-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #49198 üzenetére
Fussunk neki mégegyszer:
a model S nem model 3.
Musk SEX-et akart, de nem engedték neki ezért lett 3.
Az S más liga, az tényleg ügyesen gyorsul és annyi.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #49208 üzenetére
Nem, te az összes video linknél S-et küldtél.
A fékprobléma átmeneti volt és nem a Performace-ot érintette.
Én tisztában vagyok a hatótávval, nem úgy, mint te velem...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
válasz Gsx-rr #49216 üzenetére
A stílusod az egy dolog, nekem sem tetszik, de lassan megszokjuk
Abban viszont egyetértek veled, hogy az elektromos autózás városba vagy max. az agglomerációba való. Sokszor láttam teslát az autópályákon, mindig a külső sávban ment 100 körüli tempóval. Azért, mert nem bírna odaérni vele, ahová indult. Ez olyan, mintha mi mindig negyed tankkal indulnánk el több száz km-es útra, ahol nincs benzinkút...
Így nem sok értelme van az egésznek. Egyszerűen kevés az energiatárolási képessége a mai akkumulátoroknak az autózáshoz ebben a formában.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz Gsx-rr #49320 üzenetére
Ha nagyon kell, elviszik. Beállnak mellé trélerrel és 2 perc alatt felteszik rá. Vagy 1. Két ember kell hozzá, egy kis lánccsörgés, más semmi. Nekem vittek már el így autómat. Én azt nem értem, ha Pestre megy valaki, miért teszi le az autót? Át nem ülnék BKV-ra semmi pénzért, a sok szerencsétlen flótás közé.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
kenguru99
aktív tag
válasz Gsx-rr #49324 üzenetére
"pik pakk kideritik milyen auto vitte el es merre ment."
Muhaha. Gépjárműlopások felderítési aránya egy számjegyű magyaroszágon. Nem derít itt ki senki semmit.
Javaslom ezt meghallgatni:
"A rendőröktől néha jobban féltem, mint az autótolvajoktól. Laci 1300 lopott autót talált meg, de sokszor azt éreztették vele, púp a rendőrség hátán."
Ő _egyedül_ megtalált 1300 autót mert meg akarata találni. A rendőrség nem akarja...[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #49353 üzenetére
Azért is lehet, mert a coupe, meg az ilyen jellegű autókat szerintem más céllal veszi az ember, mint egy átlag, 5 ajtós kocsit. Persze fura, sőt ugye temérdek a csalás...
Viszont nézd van itt a csoportba olyan X5 ami alig megy évente néhány ezret, ha végig így használják, akkor lehet ennyi is.
Meg azért szívó benzin, többet ér az állapot, mint az a nyamvadt km óra állás. -
Drago1
tag
válasz Gsx-rr #49381 üzenetére
Én a feleségemnek Ausztriából hoztam egy E87-et 2006-os 12 évesen volt benne 127 ezer km 3. autó volt a családban ,igazolt km-el .
A kupé is lehet ilyen autó 3. hétvéginek vagy anyuka ovi meg vásárolni németeknél nem ritka az ilyen Ausztriában meg be vett szokás,hogy van egy családban 3 autó.
-
veterán
-
-
-
veterán
válasz Gsx-rr #49456 üzenetére
Igaz, de nekem 25d van az én 25d-m hangja egy mély férfias dörmögés, de a hengerek egyenkénti hangja nem jön be az utastérbe (kár is lenne), így tetszik. A 6 hengeres meg egy szőrfelállító orkán, minden robbanást behallani, az is tetszik.
De szép volt a V6-os Sharan és a V6-os Lexus benzines hangja. A VW hang szebb volt, jobban szeretett pörögni, a lexus meg egy megfontolt csataló volt
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #49489 üzenetére
ML után beültem egy E70-be 5X annyi Km-el és persze idősebb is volt egy ~4 évvel és sokkal jobb volt az X5....
Tegnap mentem pályán egy S8 5.2 V10-el 100-250-ig de nem tudott elmenni gyakorlatilag fejet mentünk pályán.... Számomra kicsit meglepő mert arra számítottam,hogy elmegy a V10
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz Gsx-rr #49489 üzenetére
Ebbol amit mutattal egyszer ultem de az 63 Amg volt megint nem egy kategoria.
Az az nekem is erdekes azert a V10 nyomatekban is ott van.
En most jottem le a palyan es meglepodtem mert a belso savban egy Tesla S volt es 140 folott ment. Eloszor hagytam is kivancsi voltam tarja-e. De ment normalisan.
Na gondoltam nezzuk meg van-e kedve jatszani
Pont jott egy kis torlodas a szelso jobban ment,melle ertem jobb 1-bol a csaj nezte nagyon a kocsit.
Utana bementem ele es kezdtem nyomni 170-nel meg ott volt utana mar csak tavolrol lattam a tukorben. Hogy ott fent elfogyott vagy nem akart jonni azt sose tudjuk meg
Meg gondolom ott az egekben volt mar az akkuszivas.[ Szerkesztve ]
-
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #49699 üzenetére
Nem a motorerő a fő problémám vele, nekem túl puha a futómű, meg nehéz az egész kocsi. Jó vezetni közúton, nagyon szeretem is, csak az még csapatás...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
veterán
-
Chrys_
addikt
válasz Gsx-rr #49737 üzenetére
Én beállítom, aztán még nyomom a pedált... amúgy éppen erősebb forgalomban érdemes használni. Ez a radaros lényege. Akkor deaktiválom, amikor erősebben kell fékezni, hogy ne kopjanak el túl gyorsan a hátsó betétek. Mivel kényelmi szempontok miatt a radaros csak azzal fékez. Aztán lehet is rögtön aktiválni.
F11-ben nem szól rosszul a HK. B&O-t nem hallottam még.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #49737 üzenetére
Na ez-az..... Már pár éve mondogatom az összes tesztautóban,hogy egy rakat szar a HK... Ma már csak a nevet fizeted... ~10 éve még a hangzás is olyan volt HK-nak. Ma már csak TOP HIFI a jó csak..... szomorú.....
Azért a HUD meg az ülésszellőztetés nekem nagyon hiányozna a kocsiból.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
válasz Gsx-rr #49770 üzenetére
Én is úgy érzem, hogy az F11-et arra teremtették, hogy 160-180-nal kimenjen a világból az autópályán. Ez a neki való legkényelmesebb sebesség. 2500-2600-at forog a motor, nincs hangja, csak a szelet hallani. Úgy lehet utazni benne ezzel a tempóval, mint egy átlagos autóval 130-140-nel. az 1.5-ös ford focus is megy 200-at óra szerint (a valóságban nála ez csak 190, az X5-tel mértük mögötte, plusz GPS), de a 160-180 már odafigyelős, nem kényelmes, és főleg nem nyugodt.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
JasL
senior tag
válasz Gsx-rr #49770 üzenetére
Csak egy kis egyes... de mondom, nem ez a bajom, a V40-es dömper volvomban is lefostam a bokám, mikor ütköztünk, ez nem méret kérdése, ugyanúgy kis és nagy autóban is megvan a halálfélelem. Pedig 150 lovas 1375kg-s kocsival mehetnék mint a villám, 3 éves, tehát még azt se mondanám, hogy fosok, hogy műszaki hibás lesz alattam nagy sebességnél. Minden tiszteletem azoké a bmw audi merci tulajoké, akiket látok a nagy X dömperekkel 110-el menni, ahogy kell. Meg akik indexelnek... bár én ócska opelos szökevény vagyok, én mindig kibaszom az indexet, BMW-n is!!! Azzal szoktam viccelni, én úgy vagyok köcsög BMW-s, hogy betartom a kreszt Mármint a BMW társadalommal szemben köcsög... égetem őket indexhasználattal meg sebességkorlátok betartásával.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
válasz Gsx-rr #49770 üzenetére
Ja még vmi.. egy ideig én is igy gondolkoztam, nyomtam tövig a gázt... de aztán átgondoltam a dolgot. mondjuk egy óra alatt nyertem 30km-t ami kb 20 perc... aztán leülök a wc-re és elszarom azt a 20 percet, cserébe exponenciálisan nőtt a fogyasztásom és kockáztattam jogsit, életem, mások életét.. tudod mit, inkább elmegyek otthon szarni, aztán időben elindulok. Az az idő amit nyersz, konkrétan lófasz az életed értékékhez képest. Ezen érdemes lenne elgondolkozni. Egyébként nem vagyok megrögzött csiga, az az elvem, max +10 +20-al megyek többel, mint a megengedett, de télen inkább +0. 20-40 perc is semmi, elmekized, elfilmezed, elkajálod, elcseszed totál értelmetlen dologra máskor... konkrétan totál nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #49788 üzenetére
De, általánosan is igaz lehet, de itt bmw volt a példa, és én is csak a saját kocsim számai alapján kalkuláltam.
Fogyasztás 5-6 literre levihető gyengébb kocsival v. vmi hibrides csodával, szervízköltségeket nem vágom más márkáknál, értékvesztés viszont máshol is kb. hasonló lehet, h feleződik a kocsi értéke 5 évente (kérdés hol van tényleg az alja, 15-20 évesen talán?)
Maga az autózás drága, ez van sajna. -
veterán
válasz Gsx-rr #49796 üzenetére
Nem tart sokból egy rádiójel-zavarót megvenni Kínából, azzal lefeded a teljes GPS frekvenciát, és nincs az a GPS a kocsiban, ami megmondaná, hol vagy. Olyan, mintha bemennél egy alagútba.
Szerintem itt az a lényeg, hogy a kulcs és a kocsi közé beáll a rádió adó-vevővel, és lemásolja a kulcs jelét, visszafelé pedig a kocsiét. Kiterjeszti a hatótávolságát a kulcsnak. A kocsi meg azt hiszi, hogy ott van az ajtó mellett, kinyílik, beülve pedig azt hiszi, hogy bent van a kulcs.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Ck.
addikt
válasz Gsx-rr #49843 üzenetére
Akkor biztos én vagyok a hülye vagy igénytelen, de tökéletes elegendőnek érzem a 190 lóerő/400 nm, 7,5 mp-t is, a B47-nek a hangja sem bántó és kellő rugalmassággal mozgatja az autót.
De mindegy, tudom hogy csakasorhat.
Csak akkor nem tudom mit csináltok majd, ha a 30d-t is utoléri a 30i végzete és hirtelen mínusz 2 hengerrel kevesebb lesz ott is. Vagy akár a 35i/d párosnál is.Mindegy, legközelebb M3/4/5/6 alá nem adom és akkor nem kell sem bizonygatnom, sem magyarázkodnom.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Gsx-rr #49845 üzenetére
van bőven, 2010 körülről.
Ja rosszul írom, mikor én néztem tavasszal volt (najó, olyan ami vállalható)
Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy egy 20d-re vásárlás után simán elkölthető 500-800 ezer Ft, mígy 30d-re akár 1-1,5 milla is.És akkor csak a motorról beszéltünk
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz Gsx-rr #49862 üzenetére
BTW nem igazán ismerem a BMW hybridjét, de pl. a Lexus egész jó fogyasztásokat tud, pedig ott ilyen 2km a megtehető táv. Akkor van szívás, ha dugóban araszolsz, különben pont a gyorsításoknál segít be és azért nem eszik olyan bődületesen sokat.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #49865 üzenetére
Rengeteg ilyen van... És ugyan úgy egy 10.000-20.000 Ft-os programozásra is húzzák a szájukat a 20 millós új autójuk mellett.... Hogy a normál szervizelésről ne is beszéljünk.... Itt csak az a lényeg mindent minél olcsóbban megússzon.....
(#49814) Chrys_
Itthon is rengeteg tulaj addig nyomkodja ezeket amíg le nem ölnek valamit a kocsiba utána meg sírás szokott lenni... Ezek addig jók amíg 1x le nem öl le valamit a tulaj...
(#49844) Ck.
4 hengeres dízel motornak N47-B47 nincs szép hangjuk az tény. Viszont teljesen jól autózhatóak főleg remap után.
tesóm kitalálta,hogy megtartja azt az E91 18D-t amit vett N47 -es motorral megtekertük rendesen és most majdnem úgy megy mint egy 30D..... Nem rossz 18D létére.. Ugye ott más a turbó / befecskendezők a 20D-hez képest... Kipufogó rendszert is átalakította kapott még egy Hard cut limiter-t és komolyan mondom nagyon jó hangja lett...... De hát én ilyet nem csinálnék nekem ez saját autóba sok...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #49865 üzenetére
Nem a pénz miatt vetettem fel. Hanem hogy nálunk nincsenek távolságok és megint szétbaszom a kocsit télen a rövid utakkal. Mondom,a másik lehetőség 40i. Dízelt soha többé. Hangja is szar, tele van minden folytó találmánnyal stb. A szopó faktor tényleg duplája lehet,ott a villany és a benzin moci benne. Erre nem gondoltam.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #49869 üzenetére
Ha simán konnektorból töltöd és nincsen külön dedikált házi gyorstöltőd, akkor villanyautósok kisokosa szerint:
6A esetén 55km/8óra
10A esetén 92km/8óra
16A esetén 148km/8óraA papíron 30-50km-es hatótávú plug-in hibrideket simán feltöltöd este, de ha 16 ampered van, akkor régebbi i3-ast is fullra töltesz (főleg h azzal úgysem 0%-kal érnél haza mint ahogy azt megtehetnéd egy plug-innel).
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #49876 üzenetére
Amiért esetleg pénzt adnék teljesen elektromosban,az a Audi etron. Habár annyi pénzt nem ér. Illetve iszonyodom a töltéstől. Megbeszéltük már,hogy nincs ez az ország felkészülve a rendes töltésre illetve a technika sem. Addig is marad ez a dög vagy kibírja vagy nem.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #49902 üzenetére
Siófokra mondta, az szerintem inkább csak 100km körül van, Füred a 130 saccra.
Monjduk ha elgurulsz egy ilyen távra, nem hiszem hogy 5-10 perc múlva visszajössz, ergo van időd tölteni is, ha akarsz.
Én sem venném a macerát, nem mintha fenyegetne a veszély, hogy ennyit költsek kocsira.(#49899) H.Ezredes
Fél lábon állva azért ne várd...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest