-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #51229 üzenetére
Hát én még ilyet nem láttam. Itt is kézi váltót ír. Téved a bimmerwork?
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #51229 üzenetére
Néztem 2 oldalon is, az egyik automatának míg a másik kézinek írta. Így érthető, hogy a szerelő rossz olajat küldött ha ott nézte ahol automatát írt viszont én nem tudhatom melyik téved hisz átépített is lehet.
-
freaghill
őstag
válasz CharlieDrop #51237 üzenetére
Okés akkor ezzel várok. Köszi
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #51241 üzenetére
Nem használnék dízelt városba. Ha szükségem van a dízelre mert mennék nagyobb távokat akkor vennék mellé egy kis benzinest de ha nem akkor lehet megérné lecserélni egy benzinesre. Én benzinest vettem mert a legtöbbször csak a szomszédos (15-20 km-re lévő) városokba járok és általában csak évente párszor megyek nagyobb távot (max. 180 km).
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #51243 üzenetére
Az nem sok idő. Régen volt úgy, hogy havonta egyszer használtam csak a kocsim, mert átmentem a 15 km-re lévő városba bevásárolni. Azt még nem írtad, hogy használnátok-e hosszabb távokra pl. nyaralás miatt amire jó a dízel vagy pl. a kis benzinesbe be sem tudnátok-e miatt pakolni.
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #51241 üzenetére
Látod nálam is ez van a 30d-vel
De mondok jobbat, édesanyámnak diesel E-pace-t vásároltak városi használatra (1-6km-es távok főleg)... Elvileg direkt meghajtja hétvégente, ami 1 év alatt 3hetentére változott annyi változással, hogy most szeptembertől már előfordul heti 1-2 80-80km-es táv, mert öcsém másik városba jár középsuliba. 1,5 év alatt még nem lett kuka a motor, de kíváncsi leszek meddig húzza
Nálam sem jobb a szitu, bő 1 éve napi 5,2+5,2km-re használom, ami bevásárlás esetén is összesen 18km 3 szakaszban... 3-4 hetente van csak 75+75km-es kocsikázás. Amíg nem volt jogsim fél évig, addig megoldottam tömegközlekedéssel még a vidéki utat is, szóval azóta tudom, hogy egyáltalán nem létszükség a kocsi, de míg a vonatok kultúráltak (az újabb fajták), addig a metrófelújítás engem elég kellemetlenül érint és teli van full csöves göthös emberekkel. Amikor járok kocsival, az út kb. 20perc kicsit nagyobb forgalommal, de volt már 40perc is. Tömegközlekedve 50perc, amúgy 30ból meglenne felújítás nélkül. Így azért oda-vissza bő 40percet nyerek, annyit megér nekem mind az időnyereség, mind az, hogy nem nyomorgok, és nem leszek minden járvány esetén beteg.Az "A" verzióval én nem tudnék nyugodtan együtt élni.
A "B" verzió simán jó. Mi pl. bevezettük h minden szombat közös főzőnap, nálatok lehetne hétvégén vmelyik nap egy hosszabb kocsival-kirándulós nap Meg távoli rokonokat is lehet látogatni. Kellemeset a hasznossal, még lehet kajával is várnak , fedezi vmennyire az üzemanyagktg.-etA "C" verzió már bonyolultabb. Ugye a te kocsid is nemrég lett teljesen rendbe rakva, ennek a felárát meg lehetne próbálni érvényesíteni eladásnál, max. hirdeted évekig sikertelenül, viszont az autó értéke zuhan akkor is, ha nem használod...
Én végiggondolnám, hogy kell-e tényleg 2 autó a családba, megoldható lenne-e 1-gyel. Ha mindenképp kell 2 autó, akkor milyen használatra kell a 2. autó, hogy nem elég az 1., és hogy erre mi a legoptimálisabb választás. Ha ezek szerint megváltozott az életvitel és már nem kell hosszútávokat kocsikázni, akkor igen, a kocsit is érdemes lehetne lecserélni egy a mostani használatra tökéletesen passzolóra.Nemrég összedobtam magamnak egy kalkulációt, hogy a jelenlegi évi 15ezer km-es használat mellett hogyan alakulnak majd kb. a költségeim: [link]
Nem kell egyetérteni a számokkal, az elmúlt 11 év tapasztalatából és elmúlt bő 1 év használatából indultam ki mai árakkal számolva, nálam ez ennyi. A parkolás meghökkentett, de heti 2-3 óra parkolgatás be szokott csúszni, az pedig 1 évre nézve hát ennyi... A szervíz pedig hát inkább pár évig szinte semmi, majd egyben sok.És akkor még lehetne csavarni a dolgon, hogy mi lenne ha 5m Ft menne "biztonságos" állampapírba, ami évi átlag 5% 5évre, de számoljunk 6 évre. Közben hozzá is adtam.
Ha vannak egyéb távlati célok (másik lakás, drága utazás, új autó vásárlás), akkor futnék még1 kört a tényleg kell-e nekem 2. autó a családba gondolatmenettel, mert csak viszi a pénzt még azzal is, hogy csak ácsorog.
Bocsi, ez megint hosszú lett
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #51248 üzenetére
Van az az anyagi szint, ami mellett miért ne legyen mindenkinek egy kocsija
Megoldható, hogy autó se kelljen persze, de azért 1 kocsi kell a házhoz.
A bömöst meghírdetni, a kis fiat helyett kéne valami még nem túl nagy benzinest v. hibridet lesni, ha városban mászkáltok, amivel még egy-egy kirándulás is sima, kényelmes ügy, de közben még nem túl nagy városban rohangálásra, én legalábbis ilyesmi gondolatmeneten indulnék el. Nekem pl. az új toyota camry / lexus es 350h bejövős lenne, szép nagy hely van hátul is, de nálunk pl. mindig az van, hogy ha valami nagyobb bútort kell pakolászni, akkor mindig apám egyterűjét kell használni, szélsőséges esetben céges teherautót kölcsönkérni. Ezek nem adnak rendes vezetési élményt sajna, és városba is nagyok, de van hova pakolászniKisautókkal egyébként hadilábon állok. Ha balesetes cikket olvasok, ahol haláleset is volt, szinte mindig kisautós az áldozat.
pl. x6-os szlovák csaj felöklelte a puntot. Most vhol a mentő belement egy kocsiba, a nő meghalt az anyósülésen (renault clio). Szlovákoknál előzőtt porsche cayenne, szemből frontális skoda fabiaval. Fabiasok meghaltak. Biztos lehetne még sorolni...
A másik dolog, hogy nem is tisztelik a forgalomban, sokkalta veszélyesebb közlekedni velük + még csak nem is biztonságosak nagyobb tempo mellett, mert nem arra lettek tervezve (húgom yarisánál pl. túl könnyű a kormányzás ilyenkor, vészfékezésnél pedig megindul a hátulja. Közben pedig egyik legjobb kisautó elvileg... akkor milyen lehet a többi ? ) -
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51265 üzenetére
Ennyi alkalomra még kb. ferrarit is bérelhetsz egy kocsi fenntartása helyett. Nincs nyűg a takarítással, adó, matrica... Mi is járműszámcsökkentésben vagyunk, de nem akar összejönni, de más számára könnyebb tanácsot adni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51270 üzenetére
Az 500-ast megtartanám, dízel meg menjen a háztól... Amikor nagyobb, vagy gyorsabb kocsi kell, akkor lehet bérelni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51272 üzenetére
Nem tudom, hogy hogyan működik, csak gondoltam bedobom...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #51287 üzenetére
Akkor én megtartanám. Az 500-as meg cserélném egy ugyanolyan elektromosra
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #51277 üzenetére
Add el az összes autódat és a fél házadat és vegyél egy fronthajtásos új 1-est. Minden probléma megoldva
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51360 üzenetére
A kényszer szülte, igen-belegondolsz, hogy van egy szupersport kinézetű kupéd és egy Siófok-Bp távon (német autópályán) otthagy egy 535D 4 személlyel, csomaggal. Mondjuk az I3 kínai motoros kiegészítője még lejjebb van... Ezeknél amúgy ki is van mondva, hogy kevés üzemanyagra vannak kihegyezve. Poénnak jól, de autónak... Amúgy nem az emberi lét legaljára gondoltam, hanem az autó igényességére.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51365 üzenetére
Totálkár ilyesmit ír az i8-ról: "Talán jobb is, hogy nem mutogatják nagyon ezt a motort", "Száz fölött már nem annyira vigyorgós, bár szépen megy, de a német autópályán jobb nem emberkedni vele, mert a végén jön egy chippelt TDI." Teljesítményben ott van, mint egy M54B30, amit mindenki megénekel, de a 3hengeresekre max motorkerékpárban csettintenek... A négyhengeres TD is tök jó valamire, de az kompromisszum, kb. a háromezres benzines teljesítménye olcsó tankolással. És itt az olcsó tankoláson van a hangsúly, mert a komplikált motor miatt sokkal nagyobb a rizikófaktor a szervíznél. Te miért is gondolkodsz az 20D eladásán és nosztalgiázol az 323i-ről?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #51367 üzenetére
Ebben a topicban minden szar és lesajnálós ami 6 henger alatt van, nem vetted még észre?
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #51367 üzenetére
Szerinted a V8 jobb, vagy a sor4? Részemről egyértemű, bár a német V8-at annyira szeretem. Akinek az autózás több, mint közlekedés, annak a hangulat kell és a hangokhoz, karakterisztikához a több henger a jobb. Egy 20-25d 5-X5-ben az olcsó fenntartás miatt van csak, belépőmotor...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #51401 üzenetére
Csak az RX450 johetett onnan szoba, mert a tobbi (NX, GS, IS) kicsi (kiveve az LS, az meg egyeb okok miatt nem praktikus). Viszont az RX-ben igencsak oreg es szar infotainment van, cserebe szerintem draga.
Szoval nem maradt egyebkent ki, csak elfelejtettem irni; de igazabol nem jott komolyan szoba. Pedig a hajtaslanc kiraly.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
ittakary
nagyúr
válasz CharlieDrop #51478 üzenetére
amikor írta, hogy még az indexbúra sárgaságára is odafigyelt, meg az összes anya színére, akkor dobta le az agyam az ékszíjat...
-
veterán
válasz CharlieDrop #51494 üzenetére
Nem, nekem F11 van, barátomé a G11. Egyenlőre így is marad Az Attilát is Atillának kellene írni a hun jelentése szerint, de mindenki Attilának írja. Nem ez a lényeg, hanem hogy megértsék, mit akarsz mondani.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
#15490560
törölt tag
válasz CharlieDrop #51528 üzenetére
Köszi azért. Majd remélem akinek van hasonló tud majd írni egy-két szót.
Molnarpeter: remélem ez nem a jó magyar “jóindulat”. Szállítmányozó cégem van, úgyhogy mondjuk, hogy így is jó az ár
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #51521 üzenetére
1300-1400 euro/fő
-
veterán
válasz CharlieDrop #51709 üzenetére
Nem tudom, még nem próbáltam, és valszeg nem is fogom. Az más műfaj, más világ. Az megvan, hogy a japánok kezdenek a népfenntartás ellen menni? Annyira az árnyékvilágban élnek a fiatalok, hogy nem szülnek elég gyereket és csökken a népesség. Nincsenek normális emberi kapcsolataik. Komplett városok állnak elhagyottan az országban, ingatlanostól, infrastruktúrástól. Mi Magyarországon vagyunk, remélem nem jutunk el a Kei autók szintjére.
De ha már itt tartunk, megyek a Jakuzába, 38 fokos. Muszáj volt olcsó ötöst vennem, sok a villanyszámla.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
whitezo88
nagyúr
válasz CharlieDrop #51779 üzenetére
99es 18i körcsatis szintén.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #51801 üzenetére
Nem ismerem az F és G szériát. Itt egy részlet a forditásból: A BimmerCode lehetővé teszi a BMW vagy a Mini vezérlőegységeinek kódolását a rejtett funkciók feloldásához és az autó testreszabásához.
Aktiválja a digitális sebességkijelzőt a műszercsoportban, vagy hagyja, hogy az utasok videókat nézzenek, miközben az iDrive rendszerben vezetnek. Tilos letiltani az automatikus indítás / leállítás funkciót vagy az aktív hangtervezést? Ön képes lesz ezt és még sok minden másolatot kódolni a BimmerCode alkalmazás segítségével.A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #51801 üzenetére
SUPPORTED CARS
- 1 Series (2008+)
- 2 Series, M2 (2013+)
- 2 Series Active Tourer (2014+)
- 2 Series Gran Tourer (2015+)
- 3 Series, M3 (2008+)
- 4 Series, M4 (2013+)
- 5 Series, M5 (2008+)
- 6 Series, M6 (2008+)
- 7 Series (2008+)
- 8 Series (2018+)
- X1 (2009+)
- X2 (2018+)
- X3 (2010+)
- X4 (2018+)
- X5, X5 M (2008+)
- X6, X6 M (2008+)
- X7 (2019+)
- Z4 (2009+)
- i3 (2013+)
- i8 (2013+)
- Mini (2008+)
- Toyota Supra (2019+)A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #51807 üzenetére
Itt a típusnak megfelelően meg tudod nézni mik a lehetőségek.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz CharlieDrop #51853 üzenetére
Az E60-at ott csak a dizájn (Chris Bangle) végett hoztam elő, a beltér minősége gondolom hasonló. De ez a nem anyagában színezett felület, például a könyöklőnél, az extra gáz módon használódott el. Értem én, hogy a belépőmodelleken meg kell fogni a pénzt, de egy 7-esnél azért szerintem ez nem elfogadható.
Más: Ma visszaszereltem a felújított DISA-szelepet, gyönyőrűen nyit-zár, ahogy kell. A VANOS-t viszont mégis fogom perselyezni is, egy kis dugattyúhangja már azért van.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #51878 üzenetére
Az a baj az I3-at nem fejlesztik tovabb, pedig ez a kategiria amibol a legtobb fogy
Szimi: ez hulyeseg. Bmw es az Audi is nyilatkozta,hogy 30 evig meg menni fog a dizel.
A masik baj,hogy egy elektromos auto kilometerenkenti "uzemanyaga" ott van mar mintha 4-5 literes fogyasztasu autoval jarnal.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz CharlieDrop #51886 üzenetére
Ja, véges a kőolaj is, ráadásul a kipufogógázból nem lehet visszanyerni a benzint. Valamikor általánosban még azt tanították, hogy szocializmus + villamosítás = kommunizmus. Most úgy néz ki, hogy "demokrácia" + villamosítás = kommunizmus.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #51889 üzenetére
En ha hazamegyek es valaki odaadja, es kibirja nekem Balatonig normal tempoval akkor szerintem veszek
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #51948 üzenetére
Céges autónál simán el tudom képzelni,hogy idő se volt erre... Pl rohangálnak egész nap kinek van ideje ezzel szarakodni???? Mindig olyan helyre állni ahol van töltő sok ember csak az utcán tud parkolni éjszaka. Ott megint,hogy tölti ????? Elhiszem,hogy szar időben hóban fagyban esőben ha lenne is mód tölteni szarnak rá.... Ez egy nyűg.... Átlag emberek erre nincsenek felkészülve. Ehhez kell megfelelő hely is ahol tudod tölteni akár éjszaka ha máshol nem is.... De ha nem olyan helyen laksz bukta is.... És azon kínlódni,hogy úgy tervezz meg mindig mindent,hogy tudj tölteni szerintem rémálom ( legalább is nekem )
Mentem vele igen... Nem volt maradandó élmény. Gyenge volt hallani/érezni lehetett a 4 hengert a hatótáv vicc több nem maradt meg emlékeimben
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #51957 üzenetére
Bele van kenyszeritve ahogy Ezredes is irta. Nem ebbol lesz a nagy love ok is tudjak.
Szerinted miert nem folytattak az I3-at?Pedig szerintem csak azt kellett volna.
Az I8 is mi volt? Vicc
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #51957 üzenetére
Ilyen autók nélkül,hogy tudná csökkenteni a károsanyag kibocsátását a gyártó ????????? Mindenképpen kell fejleszteni ezeket
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #52001 üzenetére
90% az embereknek a kocsiban szól a zene. Ha nálam szól pár perc és bealszok. Vezetés és zene nem passzol.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #52081 üzenetére
Euban 3x tobb X5 fogy Mint X6
-
KAMELOT
titán
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #52108 üzenetére
Minden generációval egyre jobb... G szériába tényleg nagyon jó. Ettől függetlenül sok autónál teljesen felesleges lehet pl egy olyan autóba ahol kis távokat vagy városba és csak pályán használva jó időben... De ahol már erős az autó ( 300+ ) oda már van értelme akkor ha valaki jó rajtokat szeretne vagy sokat közlekedik a hegyekben szerpentinen hóban fagyban stb...
Generációs ugrásnál meg én azt látom / tapasztalom,hogy egy generáción belül is rengeteget tud fejlődni egy modell... Pl E60 széria vagy E90.... E60 LCI-be nyilvánvalóan frissebb külső belső társul több extrával. Ami nagyon pozitív előrelépés,hogy újabb GEN2. 6HP váltók vannak alattuk ( E90 széria alatt is ) amik sokkal strapabíróbbak sokkal gyorsabbak. GEN2 6HP ( főleg sport programmal amivel gyorsaságban egy GEN1 8HP-t tud) messze üt egy gen1 6HP-t amivel kijött mondjuk egy 2005-ös E90 vagy E60. Vagy pl ott vannak az újabb motorok E60-ban a vasblokkos motorhoz képest az alublokkos kifinomultabb jobb / újabb konstrukció. ( Hagyjuk figyelmen kívül ,hogy kell-e cserélni láncot vagy bármit magát a technikai oldalt nézzük. ) E90-be berakták az N57-et ami szintén egy újabb jobb motor a M57-nél. Vagy a régebbi CCC-s navigációt leváltotta az újabb modellekben a CIC navigáció ami jóval komolyabb és jobb a CCC-nél. Szoktak változtatni a biztonsági rendszereken is meg sok apróbb módosításokat végeznek amiket alapból nem is tud az ember. Az is számít,hogy kívülről is frissebb újabb az autó lámpák lökhárító stb a beltér is frissebb stb stb.... Szóval megérheti egy generációval újabb autóba ülni csak abból az LCI-t ajánlatos venni mert az mondjuk egy fél generációval újabb / jobb mint a PRE LCI. Egy LCI F10-re is érvényes de úgy bármire az lehet.
(#52105) SzlobiG
Kell vezérlést cserélni. Kokszosodást kell megszüntetni hűtésnek rendbe kell lennie igazából megfelelő karbantartás mellett lehet használni. Tuningra is van lehetőség és mivel turbós ezért jóval többet lehet hozni rajta mint egy szívós motoron ezért nagyon nagy különbségek tudnak lenni a gyári adatokhoz képest. És a motor is tudja ezeket hozni.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #52144 üzenetére
De akkor is sokkal olcsobb a lizing, ha 0% a hozam a megmarado penzen, mert az AFAnak legalabb a felet vissza tudod igenyelni. Egy 15 millios autonal kamatokkal egyutt is legalabb masfel milliot fogsz akkor, ha 0% a hozamod a megmarado token.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #52147 üzenetére
Ceges lizingrol volt szo, ha nem, akkor szori.
while (!sleep) sheep++;
-
Hammon Serra
senior tag
válasz CharlieDrop #52130 üzenetére
Mindenem van. Programozom, marom stb.
Itt a vége fuss el vége! 5 év bazározás után........
-
Hammon Serra
senior tag
válasz CharlieDrop #52209 üzenetére
Ha csak kulcsház kell e-bay, amazon,aliexpressztől olcsóbban nem kapsz :-)
Itt a vége fuss el vége! 5 év bazározás után........
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #52397 üzenetére
Jogos, de az se jön be
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Almos
aktív tag
válasz CharlieDrop #52390 üzenetére
Szerencsére semmi komoly, ma reggel megigazították a rendszámtáblát a szervízben, így most már szó szerint jobb mint újkorában
És meglepően jó érzés, hogy nem sípol ész nélkül minden lámpánál, kereszteződésnél, mikor lelassítok...
ilyen volt -
Almos
aktív tag
válasz CharlieDrop #52434 üzenetére
Igen, ez már feltűnt, hogy bár elég sok bmw felnit árulnak, de alig van közte 5x112 7J ET54-es...
-
Almos
aktív tag
válasz CharlieDrop #52437 üzenetére
Seatnál találtam ilyen felnit, de az sajnos 57-es agyátmérő, míg nekem 66-os kellene...
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #52481 üzenetére
3 napos tortenetrol beszelek. Ott van a kommentek kozott
[ Szerkesztve ]
-
Almos
aktív tag
válasz CharlieDrop #52439 üzenetére
Sikerült találnom egy szett használt, de szinte teljesen új állapotú gyári szettet, így gyorsan lecsaptam rá. Nem túl fantáziadús, hogy most ugyanolyan a nyári és a téli felnim, de egyrészről nem igazán akartam tovább keresgélni, másrészről nem is voltam teljesen biztos benne, hogy mennyire jó ötlet tpms nélküli kerekeket felrakni, stb
Legfeljebb majd tavasszal szerzek újabb, más felniket -
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #52515 üzenetére
Ha motort cserélek ugyan ott vagyok + a motor árával. Akkor is kell generál. Ott viszont nem tudom az a motor, hgoy volt használva mennyi km van benne stb és nem is tudom, hogy megy e biztosan mivel ki van szerelve.
Főtengely, dugattyú, hajtókarok, fekvőcsapágyak biztos lesznek cserélve. Inkább egy 5k készítek és még fog kelleni mennem Párkányba LPG végett. Ott csövek, tartály stb. cseréje és a motorhoz való beállítása. Végre utána már csak gázon fogok menniV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vismajor01
addikt
válasz CharlieDrop #52524 üzenetére
Én is igy tervezem 325i-vel. 2.8 milla van rá, és 2 alatt keresek, hogy utána megcsináljam rendesre.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
p0lip
tag
válasz CharlieDrop #52606 üzenetére
Mercedes szervizeléssel foglalkozó meglátása, hogy akár a gyári, akár INA, stb gyárilag elég halványan vannak kenve és ezért is, kezdenek el viszonylag hamar zajosodni.
Erre lennék kíváncsi, hogy más szervizesnek is van ilyen tapasztalata ?
szimi57
Nyilván nem kívülről, hogy minél jobban csússzon rajta a szíj :D
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Parfüm topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen