kell. Értem én h nem Toyota, de gondolom bmw és bmw között is van jobb és rosszabb konstrukció.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #66425 üzenetére
Ez egy konkrét válasz volt!
Ahogy írod, mert a lista elég hosszú!Vismajor01: Ezredes tudna egy szép listát írni. Szerintem keeresd őt és segíteni fog neked.
261.000km, 15 éves a kocsi és dízel? Inkább abban több van.
Vezérlés csere, porlasztó felújítás, hűtőkazetta csere, szívosor tisztítás és a többi cucc.
Inkább ilyet jobb komplett szétszedni és felújítani aztán kimegy a világból is neked, mert nagyon jó motor. 1-2M alsó hangon pluszba.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vismajor01
addikt
válasz CharlieDrop #66427 üzenetére
Ezeken a vezérlés mikor cseres? Ezek alapján érdemes olyat keresni ami vezetett szervizkonyv+számlák és még volt rajta a vezerlescsere?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz CharlieDrop #66433 üzenetére
Akármikor ide jövök BMW-rol legyen az 5os GT vagy e92 hármas, mostmeg X5 de mindegyik egy beteg szar és a gatyám ramegy majd minden reggel. Komolyan ti milyen bmwket vezettek h az általam kinezettek ennyire taligak? :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #66442 üzenetére
Ha mar ilyen huzos ttetelekrol beszelunk akkor valoszinu nem bemondas alapjan hanem szervizszamlak ellenorzese munkalap, lehet tajekozodni.
+ 1 atvizsgalas. De igy ,hogy azonnal ravagja valaki barmelyik hasznalt autora, hogy egy nagyszervizzel kell keszulni az furcsa
Pl en meg iden a dizelbe bele se ultem, de 700.000 volt az idei szerviz.
A csomagtartotelesztkopoktol kezdve a porlasztocsucsokig amit kellett mindent csereltunk.
Kor es kilometer alapjan meg a bontoba lenne kuldve -
Vismajor01
addikt
válasz CharlieDrop #66531 üzenetére
Az nekem lassú, rx400h
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #66571 üzenetére
Mai világban nem sok elkölteni,csak megkeresni nehéz. Sok embernek 1,5 havi bére. Még jó,hogy nem egyben van a kettő lámpa hátul.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Fr3eWar
őstag
válasz CharlieDrop #66597 üzenetére
Olvastam, hogy visszahívás javítás stb is volt. Ez inkább csak biztonsági kérdés, hogy jól olvastam-e.
Volvo V90 meg 520/525 között vacilláltam, de jobban húznék a BMW irányba. -
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #66600 üzenetére
Azert az, hogy nincs repedve es nem cserelik, kemeny. Nyilvan allapottol fuggetlenul illdomos lett volna. Mi van ha ra 2 hettel kireped.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #66702 üzenetére
Kezdodik. Tenyleg vennem kene 1 teletanknyit, vagy kettot, eltennem. Keveset megyek, igy eleg lesz osz kozepeig kb.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #66702 üzenetére
Ezt a 2-3 hetet 1 tankkal kibirom.
Mar reg normal aron 700 korul kellene adni piaci aron lehet nem lenne ez.
Amit most csinalnak az vicc! -
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #66728 üzenetére
Nincs csak megérzés, ma játszottak reggel az árfolyammal is… ilyenkor rendre van valami parádé. Az összes portál meg világvége benzin hiányt tol, az árstoppra hivatkozva.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #66805 üzenetére
A német rendőrség első meglepetésében félreértett egy feliratot az autón, de azóta volt hivatalos nyilatkozat is, nem önvezető volt.
Hogy a L2-es rendszer aktiválva volt-e azt meg majd a vizsgálat megállapítja.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
bandi0000
nagyúr
válasz CharlieDrop #66819 üzenetére
Pedig eddig mindenhol azt lehetett olvasni,.hogy az N47 a nyűgösebb
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz CharlieDrop #66823 üzenetére
Jah értelek, hát 60Le-s F astra után szerintem nekem elég lenne
Xbox One: bandymnc
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz CharlieDrop #66886 üzenetére
Pontosabban?
-
Mattb
senior tag
válasz CharlieDrop #66921 üzenetére
250-255 kozott volt elvileg a valtoban olajcsere es vezerlescsere a csapagyakkal egyutt. Kaptam szamlakat az elozo tulajtol, de kepeket nem, igy nem tudom biztosra. Most 280 van benne.
Amikor vettem egy ismeros lefuttatott rajta mindenfele diagnosztikat, es minden ertek rendben volt.
de gondolom a motor megbontasa nelkul ezek nem derulnek ki. -
vedini
őstag
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #67126 üzenetére
Nem a csatlakozo az RJ, hanem a kiosztas? Csak a leirasban mashol is ethernet szerepel. Az RS232-t meg ugy tudom, hogy az a classic soros neve
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
válasz CharlieDrop #67128 üzenetére
Az rj45 a csatlakozó típusa (az is lehet egy szabvány). A kábelnek is lehetnek különböző minősítései (pl a cat5-nek elég a 2 érpár is, nem kell a 4 pár, mint a cat5e-nél, miközben mindkét ethernet kábelen rj45-ös csatlakozó van).
Aztán az megint más tészta, hogy az adott kábelen milyen protokollal kommunikálnak az eszközök (pl tcp/ip)[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Clain
tag
válasz CharlieDrop #67272 üzenetére
Bocs, rosszul írtam
140kw (nem Le) -
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #67339 üzenetére
Elkiabáltam. Már lehet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #67474 üzenetére
Nem ad-vesz óráról van szó, hanem konnektor lehetőségről a garázsban, sima mezei áram vételezési pont.
Nem egyszerű az áram szolgáltatóval… saját tapasztalat, 3 hónap volt a napelem és csak a szolgáltató miatt. Azért nem volt több, mert folyamatosan szívtam a vérüket…[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67652 üzenetére
Ok, köszi. Akkor egyelőre ebben bízok én is
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #67693 üzenetére
GM 5L40-re gondolok (e39 25d), és ezen szeretnék, mert mióta kitakarítottam a szívósort, ledugóztam, meghajtottam, szöges ellentéte a korábbi viselkedésének. Eddig nyomatékból lehetett autózni vele, nem váltott vissza, ha csak nem nyomtam meg a kickdown gombot, azóta viszont már 90ről egy közepes gyorsítás is visszavált. Olyan érzésre, mintha gyengébb lenne, de ha S-be rakom és 5.ben hagyom, onnan gyorsítva tökéletes az ereje. Ezért akarnám resetelni. Mondjuk azt is jó lenne tudni, hogy egy jó, nem retkes szívósoros és friss turbós, patika 25d mit tud, de ilyet még nem láttam, csak nem érzem az autót 163 lóerőnek. Jelenleg olyan, mintha egy nagy turbolyuk lenne, akkor megy, amikor van nyomás, de az később jön meg.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #67695 üzenetére
Na de ennyivel, hogy ilyen módon érezhető?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #67697 üzenetére
Nyilván nem olyan, mintha nem menne a turbo, de érezhető. Valszeg a váltó is meghülyült kissé. Viszont valszeg igaz, hogy ettől lehet, mert először nem dugtam vissza a csappantyú szelepét, és akkor végig nyitott állapotban volt, akkor is gyengébbnek éreztem alul. Majd megszokom akkor, vagy lesz kis korrekció chip-el.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #67693 üzenetére
Sikerült am, jobb lett jócskán az autó, nem is vált vissza fölöslegesen, ha gurulok, akkor nem teszi azonnal magát "üresbe", hanem szépen tartja, hamarabb is lockol
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #67731 üzenetére
Nem a napi használatról volt szó hanem a szervizbe vitelről és hogy oda milyen állapotában adja le/viszi be az ember az autóját.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #67935 üzenetére
Szerintem sem rossz,.sőt.
Erre utaltam egyébként korábban, amikor arról volt szó hogy az évnek még nincs vége.
Szerencsére nem az XM lett az egyetlen önálló modell az ötvenedik évfordulóra
Még ha limitált és baromi drága is.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #67975 üzenetére
Az ilyen vásárlások céges formában mennek, senki sem “saját” vagyonból erőből fizeti ki újra és újra ennyi pénzt, ha nem tudja leírni, tetemes részét.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67979 üzenetére
Tartós bérlet szerintem a legtöbb esetben rosszabb. Nekem biztos, mert nem kellenek ilyen szolgáltatások, hogy téli nyári gumi csere, tárolás. Szervizbe hordás stb.
Én amiket néztem kb. az jött ki, hogy a 4 éves bérleti díj annyi mintha kifizeted a 40%-át az autónak és utána lízingeled. Csak az a különbség, hogy a végén a tiéd lesz a verda. Ott meg visszakerül a bérbeadóhoz. Ha meg befigyel egy olyan időszak mint a covid, hogy hirtelen nulla lesz a futásteljesítményed akkor így jártál az a bérbeadó nyeresége. Azt persze nyilván kiköti, hogy mennyit mehetsz vele max per év. A végén meg a megmaradt autó nem azt a 40%-ot fogja érni.Nyilván aki arra megy, hogy leszarja mit művel az autóval és szétüti, hajtja annak lehet jobb a tartós bérlet de az átlag kis céges tulajnak nem biztos.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67984 üzenetére
Én is cégről írtam, senki nem említett magánszemélyt, kivéve amikor vevőkijelölés van nyílt lízing esetén.
Minden autónak van ÉCS-je, nem értem hogy jön ez ide?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67987 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy tartós bérlet vagy lízing. A végén ugyanott leszel anyagilag, sőt a tartós bérlet esetén rosszabb. Még mindig nem értem mit akarsz mondani ezzel.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67992 üzenetére
Értem már, igen ott nincs ÉCS, van bérlet ami kvázi ugyanaz a végén
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #67995 üzenetére
Ez igaz, bár nem tudom ennek mi az előnye, nem vagyok könyvelő. Az biztos, hogy most a kamat hatalmas egy lízing esetén ami visszajön, tartós bérletnél meg nem.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #67984 üzenetére
Telefonnak nincsen értékvesztés? Vagy laptop stb? Mindennek van. Hazudtam, rolex pepsinek nincsen mert nem kapsz
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #68027 üzenetére
Igen, az összes I3-ba ilyen, ezért is vicc az egész, lifetime.
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #68025 üzenetére
Ahogy nézegettem 2021-ben voltak azok az E39-ek amik rendesen beindították a fantáziámat...
Néhányban ugyanazok benne voltak mint az enyémben: napfénytető, ülésfűtés, fényszenzor, esőszenzoros ablaktörlő, automatikusan sötétedő belső tükör, 2 zónás digitális klíma, xenon fényszóró, 4 elektromos automata ablak stb:
- 530i kézivel
- 530i automata váltóval (nekem városban nagyon jól jönne...)
- 540i automata váltóval"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KAMELOT
titán
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #68039 üzenetére
Ezért nem járok városba napközben. Bedurran a lábam.
tasiadam: A szakértő Joci megmondta
Chris0321: Tudod, hogy írtam. Kinek, hogy jó. Természetesen nekem is tetszik a manuál váltó egy sportos kocsiban, ha nem városban kell szórakozni vele. Péntek este jó autózgatni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs