Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz bélanéni #8739 üzenetére

    A képjavító technológiák hátránya, hogy úgy tudnak két valódi képkocka közé egy mesterséges harmadikat rakni, ha ismerik mindkettőt. Tehát a megjelenített kép legalább egy képkockával le van maradva a beérkező képkockáktól, valójában még többel, hiszen a két képkocka közötti kép kiszámolása is időbe telik.

    Emiatt ha csak 30 FPS a beérkező kép mozgása, akkor késleltetés minimum 33ms minden más tényezőtől függetlenül. Azokat beleszámolva pedig esélyesen inkább 70-90ms, de akár 100ms felett is lehet.

    Ez egy mozifilmnél nem akkora probléma, de egy játéknál azért érzékelhető már. Persze mindent meg lehet szokni (mi anno az 1990-es évek végén 200-250ms latency mellett multiztunk, Counter-Strike, Day of Defeat, Unreal Tournament, stb.), de azért ebből is látható, hogy ennek is ára van...

    Nem véletlen, hogy jó 10 éve megjelentek a Game Mode meg hasonló dolgok a TV-ken, ahol képjavító technológiáknak nuku...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák