-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
A Trailer, amelynél még ugye nem lehetett tudni, hogy FPS vagy TPS nézet van, pedig 15 millió megnézés felett jár, és azt alig lájkolták többen, mint a játékmenet videót (341 ezer lájk). Szóval ez a Youtube like dologba bármit is belelátni eléggé erőltetett dolog...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ne is mond, sírni tudnék..
Bár, ha belegondolok. És valóban KotoR sztori lesz, ne adj isten Revan története, akkor még jól is elsülhet, ugyan is Revan sokat felejtett. Felejtős sztorihoz meg értenek. [link]
Na bocs az offért, ennyi részemről belőle.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Topikgazda
Ennek szerintem mind megvan az oka. Az egyik jelentős ok, hogy ki lopja el a showt. Ebben pedig nagyon jó volt a CP2077. Kenau Reeves szerepeltetése bőven megtérült, az már biztos - az is hallott vele kapcsolatban a játékról, aki amúgy picit se volt képben eddig. Na most akár csak egy Baldur's Gate 3 (ami ráadásul csak egy Teaser videót hozott el) hogy nőjjön fel ehhez? Azzal együtt, hogy az is nagyon érdekelt volna, hatalmas háttere van, komoly hagyományai, de a teaser videó inkább csak lelohasztotta az érdeklődésem.
Mert a másik a prezentáció minősége. Én például kíváncsi voltam a VtM: Bloodlines 2-re, mert mindig is csíptem a White Wolf sötét hangulatú szerepjátékait (bár én inkább a Werewolf-ot csíptem), de nagyon vérszegény volt a videó a CP2077-hez képest, ha szabad így fogalmazni, nagyon is meglátszott, hogy a két játék közül melyikre költöttek többet.
A harmadik a hype. Ebben pedig a CDPR nagyon ott van jelenleg. Azzal, hogy nem mutatták be egyből a játékdemó videót, csak még több keresést, interjút, beszámolót generáltak. Személy szerint én nagyon nem csípem ezt, de elfogadom, hogy üzleti érdekeik miatt így játszanak. Viszont a hype kihatással van az első pontra is.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
A Witcher 3 egyszerűen a szintedtől függetlenül nevetségesen könnyű Death Marchon is, ez az egy probléma van vele.
Izlések és pofonok, és közepes nehézségen pont elvoltam vele. Volt pár harc, aminek neki kellett futni párszor, mire megoldottam, ám ez még belefér kategória volt nálam. Én ki nem állhatom, ha a játék nehézségét olyan szintre lövik be, hogy folyamatosan esek-kelek.
A mellékküldetések már itt is sokkal kevesebb XP-t adtak, mint a main quest, nem rémlik, hogy jelentősen magasabb szintű lettem volna bárhol a main questekben előírtnál, pedig igyekeztem mindent megcsinálni.
Dunno, a játék elején még minden rendben ment, de már a közepétől kezdve látványos volt, hogy a fő küldik szinte semmi XP-t nem adtak, mert magasabb szintű voltam, mint amire belőtték. Csak ugye azért nem erőltettem a fő szálat, mert egy sor mellékküldi "elvarródik", ha a fő szállal továbbhaladsz...
Az egyetlen kételyem a Cyberpunkkal kapcsolatban is a harcrendszerrel adódik, remélem most jobban eltalálják a kihívást.
A harcrendszer és a nehézségi szint / kihívás nem egy kategória.
A jó harcrendszer is lehet könnyű vagy nehéz.Abban bízom, hogy a pár beszámolóban említett játéktechnikai problémákat sikerül a megjelenésre megoldani.
Ahogy korábban is írtam, a The Witcher 3 esetén is utólag már talán elfeledkezünk arról, hogy mennyi probléma volt vele megjelenéskor, és hogy ezt végül milyen szintre hozták fel. Az első végigjátszásnál volt egy jó pár dolog, ami zavart, mikor másodjára játszottam végig, észrevettem, hogy ezeket orvosolták, javították. Ez egyfelől jó hír, másfelől viszont szomorú, mert mennyivel jobb lett volna, ha a megjelenéskor már olyan állapotban lett volna a játék, mint az 1.31-es változatnál.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Nem szeretnék a témába túlzottan belemenni, mert offtopic, de adott az opció, hogy nem élsz a Quen-el. Hogy OP lett? Nem biztos. Ha tisztában vagy az ellenfelek gyengéivel és erősségeivel, akkor a többi varázsat, az olajok és főzetek elég sok változatosságot jelenthettek a harcokban, és nem feltétlenül gyengébbek, mintha a Quen-re koncentrálsz csak.
Ahogy a játékbeszámolókban is említettem, a CP2077 2019 E3 demóban a lopakodós - hackelős játékmenet fényévekkel hosszabb és küzdelmesebb volt, mint az, ha terminátorként berontasz és szitává lősz mindenkit. Az is egy hasonló eset, tehát ilyen téren ezzel számolni kell.
Szvsz ezzel nincs baj, nem is biztos, hogy annyira ki kell (ki lehet?) egyensúlyozni a különféle játéktechnikai elemeket, hogy mindegyik azonos nehézséget jelentsen. A való életben sincs így...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
Pont most akartam írni ugyanezt kb. Jordan Weisman, a Shadowrun alkotójának a stúdiója fejlesztette őket.
Nyilván látszik a játékokon hogy nem sok pénzből készültek, de teljesen jó kis turn-based rpg lett mindegyik, pedig egykori Shadowrun tabletop-játékosként féltem, hogy nem sikerül majd elkapniuk a tabletop játék hangulatát. Remélem készül majd egy nagyobb költségvetésű Shadowrun játék is a jövőben, legalább olyan fontos rpg, mint a Cyberpunk.[ Szerkesztve ]
-
protegum
aktív tag
Én konkrétan még a korábbi próbálkozásokra gondoltam. A returnsről akkor hallottam utoljára mikor nekiálltak készíteni. Rá is nézek majd.
Xaels, nem is vettem úgy, mintha azt írtad volna. Emlékszem még a XX. században rengeteget játszottunk vele. Még a Beholder-es Árnyékmagyarországon is nyomtuk.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
Vesa
Topikgazda
Úgy látom -hallom-, főleg elektronikus zenében utazik ami hasznos lenne ide, bár nekem eléggé egykaptafának tűnnek a zenéi, már amit eddig hallottam. Annyira nem izgat egyébként, főleg, ha lesz custom track lehetőség, akkor úgyis beteszek egy adagot a saját zenei válogatásomból...
A tudomány a valóság költészete!
-
őstag
Ha valaki volt olyan szerencsés hogy behúzta a Collector's Edition-t , az nagyon jól fog vele járni ha sikeres lesz a játék. Én szívesen megvenném, de mint látszik a linkeden, már nincs belőle. Van rá esély hogy még dobnak ki belőle, vagy itt is az volt hogy aki előbb jött , előbb evett.
http://steamcommunity.com/id/DrTechnoid/
-
Fitzgerald
veterán
A CDPR sajnos (még) nem elég magabiztos ahhoz, hogy a Rockstar-hoz hasonlóan tudja kezelni a PR-t.
Ha a Cyberpunk is a W3-hoz hasonló fogadtatásban részesül, az talán ad végre majd valamiféle önbizalmat nekik, és a jövőben nem fognak beleállni minden hülyeségbe.
A Rockstar-ék egyik legjobb húzása, hogy megjelenés előtt alig mutatnak valamit a játékaikból.
Ilyen lesz a játék gyerekek, 1 hónap múlva jön. A gecimédia meg bekaphatja. Cső.
Ők ezt megtehetik, és ezzel tökéletesen tisztában is vannak.
A Witcher 3 sikerét, illetve a stúdió presztízsét elnézve szerintem már ők is megtehetnék ugyanezt, de ezzel mintha csak ők nem lennének tisztában.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
Topikgazda
"persze már az is az volt, amikor az amúgy közkedvelt community managerüket kirúgták egy twitter üzenet miatt"
Azon én is kiakadtam, és beírtam az első fekete pontot az CDP-nek miatta. Ez nagyon gáz húzás volt.
Fitzgerald
Szerintem itt finanszírozási okokból kellett nekik bejelenteni a játékot, nem a PR miatt. Ez a brand PC vonalon még nem létezik, ellenben a GTA már ezeréve megy, bejáratott, hatalmas játékosbázissal és a Rockstarnak még pénze is van dögivel. Tehát inkább gazdasági okai vannak ennek.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Topikgazda
A hangos kisebbség belekötött valamibe, amire a CDPR változtatott a játékon, ami a többség egy jelentős részét zavarja, már csak a mögötte meghúzódó elv/ok miatt is. (ha alapból így lett volna, lehet, hogy senkit nem érdekel)
Te érted félre a helyzetet. A "hangos kisebbség" nem kötött bele semmibe, ami a nemi identitást illeti. A CDPR saját döntése volt az, hogy megváltoztatja a karakteralkotó képernyőt, és sokkal több lehetőséget nyújt, mert a tavalyi E3 demón ezt kérték sokan. Az, hogy a nemi indentitást nem kötötték binárisra, az Ő döntésük volt.
Ne dőlj be azon hangoknak, akik megpróbálják ezt a dolgot úgy eladni, mintha a CDPR külső hatásra döntött volna így...
Redditen pakolgatják fel az előrendelés visszavonásáról készült képeket is egyesek, és hát a hasonló videók alatt is elég sok ilyen komment van.
Vajon ők miért nem esnek bele a "hangos kisebbség" kategóriájába szerinted?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Ahogy sittes79 bemásolta, látható, hogy olyan roppant magasröptű információk vannak még itt, hogy például hány nő ül az adott cég igazgató-tanácsában...
Hogy lehetetlen számok? Igen, a 20 millió az első évben nekem is eléggé hihetetlennek tűnt, a 10 millió is szép szám lenne...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
Szerintem éppen az az egyik -a cikkben sajnos nem említett- erőssége, hogy kilép az RPG piacon szinte egyeduralkodó, varázslós, kardozós, lovaglós, sárkányos fantasy műfajból, és ha nem is kifejezetten sci-fi világba helyezi ezt az RPG-t, de az ahhoz elég közelálló és modern technológia-orientált Cyberpunk világba. Ez önmagában is hatalmas piaci rést tolt ki, nem beszelve a fiatalabb generációk nagyobb rajongását a tech. műfajok iránt.
El nem tudom képzelni, hogy ekkora hype-ot építhettek volna egy új, de klasszikus fantasy RPG-re, ahol megint a sárkányok, elfek, trollok és egyebek kerültek volna elő hatvanezredszerre is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
GypsFulvus2
őstag
Amit lehetséges elbaltázni, azt a MD esetében elbaltázták. Csonka történet, komoly technikai hiányosságok, mikrotranzakció a single player játékban stb stb. Az viszont, hogy egyáltalán megjelent, a HR sikerének köszönhető.
A Prey nekem kimaradt. Nem szeretem az ijesztgetős horrort, filmben sem.
Amúgy meg röhejesek ezek az elvárások. Emlékszem, pár éve az Apple rekord profitot ért el, mégis estek a részvényei, mert a "szakértők" 2%-al még magasabb rekordprofitot jeleztek előre. Tartok tőle, hogy ez lesz itt is. Hype az egekben, irreális anyagi elvárások, aztán ha "csak" egy nagyon jó játék lesz, de nem világmegváltó, meg 20 helyett 16 misit hoz össze 1 év alatt, akkor majd jól lehúzzák, hogy mennyire elmaradt az elvárásoktól...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Hauptmann
addikt
válasz kwzatz #12936 üzenetére
20 óra játék után egyet kell értenem veled. Igen, vannak szép házak, de kb. ennyi a város. Hiába van nagy tömeg egyes helyeken, eleinte szórakoztató volt az AI-kat nézegetni, de az nem sokáig tartott. A küldetések sem egy nagy durranások, nekem túl lineáris, és ami engem speciel zavar,
. Az autók fos fizikáját már nem is említem.hogy tök mindegy, milyen életutat választ az ember, viszonylag hamar összefut a szál, így nincs nagyon értelme az életútnak sem szerintem Ez egy félkész játék. Ugyanazt érzem, mint a No Man's Sky esetében. Ígéretek voltak, hogy ez lesz a legszebb, ez lesz a legjobb, stb. Az NMS is kurva jól nézet ki, amikor kijött a játék, az emberelnek leesett az álluk, aztán kiderült, hogy hiába a szép bolygó, ha amúgy nincs mögötte nagyon semmi.
Nagyot mertek álmodni a készítők, de a megvalósítás annyira nem jött össze. Bízom benne, hogy nem fogják a játék kezét elengedni, hanem fejlesztik tovább, mint az NMS-t, akkor valóban egy hosszú távon is érdekes játék válhat belőle.
Úgyhogy a 'next generation of open world games' szöveg nagyon erősen túlzó. Valóban, az emberek kidolgozottsága, meg a város kinézete kiérdemli ezt a jelzőt, de a többi nem, egyelőre.
-
Shing
őstag
válasz kwzatz #12936 üzenetére
A Playstation csatornája tölt fel minden egyes játékot úgy, hogy a címbe csak PS4-t írnak be meg a végére odaírják hogy Playstation-re elérhető más platformot nem említve. Olyan előzetesekkel csinálják meg amit a gyártó mondjuk launch trailer-nek szánt. Na ez is ilyen. Ez nem PS4 trailer, ez egy sima gameplay trailer a fejlesztők csatornájáról. Nehogy már a CD Projekt sara legyen hogy a Sony hazudik a marketingjével.
-
hombre[EU]
veterán
válasz kwzatz #13241 üzenetére
a buszos tökéletes példa amíg a scripten maradsz addig egyben van...
a Rockstarhoz nem szabad hasonlítani, az egy vérprofi cég (fōleg a North). tudják hol vannak a határaik és azon belül maradnak/próbálnak tökéleteset alkotni. oké hogy a gta/redeadekben találsz bugot, de itt nem telik el 10-20perc hogy ne fussak bele valami glitch/bugba az ilyen leckét vissza szokták adni,hogy még dolgozz rajta pistikémLife, Uh, Finds A Way
-
cyberkind
félisten
válasz kwzatz #13241 üzenetére
Ennyit tud ez a graf motor ebben a környezetben, amivel lehetett volna valamit kezdeni érdemben, az npck esze, de majd a 2078-nál, meg mondjuk talán rájött ezután a Cdpr is, hogy túltolták, nemhiába írtam pár hete, hogy akár tökéletes is lehetne a játék, én akkor se fogom azt mondani, hogy ez mind ahogy történt és volt, teljesen megérte, így meg végképp nem, ez ne legyen iparági standard, ezt ne kövesse senki.
Paranormal Cocktivity
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In