-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
lo_jo
senior tag
válasz WATERDACA #21753 üzenetére
Kérdezi a faszi is, hogy ezt honnan tudja V, a válasz meg valami "always know your cyberware". Függetlenül attól, hogy neked mid van
Egyébként mire ide jutsz, már a nomád sem nomád teljesen, bent élsz a városban, Jackievel dolgozol, a cinematic alapján elég tartalmas életet élve. -
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz WATERDACA #21806 üzenetére
Jaaaa értem! Én ezt a modot használom most az új 1.2-es mentésemben (kapott frissítést a mod): link. Korábban írtam a játékstílusomat, úgy érzem a teljes élvezethez kelleni fognak azok a perkek amiket említettem az előző kommentben.
Ez kb azt csinálja amit írsz annyi különbséggel hogy az enemynek is 100 hp-ja lesz és mindegyik fegyver ugyanúgy sebez típusonként szinttől függetlenül (a looter shooter aspektust akarta megváltoztatni a dev). Így tudom használni a számomra fontosabb body perkeket, tudom használni a body követelményű dolgokat.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Piszmaty76
aktív tag
válasz WATERDACA #21747 üzenetére
Nekem néha 27-re is be tud esni az fps-em, de a látvány és a hangulat bőven kárpótol. 6900 XT nitro+ 49" LG-vel párosítva.
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #21984 üzenetére
Én a kezdetek óta írtam hogy a skillfa (ami igazából nem is skillfa, egy összetákolt sz*r, rpg-kben sokkal jobbakat láttunk már) egy vicc kategória, szerintem bárki a topicban összegyúrt volna hasonlót, nem kell hozzá túl nagy munkatapasztalat.
Szvsz nem rossz egyik sem különösebben, a fejlődéssel (khhmm... Athletics) vannak gondok, meg a balance-al.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tusi_
addikt
válasz WATERDACA #22033 üzenetére
En elsore Decemberben elkovettem azt a hibat, hogy vegigrohantam a jatekon. Meg igy is testszett, de vmi hianyzott.
Most masodjara jatszom es kb 40-50 ora lehet benne, de meg a felenel sem tartok.
Ott vagyok, amikorPanammel kiszabaditjuk Skorpiot a lezuhant repulobol, Mitch RIP. eat, sleep, play, replay
-
nubreed
veterán
válasz WATERDACA #22365 üzenetére
Szerintem nem baj ha csak a 2. félévben jönnek új tartalmak. Remélem tanultak a hibáikból, most szemmel láthatóan nem hype -olnak semmit (végre) és nagyon remélem, hogy jó minőségűek lesznek az új tartalmak. Inkább jöjjenek később csak legyenek rendesen megcsinálva és ne úgy adják ki őket mint az alapjátékot.
PC -re milyen említésre méltó openworld címek jönnek idén? Komolyan nem nagyon tudom, ezért kérdezem. Far Cry 6 nálam olyan, hogy erősen ferde szemmel nézek rá, azokután, hogy az FC5 -el mindent elqrt az UBI amit csak el lehetett a szériában, nagyon nehéz lesz innen visszatornázni magukat a szememben.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Ellia
addikt
válasz WATERDACA #22379 üzenetére
Szerintem a legnagyobb hiba az volt, hogy kihozták prev gen-re is ami elvitt egy csomó erőforrást lényeges részektől. Persze gazdaságilag jó döntés volt, a visszaváltott példányok száma se volt számottevő (csak az internet felerősítette a hangos kisebbséget).
Mivel az alapok adottak szívesen látnám, ha folyamatosan bővítenék a játékot. Nagyon sok lehetőség lenne benne (pl. ilyenre gondolok, mint kiterjedt metro/csatorna rendszer...stb.).
Gondolom rendbe vágják amennyire lehet, hasonlóan, mint ahogy a Witcherek-nél történt, aztán remélhetőleg nem hagyják parlagon...
-
Habugi
addikt
válasz WATERDACA #22379 üzenetére
Nekem van ezzel kapcsolatban egy elméletem, amit aztán vagy igazol majd az idő vagy megcáfol..
Előrebocsájtom (másoknak).., amit írni fogok az kizárólag a játék "open world"-nek csúfolt részéről szól, arról és semmi másról. Nem téma h jó a sztori, a karakterek, a grafika, az audio háttér és az artwork.
Elég bő téma de megpróbálom rövidre fogni.Szóval nekem egyre inkább szent meggyőződésem, hogy valamikor, még évekkel ezelőtt létezhetett a játékból egy olyan PC-s verzió, ami az ígéretek kb 80%-ának megfelelt volna.
Gangok, lefizethető rendőrség, élő város, egyedi mikro-közösségek, egyéb kutyafüle..Ez valóban olyan OW exp lett volna, amilyennel a jó nép még nem találkozhatott..
Ám mi történhetett? Szerintem annyin ment el a dolog, hogy valahol, valamikor aláírtak valamelyik partnerrel vagy szponzorral egy olyat, hogy a PC-s és last gen konzolos tartalomnak kvázi játéknak egyeznie kell, 1/1.
Mit eredményezhetett ez? Fogták a 80%-ban elkészült szobrot ami elfoglalt két szobát és másfél emeletet és beleerőszakolták a PS4 & XBO cimkés dobozokba, és csodálták a jobb felső sarokban pirosan villogó 3-5FPS feliratot. Éljenek a jaguar magok.
Innen már csak egy út vezetett "előre", megpróbálni úgy dobozolni, hogy jobban passzoljon az említett kartonokba. Sok választási lehetőségük nem volt, elkezdték darabolni és megnézték mely részek (továbbiakban modulok) eltávolításával érik/hetik el a legjobb eredményt, a legkisebb veszteségek árán.
Nagyjából ekkor kezdhettek el megjelenni fejlesztői oldalról az ehhez hasonlatos postok:
Annyira adja magát mihez nyúlna hozzá bárki, ha a semmiből hirtelen SOK erőforrást kéne felszabadítani, persze hogy az OW-hez..
Látva a végeredményt.., szerintem egészen konkrétan az OW AI és fizika modult úgy ahogy van kivágták a játékból. Mindent megmagyarázna ami történt és ami jelenleg is történik.
Ettől agyhalott és élettelen minden és emiatt érződik még egy San Andreashoz képest is rossz viccnek az egész, úgy az OW AI mint a fizika, törésmodellek, stb..Azt is nagyon szépen megmagyarázná, hova lett a játékból a rengeteg ígért OW tartalom, említett gangok, a várossal együtt lélegző s létező rendőrség, stb.., nyilván a két kiherélt modul híján képtelenség volt őket megtartani így menniük kellett.
Hova-tovább arra is kiváló magyarázat lenne, miért olyan eszméletlenül bugos/glicthes állapotban jelent meg a játék, ahogyan. Két olyan pillért kellett kihúzniuk, amelyek egyéb dolgok súlyát is tartották és kisebb vagy nagyobb mértékben összeköttetésben is voltak.
Az utolsó ~két éve a "fejlesztésnek" szerintem egészen konkrétan semmi másról nem szólhatott, mint az ezen döntés okozta tomboló tűz oltásáról és a várható károk és hatások minimalizálásáról, hogy legalább olyan állapotban megjelenhessen a játék ahogyan megjelent, bármennyire is viccnek hangzik ez (biztosan volt 20x rosszabb is, drasztikus volt a műtét..).
Hát pepitában ennyi.., annyit még hozzátennék, ha ennek a kis eszmefuttatásnak bármi köze van a vélt vagy valós történésekhez, azt majd a játék PS5 & Xbox SX "next-gen" verziója fogja igazolni. Ugyanis az említett, vélhetően ~80%-ban elkészült játék, működő/teljesértékű OW AI-val és fizikával biztosan ott ül még valamelyik fiokban/gépen, arra pedig szerintem mérget vehetünk, miszerint a nextgen konzolos "változatokat" (lol) nem köti béklyóba semmi a PS4 & XBO verziókkal, tartalmilag.
Adja magát, én szentül hiszem, hogy a nextgen konzolos verziók révén még fogjuk látni azt a játékot amit ígértek. A roadmap diákon ugyan nem szerepel a PC mellettük de nagyobb összeget tennék rá, opcionális vagy automatikus (s gigantikus ) méretű frissítés formájában elérhető lesz majd PC-n is.
Szerintem ezért is nem-nagyon hallunk felőle semmit, csak egy szegmens a roadmapon, még próbálnak valami értékelhetőt faragni bug-glitch szinten a meglévőből, ami egyébként respektálandó mert ez kb 10x akkora munka lehet, mint a heréletlen, x-ideje parkolópályára tett ~80%-ost befejezni.
Sad story..(ha igazam van/lesz), mert iskolapéldája annak amikor a felső, üzleti vezetés marketing vagy egyéb mentén olyan döntést hoz/lépést tesz egy futó project közepén vagy vége felé, ami az egész addigi irány és project alól kirúgja a széket, a fejlesztők meg oldják meg. Sajnos elég életszerű, hát majd kiderül..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz WATERDACA #22403 üzenetére
Törekedtem rá hogy ne legyen túlzott wall of text, így kimaradt miszerint amikor azt írom/tam hogy két nevezett modult kihúztak a játék alól az nem azt jelenti, hogy a helyükön üres lyuk maradt, természetesen szó nincs ilyesmiről.
Befaragtak mindkettő helyére valamit (sosem fogjuk megtudni h ideiglenesnek szánták-e őket) ami tudásban kb az előzőek/tervezettek hasamra ütök egy huszada minden szempontból és visszakötötték a "kapcsolatokat" amivel lehetett.
Gyorsan rögtönzött analógiával élve transzplantációt csináltak két OW (+ahhoz köthető tartalom) szempontjából létfontosságú szervvel, csak hogy a célnak megfeleljen, ám a két új szerv úgy funkciójában mint tudásban az előzőek nyomába nem ért (ugye ez sajnos szükséges volt..), így érthető módon az egész szervezet működése totál felborult és azóta is ezen melóznak.
Amit említesz.., a metro is pl kiváló példa arra, mi az amivel jó eséllyel a friss "AI" modulnak csúfolt valami, aminek olyanok a képességei h egy 30méteres járdaszakaszon oda-vissza körbe-körbe sétálgat 10 gyalogos (napszaktól és mindentől függetlenül) már nem tudott megbirkózni. Biztosan volt AI ami vitte a metrót, az új filléres szarból is kihozhatták volna de akkor ugye erőforrást buknak, márpedig az egész történet ugye arról szólhatott véleményem szerint, h erőforrást spóroljanak (abból is olyat mi főleg CPU oldali), mindenen amin csak lehet.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
válasz WATERDACA #22428 üzenetére
CP77bol nem hianyzik a Gwent. dartsozas meg egyeb cucc foleg nem, az ot percig erdekes. van a cellovolde, az okolharc es autoversenyek.
a fast travel rendszer meg ugy jo ahogy van. amennyit kell mozogni, az "ketszer atszallunk a metron Pacifica es Japantown kozott mikozben atvezetot nezunk" megoldastol szerintem mindenki nagyon hamar a falra maszott volna. a CP77 hatalmas, nincs szuksege mestersegesen meg novelni a jatekidot.
nezd meg witcher 3 achievmenteket Gwent kapcsan. Gwenttel az volt a baj, hogy ra kell fekudni. vagy tolod es akkor muszaj osszerakni azt a "paklifelhuzo/counter/steamroller" Northern realm decket amivel utana viszont max 1-2 ellenfel ellen, kulonosen szerencsetlen lapjarassal lehet egyaltalan barmikor veszteni, vagy el kell engedni.
a jatekban egyebkent eszmeletlen kiegyensulyozatlan a Gwent. elfeknek nincs huzo kartyaja (csak temetobol), monster decket es skellinget szenne lehet counterelni, innentol marad northern es a birodalom, viszont elobbinek jobbak a kemei es jobban epul ki vegjatekra szvsz.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz WATERDACA #22433 üzenetére
ja, de utana minek csinalnad tobbet. ott a vidampark, zsenialis moka, de max haromszor kulonbozo napszakokban.
szerintem nem visszalepes. Witcher 3nal annyira elnyujtottak a sztorit, hogy mire az ember a vegere ert, kb elfelejtette mi volt az elejen. kb mintha Dexter DeShawn
tulelne Takemurat, aztan a vegkifejlet alatt az Arasaka Devil ending kozben lone fejbe Vt, miutan 30-60 oraja nem talalkoztunk vele. Witcher3ban kb pontosan ez tortent a Ciri halott endingben. Gwentbe tenyleg energiat raktak, de az mehetett volna mashova is, es valoszinuleg mashova is ment. foleg ugy, hogy kb a jatekosbazis 5-10%at erdekli, a tobbieknek csak zavaro. ugyanez Far Cry 3nal is, le volt implementalva egy tok jo poker (amibe tenyleg kellett par ora, mire az ember jo lett kozel nullarol), de a kesobbi jatekokbol kiszedtek. FC4ben beraktak az arenat, ami FC5ben ugyan visszatert (lehet csak a kiegben), de egyetlen kuldetesre. achievmentek alapjan megintcsak latszott, hogy a kutya nem jatszott vele.
az a baj, hogy ha tul keves ertelme van nagyon nem fognak vele jatszani, ha meg pl ugy lehet meggazdagodni akkor a sztori helyett a jatekosok arra koncentralnak. ld ismetelten Witcher 3 es a masodik monitoron megnyitott lista a Gwent kartyak pontos helyerol.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz WATERDACA #23570 üzenetére
Összekeveredett a DLC és az Expansion fogalma a játék kapcsán. Így szinte mindenki többet várt DLC néven, de már annak is örülni kell, hogy kaptunk valamit mert még mindig a játékot hozzák abba az állapotba, ahol tavaly decemberben lennie kellett volna.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
jonnyjoker01
veterán
válasz WATERDACA #23579 üzenetére
Nehezebb? Attól függ milyen szempontból. Távolabbról észre vesznek és ha alerted módba váltanak akkor nagyobb területet kutatnak át. De ha olyan hangtompítós pisztolyod/builded van amivel több száz ezret sebzel egy fejlövéssel, akkor nem hinném hogy nagyon észrevennéd ezeket a változásokat (amelyek amúgy csak Very Hardon lépnek érvénybe).
Üdv. Johnny
-
válasz WATERDACA #24170 üzenetére
toltsd ujra, az ezt mindig megoldja.
tibaimp: ultimate perkkel lehet az is megoldhato, de 20as tech nem feltetlenul szokott beleferni
igazabol max szint korul egyebkent is a fo problema az, hogy az arusoknak nincs eleg penze.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz WATERDACA #24174 üzenetére
nem kell ujratoltened, eleg flatlineolni is 1.31el jott egyebkent vissza.
ha gyakran hibazik vedd meg lejjebb a grafikat. jig-jig street nappal tudja felezni az fpst.
tibaimp: novekszik picit, ilyen 3600-4000 kornyekere.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #24479 üzenetére
Csorognak, a legutolsó számomra meglepő a saját lakásunk átmodolása, külön Corpo, Streetkid és Nomad stílust (egyenként 3 qlváltozatban) csinált a srác.
De van pl Motoko Kusanagi stílusú custom frizura is.
Az utóbbi egy-két hónapban lassult az érkező modok mennyisége, teszem hozzá.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
lo_jo
senior tag
válasz WATERDACA #24481 üzenetére
A legtöbb modolható játéknál rendszeres visszatérő probléma a kompatibilitás. Sok modder nem is szeret komolyabban belemenni, amíg nincs olyan állapotban a játék, hogy nagyjából késznek lehessen nevezni. Saját példám az ETS2 és a Microsoft Flight Simulator. Mindkettő esetén amint jön egy update, a modok nagy része nem működik, rosszabb esetben pedig az alap játékot is megöli. Nem lepődök meg rajta, hogy ha a CDPR azt mondja, hogy csúsznak, akkor a modderek is kicsit félreteszik még, mert a következő patch lehet, hogy keresztülvág mindent, amin hetekig vagy hónapokig dolgoztak.
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #24481 üzenetére
Összességében véve nem látom ennyire borúsan a helyzetet, lassan egy éve jelent meg a játék, én is 3 végigjátszás és több, mint 430 óra játékidő után most picit félrerakom.
A modok minősége nem romlik, az alap lakás felpimpelése például zseniális ötlet.
Meg hát mindenki várja a DLC-ket...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
muxi-muxi
senior tag
válasz WATERDACA #24493 üzenetére
Szurkolok neki. A CD Projekt iparkodott a patchekkel (attól hogy három hiba kiirtása után bejött egy új, most jótékonyan tekintsünk el...) Tartalmas játék, hatalmas bejárható területtel, sok mellékküldivel, és szép grafikával. Sajnos a megjelenésekeor szabályos lejáratókampány folyt ellene (én annak mondanám, olyanok is ugatták a holdat, akik nem is játszottak vele). Mostanra teljesen oké, csak az a baj, közben eltelt egy év, a DLC-k meg a habokban, együtt pancsolva a nextgen peccsel együtt (nem mintha ronda lenne rajtuk, csakhát ígéret szép szó.)
Idén a zsáner kedvelői, és úgy általában véve a gémerek nem voltak elkényeztetve top címekkel, főleg nem open word történetmesélés terén. Ugyan másik műfaj, de a Far Cry annyira okádék lett, hogy nem bírtam továbbvinni a blőd AI, a latin sztereotípiák, és a rókabőr-effektus miatt. Inkább költsem el a pénzem (mindkét játékot 60 euróért rendeltem elő) egy kipofozható játékra mit olyanra, amin már érdemben nem lehet/nem akranak javítani (lásd FC6).
Ha kijönnek a DLC-k újra előveszem, de négy-öt végigjátszás után nem sok fantázia maradt benne, még úgy sem, hogy próbáltam más-más karaktereket megalkotni.Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #25560 üzenetére
A grafikát több oldalról megcsavarták, eleve DLSS-nél is van sharpening skála például, ami korábban nem volt. Szóval nem csak RT alatt szebb, illetve nyújt többet játék.
Ezzel együtt a karakterek, világ, járművek, stb. custom 4K textúrái sokat tudnak ezen még dobni, ha elég vas van alatta.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz WATERDACA #25628 üzenetére
Nekem sajnos jelentősen rosszabb a helyzet, gondolom azért mert mindig is a CPU volt a bottleneck és nem tetszenek neki az AI javítások... Küldetések közben beltéren vagy külvárosban nincs probléma, de NC szívében a régi 40-50 fps helyett 30 köré is be szokott esni, H10 megabuilding bejáratánál akár azalá is. Ha low-ra veszem a "népsűrűséget" akkor jelentősen jobb a helyzet, de inkább élek a kompromisszummal mintsem kihalt legyen az 5 milliós lakosságú metropolisz.
Idén lesz shadow-nál hardver fejlesztés, de elnézve a gpu árak esését az is lehet gépet is építek, már nem sokat kell szenvednem
#25629 Gave: na épp ez az, hogy nekem windowed fullscreenben jöttek ilyen különbségek, úgy viszont nincs tálca meg ablakkeret, ugyanaz a felbontás.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
-
tibaimp
nagyúr
válasz WATERDACA #25800 üzenetére
Tegyél már be egy printscreen-t, ha kérhetem és megoldható! Köszi.
Nálam korábbi verzióknál bizonyos automaták voltak ilyen elnagyolt grafikával, és én nem használtam ezt a GeForce Experience-t, ha megtalálom a képet, beteszem.A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
nubreed
veterán
válasz WATERDACA #25800 üzenetére
Én is észleltem a graffitik és egyéb falon lévő grafikáknak a minőség romlását sajnos. Remélem csak átmeneti és javítják majd. Én nem használok Geforce Experiencet, csak az alap nv control panelt.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nagyúr
válasz WATERDACA #25800 üzenetére
Én ilyet még csak fotómódban tapasztaltam, ami tulajdonképpen logikus, hogy csak a játékos látómezejében megjelenő textúrákat tölti be teljes felbontásban, a játékos mögött levő plakátok, fényreklámok életlenek, pixelesek, és fotómódban ezért előfordul, hogy amikor Viki szemben áll a kamerával, akkor a mögötte levő plakátok életlenek. Ezen kívül a játékban nem tapasztaltam ilyen problémát az 1.5-tel.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest