-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #37211 üzenetére
Igen, en is meglepodtem rajta. Ugye difter a srac, igy nem csodalom. Egyebkent nem kellene, pont azert mert manualis.
joamilestoné: Ertelek. Kinek a pap, kinek a papne ugye... Nekem ez meg teljesen elfogadhato, igenyes tuning, nem az az olcsojanos, amit ugye legtobbszor latunk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #37309 üzenetére
Nekem mindegyik nagyon tetszik, meg az E65 elso kiadasa is. Hamar lelakjak oket a tulajok, gondolom a draga fenntartas miatt, ezert sok a lefingott daab.
Nem erzem ugy, hogy hamar oregednenek a formaik. Nekem az F10 tunik most unalmasnak, a G30 nagyon patent, es elotte az E60 es E39 is.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #37347 üzenetére
En sem. De azok mar nem is arra valok. Hetvegi elmenyautozasra idealis. Most lenne penzem megvenni gyerekkori alomautomat, egy 300ZX -et. De garazs hijan most meg jegelem. Az utolso modellek most leptek at a 20 eves kort, szoval jo befektetes lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #37594 üzenetére
2016-os gyártású x5 f15, (cégé ) Amúgy lehet nem carplayes,mert mintha 2017-es gyártásban lenne?
elavult,szar
NEM TÁMOGATOTT[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #37669 üzenetére
Nem járok vele minden nap. Sajnos. Otthon és biznisz 10 perc sétára van. Beálló kb 50m-re van a bisznisztől. Felesleges lenne dízelt baszatni 1 km miatt minden nap illetve nem akarom kint hagyni. Nem fosok,hogy elviszik,de akárki nekimehet. Ez a hely amit találtam kurva jó és kurvára olcsó,csak fedetlen.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #37748 üzenetére
Egy jo rendszerrel a nagy dieselekbol is lehet jo hangot kicsikarni.
Persze tudtommal a DPF -t ki kell hozza kapni, mert az megfolyt mindent...Errol jut eszembe, ismerosom E91 30D -je a DPF kivetele utan 1 honappal megallt turbo hibaval. Jol gondolom es gondolja O is, hogy valamit elrontottak vagy elfelejtettek, es a nyilt rendszerbol adodo kisebb ellenallas miatt a turbo odalett?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #37800 üzenetére
Eléggé furcsa Ezekkel mind 250+ E32 750il E38 750il E66 760li F01 760i G12 760li, 270 1M , 300 E39 M5 , 240 E39 530D, 250 E92 335i /d stb stb stb stb most így hirtelen pár autó. Hetesbe SOHA nem éreztem,hogy baj lenne sőt inkább,hogy stabil halkabban megy nagy sebességgel nagy bunker az egész. E92 inkább hangos de egy 3-as BMW az. Akárki akármit mond hangosabb jóval mint egy 5-ös vagy 7-es. Ha nem jó a futóműve egy kocsinak akkor lehet 7-es 5-ös 3-as mind szar. De egy 5-ös 7-esbe sokkal kevésbé jön be a hang nem érzed annyira a sebességet benne elviszi a nagy kaszni a szigetelés a jó futómű stb....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #37981 üzenetére
Igen, olyan 7-8%, kb 15le meg 22nm körül ad, csak a görbe lesz kifejezetten más. Automata miatt a mérés még odébb van, mert teljes tartományt kellene mérni, nem csak egy adott sebesség fokozatot.. Egy napot mentem 2-4k között nyomatékosabb lett, illetve 6k felett van egy érezhető ugrás váltásig, illetve a hangja is teljesen más. Sajnos ez a fos idő most nem túlzottan szerencsés. Valamint a váltót is le kellett adaptálni, mert az alsó tartományban bizonytalankodott, nem akarta ujra tanulni magát. Padlón nem volt gond... csak ha 3 ezer alatti tartományba kerültél valamilyen véletlen folytán.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #37981 üzenetére
Igen és meglepően sokat számít
Csak 2 szívó példa
1. Möhe E39 M5
Alap helyzetben nem volt rossz a kocsi de érezhetően hiányzott valami a kocsiból főleg alsó tartományban chip után nagyon nagyon érezhető volt a különbség alsó fordulatszám tartományban sokkal rugalmasabb lett direktebb lett a gáz jobb volt a gyorsulás és 6000-től 7-7500ig még rárakott egy lapáttal és onnan húzott meg egy iszonyatot.
2. cOxeR E85 Z4 3.0si
Ugyan azt lehet elmondani mint az M5-nél csak a Z4-nél alapból azt érezted,hogy jó és erős. De remap után alulról nyomatékosabb illetve 6000-től ugyan úgy még húz egy nagyot 7-7200-ig.
(#37982) cOxeR
Nem a váltó hanem a fojtószelep tanulja magát . Azért van ingadozás. De ugye remap után le lett adaptálva a váltó is a motor a fojtószelep is. E92 M3 miután megkapta a kompresszor kit-et napokig csinálta ezt :/ Utána magához tért
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #37987 üzenetére
Csodakat nem csinal a remap egy szivoval, legalabbis nem lesz vadallat. Alacsonyabb fordulaton erezni, es jobb gazreakciok, amik ugye csak az erzetet javitjak.
Ezzel szemben a feltoltott motorokbol a remap egy szornyet csinal, ha azt akarod. Es nem csak erzesre... Az uj 4 hengeres 28i egy vadallat lesz egy kis beavatkozas utan, felszaggatja az aszfaltot. Dieselt nem irom, azt jol ismered magad is.Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #37994 üzenetére
Milyen dízellel? Fura,hogy egy tuning gép dízeles. Hangja van? Jutubon nem rossz a "zaja" Fogyasztás? ha nem 300-al közlekedsz,olyan normálisan
Próbálj meg előzni 140,150-nél úgy h megkell indulni,mert nekimész a szembejövőnek. Nekem 1-2 cinkes helyzetem volt 25d-vel. Lófasz 250le egy 2,5 tonnásnak. Ezekhez min 3-350le kéne. Persze,ha 120-al evickélsz,akkor eco mód is elég
Ha fizetnének,akkor sem ülnék vissza a földre. Soha többé hagyományos személyautó. Egy nagy suv vagyis sav ami kell. Főleg egy M-es Természetesen amikor plázába kell mennem,akkor kurva anyázok,mert szar vele parkolni.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #38069 üzenetére
5 nap alatt azért sokkal hamarabb találni E46-ból. Ebből volt piszok nagy kínálat. Tény és való, hogy hihetetlen dolgokat is láttam. 1.59-ért hirdetett 320d, ami érkezésemkor bikáról is alig indult, majd 5 perc járatás után úgy állt meg, hogy az órák a helyükön maradtak pl.
Ez nem veszít már akkorát az értékéből, így nyugodtabban vettem meg hirtelen felindulásból. -
FIREBLADE78
addikt
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #38231 üzenetére
7-es gazdag strómanoknak való,aki kibír vágni 30-40 millát. Sajnos nem abban a ligában játszunk
Peti: jó lenne az a zöld rendszàm Utólagos állófűtés beépítése? Lehet az lenne a legjobb és a legolcsóbb megoldás.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen