-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz cyberkind #8146 üzenetére
Hát... ízlések és pofonok, legalábbis nekem nem maradt meg ennyire a GTAV árnyék-rendszere.
Hát igen, anno a CryEngine elég sok dolgot tudott szépen megoldani... csak hát milyen áron...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
RubbishBin
senior tag
válasz cyberkind #8149 üzenetére
Akartam is írni, hogy valszeg' ízlés kérdése, összeveszni nem fogunk.
Nekem speciel a GTA megoldása is tetszik, de rossznak semmiképp nem nevezném a CP árnyékot. A valósághoz még közelebb is áll. Gameplay közben rohadt mindegy lesz. Nekem.Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
cyberkind
félisten
válasz RubbishBin #8154 üzenetére
Ettől függetlenül az RT féle árnyékok nem mindig jobbak, most épp a CoD-ban van ez a probléma. Bár lehet ez nem hiba, hanem ilyen a valóság.
BoneDragon
Szoktam, a régi játékok sokszor bőven jobbak mint a maiak.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Goldmember01
tag
Lehet majd dugni a játékban?
-
cyberkind
félisten
válasz Goldmember01 #8156 üzenetére
BoneDragon
Van egy két játék, amikben az számomra jobb mint az újkoriakban.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
l.skywalker
félisten
válasz Goldmember01 #8156 üzenetére
Mindenképp. Lesznek fali csatlakozók, ahova a megfelelő villanydugót be lehet majd dugni. Mást is, de az már életveszélyes.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Viper26
nagyúr
-
RubbishBin
senior tag
No megnéztem rendesen a videjjót. Ja, a tag be van szmókolva, de a fekete tindédzsereknek az olyan mint az itthoniaknak a sima cigi. Bruh!
Nekem az az érzésem az összképet nézve, hogy ez tényleg csak a konzolos butítás eredménye. Youtube-on lehet látni ilyen grafikákat, amikor .cfg-ből a lownál is lowabb beállításokat alkalmaznak, 12 éves kártyákhoz. Jól fog ez kinézni, látszik rajta.Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
nubreed
veterán
válasz Goldmember01 #8156 üzenetére
Lehet! Tele lesz szexmunkásokkal az utca, fiú/lány/transz bármit amit akar az ember. És egyéb módokon is hozzá lehet jutni. Sőt szex boltok is lesznek. We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
zkxdn
őstag
válasz Goldmember01 #8156 üzenetére
Miért ne lehetne?
-
VágniValó
addikt
válasz Goldmember01 #8156 üzenetére
Ezen múlik a pre-order?;-D
"Fuck the Kingsguard, fuck the city....Fuck the king!"
-
pandras83
senior tag
ha esetleg valaki skater xl-ezik és cp rajongó is egyben. link
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
pandras83
senior tag
a witcher modderek sem restek. a nexus skyrim oldalán rá sem merek keresni
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
lo_jo
senior tag
válasz cyberkind #8146 üzenetére
Az RTX árnyék nem szép akar lenni, hanem élethű. (A valóság sajnos sokszor nem olyan vibráló élmény, mint egy csúcsgrafika.) A GTA példához hasonlítva ez sikerül is. Az árnyékok ilyenek, minnél messzebb vannak attól a tárgytól, ami árnyékod at, annál "lágyabb", elmosódottabb a szélük. Ennek a "régi" kiszámolása is elég gépigényes feladat, ezért van egy csomó játékban külön kapcsoló a soft shadow-ra. Egy kis magyarázat.
-
bélanéni
őstag
válasz Goldmember01 #8156 üzenetére
Ebben a játékban ez már nehéz ügy, hogy ki mit hova dug, vagy kinek mit és hova dugnak be, mert a 2 hagyományos nem helyett lesz kb 20-25, követve az elvárásokat 🙌👍
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
gyimger
őstag
Tud szép dolgokat a CryEngine, a Kingdome Come-ban órákig csak jártam az erdőket, mindig elcsodálkoztam, milyen gyönyörűen néz ki.
[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
mike1334
veterán
válasz Goldmember01 #8156 üzenetére
3:24-nél dugnak! [link]
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
gyimger
őstag
-
Chalez
őstag
válasz Goldmember01 #8156 üzenetére
Próbáld meg majd az életben is, egész jó
-
pandras83
senior tag
se Cifu összefoglalójában sem máshol nem olvastam hogy a public transport használható Night Cityben? magasvasút stb (de jó lenne, a Mafia Remakeből nagyon hiányzik)
Cyberfuck Patchrunner
-
nubreed
veterán
válasz Lord_Sordi #8182 üzenetére
Kivették, ez 100%. Tehát egyelőre nem lesz benne. Hiába volt egy olyan trailer még az elején, ami úgy kezdődött, hogy a metrón utaztak.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
gyimger
őstag
válasz Lord_Sordi #8182 üzenetére
Valahol olvastam, hogy taxi marad, erről tipp? Witcherrel nem játszottam, nem ismerem.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
WATERDACA
őstag
Ilyen játékban fast travelt használni bűn. Skyrimban sem használtam. Így nem lehet elkerülni az apró részleteket és jobban át tudod magad adni az élménynek.
u wanted, i got it \o/
-
Segal
veterán
válasz WATERDACA #8186 üzenetére
Meg hova a fenébe kéne kapkodni.
Pont a felfedezés a lényeg.
GTA-ban is anno el voltam veszve, aztán meg amikor jöttek az olyan küldetések hogy 1 kép alapján ismerd fel a helyszint ahova menned kell már tudtam egyből hova induljak"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Peace
nagyúr
The Role-Playing Game That Predicted the Future [link]
-
Peace
nagyúr
YT comment: "Good shit bro👍🏾.. how would u compare this game to gta 5? Better?"
-
Topikgazda
[NightCity.io] interaktív térkép Night City-ről.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
mettek
addikt
Én ezért sem szeretem a túlméretezett térképpel biró játékokat mint pl AC-k de ilyen volt a W3 is. Egyszerűen beleunok a kutyagolásba, hogy egy egy küldetésért szeld át a fél mapot. És sajnos közbe semmi érdekes nincs, nem történik, max belebotlasz egy mindig ugyanott termő ellenfélbe. Most számomra kifejezetten pozitív hogy ez a map nem annyira nagy.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
bélanéni
őstag
Egyetértek, a kevesebb néha (90%-ban) több.
Én is nagy örömmel fogadom, ez szinte garantálja, hogy nem egy üres homokozóban fogunk bóklászni. Ránézésre nagyon jól belőtték ahhoz a méretet, hogy legyen esély egy jól kidolgozott sztorira eseménydús környezetben.Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
Topikgazda
-
WATERDACA
őstag
Egy ilyen grandiózus open world játéknál (ami tényleg új generációnak fog számítani egyre több helyről olvasni), A-ból B-be ha tizedjére kell menni, akkor is megvan az esélye hogy egy 100. új útvonalon megyek (az egyik Night Wire epizódban pont erre utalt a pályadizájner, hogy rengeteg útvonal lesz amin el lehet jutni A-ból B-be pl.).
A random eventekről és a felfedezés varázsáról még nem is beszéltünk...
Bár ahogy látom nem csak én vagyok így ezzel, ráadásul én még a Death Strandinget is élveztem végigbarangolni....
u wanted, i got it \o/
-
nubreed
veterán
Igen, ez nekem is feltünt.
bélanéni, mettek: Annak tényleg nincs sok értelme, hogy van egy hatalmas térkép de a nagy részében semmit nem lehet csinálni. Habár egy W3 -ban ez azért még megbocsájtható, hiszen mondhatjuk azt, hogy a táj felfedezésének az öröme is az össz élmény része. De egy ilyen játékban ahol a játéktér nagy része egy metropolisban játszódik nagyon unalmassá válna ha a sok üres épület és semmit mondó utcák között kellenne mászkálni órákat, anélkü, hogy bármi is történne, egy városi környezet, bármennyire is futurisztikus nagyon hamar unalmassá válna ilyen esetben.
Viszont ha megtöltik élettel és kis túlzással minden utca sarkon lesz mit csinálni, ha más nem, ilyen kis mini activityket, vagy 1-1 side quest is, akkor nagyon jó munkát végeztek a fejlesztők.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
bélanéni
őstag
válasz nubreed #8197 üzenetére
Asszem 2 "16 órát játszottunk" összefoglalóból is emlékszem ezzel kapcsolatban 2 dologra, direkt kiemelik:
- elképesztően (szinte túl) sok a tennivaló, néha fullasztó
- meglepően zsúfolt a város, nagy a gyalogos és autós forgalom is
Szerintem is, legyen fele akkora a metropolisz, de 2-3x nagyobb élettel mint fordítva.
Bízom a CDPR-ben, tuti sikerült belőni ezt az egyensúlyt.
Igen, W3-ban sokszor lovagoltam csak úgy, volt egy teljesen kihalt domboldal valami üres kisebb faluval, ott kb 1 órát elbóklásztam. Nagyon hangulatos volt, de ez a cyberpunk környezet direkt megköveteli a fullasztó város érzetét, persze itt is lehetnek kihaltabb részek, a külváros stb..... ezzel semmi gond nem lesz.[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #8196 üzenetére
Szerintem két külön dologról beszélünk.
Én arról, hogy sokadjára kell A-ból B-be menni, 100+ óra játékidő után, úgy, hogy pitiáner bandák már messziről meglátva futni kezdenek előlem, a sarki utcalányok már három blokkal arébbról integetnek, a fixerek meg menet közben dobálják be az eurodollár-kötegeket az ablakon. Ilyenkor már néha jól esik a lehetőség, hogy csak hopp, odaugrok, ahova mennem kell.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz WATERDACA #8186 üzenetére
atyafi, én irl is rohadtul unom azzal tölteni az időmet, hogy a-ból odaérjek b-be... nemhogy még moszkvának is kerüljek miatta. hát még egy játékban.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In