-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
zkxdn
őstag
Nem bánnám ha december lenne belőle, sokkal nyugisabb időszak nekem is több időm lenne játszani de nyílván kiakarják adni a játékot az új next gen címek előtt.
A complete szón már túllendültem egyszerűen szarul fogalmaztak mert ha a játék be van fejezve/kész van (amit a szó jelent) akkor e hír helyett akár ki is rakhatták volna a játékot. Vagy náluk a kész játék teljesen mást jelent.
De a game közel sincs kész ha plusz 5 hónap kell. De még mindig jobban idegesít hogy semmi érdemlegeset nem mutatnak a játékról csak a Pacificás demót húrcolják ide-oda ami egy 2019es májusi build elvileg. Ha már a game "Complete and playable" miért nem tudnak valami újat mutatni? És nem nem akarom hogy spoilerezzék le a storyt de annyi mindent nem láttunk még hogy az hihetetlen és most már azt se mondhatják hogy azért csináltuk mert nincs kész állapotban a játék, mert ebben a közleményben pont ezt támasztják alá.Nagyon furcsa és túl nagy nekem ez a delay, de csak ismételni tudom magam HA a game jobb lesz akkor valahogy túlvészeljük ezt a 8 hónapot már. (Feltéve hogy nem lesz több delay)
-
RetroFighter
tag
Jelenleg úgy állok hozzá, hogy hagyom magamat, én is felültem a hype express-re
Viszont ez az a játék, amiben nagyon nem szeretnék csalódni. A 2015-ös Witcher 3 óta talán az új God of War tudott hasonlóan hatni rám (igen, tudom Vesa, hogy más műfaj
) és örülnék, ha ezt 2020-ban egy videojáték újra tudná ezt reprezentálni
-
#25237004
törölt tag
Az biztos!
Nekem tetszene, ha tényleg nem lehetne eldönteni, hogy milyen küldetés is éppen, még inkább hozzátenne a kiszámíthatatlansághoz. Persze azoknak rossz lenne, akik csak gyorsan végig akarnak szaladni a fősztorin, bár szerintem eleve rossz hozzáállás volt ez már a Witcher 3-nál is. -
#25237004
törölt tag
Nem mondom, hogy alapvetően nem értek egyet ezzel, hogy kicsit csalódás volt az E3 (főleg a gameplay videók hiánya volt jellemző), de a grafikon ebből semmit nem mutat. Azt mutatja, hogy melyik 15 játékról cikkeztek a legtöbbet és hogy összesen kb. 35-40.000 cikket írtak róluk. Talán még inkább azt sejteti, hogy volt miről írni, ha már egyszer olyan játékok, mint a Baldur's Gate 3, az Ori and the Will of the Wisps, a Psychonauts 2, a Wolfenstein: Youngblood, a Borderlands 3, a Control vagy a Vampire the Masquerade: Bloodlines 2 még a 15-be sem fért be.
-
VikMorroHun
őstag
A CD Projekt Red fórumon van egy szavazás ezzel kapcsolatban. Kb. 8 féle válaszlehetőség van, a külső nézetet preferálók olyan 40%-kal vezetnek. Azt mondjuk nem tudom, hányan szavaztak. Egyébként megírtam nekik a megoldást: mindkét nézetet bele kell tenni a játékba, és a játékos egy billentyű lenyomásával döntsön, hogy neki épp melyik tetszik.
-
Fitzgerald
veterán
Dióhéjban: ez open world a DX nem, a DX-ben nem interaktív a világ, a környezeted nem reagál dinamikusan a cselekedeteidre (a rendőrt pofándobhatod egy salgó polccal közvetlen közelről, és nem történik semmi).
Valószínűleg milliószor annyi cyberware, ergo ugyanennyivel több taktikai lehetőség kesz a játékban mint a DX-ben.
Nem találtak ki semmi teljesen újat. Összeszedték a legjobb dolgokat műfajon belülről, és ezt a tőlük megszokott minőségben fogják kivitelezni és számunkra prezentálni. -
-
Vesa
Topikgazda
Ok.
Egyébként csodásak a képek!
cyberkind
Alapvetően szerintem azért, mert egy ilyen játéknál a beleélési faktort nagyban javítja, ha a valóságoshoz közelít a nézőpont. A TPS nézettel több probléma is van. Egyrészt, ha a kamera pozíciója fix, akkor a tereptárgyak, objektumok kitakarhatják a karaktert, ami idegesítő és harc közben végzetes is lehet. Ha a kamera nem fix, akkor meg össze-vissza grasszál egy szűkebb helyen, mert keresi a szabad rálátási pozíciót. Ennek következménye szintén idegtépő tud lenni, nem beszélve arról, amikor a kamera "átmegy" egy objektumon (tipikusan olyankor, amikor a karakter feje felett van valami amit a kamera már nem tud kikerülni).
Harmadrészt, a TPS rendszer elismert és közismert hibája, hogy közelharcban csak kb. van némi fogalmunk arról, hova érkezik az ütés vagy támadás, de precíz, tervezett, célzott harcra nincs lehetőség. Sok esetben ez konkrétan véletlenszerű, ezért lehet azt látni az ilyen játékoknál, hogy a játékos vadul forog és csapkod össze-vissza, abban reménykedve, hogy az egyik klikkre majd csak eltalálja az ellent).
Bár az FPS nézetnek is vannak hátrányai, de mindent összevetve, nem ennyire problémás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Voodoo 3 (Hibás)
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Celsius H770 15.6" FHD IPS Xeon E3-1505M v6 M2200 32GB DDR4 512GB + 1TB HDD magyar vbill ujjlolv gar
- Honor 400 Lite,új 0 perces, 2év garival
- XPS 15 9500 15.6" 4K+ IPS érintő i7-10750H GTX 1650Ti 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Air 13" 2020 M1 8GB 256GB SSD notebook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Optiplex MT/SFF/Mini 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest