-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Imi Csabi
tag
válasz zsocaozd #413 üzenetére
Hali!
Igen, innen feltettem a legfrisebbet, de semmit se használt
[link]Erre meg aszondja h nemjóó (legfrissebre).
[link]De már végígpróbáltam az összes verzió-val és egyikkel sem ment...
Holnap veszek 1 újat. Eztmeg kivágom a ...-ba.
IMi
[ Szerkesztve ]
* * * * * * ibJ#team| IMi™ - NE idegesíts, MERT ideges leszek!! ® * * * * * *
-
Imi Csabi
tag
válasz zsocaozd #418 üzenetére
"nagyon jók általában..." igen Álltalában!!!
De speciel a mi routerünk az akkor is 1 kupac ... . Mitössze szívtam vele, mire megtaláltam a megfelelő firmware-t hozzá, hogy ne szakadozzon állandóan (torrent + msn). De gondolom ezt nemkell ecsetelnem Neked.
Hidd el felesleges magadat ezen bosszantanod. Inkább menj el a legközelebbi IT boltba és vegyél vmit helyette. Én lebeszéltem a boltossal h mi a bajom és tök normális volt. Abban maradtunk, hogyha ezzel sem jó akkor csak vigyem vissza és ad helyette mást.Uzsgyi
Üdv.: IMi
* * * * * * ibJ#team| IMi™ - NE idegesíts, MERT ideges leszek!! ® * * * * * *
-
Imi Csabi
tag
válasz zsocaozd #420 üzenetére
Nézd.
Már ne is haragudj, de Neked soha nem volt gondod azzal a ketyerével? Merha téleg nem, akkor piszok mázlista vagy és így érthető ha szereted és nemakarsz tőle megvállni.
Amíg nem adnak ki vmi normális firmwaret, ami fel is megy rendesen és orvosolja ezt a hibát, addíg nincs sok választásod. Az 1.09 firmware ami a legfrissebb azokközül ami fel megy rendesen vmiért nem képes rendesen lekezelni a PPPoE-t. A diginél tesznek arra, hogy mi a gondod (sajnos!!) Elhiszem h szereted azt a routert, de nincs választásod . HA megakarod osztani akkor újat kell venned.
Üdv.: IMi
* * * * * * ibJ#team| IMi™ - NE idegesíts, MERT ideges leszek!! ® * * * * * *
-
kano
nagyúr
válasz zsocaozd #431 üzenetére
Ok, akkor ne terjeszkedjen, csak a III. ker. Uszály u.-ban legyen már és kész.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
brd
nagyúr
válasz zsocaozd #435 üzenetére
Nem akarom védeni a multikat, mert nagyjából egyetértek a véleményeddel, de én is pontosan ilyen sávszélességet adnék el, mert köztudott, hogy egyrészt a forgalom nagyrészét az internetezők pár %-a generálja csak, másrészt, részben ebből következik, hogy az eladott sávszélességet az összes felhasználó sosem fogja egyszerre kihasználni, tehát nyugodtan meg lehet azt tenni, hogy az internetszolgáltató összes sávszéle kisebb lehet, mint az, hogyha összeadjuk a felhasználóinak eladott sávszélességet. Egyébként a DIGI-nél is szerintem valószínűtlen, hogy csak az összes LAN-os sávszélessége ne adná ki a bix-es, 10 Gbit-es kapcsolat felének - kb. ennyi volt a max. eddig- sebességét (ha 10 Mbit-tel számolok fejenként, akkor kb. 500 user kell ehhez, de ha még ez nincs is meg, akkor is, ott vannak a kábelnetes felhasználók is), mégsem volt még teljesen leterhelve...
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz zsocaozd #438 üzenetére
Ezzel viszont én értek egyet. De akkor nem kell aláírni a szerződést, amelyben nevetséges a minimális garantált sávszélesség. Persze az jó kérdés, hogy ha minden szolgáltató ilyen szerződéseket köttet, akkor kihez lehetne menni internetért...
The only real valuable thing is intuition.
-
shabbarulez
őstag
válasz zsocaozd #438 üzenetére
Azért mert a user fizet egy szolgáltatásért, az még nem jelenti az hogy azért bármire jogosult, hanem csak annyira amire a szerződése is szól. Márpedig a lakossági szolgáltatások best effort jellegűek, nem pedig garantáltak. Nem véletlenül kerül egy 5 Mbps-es garantált elérés 120 ezer forint felett és nem véletlenül kerül egy 5 Mbps-es lakossági best effort csomag mondjuk 6 ezerbe.
A garantált elérésű netet, ahogy a neve is mutatja alapból úgy építik ki, úgy méretezik minden szakaszát hogy a legszélsőségesebb körülmények között is biztosítsa a szerződésben vállalt feltételeket. Egy garantált elérésénél a minőségi paraméterek az elsődleges szempont, és kvázi a pénz nem számít elv alapján az anyagi csak sokadik szempont. Mert aki garantált vonalat vesz az úgyis mérlegeli hogy az abból fakadó kiadásai arányban lesznek-e azokkal a bevételekkel amit azon vonal bérletével megkereshet. Egy garantált vonal kiépítésére ugyanezen szempontok alapján kvázi akárhol sok kerülhet, mert ha szükség van rá adott végponton akkor a kiépítés költségeit a megrendelő állni is fogja, ami sok esetben szintén milliós tétel. Ugyanígy a rendelkezésre állás és support is anyagiak függvényében egészen más elbírálás alá esik.
Egy best effort kapcsolódás esetén viszont minden az árnak van alárendelve, hisz egy hétköznapi lakossági fogyasztó nem hajlandó százezreket kifizetni egy garantált elérésért, nem beszélve arról hogy is rá szüksége. Egy best effort csomagnál mindent az ár határoz meg, megfizethető 5-10e ft közötti ársávba kell pozícionálni a terméket, a bevételek pedig meg fogják határozni a kiadások mértékét is. Értelemszerű hogy jóval kisebb bevétel mellett nem lehet ugyanannyit költeni egy hálózatra mint a garantált elérés bevételeiből, ennek megfelelően a hálózat méretezése, rendelkezésre állása is ezt fogja tükrözni. Egy best effor hálózat nem úgy lesz méretezve hogy a legszélsőségesebb terheléseknek is megfeleljen, hanem úgy hogy az átlagos terheléseket elbírja és pénzügy keret határáig a lehető legtöbbet kihozva a lehetőségekből. A kisépítés is teljese fordított rendszerű, nem az előfizető igényhez alkalmazkodik a szolgáltató, hanem az előfizető csak ott fizethet elő ahol a szolgáltató elérhetővé teszi a szolgáltatást. A rendelkezésre állás, support is jóval csekélyebb díjaknak van alárendelve.
Ha a best effort szolgáltatási jelleg anno egy évtizede nem alakul ki, nem lenne több mint 300 millió szélessávú netező világszerte, hisz átlagember nem lenne hajlandó havi százezreket áldozni garantált elérésekre, csak azért hogy netkapcsolata legyen, amit többnyire szórakozás céljára használ. De teljesen felesleges is lenne által felhasználói igények mellett garantált rendelkezésre méretezni egy hálózatot. Hisz a kihasználtsága az idő nagy részében úgyis töredék lenne, talán az 5%-ot is alig érné el, 95%-ban meg ott állna a kapacitás kihasználatlanul parlagon. De kiépítés költségei ettől függetlenül meglennének, amit be kellene építeni a havidíjakba, ami teljesen feleslegesen egekbe emelné a havidíjakat, elrettenve a fogyasztókat.
A fogyasztók döntő többsége nem folyamatosan, időben állandóan és maximum kihasználtságon használja a szolgáltatását. Hanem csak időszakosan, rövidebb kisebb terhelésekkel. Pl. amikor weboldalakat néznek, chateleni, letölteneke egy-egy vicces videot vagy mp3-at. A nagyobb állományok letöltése ritkábban előforduló terhelést okoz. Épp ez fogyasztói magatartás teszi lehetővé a best effort szolgáltatási modellt, ez által pedig a megfizethető árszint kialakítását, ami az egész internet létezésének az alapja és közös osztott hálózati erőforrások, költségek optimális szétosztásán alapul.
-
shabbarulez
őstag
válasz zsocaozd #441 üzenetére
Ha a szerződésben vállalt rendelkezésre álláson túl nyúlik egy hiba(ez lakossági szolgáltatás esetén jellemzően 72 óra), akkor a fogyasztó jogosult kötbérre amit írásosan formában jeleznie is kell. Ha ezt megtetted és a szolgáltató mégsem írt jóva kötbért akkor lehet fordulni NHH-hoz, bár sokat nem fognak tudni tenni, mert ez két vitás fél közötti probléma, amit max bírósági útra lehetne terelni.
A rendelkezésre állás megint egy olyan dolog ami költség vonzat. Ha van kellő bevétel ami ezt fedezi és hajlandó is megfizetni az ügyfél, akkor szolgáltató is azt fogja nyújtani. Rendelkezésre állásnál jellemzően két, három, négy esetleg öt kilences rendelkezésre állásról lehet szó. A két kilences az ugye 99%-os, a négy kilences az meg 99.99%. Persze minél nagyobb a vállalás mértéke azt az ára is tükrözni fogja. Az akinek fontos a nagy rendelkezésre állás, mert többet veszít rajta ha a kiesik a szolgáltatás mintha nem tesz semmit, mint pl. egy banki informatikai rendszer esetén, ott kis is fogja fizetni a megrendelő a vele járó költségeket is.
Gondolj bele a rendelkezésre állást, elsősorban az humán munkaerő költsége határozza meg. Ha van egy adott jól képzett szakember, akinek a havi bérköltsége akár 300-400 ezer vagy akár több is, van alatta egy kocsi amibe benzin is kell hogy menjen, kell felszerelés benne, ha adott helyszínre ér azzal el tudja látni a felmerülő problémát. Vagy ha erre nincs saját ember, akkor mástól kell bérelni, de ott is ugyanezekkel a költségekkel fognak felmerülni. Ha mondjuk egy jómunkásember bérrel, kocsival felszereléssel kiállítva, harcrakészen mondjuk havi 1 milába kerül, akkor szerinted ezt a költséget hány ügyfél között kellene szétosztani hogy úgy érezd téged nem húznak le. Ha mondjuk havi 500 Ft-os bevállalsz a havidíjba, az már azt jelenti egy ilyen jómunkásember figyelme 20 ezer ügyfélen osztozik. Ha pedig 1xre több helyen is gond van, akkor nem lehet ott 1xre sok helyen, csak sorrendbe haladhat, amit persze zokon fog venni az akihez legutoljára ér oda. Persze ha mondjuk van 20 kiemelt ügyfél, akiknek nézi minden rezdülését és ha gond van gyorsan ott terem és beavatkozik akkor sokkal jobb rendelkezésre állást fog produkálni. Viszont akkor a fejenkénti költség már 50 ezer, ami a havidíjhoz többletbe kell számolni. Egy nagyvállalti ügyfél több százezres vagy akár milliós havidíjánál egy ilyen költség tétel még beépíthető, de best effort lakossági ügyfeleknél ez nem fér bele a szűkre szabott havidíjakba. Ott "kicsi pénz, kicsi tánc" elv érvényesül, ami persze rendelkezésre állás lehetőségeinek is korlátot szab.
-
válasz zsocaozd #449 üzenetére
A modem utáni router után van még egy router, így tudom a két házban elosztani 2*2 fele a netet. Azt meg nem akarom, hogy ne kelljen bejelentkezni, mert van rajta wifi kapcsolat is, így legalább valamennyire védve van a háló. De ezt nem értem, hogy arról az egy gépről miért nem lehet felmenni. Lehet, hogy rendszertelepítés lesz belőle
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Flashget
félisten
válasz zsocaozd #536 üzenetére
hogy mennyire nem faszányos a dolog a sok bekötéssel..tegnap már elérte a 8gigát a bixen a 10G vonaluk..novemberben még csak 3-at verdeste..lehet fejleszteni ott is..mert így a torrentezők miatt lehal a cucc hamarosan.. vagy a másik véglet jön az ÁSZF kiegészitésében benne levő dolog..TB mennyiséget nyomatók lekorlátozása.
Realme GT Master Edition
-
coolmpi
aktív tag
válasz zsocaozd #536 üzenetére
Azért nem fű-fa számára, de lefogadom, hogy a upc már tudja, hogy mikor lesz itt Digi...
Az lenne a logikus lépés, ha előszerződést kötnének, már most kampányolnának, hogy nehogy valaki meghosszabbítsa a hűséget a jelenlegi szolgáltatónál... És akkor nem nézné mindenki teljesen hülyének az ügyfélszolgálatot, és nem ébredne több száz emberben az az érzés, hogy azt se tudják mit csinálnak...
Jómagam is a telekommunikációban dolgozok, és van rálátásom már a stratégiai döntésekre is, és az ügyfélkezelésre... Ez szerintem nem jó üzletpolitika. Ez sajnos az Emktv-től megmaradt mentalitás... (azok se tudták soha, hogy mi fog történni) Még 2000 előtt, 1,5 évig találgatott az összes emktv-s ügyfélszolgálat, hogy a XV. kerületben mikor lesz net bekötve a TV mellé. (ebben az időben még 384-es ADSL is csak néhány helyen volt beköthető, tehát nem a versenyhelyzet, és a vérre menő harc miatt nem mondták el, hanem azért mert az egyik kéz nem tudta, hogy mit csinál a másik...)
Szerintem inkább most is ez a jellemző, és nem a szigorú üzletpolitika. (de ha jön egy Digis belső ember szívesen venném az ő véleményét )
A T-Comnál is csak azért nem tudja az ember, hogy mikor bővítenek 1-1 DSLAM-ot, mert akkora szervezet, hogy azt se tudják mit csinálnak, mindenki a saját kis részéért felel, a többi egyáltalán nem érdekli...
[ Szerkesztve ]
-
brd
nagyúr
válasz zsocaozd #539 üzenetére
Nos, az biztos, hogy a bix vonalat nem tömhetik el teljesen, mert akkor nagy borulás van, tehát ott vagy bővítés lesz, vagy szépen le lesz korlátozva a LAN sebessége stikában. Szerintem inkább bix bővítés lesz hamarosan, mert ha a LAN-t lekorlátozzák, akkor szépen mindenki visszatér az alap 10 megás csomagra, az meg bevételkiesés. Egyébként annyira nem rossz a cég üzletpolitikája (a cég szempontjából), mert rohamosan terjeszkednek...
The only real valuable thing is intuition.
-
Flashget
félisten
válasz zsocaozd #545 üzenetére
nincs hűség..ha nem bővitenek és a HDSNET mintájára lelassul a rendszerük viszaadják a lant az userek..szóval bőviteni fognak. Lekorlátozni UPC mintára tömegesen ugyancsak ezt okozná..
vagy egyszerűen kijönnek egy olyan verzióval:
hűség nélkül 20/20-as lan 9500Ft hűséggel 4500Ft..emktv vagy digi tök mindegy..csak nevet változtattak attól még ugyanaz a cég..
Realme GT Master Edition
-
coolmpi
aktív tag
válasz zsocaozd #545 üzenetére
Látod, Kano is pl. ki van éhezve az infóra...
Amúgy még 2-3 nappal ezelőtt a UPC oldalát nézegettem, hogy a telefon-internet-tv mennyiből hozható ki 1-2 éves hűséggel. Még tavaly érdeklődtem Digiéknél, hogy mikor lesz káposztáson elérhetőség, és azt mondták nem tudnak semmit...
Mind1, nekem az a véleményem, hogy legalább egy megközelítő választ adhatnának...
-
#47492352
törölt tag
-
coolmpi
aktív tag
válasz zsocaozd #612 üzenetére
Nem kellene politizálni, de amint lett vizitdíj, nem ült 5-10 mami a körzetinél, és amikor munka után 39 fokos lázzal mentem a dokihoz, érdekes rögtön bejutottam. Korábban mindig legalább 1 órát számoltam a háziorvosra... Mind1, megint mehetnek a mamik megbeszélgetni a mindennapi dolgaikat a dokihoz, hiszen ingyééé van, és ők már nagyon ráérnek.....
[ Szerkesztve ]
-
kano
nagyúr
válasz zsocaozd #648 üzenetére
No persze. Ennyi erővel, ha bemegyek egy autószalonba akkor a dealer sem köteles velem foglalkozni, mert még nem vagyok tulajdonos, nem tejeltem nekik.
Magyarország.... no comment.„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
coolmpi
aktív tag
válasz zsocaozd #650 üzenetére
Ebben tévedsz. Az ügyfélszolgálat a mai világban, a mai vállalatoknál egyláltalán nem csak a meglévő szolgáltatásokról szól...
Van néhány Call Center ahol így gondolják, azokról meg is van a véleményem. Az ügyfélszolgálatnak pont arról kell szólnia, hogy megoldják a gondodat ha van, és akkor elégedettebb leszel a szolgáltatással, ergó tovább maradsz ott, bevételsz termelsz a cégnek.
A külső érdeklődő pedig a legfontosabb, mert minden cégnek az új ügyfelek hozzák a növekedést, az ügyfélmegtartás is fontos, de az mindig csak a 2. helyen szerepel. FŐLEG egy olyan cégnek, aki most akar sok-sok ügyfelet gyűjteni. Nem minden az ár, bár Magyarországon ez a döntő...
-
Reag3nS
senior tag
válasz zsocaozd #653 üzenetére
Ügyfél-szolgálat = az ügyfeleknek(!!!!!!) a szolgálása. Csűrheted-csavarhatod, ezt nem tudod kimagyarázni.
oltári nagy ostobaságot beszélsz! egy fejlődő cég nem csak a meglévőkre gondol! igaza van a másik srácnak! ügyfélszolgálat a jövőbeli ügyfelekért IS van! ha ezt nem látod be azt kell mondjam eléggé hiányosak a gazdasági ismereteid! márpedig ez úgy van ahogy lejjebb is írták, olvass utána picit ennek és te is rá fogsz jönni.
most hogy milyen külsősről van szó azt már nem tudják kiszűrni (gondolok itt arra, hogy olyan ember telefonál aki olyan helyen lakik ahol megvalósítható a szolgáltatás, vagy olyan akinél még ki sem építették)
[ Szerkesztve ]
CyberGames >>> http://cybergames.hu/
-
kano
nagyúr
válasz zsocaozd #650 üzenetére
No de bocsáss meg, ha én érdeklődök az üf.szolgálaton egy termék iránt akkor az is termékforgalmazás (lenne, ha el tudnák nekem adni amit keresek).
Ennyi erővel akkor pl. a Ford vonalat se hívjam, hogy hol tudok Focust venni, mert még nem vagyok az ügyfele a Fordnak és húzzak a sunyiba.Áááááá.... ez olyan magyar hozzáállás SZERINTEM.[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
coolmpi
aktív tag
válasz zsocaozd #653 üzenetére
Már bocsánat azért sejtem, hogy mit beszélek, vezettem már 2 bejövő ügyfélszolgálatot, és most egy call centert, ahol van bejövő és kimenő hívás is!!
Sokkal költségesebb "reklám és egyéb infó kiadványok (szórólap, plakát, stb.)." ezekkel megtalálni a leendő ügyfelet. SOKKAL!
Szóval valamit is magára adó cég 100X több energiát fordít az ügyfél megszerzésére, mint a megtartásra. (új ügyfél szerzése nélkül nincs növekedés, és minden cég a növekedésre törekedik!)
Csak 1 példa: van egy olyan szolgáltató (név nélkül a "jóárasítók"...), ahol az IVR skill-based routingja úgy van/volt beállítva, hogy minden új érdeklődőt, az összes többi skill fölött priorizál, így sokkal hamarabb kerül operátorhoz az az ügyfél aki ezt a menüpontot választja, mint bármelyik meglévő ügyfeleknek szóló pontot...
Szóval kikért is van az ügyfélszolgálat?
(Amúgy valamennyire téves fordítás miatt alakult így, hiszen "in english" customer service, a customer az pedig vásárló és vevő is, nem csak ügyfél...)
[ Szerkesztve ]
-
Reag3nS
senior tag
válasz zsocaozd #662 üzenetére
Nekem ehhez a szolgáltatáshoz közöm nincsen, nem is lesz, én nem hívogatom ezt az ügyfélszolgáltatot, egyszerűen csak nyomon követem a topicot. Akinek utána kéne olvasgatnia, mint mondtam, az te vagy. Én tisztában vagyok a leírtakkal, amíg nem nézel utána a dolgoknak, addig hajtogathatod a saját nézőpontodat, igen minden bizonnyal én beszélek ostobaságot. Nem vagy tisztában egy cég működésével, és beszakértesz, mondván amit te gondolsz az a helyes.
CyberGames >>> http://cybergames.hu/
-
coolmpi
aktív tag
válasz zsocaozd #662 üzenetére
Én egy pillanatig sem szídtam a Digi-t mint szolgáltatót. És türelmetlennek sem nevezném magam, ez egy egyszerű észrevétel volt, hogy lehetne jobban is csinálni.
Csak azt nem értem, ha a szerelő meg tudja mondani az információt, akkor az információs szolgálat (ügyfélszolgálat) miért nem?
Nem gondolom, hogy 2008-ban nevetséges lenne ezt elvárni egy cégtől. Szervezés kérdése, és még csak nem is stratégiai szinten, ez operatív folyamat. Úgy hívják kommunikáció a társosztályok között. Remélhetően valaki olvassa ezt digiéktől, és a jövőben odafigyelnek erre, a meglévő és leendő ügyfelek jobb kiszolgálása végett.
Ennyi. Szerintem fejezzük is be.
Más, hugomnál folyamatosan szarakodott a digi, kapcsolati időtúllépés miatt nem jöttek be az oldalak, néha ment néha nem. Kiderült, hogy a 8 éves micronet routerrel van a gond, így lecseréltük egy TP-Link routerre. Azzal tökéletesen működik, mindenkinek ajánlani tudom. Panel házban 1 fal mögött 2000-2200 kb/s-es sebességet tud produkálni, ami nem rossz 5900 ft-ért.
-
kano
nagyúr
válasz zsocaozd #661 üzenetére
Én is csak 1x hívtam az üfsz.-t és belátható időn belül nem is lesz a III. kerületben Digi szerintem. Úgyhogy türelmetlenség kizárva (mivel ott ahol albiban lakom a Vidanet szolgáltat így szerintem oda a Digi egyelőre nem fog jönni).
Röhejes.... szerintem nem mi vagyunk röhejesek. Sajnos képviselitek a mai Magyarországon tapasztalható hozzáállást(tisztelet a kivételnek). Ilyen felfogások miatt nem fogjuk az életben utolérni Európa fejlett régióit. Ne értsd félre nem veled van bajom, hanem a felfogással. Egyébként mi nem magyaráztunk semmit, egyszerűen hülyeség amit írtok, ennyi.
Részemről befejezve.
coolmpi
Jó pénzért lennének ötleteim a Diginek és meg is valósítanám szívesen.
Egyébként nem csak itt van fejetlenség a Diginél, az egész cég egy érdekes elvek alapján működő valami. Senki nem tudja mit csinál a másik, nem fizetnek a szerelőknek időben, stb. Románok... no comment. De az az igazság, hogy én is örülök a megjelenésüknek mert olcsó, és a UPC sem lenne ilyen kedvező árban, ha a Digi nem kényszerítené versenyre.[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Óra topik
- Politika
- További aktív témák...
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot