-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenwood
veterán
válasz Chris0321 #57985 üzenetére
Koszi, egy ilyen oldalt keresek mar regota, de semmilyen kulcsszora nem talaltam.
Sajnos ez is megerositi, hogy mindkettobol 18 a legkisebbHatso lokharitobol ez tetszik. Ez sima M, M tech, M3 ? Mi a neve ?
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kenwood
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz Chris0321 #58126 üzenetére
Ahogy kenwood írja. Elfogyott a benzin vagy falu jött.
Én párszor kipróbáltam.... 200 körüli tempó pályán 20-21 liter. Amiket a yt mondanak, az mind hazugság.
600hp kocsira aszondja 15 liter, ha odalép. Inkább 20-25. Haverom 330i e92 270hp. Megnéztem az átlagot 18l/100km volt.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz Chris0321 #58395 üzenetére
csak en nem ertem mi jelentoseg annak vmi fapad (bar ez is mihez kepest) egy e60-nal mikor tonna szamra van bontott alkatresz es extrazhatod? ez a mi a vin szama, mivel szereltek max 5eves autonal lenyeg mert ott meg baromi draga ha alap ules helyett akarsz vmi masi beltert.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gézengúz
addikt
válasz Chris0321 #58534 üzenetére
Touring, jöttem már vele haza Debrecenből, ( 4 személlyel ) úgy, hogy nem bírtam volna még egy táskát berakni sehová, országút 6L. Jelenleg 6.3-at mutat, pár hónapja nulláztam, ilyet 6 hengeres nem fog, az a 25-30 lóerő nekem nem ér annyit.
6-os váltós E90-ben még jobban fogyasztanak. Azt hiányolom belőle egyedül. -
FIREBLADE78
addikt
válasz Chris0321 #58531 üzenetére
Hang. Milyen hangja van a 6-nak,hogy ennyire istenítik?. Szerintem négynek is fasza. Egyáltalán nincs szar hangja a miénknek. Van az utcánkban egy 40d és semmivel sem szebb a hangja. Direkt hallgatóztam múltkor.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Newlachka
őstag
válasz Chris0321 #58531 üzenetére
ezzel nem értek veled egyet.
igen mindenki azt mondja,hogy BMW 6 hengertől BMW,de nem véletlenül vannak 4 hengeresek.mert igenis van/volt rá igény.
az első az,hogy ugyanúgy fent áll a 6 hengereseknél a lánc, vanos, hidrotőke,trafók probléma mint a 4 hengereseknél.
Az Mo-n hosszabb ideje futott e46-ok állapota amúgy is siralmas,néhány kivételtől eltekintve, ami fanatikus kezében van,és az "életét" ráköltötte.
Azért mert a mentalitás a magyar autótulajdonosok között még többségben az,hogy hajtom, majd ha valami zsebbenyúlós baja van eladom.
Ha eljutna a társadalmunk oda hogy a 150-250k-s szervizeket nem tekintenénk soknak, akkor egy idő után elérnénk azt a minőségi szintet,hogy nem minden 5-10 éve Mo-n futó autó lenne kula.És ismét elmondom, van kivétel,csak kevés.
Nagyon kevés az az e46 tulaj, aki most beleönt 5-800 ezret egy 16-20 éves autóba ha kell.
És ha Ezredes erre jár,akkor kérlek írj már 500-ba alkatrészt meg munkadíjat egy sor6 benzines e46-ra.
A rezsidíj alapból 10k/óra.
A motorcserére pedig: igen vesznek egy lutri motort amit betesznek,és ugyanazzal megáll záros határidőn belül, holott ha a saját blokkjukat generáloznák, lehet 2x es ára lenne a bontott motoréhoz képest,de ismert lenne az előélete,és a javításai... -
Gézengúz
addikt
válasz Chris0321 #58552 üzenetére
M54B30, aki nem látta volna.
Jól mondod, tényleg nem hajtom. Amíg a régi kupém szinte kívánta, hogy eltoljam szabályzásig, ebben valahogy teljesen nyugodtan vezetek.
Lehet csak az miatt van, mert touring. Lehet én öregszek, nem tudom. Csinálgatom rajta folyton az apróságokat, legutoljára most első lengéscsillapítók, stabrudak, a jobb oldali ablakemelő hátsó csuszkája. De nagyon szeretem.
Apropó. Ha valaki ( mint én ) megveszi párban. Akkor az egyik jó a baloldali hátsó csuszkának, a másik meg a jobb oldali hátsó csuszkának. Jó egy évvel a bal után adta meg magát a jobbos, de megvolt még a múltkori rendelesből.Az első csuszkákon úgy látszik kisebb a terhelés azoknak semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz Chris0321 #58642 üzenetére
440-1700-l csomagtér nem hangzik annyira kicsinek. A hármasnak amit nézett fix 480. De ha ettől nagyobb kell, akkor Touring, vagy az 5-ös széria. F10-nek 520l körül van ha jól rémlik. Más nagyon nem maradt
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz Chris0321 #58652 üzenetére
Persze, teljesen érthető. Én azért mondtam a másik kettőt, mert alapból E90-F30-akat nézett, annak se nagyobb sokkal a csomagtere. De gyerekekkel lényegesen praktikusabb egy kombi.
#58651
Vedd már észre magad ember kb a fél fórumot kiakasztottad az agymenéseddel, meg, hogy egy olyan embernek akarod megmagyarázni, hogy mi a lóerő meg nyomaték aki napi szinten olyan kocsikat szerel amiket nagy valószínűséggel még látni se láttál Ezredesnek a munkásságát végig tudod nézi a fórumon, mert rengeteg képet közzétesz. Te mit tudsz mutatni? Mert előző alkalommal is csak a magyarázás ment.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
KAMELOT
titán
-
Rendo84
senior tag
válasz Chris0321 #58805 üzenetére
Az 1.4-es Fabia-m mínuszokban kb 10-15 perc alatt éri el a 90C fokot, míg a BMW körülbelül 30 perc. Ezek az értékek nyilván mint írtam is kinti minuszos időjárásnál tapasztaltam. Értem én hogy nagyobb motor nagyobb rendszer, de ezt sokallom és szeretnék időt nyerni ha ilyesmi módszerrel megoldható. Jól működik a hűtési rendszer mióta ki lettek cserélve a termosztátok, ki is monitoroztam a hőfokot a titkos menüből és így ezért tudom ilyen pontosan. Illetve pontosan így szoktam közlekedni, ahogy te is tanácsoltad.
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz Chris0321 #58949 üzenetére
A fizika mást mond. Télen a vastagabb olaj előbb célba ér. A csapágyaknál az illesztési hézagokat üzem meleg motorra tervezték. Hideg motornál ezek a hézagok nagyobbak és a hígabb olaj könnyebben elszökik, nagyobb a résolaj veszteség. Az olajszivattyú ugyan azt a mennyiséget tolja át mindkét esetben. A sűrűbb olaj hideg motornál magasabb olajnyomást biztosít. A kémcsöves videók messze nem a valós kenési rendszert mutatják. A motoroknál nem a gravitáció továbbítja az olajat, hanem egy szivattyú. A továbbított olaj mennyisége csak a szivattyú fordulatszámától függ. Más kérdés, hogy a vastagabb olaj később éri el az üzemi hőfokot, amin optimális kenést tud biztosítani, de ez koránt sem azt jelenti, hogy elégtelen a kenés. A legújabb teljesen szintetikus vastagabb olajoknak csak előnyük van egy 15-20 éves, 150-200 ezret futott motoroknál főleg a nyári 36-38 fokos hőségben egy 105 fokos termosztáttal párosítva. Ezek a körülmények kérdező esetében az N46-os motorra fennállnak.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
-
Anaren91
senior tag
-
Anaren91
senior tag
válasz Chris0321 #59221 üzenetére
Hát egy jó darabig nem lesz most beindítva, mert nem tudom mikor fog ráérni legközelebb a szerelőm. Na meg miket kell vegyek, és azok mikorra érnek be... De holnap rádugom töltőre, legalább az aksiba legyen nafta.
#59222
Csoda, hogy nem lett nagyobb a baj. Mindenképp vegyél egy bukót, lehet bénán néz ki, de még mindig szebb látvány mint egy összetört koponya.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
BeZol
őstag
válasz Chris0321 #59310 üzenetére
Minden csak gyakorlás kérdése, ugyanakkor elsőkerék-hajtású erős autónál borzalom mikor alacsony sebességnél lepadlózod, mert ha már picit is rosszabb az út minősége, már jobbra-balra cincálja a kormányt a kezedben, és akkor emellett váltsál egyet mikor 2kézzel kellene fogni a kormányt...
Hátsókerekessel nincs ilyen baj -
Puma K
veterán
válasz Chris0321 #59370 üzenetére
Pont az hogy ők nem hülyén csinálják... kb ha elszállna valamelyikük (ami ne történjen meg) akkor csak azaz autó lenne érintett.
"Én sem tartok be minden szabályt, de nem szoktam száguldozni."
Ennyi erővel lehetne neked is írni hogy csak 1x szabálytalankodjál de akkor aztán b@sszanak meg a sünök... most szerinted ettől jobb lett nekem...? Mert nem lett jobb...
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Ylgram1
tag
válasz Chris0321 #59446 üzenetére
Idézem:
"Az országgyűlés február 22-én ismét meghosszabbította 90 nappal a korábban Magyarországon kihirdetett veszélyhelyzetet, ezzel párhuzamosan pedig meghosszabbodott a lejárt okmányok érvényességi ideje is.A hivatalos megfogalmazás szerint „a veszélyhelyzet idején az okmányokra, továbbá az ügyintézésre vonatkozó hatályos szabályozás szerint a magyar hatóság által kiállított, Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányok – egyebek mellett a gépjármű műszaki érvényességi idejét tartalmazó forgalmi engedély – a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényes”.
Mindez azt jelenti, hogy akinek lejárt valamelyik okmánya – a rendelkezés vonatkozik többek között a forgalmi- és vezetői engedélyekre is – az jelen állás szerint 2021. július 22-ig érvényes marad. Fontos, hogy csak a hazai hatóságok fogadják el érvényességüket, a határokon kívül nem, így ha valaki külföldre utazik mindenképpen gondoskodnia kell a lejárt érvényességű okmányok megújításáról."
Jobbulást a sógornak!
[ Szerkesztve ]
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
-
hdanesz
senior tag
válasz Chris0321 #59463 üzenetére
Hello! Jó kérdés, csak a SZÜF oldalon lekérve láttam ezt meg. Majd megkérdezem a kereskedőt.
@molnarpeter, KAMELOT: Köszi nektek is a választ! Igazából tényleg minden ellene szól, a magam megnyugtatására kértem tőletek tanácsot, hogy valóban nem érdemes vele foglalkoznom.
A vételáron felül kb.6- 700ezer ft lenne amit rá tudnék szánni azonnal.
-
Bengio
tag
válasz Chris0321 #59563 üzenetére
Ez megtörtént, lassan egy hete, de egyik jelentkezőé sem teljesen azonos az enyémmel. Ezért is kellene tudnom, hogy mennyiben térhet el a 2 azonosító. Az én elképzelésem szerint elég lenne a motorkód egyezés, és az enyémhez minél közelebbi dátum, de jó lenne, ha ezt egy hozzáértő is megerősítené (vagy épp cáfolná).
[ Szerkesztve ]
Ha megadom a számom privátban, kijelzett számról hívj! -> Rejtett számról érkező hívást nem veszek fel. Köszönöm.
-
Anaren91
senior tag
válasz Chris0321 #59644 üzenetére
Nem lustaság kérdése. Egyszerűen ha ültél egy autóban ami normális automatával volt szerelve, fölösleges kínlódásnak érzed a manuál váltót. Gyorsabb, kényelmesebb, pontosabb mint egy manual. Életben nem fogsz olyan gyorsan váltani mint egy automata. Kézinek tényleg max driftelésnél van értelme, vagy ha olyan vagy mint a haverom volt, hogy szerette csapatni a kocsival, egyes-kettesbe elrúgni had szóljon. Aztán nem győzte javíttatni a kocsit...Aztán benőtt a feje lágya és vett egy automata 370Z-t.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-
szilchi
őstag
válasz Chris0321 #60294 üzenetére
Ok,akkor lehet maradok az a tervnél és benzines lesz .Alkatrészeket néztem Bárdinál,de ott lényeges különbséget nem láttam alkatrész árban a 3-as és 5-ös között.Mondjuk elsőként lehet úgyis a 323-at nézem meg,mivel az van a legközelebb.Hobbiautónál a ráköltött pénz és idő nem elsődleges úgyis.De biztos vagyok azért benne én is,hogy egy Fünfer fenntartása több lesz mint egy Dreier-nek .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
negro
őstag
válasz Chris0321 #60298 üzenetére
En "nem tudom" mi van most de nagyon. E39 is nagyon fel lett kapva utobbi idoben, tonna szamra jottek videok yt autos portalokon, akar 20i akar M5, agyon ajnarozva a tipusokat. Ami tok szep es jo, hogy ilyen hobbira akarnak szanni az emberek de en is azt mondom 1 millaert, problema mentes E39-et amibe csak beulsz es hasznalod felejtos. Es ezt ugy ertem meg +1 milla rakoltese utan se... mert nem jutsz oda. Eleve inkabb a mobile-rol nezegetnek de ott is 7-10 ezer euro tartomanyban. Szerintem igazan jo alapotut nem is hirdetnek meg magyarba. Ismeros alapon elmegy a jo. Engem nem 1 ember megtalalt mar, par eve gondolkodtam azon eladnam es zok szo nelkul fizettek volna erte 2,5-et. Ez volt 2-3 eve...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz Chris0321 #60376 üzenetére
irodai (otthoni légkondi) mindig ok. De lehet nem állítom elég hűsre. 2 éve mentünk Boszniába kint 35 fok, bent nem akartam 22-t, olyan 25-re volt állítva.... lehet ez volt a baj. Amúgy pont ezek miatt is ritkán légkondizok.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Monyos
aktív tag
válasz Chris0321 #60433 üzenetére
Még ezt a kis motort is szeretem néha forgatni, jó érzés, hogy nem fogy el 4000-nél. Bár a fűnyíró hangja az élményhez sokat nem ad hozzá.
Úgyhogy szerintem ezzel nem lesz gond.
Ami még újdonság lesz, az a hátsó hajtás, de kimondottan örülök, hogy ezzel is "megtanulhatok" vezetni.
#60436 CharlieDrop
Sajnos elég feltűnően látszódott a tükör fekete burkolatán, hogy egy fehér színű autósnak sikerült a műveletet végrehajtani. Tehát mégha gyenge is volt, külső hatásra adta meg magát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs