-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
jonnyjoker01
veterán
válasz RubbishBin #7501 üzenetére
Én sem emlékszek rá, nyáron játszottam vele utoljára. Igaz mondjuk én csak a legnagyobb grafikai preset-et beraktam és utána nem néztem rá a beállításokra többet.
Üdv. Johnny
-
shotika
őstag
Anno GTA-kban azt csináltam, hogy ha nem időre ment a küldetés és épp ráértem, mindig vagy lassabban mentem a kocsival, vagy félreálltam hallgatni, amit dumálnak éppen
Bemutatóhoz: Még nem lettem elvarázsolva. Nem csalódtam, de nem is lepődtem meg, de majd amikor én játszom vele, akkor derül ki, hogy mennyire tud majd berántani. Ha beránt, akkor még ezt a borzalmas Keanu karaktert modellt is megbocsájtom
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
RubbishBin
senior tag
válasz jonnyjoker01 #7502 üzenetére
Megtaláltam közben. Background characters néven tényleg ott van a beállításokban.
Őrizze meg a CDPR a jó szokását.Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
zkxdn
őstag
válasz RubbishBin #7504 üzenetére
Ohhh igen...őrizze meg jó szokását... legyen így!!!
Hamár ugyanaz az engine csak upgradelve -
General Lee:
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Rossi
addikt
válasz RubbishBin #7483 üzenetére
Nem értek egyet, Witcher 3-ban egy percre nem unatkoztam, pedig tartott vagy fél évig végigtolnom, és kb. 170 óra lett a vége.
Mindezt felnőtt fejjel, amikor a szabadidő azért drágább, mint mondjuk középiskola, vagy főiskola mellett."Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
mettek
addikt
Én többszöri nekifutásra is beleuntam a Witcherbe. Ellenben a Ghost of Tsushimába nem. Ki is platináztam ugy hogy az első játék amiben az összes achievementet összeszedtem. Nekem a W3 monotonná, vontatottá vált de kötre játszott a középkori téma is mert az sem igazán az én világom.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
WATERDACA
őstag
Én is így érzem, szerintem a CP2077-ben az erős sztori mellett a mellékküldetések is remekelnek majd mint W3-ban (ott a mellékküldetések sokszor jobbak voltak mint a főszál). Tehát én emiatt nem aggódom.
Van egy olyan gyanúm hogy open world tekintetében az RDR2-t is verni fogja. Talán azt is meg merem kockáztatni hogy túl sok mindent belepakolnak, FPS nézet mellé körmöt is testreszabhatjuk meg olyat amit egyébként nem is látunk sohasem....
Ezt érti egyébként valaki? Értem én hogy szabadságérzet meg stb....de?!
u wanted, i got it \o/
-
Rossi
addikt
válasz WATERDACA #7512 üzenetére
Voltak iszonyat jó mellékküldetések, mellékszálak, az biztos.
Az egyik legmeghatározóbb játékélményem huszonegy-pár év alatt.A rengeteg testreszabhatósággal szerintem nagyot akarnak villantani, elég régóta fejlesztik, a technikai lehetőség meg adott.
Mondjuk pont ezért aggasztó számomra ez a többszöri, rövid késés itt a legvégén, félek, hogy bugos lesz megjelenéskor.
Ezért ennyi funkciót, tartalmat, összefüggést nehéz lehet összehozni, hogy sehol ne legyen apró ütközés, hiba."Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Segal
veterán
válasz WATERDACA #7512 üzenetére
Azért lesz, mert a nagyon távoli jövőben tervben van a multi, ahol majd nézegetheted a másik körmét
Meg a sztori-ban is bekerülhet valamikor a látómeződbe a tenyered.
Doom-ból kiindulva ott van pl a glory kill amikor a Slayer alapból nem látható tenyere is látszik."Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
-
WATERDACA
őstag
válasz nubreed #7517 üzenetére
Igazából már sikerült a nyomorukat kicsit visszataszítani, voltak az utóbbi időben olyan botrányok amik miatt újabb pontozási rendszerek lettek pl. Metacriticen vagy Steamen.
(Last of Us 2, Death Stranding, de pl. Doom Eternalnál is a Steam utólag belenyúlt az értékelésekbe a Denuvo miatt ha jól emlékszem).Igazából ez amiről beszélünk nem csak a videojáték iparban van jelen, elképesztő gyűlölethullám van jelen az interneten, elég ha csak néha FB-re felpillant az ember.
RDR2-höz visszatérve: nagy botrány volt a PC-s start is (nekem sem indult, de azért nem vertem a nyálam minden fórumon). A felhasználók felénél ugyanez volt a probléma. Emlékszem a Rockstarnak 4-5 napig tartott a hibát kijavítani, de még az sem volt életbiztosítás és rengeteg hiba volt a játékkal. Úgyhogy a Rockstar sem Jézus Krisztus.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #7512 üzenetére
Talán azt is meg merem kockáztatni hogy túl sok mindent belepakolnak, FPS nézet mellé körmöt is testreszabhatjuk meg olyat amit egyébként nem is látunk sohasem....
Minden egyes alkalommal látod a karaktered, amikor belépsz az Inventoryba vagy egy trade képernyőbe.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tomazin
veterán
válasz WATERDACA #7515 üzenetére
ha az egész hsz off, akkor ott az off gomb.
azért höbörög most minden szerencsétlen, mert nincs jobb dolga és annak sincs jobb dolga, aki meghallgatja ezeket a höbörgéseket. majd ha játszani fognak a népek, akkor hiába höbörög az aki nem játszik, senki nem fog vele foglalkozni, mert tolja a játékot.
meg öszintén, ki az aki észrevette az npcnek nincs feje, vagy a zebrás dolgot magától? nem azt mondom, hogy jó, hogy van benne ilyen, de ha játszom akkor valaminek nagyon rossznak kell lennie, hogy észrevegyem, mert nem a hibákat keresem, hanem játszok. és én ezeket nem szúrtam ki.
-
nubreed
veterán
válasz WATERDACA #7518 üzenetére
Ez mondjuk igaz, hogy bármikor bármin képesek kiakadni egyes emberek/csoportok és ezt még szóvá is teszik. A CDPR is fog kapni hideget/meleget, még akkor is ha sikerül egy tökéletes rajtot produkálniuk, de az ilyeneket muszáj lesz kezelniük valahogy.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Topikgazda
válasz tomazin #7521 üzenetére
A LOD / Draw Distance dolog olyan, aminél a PC beállítási lehetőségek kérdések. Más is megjegyezte, hogy a The Witcher 3 esetében is ciki volt, hogy ezt nem lehetett kitolni a vérbe. Ha van hozzá persze elég erős hardvered, miért nem adták meg a lehetőséget?
Hogy a konzolokon ilyen, azt elfogadom.Az átlátszó fej egy bug, nem vészes, esztétikai dolog, feltehetően majd egy patch-el orvosolják az ilyeneket.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Segal
veterán
A megjelenéskor tényleg hülyeség azt várni hogy egy teljesen bug mentes verziót kapjon az ember mert akkor garantált csalódás lesz a vége.
Én azt várom hogy a világ beszippantson és a sztori érdekes legyen.
Na meg persze 4K mellett a látványt is"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
WATERDACA
őstag
Szerintem már megjelenésre javítani fogják ezeket a bugokat (ezek kis bugoknak tűnnek de szerintem CDPR nagyon allergiás az ilyenekre főleg a kommentáradatok után). PC-n meg van egy olyan gyanúm hogy lesz LOD/Draw Distance opció.
Inkább glitchekre számítok, ekkora horderejű játéknál ez borítékolható.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
nubreed
veterán
A körülményekhez képest én egy viszonylag sima és bugmentes rajtra számítok. Persze kisebb hibák lehetnek itt-ott de szvsz semmi olyan ami alapjaiban befolyásolná a jó játékélményt vagy az előrehaladást. Hiszen a CDPR pont emiatt halasztott többször is, hogy a lehető legjobb minőségűre polírozzák a játékot és az első benyomása mindenkinek szinte tökéletes legyen. Remélem tartják a szavukat.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #7520 üzenetére
Mivel szerepjátékról beszélünk, számomra pont, hogy nagyon tetszik a szabadságérzet. Egy szerepjátéknak pont az a lényege, hogy a karakteredet olyanra csinálod, amilyenre szeretnéd. Számomra ezért is kevésbé vonzóak a "hagyományos" csőjátékok, ahol előre megszabott karakterekkel előre megszabott (esetleg pár adott lehetőséget nyújtó) úton kell végigmenni. Ez persze jelentősen megkönnyíti a fejlesztők munkáját, hiszen úgy tudják elmesélni az általuk kitalált történetet, ahogy ők gondolják - és emiatt nagyon alaposan ki tudják dolgozni azt.
A CP2077 (számomra) legnagyobb ígérete a sokkal szerteágazóbb lehetőségek biztosítása és egyben persze ez irgalmatlan nagy kihívás is a fejlesztőknek. Szép lenne megélni, ha eljutnánk oda, hogy kvázi tényleg bármit megcsinálhatnánk, és nem 3-4-5-6 felajánlott, előre kidolgozott opció közül választhatunk csak. De ez már a fejlett mesterséges intelligencia szintje, ahol lemodellezik az eredményeket, nem pedig előre kidolgozzák.
Érdekes dolog, hogy a Braindance esetén a fikcionális jövőben is csak egy adott felvételt tudunk megnézni, végigélni. Nem tudjuk befolyásolni az eseményeket, csak átélni azt, amit rögzítettek...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
LK
addikt
Szerintem te is nagy szerepjátékos voltál az asztali játékok fénykorában. Ott a mesélő mesélt. Odafigyelt a szintekre.
Ez "bármit megcsinálhatnánk" azért nehéz, mert képzeld el, hogy bármit megtehetnél az első perctől, és besétálnál a helyi maffiavezérhez akinek az emberei szitává lőnének. Rossz embernek szólsz be a kocsmába, dettó. Ha nem lenne vezetve a karakter minimálisan, akkor élvezhetetlenül nehézzé válhatna a játék, főleg olyanoknak akik szerint ez egy lövölde játék lesz. A játék eleje azzal telne, hogy kitapasztalnád, hová szabad bemenni, hová nem. Szóval nem tehetik meg hogy teljes szabadságot adjanak szerintem."óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
WATERDACA
őstag
Pedig a Skyrim kb. ilyen volt. Ott ahogy beértél a kisfaluba a játék elején, mehettél oda, ahova akartál, csinálhattál azt, amit akartál. Természetesen mindenhol egy előre megírt script várt, de ott is voltak random események útközben (2011-es játékról beszélünk).
A küldetéseknél viszont nem volt meg a szabadság (tehát általában kettő dolog közül választhattál).
Szerintem Cifu arra gondolt hogy egy-egy küldetést 5-6 féle módon is megtudsz csinálni. Én arra leszek kíváncsi, hogy a "nokill" játék hogy alakul, nagyon kíváncsi vagyok arra a szálra (is).Szerintem én vagyok az egyedüli Skyrim játékos, aki soha a b*dös életbe nem játszotta ki a Skyrim főszálát, de 300-400 órát beletoltam a játékba....
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
VikMorroHun
senior tag
válasz RubbishBin #7483 üzenetére
Jaj, a véletlen események... Mostanában játszom újra a Far Cry 4-et. Küldetés miatt el kell jutnom A-ból B-be. Félúton jön egy véletlen esemény (mondjuk ki kell szabadítani egy túszt). Közben befut egy őrjárat. Aztán egy vadállat támadás. Aztán még valami. Sok lesz a jóból.
Ennél már csak az a durvább, amikor a bokrokban lopakodva próbálom feltűnés nélkül elfoglalni az egyik helyőrséget, és egy tigris hátba bök, hogy megérdeklődje, mi lesz a vacsora (én).WATERDACA: már ketten vagyunk. Mondjuk én az Obliviont is csak véletlenül játszottam végig, mert valahogy sikerült átugranom a fő küldetésszál felét.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
bélanéni
őstag
válasz WATERDACA #7515 üzenetére
Láttál már olyat hogy mindenki elégedett volt valamivel?
Jó, mondjuk az "Undertale" c. RPG kivétel, mert szinte mindenkinek tetszik, de az nem csoda (ez most bunkóság, nyilván értékes alkotás, de nem tudok felülemelkedni az 5 pixeles grafikán, pedig nagyon igyekszem)Néhány indie címen kívül - amik az abszolút semmiből bukkanak elő megjelenéskor, és ebből adódóan szó szerint zéró az elvárás velük szemben - nincs olyan hogy mindenki elégedett. Pláne ismerve a félelmetesen magas tolerancia-küszöbbel élő interneten állandóan írogató (általában) tiniket. Az meg a kedvencem, amikor a STEAM-en a srác ad egy "thumb down 👎"-t "1260 hours" játékidővel, és odaveti flegmán az egy mondatos értékelést: "not good enough 😕". Kérdés, ezeket mennyire lehet komolyan venni, mennyi lett volna a playtime, ha még tetszik is neki. Sajnos az ilyen véleményekkel azért kell foglalkozni, mert húzzák le az átlagot, és (remélhetőleg) az itt kommentelők nagy százalékának kivételével sokan vannak, akik az ilyen értékelések alapján vásárolnak / nem vásárolnak.
A CP2077 borítékolhatóan megosztó alkotás lesz (csak az a kérdés, merre billen a mérleg nyelve - reméljük max 90-10% arányban), és szerintem főleg azoknak lesz csalódás, akik 1) FPS lövöldét vagy CP GTA-t várnak, 2) ennek megfelelően nem képesek felmérni, hogy pl. egy ultra-látványos COD-hoz képest itt egy valamivel visszafogottabb látványvilág összehasonlíthatatlanul nagyobb bravúr. Illetve, hogy RPG mivolta miatt az életszerűséget / valósághűséget a fegyveres harcban, de bármelyik egyéb aspektusát tekintve csak a fejlődési rendszer és játékot alkotó egyéb (előreláthatóan nem kevés) elem működésének ismerete mellett lehet megfelelően értékelni. 3) akik képtlenek minimális kompromisszumot is kötni, mert 6-7 éve várják a játékot, és úgy gondolják jogosan várják el, hogy minden téren tökéletest kapjanak.
Nem akarom egyoldalúan ajnározni a játékot hiszen még meg sem jelent, pont ugyanabba a hibába esnék, mint aki már most leszólja 🤓 - teljesen nyilvánvalóan lesznek hibái, mint mindennek, és egyelőre sok a kérdőjel -, de jó lenne ha mindenki megfontoltabban "fikázna" az eddig látottak alapján. 1) Túl sok az ismeretlen, a játék felépítése kellően komplex ahhoz, hogy már most megítélhessük. 2) Egy nagy, vízszintesen és függőlegesen szabadon bejárható város a jászótér, ahol a döntéseid függvényében a későbbi párbeszéd lehetőségek változhatnak, de a sztori is más irányt vehet. Tudtommal korábban ilyen game - hardver és/vagy anyagi erőforrás hiányában - még nem létezett, tehát a kis kompromisszum-készség alapelvárás lesz.
(Egy másik fórumon olvasom: 1) "nagyon élesen vált irányt az a kövér ember, mintha egy felújított GTA3 lenne" 2) "nem élethű az autó kanyarodása, szar játék lesz". Ha ez poén, akkor még so-so...🙄 értem, hogy nem annyira tetszetős, de ez és hasonló véleményalkotások a dolgok végtelen mértékű lesarkítása, és felesleges fennakadás egy várhatóan 1-2 napon belül javításra kerülő vagy azóta már javított bagatel részleten, illetve ez nem autó-szimulátor. Abban lehet bízni, hogy viszonylag élvezetes lesz ez a része is a játéknak, mondjuk megüti a GTAV szintjét.)
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
-
Topikgazda
Szerintem te is nagy szerepjátékos voltál az asztali játékok fénykorában. Ott a mesélő mesélt. Odafigyelt a szintekre.
Nem ismerted a mesélőnket. Simán kinyírtuk magunkat azzal, ha ész nélkül mentünk előre.
Ez "bármit megcsinálhatnánk" azért nehéz, mert képzeld el, hogy bármit megtehetnél az első perctől, és besétálnál a helyi maffiavezérhez akinek az emberei szitává lőnének.
Ebben mi a rossz? Szerepjátékról beszélünk, semmiféle garanciát nem várok egy szerepjátéktól arra, hogy megvédjen a saját hülyeségemtől.Ha nem lenne vezetve a karakter minimálisan, akkor élvezhetetlenül nehézzé válhatna a játék, főleg olyanoknak akik szerint ez egy lövölde játék lesz. A játék eleje azzal telne, hogy kitapasztalnád, hová szabad bemenni, hová nem.
Ez egy nagyon összetett téma, és túl mutat önmagában ezen. Adott esetben ez is megoldható nehézségi szint állítással, szerintem.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #7529 üzenetére
Yepp, a szabadságfok számomra nem a random eventeket jelenti, hanem azt, hogy egy-egy adott küldetést és problémát hány féle képpen lehet megoldani. Hiába kidolgozott egy játék, ha a történetszál miatt egy (vagy két) opció van csak és el kell fogadjam, hogy például a tenyérbemászó NPC-t hallgassam folyamatosan, sőt, adott esetben még pátyolgassam is, miközben a szívem szerint ott helyben kivégezném...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz #98320896 #7534 üzenetére
Sajnos közvetlenül csak kevés információt adtak eddig.
Amit említettek, hogy nem lesz szint-skálázódás, tehát az NPC-knek adott szintjük lesz, függetlenül a mi saját szintünktől. Emiatt feltehetően a nálunk magasabb szintű NPC-k gyorsan kiverik belőlünk a sz@rt, a nálunk alacsonyabb szintű NPC-ket meg fogpiszkálóval is tömegével gyilkolhatjuk. Ezzel kapcsolatban én amúgy némileg meglepődtem, mert a The Witcher 3 esetében ugye volt több nehézségi szint és volt opció arra, hogy az ellenfeleket dinamikusan a mi szintünkhöz igazította, így sose volt túl könnyű egy csata sem.
A másik dolog, amit említettek, az a Hardcore mód, ami nem csak az ellenfelek hatékonyságát jelzi, hanem azt, hogy effektíve nem lesz HUD, így például nem tudod, hogy mennyi lőszer van még a fegyveredben, nem látod a sérüléseket, sőt, felteszem a waypointokat (navigációs pontokat, pl. hogy az adott küldetésnél hova kell menjünk), stb.
Szintén itt említették meg, hogy a nem profi FPS játékosoknak szánják például a Smart fegyvereket, amelyek ugyan gyengébbek, mint a direkt célzású eszközök, viszont nem szükséges hozzá profi reflex és gyakorlott FPS lövöldei tapasztalat.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
LK
addikt
Nem ismerted a mesélőnket. Simán kinyírtuk magunkat azzal, ha ész nélkül mentünk előre.
Az nem a mesélőtök hibája volt
Ebben mi a rossz? Szerepjátékról beszélünk, semmiféle garanciát nem várok egy szerepjátéktól arra, hogy megvédjen a saját hülyeségemtől.
Na itt jön be, hogy ilyen az élet, a hülyeségedért meg kell fizetni. Viszont ez egy játék.
Hosszan lehetne diskurálni erről.
W3-ban volt azért az ellenfelek neve mellett egy halálfej, ha sokkal magasabb szintű volt mint te, tehát jelezte a játék a kihívás szintjét.Bélanéni: "de jó lenne ha mindenki megfontoltabban "fikázna" " Covid idején ez kifejezetten ajánlott
A videóban a kövér muksós résznél, mintha BP belvárosát látnám: furcsa fazonok, kocsik a zebrán állnak, 1-2 lepukkant ház, stb.[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
Topikgazda
Szakmai kérdés a topiclakóktól:
Van igény egyáltalán az összefoglalóban a játék működésére vonatkozólag (tulajdonságok, inventory, stb.), vagy felesleges (az összefoglaló alján kezdtem el az ilyen dolgokat összegyűjteni)?
Ha van értelme, ilyen módon legyen (az összefoglaló szerintem már értelmezhetetlenül hosszú), vagy linkelve kívülre (amit lehet folyamatosan frissíteni)?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Segal
veterán
Én minden infónak tudok örülni
Lassan elő is fogom venni újra a logoutos írásod és felkészülök a témából a rajtra"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
RubbishBin
senior tag
válasz VikMorroHun #7530 üzenetére
Ott tényleg rosszul volt megoldva. Volt egy pár rage alt+f4 nálam is. Küldetés közben tűzharc, legyűröm őket, marad 1 fingnyi HP-m, erre egyből jön egy sas és megöl. Ellllnézést kedves Ubi, hogy nem az eget nézegetem, meg a sasokat hallgatom lövöldözés közben. Meg király állat a sas, de nem hiszem hogy vadászterepnek néz egy rohadt hangos tűzharcot. RDR2 inkább az üresjáratokban bombáz random eventekkel.
[ Szerkesztve ]
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
bélanéni
őstag
válasz RubbishBin #7549 üzenetére
Sokszor hozzátok fel példának a RDR2-t, talán nem véletlenül: még a CDPR is ezt a játékot említette 1-1,5 éve mint követendő példa, ami a CP2077 komplexitását és megugrani kívánt szintet illeti. És hát kb ez az egyetlen game, ami mérhető a CP2077-hez, vagy fordítva.
És ez a game számomra a legjobb példa arra, hogy várós, nagyon jót ígér, ultra komplex, mindenhol 9.5 / 10 körüli értékelést kap, és 20 óránál képtelen voltam többet belerakni. És ez a legjobb példa arra is, hogy az élethűség néha nem előnyös. Pl álleejtős, ha még egy állat megnyúzása is kb olyan mint a valóságban, de ezt a hosszú animációt minden egyes állat megnyúzásánál kivárni (és ez csak egy példa a játékban lévő példátlan lassú megoldásokra), abszolút megtörte nálam a ritmust. Tipikus szöszölős, lassú gamer(?) vagyok (érdekelnek a jó/tartalmas game-ek, inkább), és mégis: nekem ez a game nem volt "satisfying". A 20 órából voltak nagyon jó jelenetek, lenyűgözött FHD-ban a csutkára tekert grafika, az atmoszféra is rendben volt, de egyszerűen nem élveztem, beleuntam. Talán az is erősen közrejátszott, hogy a western miliőt nem annyira szeretem, fogalmam sincs. Nem jött be. Pedig 0 day vásárlás volt, eléggé rá voltam zsongva. Tehát CP2077-el is bármi megtörténhet, de amiket eddig olvastam / láttam, nem hiszem hogy nem kerül rá a személyes TOP10 ever listámra.
[ Szerkesztve ]
Ha mindig igazat mondasz, semmire sem kell emlékezned.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest