-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #52025 üzenetére
Sztem az elvetemültek kómásan felkelnek reggel, majd a kocsiban fognak felöltözni, kajálni, stb., mert privát szférában lesznek (persze ahhoz olyan legyen a kocsi kialakítása).
Figyelj, annyi lehetőség van a világban, én is most programozónak képzem magam, mindenki azt csinál a szabadidejében, amit akar. Ha őt ez teszi boldoggá, akkor ennyi, de én pl. örülnék az extra felszabadult időnek, mert hasznos dologra fordíthatnám. Nem kell élni a lehetőséggel, de ha valaki többre szeretné vinni, annak ez egy nagyon jó extra idő bármire. -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52033 üzenetére
Tesla rajongoknak ajanlott az uj auto bemutatoja. Mekkora egy fos es,mekkorat egett a nagykepu gyerek
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52038 üzenetére
Szerintem a hibridet el kell felejteni. Megkapod a villany mellé a belsőégésű összes nyűgjét. Attól még a benzin-diesel is jobb.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #52038 üzenetére
Nem tudom melyik bmw hibridet próbálod majd v. szemelted ki, de itt van egy 530e teszt.
A lényeg igazából a cikk végén van, tekerj kb. egyből a cikk 3/4-éig
Olyan 6-7litert eszik főleg városon kívül haladva ha nincs előtte sokra feltöltve az akksi.
A zsír új akksival pedig 100%-os töltöttséggel 27km körül van a teljes hatótáv, viszont ilyenkor nincs meg a dinamika, ahogy az előzéses sztorinál kifejti.
Ha csak benzines motort tolsz és csak városban, akkor 12liter is lehet (de ez elég erőltetett beállítás, direkt csak a teszt miatt csinálta, h 0km-t segítsen az elektromos motor, kb full kreténség). Ebből átmatekozva (h 1km-ről lett 6,3km elektromos hatótávja mindeközben) sztem 8-9liter lehet a városi fogyasztás sima hibridként használva. Persze városi "vegyes" üzemmódot nem teszteltek.Magyarul ha tudod otthon és/vagy melóban tölteni, akkor van napi 25 v. 25+25km 2,5-3literes fogyasztásnak megfelelő áramköltség.
Országút/autópályán vhol 6-7liter körül ehet.
Városban sima hibridként használva (feltételezve h vki sosem dugja konnektorra) pedig 8-9literre lőném be.Összehasonlításképp az én 3literes sor6 dieselem kb. 100kg-mal könnyebb + manuális váltós meg nem a legújabb konstrukció már, de a cikkben írt kemény dugókkal találkozom én is, és 9,3-10,9 között alakul a fogyasztás úgy, hogy az én kocsim papíron csak 231 lóerős, nem 252.
Országúton 5,5-6,3 is lehet, autópályán 6,7 alá szerintem még nem igazán mentem, de ez nehéz dolog, mert más tempóval közlekedek, úgy meg 8,3 szokott lenniTehát benzines létére így a hibridségével képes városon kívül majdnem hasonlóan fogyasztani, városban pedig kevesebbel is elvan. A plug-in-ségével lecsökkentheti teoretikus 2,5-3literre a városi fogyasztást.
Én kicsit sz*rt a pofonnak érzem az egészet továbbra is, mert "gáz", h nem áll rendelkezésre a rendes teljesítmény tisztán villanyosként, ha meg beindul a motor, akkor annak be kéne melegedni, addig nem fogyaszt jól, ergo ezt el kellene kerülni. Ha valaki erre nagyon nem figyel és szépen beindítgatja így a motort minden nap 15-15másodpercekre, hát annak semmilyen motor nem fog örülni.
Felhasználástól függően továbbra is opció egy plug-in diesel e-merci azoknak, akik bazi sokat mennek pl. hétvégén, de hétközben város only, mert az 4-5litert eszik olyankor, a város pedig szokásos 2-3liter közötti áramköltség.
Gondolom ezeknek a felára kb. sosem térül meg, és csak extra hibaforrásokkal lesz teli a kocsi (jó kis prémium árcédulával), szóval részemről felejtős, még ha tökéletesen is passzolna a heti rutinhoz.
Maradnak főleg azok, akik ki tudják használni az ingyen parkolást + tudnak otthon/melóban tölteni. Végülis ez így egy "piaci rés"-nek is tekinthető, még ha nagyon speciális is, meg mert ugye a gyártóknak le kell nyomni a flottaátlagot, a papíron 31-51g co2 (mert ugye 100%os akksival mérik, ami biztos megújuló energiával lett betáplálva, ja valszeg nem ) pedig segíti ezt letolni 95g alá (azt hiszem ez lép jövőre életbe), szóval 1 ilyen + 1db 530i/530d = vhol 100g co2-es átlag, és akkor nincs v. csak minimális a bünti. Na hát ezért léteznek ilyen "összvérek".
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52042 üzenetére
Nekem volt hybrid. Legszarabb Bmw-m volt.
Hybrid-n zoldrendszam van? Szerintem nem. Akkor nincs ingyen parkolas
Ja most nezem.plug in
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52048 üzenetére
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52062 üzenetére
X5 30d a legoptimalisabb. Biztos azt vennem! X6 mar nem annyira eladhato hasznaltan.
Gondolkoztam sokat, de ugy nez ki iden jo ha 2,5 honapot leszek otthon, igy marad a Panka.
Inkabb itt nezek valami bunteto gepet[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
-
Skimaster
senior tag
válasz FIREBLADE78 #52062 üzenetére
Már kívül sem az igaziak az új vasak(nyúlfog effekt), a belsőről ne is beszéljünk!Nekem nem kellene egyik sem!Nem is tudom mi lesz,ha majd fiatalítani szeretnék,lehet nem is fiatalítok...Ezen a hibrid és elektromos fa....on,amiről szó van itt már hetek óta meg csak röhögni lehet,vicc az egész,parasztvakítás.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52071 üzenetére
Kerdezd meg a kerskedonel az eladasi statisztikat.
Pl 6 Grand Coupe-bol volt,hogy 35-40 szazalek kedvezmenyt kaptunk volna -
KAMELOT
titán
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #52075 üzenetére
Ahhoz kepest ,hogy nem is megy annyira nem jo
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #52092 üzenetére
Én néztem a jelenlegi Z4 és az X7 belsejét (nem ültem bennük, csak szalonban láttam), de esztétikailag nekem sem tetszenek. Akkor már inkább az Audi (A8 tetszik, az érintőképernyő megszokás kérdése, úgyis erre tart a fejlődés kb. minden gyártónál). Bár mostanában abba nem szerelnek indexet, ma egyben sem láttam működőt...
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52092 üzenetére
Írd már le mi az amiben többet nyújt vezetési élményben? Vagy mi számodra egy jó vezetési élmény?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52099 üzenetére
Gondoltam, hogy ezt írod.
Ezeket a tulajdonságokat hol használod? Mert gondolom pesten a dugóban biztos nem és közúton sem 90-el!
Én sem éreztem, hogy 235-el mentem volna! 20 éve is volt ilyen technika.
Sőt az 1992-es S500 Coupe-ban is. Únat nem nagyon mutatnak.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52109 üzenetére
Ezek a dolgok ritkán vannak használva és a kocsikázás 95%-ban 0-130km/h tartományban mozog. Ezekért felesleges + horror összegeket fizetni.
Múltkor egy kocsinál néztem... Adaptív fényszóró, pár spoiler, króm betétek és belső megvilágítás 5000€. Ennyiért 510hp-s tiszta új motort veszek.Bezol: hol mentél te kanyarban 220-al?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MoP_FX 57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52113 üzenetére
Csak egy tipp, céges?
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52113 üzenetére
Legtöbb ilyen embernek nincs autója. Lízing vagy bérli.
Sajnos a ladában nem férek el és kényelmetlen, nincs automata és már az emissziós vizsgán sem megy át.
Max a roncstelepre való.Ezredes: az amiket te írsz olcsó dolgok, de nem egy kocsi esetében ahol 10-30 milla között perkálsz. Igaz amit írsz. Kinek mi az igénye.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52117 üzenetére
De miért ne? Mi értelme lenne nem lízingre venni?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52141 üzenetére
Sokkal olcsóbb lízingelni, mint kp-ra megvenni. Miért dobna ki az ember pénzt?
while (!sleep) sheep++;
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #52191 üzenetére
Nem a távirányítóval kapcsolom, hanem neten keresztül telefonról a BMW Connected programmal.
Egyébként a táv az kb. annyit tudhat, mint ahogy írtad. -
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52219 üzenetére
Az azt jelenti, hogy amikor tesztelték tudták, hogy hiba de xartak rá kijavítani. Milyen jó drágán valami taligát venni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
válasz FIREBLADE78 #52382 üzenetére
Ott gratulálni szoktunk. Itt divat más autójának fikázása, lásd: ez nem bmw, elsőkerekes, egy fos, 4 hengeres stb ...
-
Almos
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52382 üzenetére
Elég közel van a rendszámtábla és az érzékelő, ezért tippelek erre. Koszosnak nem láttam, de akár az is lehet, hogy szimplán hibás :)
Egyébként én eddig az új autó vásárlás ellen voltam (szimplán az első évek értékvesztése miatti pénzügyi okokból), de most olyan ajánlatot kaptam, amire nem tudtam nemet mondani -
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52382 üzenetére
Mindenki azt vesz amit a pénztárca megenged és milyenek az igények. Biztos van család és erre kapott jó ajánlatot, akkor miért ne venné meg.
Én az ellenkezője vagyok, új autót nem veszek, már csak abból kiindulva, hogy amik nekem tetszenek azok mind 70000€ felett vannak.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52393 üzenetére
Ha már az utcán volt melletted, akkor csak 20... Nem tudom, de nekem a német-olasz V8-ak nem annyira jönnek be. Egy V6 vagy amcsi V8 sokkal jobban szól. Mondjuk a sor5 hangját is jobban kedvekem, mint a sor6ost.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
-
Almos
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52392 üzenetére
220i Advantage, néhány extra maradt ki a listáról, mint adaptív futómű, panorámatető, driving assistant, hud. Igazából szövet-bőr ülést szerettem volna, full bőrt nem (műbőrt sem), de sportüléssel, ez meg Advantage-nél magasabb felszereltségnél nem volt lehetséges (max talán M csomagnál, full-full extra esetében). Így lett egy alacsonyabb alapcsomag, sok extrával (led lámpák, sport váltó, komfort bejutás, nagyobb hifi, PDC, tolatókamera, Apple carplay, stb). A vége 7.2M lett, plusz az üzembehelyezés.
-
Vismajor01
addikt
válasz FIREBLADE78 #52422 üzenetére
Hat a felenel tobbet, de 40 millas autot ha vezetsz vele 6000 kmert nem adod el 34nel tobbert az tuti, dr inkabb 30ert
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Skimaster
senior tag
válasz FIREBLADE78 #52458 üzenetére
Katasztrófa... Adnám el azonnal. Mint régen, mikor benzinhiány volt és sorba álltak a kutaknál. Vicces
-
MoP_FX 57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52458 üzenetére
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #52455 üzenetére
Hat de a villámtöltőn is lehetnek handras előtt. Ja nem, ő előtte nem.
Gsx-rr:
Ja, az. Irritál a figura, nem kicsit. Különösen mióta elkezdett a videói végén pénzt kéregetni, meg a kritikákra vagdalózva, sértődőzve válaszolni, mint egy 5 éves... -
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52422 üzenetére
Azért, mert minél nagyobb kategória, annál nagyobb az értékvesztés. Hülye az aki egy 40 millás használt kicsinál kifizetné a fullos árát, aki még 40et kocsira szán az már általában nem hülye, ezért a fele...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52468 üzenetére
Oké, de ott a kereskedő hasznát még rakd hozzá. Nyilván túloztam egy kicsit, de ha van 20 millió a zsebben és nem egy kifejezett példányra van ingered, akkor simán meg tudod venni a piacon az újkori 40-es luxuskatergóriát...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ittakary
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52569 üzenetére
Ha fizetnének,akkor sem vennék 21 éves kocsit. Ha nekem 1-2 millám lenne autóra összesen,biztosan nem vennék még alsó osztályt sem. Inkább bicikli.
Az a tippem hogy legalább 50" monitorod van, hogy ekkora arccal belásd az egész PHt. most így szolidan egy hozzászólással sárbatiportad a magyar emberek tippem szerint több mint 75%-át. Köztük engem is. Ha húzunk egy vonalat 2millió HUFnál, szerintem a forgalomban lévő autóknak szerintem 75%a tuti ez alatt van... főleg hogy egy gyors google keresés 14évre adta ki az autók átlagéletkorát
esküszöm neked így 40éves korodra agyadra ment a pénzed....
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #52569 üzenetére
Meg lehet oldani a közlekedést autó nélkül is, ez teljes mértékben igaz viszont jóval több időbe telik. Pl. én falun lakom, az egyik 35 km-re levő városva járok optikushoz. Autóval gondolom nem nehéz kiszámolnod ez mennyi idő és ha délelőttös vagyok munka után, ha délutános munka előtt gond nélkül meg tudom tenni. Ha busszal mennék akkor kötött az időpont mivel van egy nap összesen 4 járat ami oda megy. Az egyetlen használható 12:30 körül indul, egy órás az út és vissza 14:30 körül jön ugyanennyi menetidővel (több helyen megáll és iszonyatosan rossz az út egy része). Tehát busszal laza 3 órámba telne ez a kis kirándulás és a kb. 5 perces vásárlás. Nagybevásárlás a közeli 15 km-re lévő városban szintén nem lenne egyszerű mert a Tesco kinn van a p%csában és nem nagyon megy arra busz, a Penny pedig kicsit és alig van választék és a központban lévő üzletektől messze van. Plusz azért nem keveset kell cipekedni is amit gyerekkoromban amikor nem volt kocsink sem élveztem. A kocsi ezért ilyen indokok miatt sokaknak mint pl. én is kényelmi okokból van.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #52569 üzenetére
Ez mekkora egy f@szság... Inkább az mutogat kifelé aki hitelre / lízingre vesz autót.... Meg mindenen ügyeskedik nehogy kifizesse a valós árat.... Ezek a dolgok minden rendben vannak tudom mert ha van pénzed vagy tudod fizetni a líznget / törlesztőt akkor jobb vagy annál akinek erre nincs pénze ??? Feljogosít téged / bárkit,hogy lenézze a másikat ??? Bár meg se vetted az autót meg ha basztatni akarom a másikat mondhatnám,hogy még a motort se veszed meg csak új X5 legyen mert az a fasza közben meg egy rendes olajcserére aaz ilyen tulajok 3/4-e szarik elmenni mert jó a 30 ezres olajcsere és úgyis eladom garanciaidő előtt.... Más ember meg lecserélteti tisztességesen az öreg szarján az olajat kifizeti a fenntartását a többi ilyen nevezzük pénzesebb ember meg csak azon van,hogy tudja a legolcsóbban " legsóherebben" megúszni az autózást. Sok ilyen ember feszít az M packet-es 316D-be vagy 20D-be vagy igazából még az se mert az önmagában rohadt drága.... jó lesz valami ócska line stb.... És ezzel nem azt mondom,hogy ezek az autók / motorok szarok vagy hülye aki új autót vesz csak hagyjuk ezt az álszent dumát.... Általában azok állnak így hozzá akiknek van pénzük és tényleg csak egy rohadt tárgyként tekintenek az autóra. Akik csak azt nézik,hogy ügyeskedjenek mutyizzanak a vételáron bárhogy vagy,hogy ússza meg a lehető legkisebb szervizköltséggel amíg nála van ( jó a gyári olajcsere és stb duma há csak akkor jelez az autó amikor menni kell....)... Akiknek csak a rohadt számok lebegnek a szemük előtt mikor autót / vesznek eladnak.... Ezeknek fontos,hogy jaj 5L-t egyen jó a kis motor is az úgyis olcsóbb jaj hol használnám ki a nagy motort jaj ez is elviszi hol lehet menni gyorsabban mint 130 és stb ostoba dumák..... AKINEK NEM INGE NE VEGYE MAGÁRA
Ezt általánosan írtam nem személyre szólóan.
Én azért veszek ilyen autót mert amit nyújtani tud azt nem tudja ilyen áron egyik autó sem... És igen ez egy luxus..... Nem attól lesz egy autó jó autó mert új ez egy vicc Ilyen alapon egy fapados szutyok szar jobb mint egy olyan autó amivel kényelmesen utazol és minden kényelmi extra benne van amiben jól érzed magad ????? Egy használt 10-15 éves autó is lehet JÓ AUTÓ . Akinek az-az ingere,hogy egy újabb kevés km-es kb mindegy milyen gyártmányú autóban üljön az üljön abba. Igen annyira jó egy új autó halogén lámpával fapad üléssel.... Inkább megyek a 12 éves BMW-vel amiben van ülés fűtés elöl / hátul van ülésszellőztetés van olyan HI-FI amiben élvezet a zenehallgatás amiben van olyan motor amivel bármilyen helyzetben kisegít amin van olyan / futómű fék stb stb stb.... De aki csak a számokat nézi az soha nem fogja ezt megérteni.... És mondom nem azzal van a baj ha valaki új autót vesz azzal van a baj ha úgy magyaráz ,hogy közben egy rohadt olajcserére sajnálja a pénzt vagy többnek érzi magát mert neki új autója van..... Én pont leszarom,hogy új autóm van az érdekel,hogy mit tud.... És sokan mások is ugyan így vannak.... Valakinek meg az a perverziója,hogy új autója legyen mindegy,hogy a fapados meg kb lábbal kell hajtani a lényeg új legyen... Egyik tábor a másiknak úgy se tudja megmagyarázni saját igazát.... Mindkéát tábornak igaza van valamiben....Mindenki vegyen olyan autót amit / amit akar
Fékfolyadékot kell cserélni azt jelzi.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #52576 üzenetére
Én pont a 20 évest nem akarom lecserélni már sose, a többit inkább. Nyilván nem értelmi döntés, de amúgy nem tudom melyik tudná azt adni élményben, mennyiért, amit az tud...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
NoZoli
tag
válasz FIREBLADE78 #52593 üzenetére
Annyira nem lehet nagymenő, ha csak a 77. jutott neki ebből a rendszámból...
-
KAMELOT
titán
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52593 üzenetére
Ha nem adnak rá minimum 40 éves teljes körű garanciát, akkor épeszü ember nemigen fog ráharapni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Vismajor01
addikt
válasz FIREBLADE78 #52582 üzenetére
Véleményét leirhatja mindenki, de azt írni, hogyha 2 millioja van autóra es csóró akk az gyalogoljon, az simancsak kőkemény paraszt dolog :) Es olyan tipikus bmws nem indexelek kategória. Ez meg akkor az én véleményem =)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52598 üzenetére
Azért, hogy legyen tartalom is, ne csak ár. Mellesleg nagyon randa.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
p0lip
tag
válasz FIREBLADE78 #52618 üzenetére
Ez a normál üzemanyagokra értendő. Prémium üzemanyag a megoldás, ezekben nem az a gyorsan lebomló vacak van. És január 1 után sem az lesz.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #52620 üzenetére
Abban nincs, mert egészen más az összetétele.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MoP_FX 57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52618 üzenetére
Szokás szerint kicsit túl van lihegve a téma. Van hivatalos ACEA lista a gyártók által, ott meg lehet találni azt a pár kivételt. BMW-be például évjárattól függetlenül mehet az E10.
-
p0lip
tag
válasz FIREBLADE78 #52625 üzenetére
2003-as géppel már nincs márkaszerviz nyűg. Amúgy, ha garis autóm lenne és ragaszkodnék is a kötelező szervizekhez, otthon akkor is kicserélném az olajat , saját intervallumom alapján.
H.Ezredes
Köszönöm szépen a válaszod! Bár őszintén szólva az eddigi munkásságod elnézve arra tippeltem volna, hogy zsírozol.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz FIREBLADE78 #52618 üzenetére
"Ezért sem jó a nagyon öreg autó. Rákényszerít a rendszer,hogy válts"
Ez még semmi. 2030-tól lesz olyan ország, ahol csak 0% emissziós értékkel helyezhetők üzembe új autók.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #52684 üzenetére
Euro 6-tal nem lesz gond.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #52686 üzenetére
attól függ, szerintem az M futómű elve nem légrugós...
De megmondod melyiket nézed?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Társasjáték topic
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Marvel Snap
- Ford topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest