-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Bruno Spengler nagyot ment, és a BMW bebizonyította, hogy a legjobb a 3 patinás(mondjuk az Audi-t én nem sorolnám ide, csak egy VW..) gyártó között. 1 év alatt agyoncsapta az Audi-t(pedig Rockenfeller sem fakezű), és a Mercedes-t is sikerült megverni, ami különösen nagy bravúr az első évben.
Don't Tread On Me
-
Brae
őstag
Évi 35-40000km-re kellene. 800k-ba be kell férnie az átírásnak, olaj, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő, fékfolyadék indokolt esetben féktárcsa és betét cserére még futja ezenfelül, de költségesebb dolgokra már nem.
Egyébként beletrafáltál, mert a BMW mellett pont a 3-as Golf TDI meg a mosolygós Passat B4 TDI a másik jelölt, ezekből (legalábbis Golfból) lehet kapni patika állapotút 800k-ért. Van adagolós TDI 4-es Golf is ennyiért, de azt nem szeretnék, mert kényesebb.
KINKY_007
Mert tetszik, az astra és társai meg nem. Egyébként amit most hajtok VW Jetta is 105 lovas és kb. ilyen súlyú és semmi bajom menetdinamikával, mondom nem vagyok az a vérbenforgó szemű hülyegyerek, aki kinyomja a gázpedált a hűtőventilátorig. Az E30-at meg imádom, semmi gond nincs a hátsó futóművével, műszerfala is tetszik. Legszívesebben amúgy azt vennék, de az már tényleg nem napi használatra való.Casanova*
Mennyiért adja?[ Szerkesztve ]
-
moszka
tag
Ha van 800e ft-ja bömösre amire aztán még jócskán költeni fog szerintem itt mindenki tudja... Akkor lesz 900e inkább stift-re amire meg nem fog Bemegy a bontóba 100ból betesznek neki egy klímát.
De de ez nem suzuki topic majd ő eldönti ilyen kicsi kerettel mennyire akar befürödni
kőbalta
-
orvil
tag
na igen, varos, de sok a hosszu egyenes szakasz
reggel volt kis akciom a korforgalomban, csoszerelo furgonos uriember ugy gondolta a gonosz bmw-s uriember ma nem fog bejonni a korforgalomba, ezert ugy 4x ramhuzta es blokkolt vagy 10 meteren keresztul egeszen a forgalomtol elzart teruletig, majd mint aki jol vegezte dolgat el akart koccolni ... jaja, de pirosat kapott
veszvillogo ki, odarohantam, kicibaltaltam a kocsibol es meg o volt felhaborodva .... aztan elmagyaraztam neki, hogy evek ota arra jarok es o az elso barom aki ilyet csinal, es ha most nem ebben a liberalis koszfeszekben (anglia - ahol mar egy pofonert bilincs) lennenk akkor kivernem az osszes fogat kezdesnek .... rohadt kis kocsog ... lehet cselzi drukker azok pedig beszoptak tegnap nagyon, es ugy gondolta megbosszulja ... -
MPowerPH
félisten
Meg sem fordul a fejemben egyébként. Eredeti elgondolás marad, az fix, hogy a nagyképű V8-as és régi M-es BMW tulajok önbizalmát és mosolyát letörölhessem az arcukról, ha arról van szó. Szívó motoros autó számomra már tabu, korszerűtlenek, eljárt felettük az idő.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
Félre értesz. A 7es csak egy link volt az olcsósága miatt.
A beniznes, automata észrevétel ez alapján írtam.Ezért akartam én is és lett aut. váltós.
De benzinesben azért csak manuál. Nem?[ Szerkesztve ]
-
Z0mbi
senior tag
Szia
Nem E87 en de megneztem videokat, leirasokat es meglepodve tapasztalom hogy sokan panaszkodnak arra hogy a mutatvany utan a lufi visszajelzo piktogram vilagit a muszerfalon. De azt senki nem irja hogy ok lehuztak e a mutatvany elott az aksirol a kocsit...
Letezik hogy nekik ezert van bajuk? Az a tuti nem ha lehuzom a testet az aksirol es azutan huzom le a lufit.
Es gyanitom ezutan nem fogja eszrevenni hogy az babralva lett...koszi
-
8th
addikt
Én nem értek ehhez de szerintem semmivel. Egyszerűen végig gondolva nekem úgy logikus, hogy nagyobb teljesítményhez több üzemanyagot kell elégetni, részterhelésen is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
ignorant
senior tag
Persze eled rakjak az illuziot, hogy jobb lesz, de ez messze all a valosagtol, sot ha valami is tortenik akkor szarabb lesz a kocsid tole, hatalmas kockazattal jar.
A teljesitmeny novekedes teljesen elhanyagolhato, max akkor erzed ha akarod (es ez 300-->370-nel pl sajat tapasztalat).
Az emberek altalaban ostobak, ha kibasznak ennyi penzt remapra, sokan meg maguknak is hazudnak hogy megerte.
Amugy ez a tema teljesen mintazza azt hogy milyen gondolatmenet reven jelennek meg 316-okon az M-es emblemak, vagy a suzukikon a "szarnyak"....chiptuning ugyanez csak a gazdagabbak ballepese.
Minden, tenylegesen hozzaerto szerelo ovaint a remapoktol <---- ez teny.
-
BeZol
őstag
Úgy gondoltam, hogy ott van a 2 turbo, azokon tudnak még nyomást növelni, és kész, míg a régi szívó V8-ashoz a g-power kínál kompresszoros rendszert 730 pacira tuningolva Igaz, azzal nem mehetsz közútra, de a 600 lóerős variánssal igen. Az új M4-ből kíváncsi leszek ki tudnak-e majd hozni ennyit.
A legbetegebb átalakítás viszont még mindig az volt, amikor a szívó V8-as helyére berakták az előző M5 szívó V10-esét, arra rá a kompresszort, és így elvileg az M5-ből kihoztak 800 pacit
[link]
Közben találtam olyan M3-ast, ami engedélyezett közútra is :
[link]Szóval csak erre gondoltam, hogy ilyen adatokat szerintem nem fognak kihozni a mostani M4-esekből, mert már nincs mit rápakolni, igaz chippeléssel lehet hozni rajta kapásból, nem kell plusszba kompresszor.
-
MPowerPH
félisten
És az megint ki van felejtve, hogy a gyáriak soha nem fognak speckó kovácsoltvas hajtókart, dugattyút beletenni. A gyári kuplungok tűréshatárairól pedig nem is beszélhetünk, mert nemhogy 100 ló fölött használhatatlanok, de még néha a gyári értéket sem bírják el.(váltó szintén) Azért azt nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy az új M-es gépek nagy része egy ipari, platina áron mért ócskavas. És ehhez elég csak elolvasni a véleményeket róla.... Nem tudom mit szólna az új M V8 turbo egy ilyen driftversenyhez.... Szerintem hamar beadná a derekát, ismerve ezen motorok terhelhetőségét.
Don't Tread On Me
-
Shadowbull
addikt
" 1x ezer km után is. Igaz az nem megy állandóan padlógázon."
Azt hiszem el is erkeztunk a tunerek egyetlen mentsegehez... Fel lehet tekerni barmit csillio loerore, ha aztan utana ugysem hasznaljak ki. Akkor az olyan mintha nem is lenne. Ezert valik el fekpadon a szar a majtol.
http://www.youtube.com/watch?v=cSPM1KxONAk
http://www.youtube.com/watch?v=szKrECDOO7g
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
Tul van am ez a sok ero, nagy vezetesei tudas igeny lihegve...(foleg a mai technika koraban, amikor az auto majdnem teljesen bolondbiztos, mert annyi rendszer mukodik kozre abban, hogy a vezeto benasagat kompenzalja) Inkabb ugy fogalmaznek, hogy felelosseg erzet kell hozza. Nem veletlen, hogy alt. az erosebb autok tulajai csak ott nyomjak kemenyen, ahol epesszel lehetseges, es nem veszelyes. Mig ha megnezed a kis mitugrasz Honda, Suzuki, Skoda RS, 2.0TDi stb... soforoket, neha mit lemuvelnek csak varosban...
BeZol: Erdekes felfogas... Most magadnak, vagy masoknak veszed az autot? En aztan ivesen tojok ra, hogy melyik milyen. Tegnap lattam egy olyan szep gyongyhazfeher 20D-t, hogy jujj. Aztan belul meg i-drive se volt. Es? Attol meg jol nez ki...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Komoly, de nem kizarolag a fogyasztas miatt.(bar teny, hogy azonos, avagy jobb menetteljesitmeny meglehet majd fele annyi anyagbol, de ez most mellekes...) Sokkal inkabb az, hogy 2000-3000RPM kozott ott van az a 740NM.(remap utan ez akar 880NM ) 381 lo nem is erdekel ebben az esetben, nem porgetnem 3500 fole.
Szoval ahogy irtam, nem a £, hanem a nyomatek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Benzin es diesel nyomatek karakterisztika kozott van kulonbseg. Meg az 500 az nem 740. Nekem csak 100NM tobbletem van a remap utan, megis brutalis a kulonbseg.
4er nalam a 35D-vel jatszik ismetelten, 630NM ott is megvan.(de ugye ez meg nincs, es minimum 3 evesen vennem meg, addig jelentos az ertekvesztes) Nezegettem a 6er-t is, akar nyaron at is tudnek ulni egy 2010 kornyekibe, ugyan ugy 35D-be. Ez nagyon bejovos...
Majd meglatom, most mas a prioritas. Az biztos, hogy maximum 2 evig tervezek meg ezzel az autoval, utana mindenkeppen cserelem.Errol jut eszembe...ha minden igaz, holnap viszem meretni a kocsit, az emlitett hiba miatt. Majd beszamolok, mi lett a vege. Remelem tenyleg csak az ottani pad, es a DPF kevert bele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
MPowerPH
félisten
Kint is megkerik az arat... Alatta mar kapni 2 evvel fiatalabb E92-ot 1300-al dragabban.
Itt meg egy gyonyoru 35i... Benzines BMW-k nem tartjak az arukat. Legalabbis a diesel verziok sokkal dragabbak igy hasznaltan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
s7evcsenko
addikt
Amit linkeltél az nem tud kihangosítani, abból ami tudna, az 126k huf és ha jól látom nincs kijelzője, vagyis a magnó kijelzőjén kellene navigálnom, ami elég gáz...
Akkor már inkább ez, ezt viszont nem találom kompatibilitási listában...
Ám elsősorban valami kijelzős megoldást szeretnék.
Persze ha nem marad más, akkor kénytelen leszek engedni eme igényemből...
Köszi a linket!"Az őszinteség a bátrak erénye, és mint ilyen, kevesek kiváltsága."
-
-
BeZol
őstag
E90 M3 ellen:
Nekem is régi álmom (E93 M3), de anyagi csőd fenntartani és szervizelni főleg 100-150ezer km környékétől, mert minden horror árú hozzá. Sokkal józanabb választás egy 335i + tuning hozzá, annyi h a szívó V8 hangjáról le kell mondani, de 380+ lóerősen már otthagyja egyenesben az M3-ast (azt hiszem 500 lóerő környékéig húzhatóak a 35i-k), futóművet meg lehet szintén tuningolni, mikor meg nem nyomod neki, akkor meg a fogyasztásuk is barátibb.Én akkor tettem le ezekről a régi szívó benzinesekről (M3 V8, M5 V10), amikor láttam hogy mennyire elgyepálja az M5 V10-et egy új 440i xdrive: [link]
De itt sem sokkal jobb pl. egy M5: [link] (kis pöcköléssel m140i és a 840d is otthagyta volna)
Itt pedig M3 vs M5: [link]Szóval nagyon-nagyon elhivatott bmw-őrültnek kell legyen vki, ha ezek után is ilyet tervezne vásárolni, ugyanakkor nagyjából értéktartóak, mert 8-10millió Ft-os sávban mozognak már 4-5 éve (oké, infláció is volt )
Egy szerelővel konzultálj a típushibákról, hogy mi mikor fárad el és ezek így összesen mennyik lennének x km futás esetén, továbbá kopó alkatrészek cseréje esetén is mennyi az annyi.
Nekem úgy rémlik h 100-150ezer km után kuka a motorja ezeknek (versenymotor, és nem tudni mennyire figyeltek oda pl. az olajcserékre és mennyire gyilkolták). -
KAMELOT
titán
Lényegében az amit BeZol írt, hogy a cuccok hozzá drágák.
1. Fekvő csapágyak kopása... drága művelet
2. Esetleges olajfolyás a hengerfej pakolásnál
Ezek attól függnek a tulaj, hogy használta ( ez az amit nem tudni )
Ha van rá keret!?!cOxeR: Amikor így normálisan használod, akkor mennyit tudsz lemenni vele? 100--->20% km?
Személy szerint, nekem nem nyújt élményt az autó, ha nincs hangja!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
chess001
aktív tag
A mustang gtnek sokkal jobb hangja van, olcsóbb szervizelni, az e90 kívül kisebb, nagyobb belül. Próbáld ki mindegyiket és tudni fogod, hogy neked melyik fekszik jobban.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
Koszos Ford? Legjobb. Legalább azért az árért kocsit kapsz, nem egy szerviztemetőt!
Azért van csak misztikum, mert akinek M-es van az nem fórumon kínlódik. Elviszi, megcsinálátatja és kifizeti! Nem sok M-es bömbit látok futkosni, ahogy 63 AMG sincs sok!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- BestBuy ruhás topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Politika
- Macska topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Autóhifi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen