-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
pláne mégha a típus is ugyanaz marad.köszi ez angysegítség volt.törvénykönyvből másoltad?
hát annyira 20 éves hogy már meg is vették...bmw001>>látod beláttad.jól döntöttél ne add el az e39.jo karban van.sok pénz fekszik benne már neked.na persze élesbe teljes bedobással más lesz.hát nem csak az építőipar kb minden haldoklik.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Hat az igazsag az, hogy lattam uresben kicsit ferden all, de nem tartottam nagy gondnak. A valtasokat megszoktam, azert nem vettem eszre, hogy gond lenne. Most hogy ki van cserelve, erzem, hogy nem volt egeszseges az a kulissza. Mar amikor megkaptam, akkor is ilyen volt. Mivel a valtot leszedtek, igy megneztek a kuplungot is. Kicsereltettem... Meg jo volt, de ugy voltam vele, hogy 220K+ km-et elment, az mar nem uj. Jol jartam, mert amit leszedtek bevettek tok jo aron. Es volt elfekvoben egy zsir uj szett, made by BMW, amit meghozattak 3 honapja, de a tulaj visszamondta. Igy azt jo aron megkaptam. Tehat ehhez a reszhez tobbet nem kell hozzanyulni. Kormany is vegre rendben van, bar meg az elektronikan majd allittatok, hogy jobban puhuljon fel allo helyzetben. Most vegre rendben van az auto. Nyarra megfogattam, hogy kicserelem az elso lokost, mivel az aljat szetzuztak a padkan. Ez csak esztetika, de mikor nincs konkret problema, akkor erre is lehet aldozni.
Anyagilag persze tonkrementem,leven diakkent szuk a keret.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez nem rossz, persze még ez sem olcsó. Majd mutatok egy E39-et, számomra az az etalon.
2x2 kipuf nagyon sok pénz. Középen jön a dupla cső, csak alapból az egyik el van zárva. Szóval fel lehet tenni, de egy vagyon, mert hátul helyet kell csinálni a dobnak.
Az enyém csak facelift 1-es. Tehát fehér indexek, és módosított belső, TU motor, bár az ritka. 1999.12.24. ,írtam is, karácsonyi ajándék volt valakinek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
jó is az az 1es.simán elterelgetném azzal a 300loval.11es fogyi rendben is van.enyém is eszik annyit bőven.
cserébe nem rohad.új.és 3x annyi lovas.
Hát a mini 1.6os turboja az 218 lo is lehet akár
majd lehuzzák kicsit.
amugy ez az 135i sántit.mert annak 2oldali a kipufja.vagy az csak kérhető extra lenne.durva.leveszika jelzést.hiheti az üldöző hogy egy sima kis 170 lovas benyás"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
Nem, az 5.9-es átlag egy Pécs - Paks oda vissza útvonalon jött ki, nem autópályán.(akkor még nem volt ) Szigorú 90, gázpedál alatt tojás, stb... Olcsón megjártam.
Igen, króm menne az ablakok köré, csak nehéz szettet találni. Díszlécek lennének külön, de egyben keresem. Ez az E39 egy teljesen Alpian style, tehát első lökösre akarok toldást, a hátsóra is, ez kb. 50k. Meg ugye a hátsó dob, jó a dupla csöves is, csak ne legyen hangja. Plusz a szárny a féklámpával, az még 30k. És sötétítés, 40k. Nyárra ezeket tervezem. Plusz ha most eladom a cókmókomat, kijönne egy ilyen felni is gumival együtt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jaja. Árból még faragok persze. Erre van új garnitúra rendes áron, én használni akarom a gépet, nem nézegetni. Tuti elfér az autó alatt, és jól is néz ki. Nem durva, de sportos.
Tálydi: Ha tudsz 255/40 R17-es gumit, akkor arra vevő lennék.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
pohár
félisten
ez szerintem rohadtul ocsmány
az új 7-es széria viszont bármikor jöhetGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
pohár
félisten
nyugi nem veszem személyeskedésnek, de akkor is ocsmány ez a kocka
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Highend55
tag
Thx
BMW001 köszi
Városba ha nem dugulok be és araszolok sokat eljárok 10L el az nem olyan rossz (23 MPG)
Nemrég volt olajcsere ugyérzem ez számított ha minden jol megy hazafele is ekörül kéne kajálnia.Megnéztem a videot ennyi idióta faszkalapot nekem még egy ladát se lenne szivem rugdosni széttörni ezek meg szétbaxnak ilyen szinten egy e60 m5 öt ??
-
MPowerPH
félisten
Sokaig abban a hitben eltem... Aztan itt a forumon hobizoli elkezdte reklamozni a gazos autokat. En meg kicsit k0rbe szimatoltam. Van itt Pakson egy 540i, amibe beleraktak a komoly injektoros gazt. Magan a MID-be van telepitva a software resze, onnan tudod szabalyozni, es onnan tudsz minden fontos infot kiolvasni. 15 literes atlaggal jar most, 150k km ota benne van a rendszer. Kicsit gyengebb lett tole az auto, de minimalis. Uzemanyag koltsegben ott van mint en. Klubbon meseltek, hoy van gazositott M5 is Mo.-n. Aztan beszeltem egy 330i tulajjal, akinek gazzal 11l az atlaga. Tehat piszkosul megerne. 280k, plusz jo ha van okos MID.
Nyaron szeretnek menni. Mar ha nem jon kozbe semmi sem...mert van aki ezer kovet megmozgat, hogy maradjak.
Dragon: a teljesitmenyt mar annyira nem is, a 204 lo egyaltalan nem szamit soknak napjainkban. Oregecske mar, de ugye kepvisel egy erteket. Mivel muszakilag kifogastalan szemben a tobbseggel, es a km is garantalt, leellenoriztetheto. Sot, garanciat vallalok arra is, hogy 12k km alatt 1deci olajat nem eszik meg. De ugye ez csak nekem lesz ertek, mas lehet nem is azt nezi, hanem az arat. Aztan majd tudatosul benne, hogy lehet megsem a legolcsobbat kellett volna megvenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, ráadásban anno azt hiszem én 300Ft -os benzinnel számoltam. Most 400-on vagyunk, míg a gáz alig emelkedett.
Etanolra nem éri meg átállni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
A kompresszor alacsony fordulaton is képes rendes nyomást előállítani, nincs turbo lyuk, tehát állandó reakciót kapsz. Ez az azonnali reakció, és a magasabb elérhető telejsítmény az, amiért érdemes a kompi. Mert teljesítmény terén is jobb egy mechanikusan hajtott kompresszoros motor. Hátránya, hogy a motortól veszi el az energiát, mivel közvetlen a főtengelyről kapja az ívet, így erős a többletfogyasztás, bonyolultabb az egész rendszer ezért drágább is, és nagyobb a hibafaktor.
Kompinál van egy munkatartomány, amit ügyesen be kell lőni. Szűkebb ez a tartomány, mint a turbo esetében, tehát a kompis motort nem érdemes halálba pörgetni, alsó és közepes fordulatig viszont odab@sz. BMW-re azért ideális, mert a sima sor 6-ok és V8-ak alapjáraton is alacsony fordulaton üzemelnek()max. 6k rpm, így ezeknél be lehet lőni, hogy a teljes tartományban meglegyen a megfelelő nyomás. Az ilyen 7-8500RPM-et forgó motorokra már nem ideális, ilyenek az M-es BMW-k.A turbo ezzel ellentétben 'hulladék energiát' hasznosít, ugye itt a kipufogógázra kell gondolni. De van turbo lyuk, és magas késedelmi idő. Persze itt is van több lépcső, lehet bonyolult, változó geometriás típust is alkalmazni, amivel a turbo lyuk megszűnik. Ellenben a teljesítmény itt is alacsonyabb lesz, és a késleltetés megmarad.
De ugye lehet ezt is kombinálni, ott van a konszern TSI -je. Ott együtt van a turbo és a kompresszor. Alacsony fordulaton a kompi adja az erőt, aztán a turbo átveszi egészen red line -ig.
Szóval ha van pénzed, akkor sor 6 -ra megéri a kompi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
Vásároltam már pár autót, nagyjából tudom mire figyeljek oda...nem fogok úgy autót venni és pláne nem annyi pénzért, hogy ha komolyabb baj történne akkor álljon a vas.
Másodszor meg, igaz csak két BMW-m volt eddig 318, 525, (az 5ös még most is meg van) de egyiknél sem volt semmilyen főbb alkatrész hiba..csak kisebbek..de erről a vásárláskor is tudtam. Ami mind két autónál meg volt hibának az a lengéscsillapító állapota.
Szerintem az egyik legjobb autó a BMW nagy körültekintéssel és odafigyeléssel nem nagyon lehet belenyúlni a lecsóba.Ráadásul a válság(változás) után a sok nepper eltűnt a komolyabb kereskedők akik piacon akarnak maradni, garanciát 3hó,6hó 1év, vállalnak az autók főbb alkatrészeire is. Így az ember is nyugodtabb. 6hó garanciával vásároltam meg az e39.is
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
Highend55
tag
Estoril Blue metallic a szine pontosan !
Tavasszal lesz apró módositás 1-1be igy fog kinézni az enyém is ! [link]
Felni szine lehet marad a mostani,de a sárvedőket lekapom,kap Coiloverst (picivel feljebb lesz emelve kb mint ez a képen) meg +12mm nyomtávszélesités lesz rajta.Itt van még pic a faceliftesről: [link]
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ez gyönyörű.
saguaro: Jah, tudom. De ugye az M5-ben már egy újabb, 7 sebességes került, ami tényleg az autó leggyengébb pontja. Nem gondoltam volna, hogy a 3-asban is szívás van vele.
Highend55: Az a baj, hogy az újabb erős motoros autókhoz már csak automata megy. Ellenben az új BMW -ben használt 8 sebességes ZF a piac legjobbja. Mind teljesítményben, mind finomságban, mind tartósságban a csúcsot képviseli.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Tulaj tök őszinte ember, megmondta, hogy amikor lehetett akkor azért hajtotta. Vízhőmérsékletre figyelt, az kihangsúlyozta. Szóval, 203k km-el vette, annyival hozták be németből 5 évesen, ami tök hihető. Eddig vezetve van a szervizkönyve is. Ő ugye alig ment vele, mondta barátom is, hogy tényleg keveset autózik. Nyáron nyaralni ment vele, meg télen síelni. Ezek voltak a hosszabb távok. Helyben szervizeltette, évente cseréltette az olajat, még a 10k-t sem érte el a km futása egy olajcsere között.
M5 kicsit más világ. Gyári adatoknak ne higgy, 4.5s alatt 100-on van az E39-es, ez attól még messze van. 100 fölött meg vége a dalnak.
40i nem sokkal költségesebb, motorhoz a 28-asnál is a 40-esnél sem kell hozzányúlni. A különbség a +2 henger, annyi a többletköltség is. A kuplung szokott sokkal hamarabb elfogyni. A kormányműve már javított, nem fogasléces mint az sor 6 motoroknál, így a szervoja sem romlik el a fémszilánkok miatt.
Nyári kerekei se semmik, M5 felnik, 245/40ZR18 és 275/35ZR18. Ha bolt lesz, akkor tuti becserélek erre. Szegény 28i össze sz@rná magát ekkora papucsokkal.E-mailezek pár 40i tulajjal, őket faggatom, mire számíthatok. Igaz, mindegyik csak automata... Majd januárban ez fog dönteni. Az a baj, hogy egy ilyen 300 lovas autóval tuti nem bírom ki, hogy ne nyomjam. Akkor meg majd jönnek a csekkek. Igazából meg sem lehet ezt állni, tényleg nagy élmény. Nem is a gyorsulás, hanem a big block elől. Amikor elindulsz, érzed, hogy ez nem valami kihegyezett street racer, hanem egy csöndes családi gyalázógép. Nem tudok máshogy fogalmazni. Ültem én már 3xx lovas Calibrába, ami megenné ezt reggelire. De abban nem volt meg ez az érzés, nem voltam benne olyan magabiztos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
k.
őstag
Nálunk gyúroda közelében még a magyarországi tesztek elött már ott figyelt egy ilyen cabrio
Ez még nyáron volt, ott állt lazán lehajtott tetővel a kamera alattElég szép volt.
A terem tulajáé volt, megvette, hogy lecserélje a régit.
Persze, megtartott a régit, mert egy hatos cabrio az nem hatos cabrio, nade kettő[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
Meséld már el mért nem ? Gond nélkül megtettem már 2x Anglia-Budapestet 2 személlyel csomagokkal ! 2050 km-es távlolságról beszélünk. Enyém nem M3 de 1-1be ugyan az belül leszámitva az első ülést és a müszerfalat. Nekem nem volt vele gondom és nem 600km-t utaztam nameg egyben levezettem !
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ASUS routerek
- Hisense LCD és LED TV-k
- Spórolós topik
- Renault, Dacia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest