Keresés

Aktív témák

  • zsocaozd

    tag

    válasz coolmpi #651 üzenetére

    Az ügyfélszolgálatnak pont arról kell szólnia, hogy megoldják a gondodat ha van, és akkor elégedettebb leszel a szolgáltatással, ergó tovább maradsz ott, bevételsz termelsz a cégnek.

    Ígyis van, ahogy írod és mindezt az ügyfelek részére kell nyújtania, ahogy te is leírtad.

    A "külső érdeklődőnek" szól a reklám és egyéb infó kiadványok (szórólap, plakát, stb.). Köze nincs az ügyfél(!!!)szolgálathoz annak, aki nem ügyfél (benne van a nevében, könyörgöm, gondolkodj!).

    Ügyfél-szolgálat = az ügyfeleknek(!!!!!!) a szolgálása. Csűrheted-csavarhatod, ezt nem tudod kimagyarázni.

  • eXodus

    őstag

    válasz coolmpi #651 üzenetére

    "külső érdeklődő pedig a legfontosabb "

    Nem tudnak mit kezdeni a külső érdeklődővel, csak azzal akihez behúzták a kábelt.
    Ha agyonreklámozná magát a szolgáltató az megint nem lenne jó, mert kevés helyen elérhető, és valószínűleg még azt a hálózatot sem építették ki sok helyen amit tervezetek, pláne nem tudnak mit kezdeni XY-nal aki Z helyen lakik ahol nem elérhető a szolgáltatás.

    Ha elindul a szolgáltatás és! ahol behúzták a kábeleket ott kell reklámozni. (bár ilyen árak mellett nem nagyon kell reklám :D)

Aktív témák