Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
A kulcsos részek kihagyhatok "csak" egy új fegyvert lehet szerezni vele ha megcsinálod mind a hatot. A pályára tudsz csak visszateleportálni később tehát újra le kell majd gyilkolni az enemy-t ha késöbb csinálnád a kulcsos részeket, secreteket stb.
Addig örülj amíg csak 1 jön a bossból"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
A karaktert csak részben tudod az űrhajóban fejleszteni. Sokkal több mindent lehet menet közben fejleszteni. Utóbbi meg bármikor megoldható a pálya bármelyik pontján.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
_cHAos_
aktív tag
Simán látszik, hogy nem makrózza az arc a game-et, túl intuitívan és változatosan játszik (15 bindet egyébként se kelljen már makrózni , mert az fail. ) Sztem a többi Youtouber sem csal, tudok én is látványosan játszani Nightmare-en, pedig nem vagyok profi, de ezt a a játék teszi lehetővé. BTW makrózható az egerem és a bill.-em is, összesen 28 makrót tudnék csinálni, ahogy számolom. De ez a játék reflexekről ,muscle memory-ról és a játék ismeretéről szól, semmi extra.
[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ennyi önmagában nem jelent túl sok mindent.
Az se mindegy, hogy milyen a felbontás, windowsos egércsúszka hol áll, ha van driver, abban mik a beállítások, van-e accel vagy nincs. A kérdést inkább úgy kellett volna feltenni, hogy az xy cm/180° alacsony vagy magas érték-e.
De igen, ettől függetlenül első blikkre soknak tűnik. Nincs is nagyon értelme olyan magas cpi-beállítással használni egy egeret. ~2000 fölött már sokszor inkább csak kontraproduktív.
"Illetve nagyon érdekelne még, hogy egyeseknrk mrnnyivel kevesbb a vertical."
Személyes preferencia. Nálam pl. szinte biztos, hogy a vertical lesz számottevően több. Viszonyításképpen Quake Live-ban a gyári default m_yaw 0.022 / m_pitch 0.022 helyett m_yaw 0.02096 / m_pitch 0.0315-öt használtam, igaz, ott még vagy 10 másik cvar is hatással van a sensitivityre.
"lényeg, hogy nagyon érzékenynek kell lenni az egérnek."
Egyáltalán nem igaz. Észszerű határokon belül megintcsak teljesen személyes preferencia kérdése. QL-ben pl. az volt a tipp, hogy találj egy olyan sensit, amivel még komfortosan tudsz shaftolni (tracking aim), de az insta 180°-os fordulatok is azonnal és kényelmesen kivitelezhetők, akár egymás után több is. Ha DOOM Eternalban van tracking aimet használó fegyver, akkor szerintem ez itt is áll.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nem, ez NEM elég adat, leírtam, hogy miért nem. Elég, ha csak a monitor felbontás-szenzor felbontás viszonyát nézed; azonos cpi-értéken ugyanakkora mozdításra nem ugyanannyit fog elmozdulni a kurzor 800 x 600-ban, mint 4K-n.
"Draq Ultra nightmare runját a ttubon, totál látszik, hogy iszonyat nagy sensivel játszik"
És? Ismerek olyan prót, aki ~3,5 cm/180°-kal játszik/játszott, olyat is, aki ~16 cm/180°-kal, meg olyat is, aki ~45 cm/180°-kal, és mindegyikük eredményes (volt, vagy még mindig az).
Ha egyvalamit megtanultam a Quake Live ~semi-pro szintre (top tier FFA, div1 TDM, div2 CTF, 1800ish duel és 2200ish CA glicko) jutás alatt az az, hogy mások beállításainak utánzása nem visz előrébb, maximum ötleteket adhat a saját nyerő mixed kikutyulásához.
Egen, Eternal megvan, de még nem játszottam vele, viszont ettől még nem lesznek rá kevésbé igazak az FPS műfaj aranyszabályai. Ellenben a DOOM [2016]-ot bőven kijátszottam.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"Semmilyen fps műfajhoz nem hasonlít az eternal."
Érdekes, engem pont az Unreal Tournament szériára (bleh, blaszfémia ) emlékeztetett az a folyékony, buttersmooth eleganciát nélkülöző, állandó stop-motion vergődés (air dash/dodge). ))
"q3 aztam rég volt szép volt."
Itt azért nem volt olyan rég, és nem csak hogy még most is szép, de mindig is az lesz. Egy örök gold sztenderd, egy örök etalon.
"10 en voltunk egy pályán már soknak számított"
Persze, de csak azért, mert a legtöbb pálya 2, 4, illetve 8 playerre van optimalizálva, és ha többen vagytok, az adott map metája sérül, mert mindenhol szökellik valaki, pedig a mapper eredeti szándéka szerint nem kéne, hogy így legyen.
A közhiedelemmel ellentétben a Kvéjk egy bizonyos szint felett legalább 80 százalékban ész- és memóriajáték, a nagysebességgel folyó, precíz mészárlás jellemző módon már nem kíván aktív figyelmet vagy különösebb energiabefektetést, csak a sok-sok játékkal eltöltött óra "mellékterméke".
Egy-egy ligameccs után úgy ki voltam égve agyilag, hogy kb. csak arra volt energiám, hogy kiüresedett tekintettel magam elé bambuljak (BO3 vagy BO5 esetén az erre való esély jelentősen megnövekedett), pedig a kezemben még simánlazán benne lett volna 5-6 óra. Ilyenkor lehetett átmenni public FFA szerverekre, mert a motorikus + tapasztalati alapokkal a legtöbbön bőven elég volt a no brain üzemmód is, annyira nagy volt a skill gap az átlag playerhez képest. Viszont high/top játékosokkal persze az FFA is egy agyprés, szóval kimerülten no-no.
Engem elég nehéz ténylegesen lenyűgözni FPS skillel. Néztem ilyen speedrunokat (többek között DraQut is), korrekt-korrekt, de nem igazán volt hüledezés. Lehet, hogy jaszkarinak tűnik (pedig nem annak szánom), de itt a túlnyomó többségük a "most probably could do it with practice" kategóriában van, csak már nem érdekel annyira, hogy a szükséges időt bele is tegyem, mert nem köt le és ezer más (nem feltétlenül konstruktív...) dolgon jár közben az agyam; láthatod, az Eternal is megvan egy hónapja, vártam is eléggé, oszt még mindig ezt a posztot írom ahelyett, hogy elindítanám. : D Ezért sem tudom annyira átérezni ezt az áhítatot/lelkesedést.
Egy játékban nem csak attól lehet 1 sec alatt lehalni, ha 50-en vannak a pályán, és rossz irányba mozdulsz. A nagyobb playerszám csak a random faktort növeli.
"Majd rakd Nightmare fokozatra és kezdj el gondolkodni nem e zseni aki ezt a játékot így halál nélkül végig tolja."
Nem zseni, csak átlag feletti a szem-kéz koordinációja és a reakcióideje, van egy alapvető FPS skillje, és gyakorolt. Ennyi a dolog, és nem több.
"15 ször fordul 360 at az egér a padon."
Tökmindegy, hogy mekkora a pad, ez mindenhogy anyám borogass...
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Yes, a leghalványabb fogalmam sincs, hogy milyen embertelen megpróbáltatásokat és véghetetlen, már-már megugorhatatlan akadályokat gördíthet elénk egy single player lövölde. Meg úgy általánosságban az FPS-ek mikéntjéről, és a hozzájuk tartozó hardveres mizériáról/beállításokról is csak hasrarütésszerűen, a hót sötétben tapogatózom. Bitch please. :' D
Mintha high-skill, versenyszerű Quake-ben (még mindig, mert ez volt a kontextus rám eső része) nem szó szerint a másodperc tört részén múlhatna egy-egy frag (vagy akár az egész meccs), vagy nem kéne az összes spawn pontot betéve tudni az összes kompetitív mapon, nem kéne az összes lényeges és map-specifikus trükköt ismerni és konzisztensen végrehajtani, nem kéne megfelelően helyezkedni egyrészt a combat advantage megszerzéséhez, másrészt hogy konkrét spawnokat kikényszeríts (spawn forcing), nem kéne legalább egy, de inkább kettő itemet + team módokban és FFA-ban a power upot jó esetben másodpercre pontosan, fejben időzíteni (ugye felvétel után fix respawn time-ok vannak), miközben azon jár az agyad, hogy az enemy hol van/merre tart/milyen felszerelése van vagy lehet, mennyi hp-t/armort szedtél le róla, és hogy hogyan kovácsolj magadnak/magatoknak ebből az információból előnyt, vagy ha hátrányban vagy(tok), miképpen hozd be azt. Mindeközben nem kell folyamatosan lőszer/felszerelés menedzsmentet folytatni, vagy nem kell tudni, hogy mikor éri meg beáldozni magad, hogy a meccs következő fordulópontjánál előnyöd származzon a jól időzített/kivitelezett lehalásból.
Mialatt mindez effektíve egyszerre, igen komplex "háttérfolyamatok" képében történik, nyilván nem kell minden ellenséges, általában igen gyorsan mozgó (és hasonlóképpen multitaskingoló, veterán) playert a lehető leghamarabb a kukába lőni úgy, hogy közben a movemented is fürge, effektív és folyékony legyen, és (team game-ben) a csapattársakkal is állandó jeleggel kommunikálj szóban/bindokkal, hogy folyamatosan adaptálódó játékstílust/stratégiát folytassatok...
"Itt a zseni fogalma"
Igen, ott a zseni nagyon-nagyon hiányos fogalma, de inkább ezt vedd alapul.
Ez mind nem feltétele a konzisztens, 190-200 ms-es reakcióidőnek, fejlett szem-kéz koordinációnak és a spawn pointok bemagolásának. Kevered a "tehetséges" (és mellé még nem is teljesen agyhalott) szóval.
"fogalmad sincs mit jelent"
Igen, jól láthatóan neked arról, amit itt Háború és Béke terjedelemben memoárként írok. Pedig semmi "zsenialitást" vagy ősmágiát nem kevertem bele. Facts only.
Légy szíves, értelmezve, szavanként (nem 3-4 soronként a felét) olvasd már, amit ideszenvedek, mert úgy látom, hogy nagyon nem sikerül... Ha gyári alapbeállításon nem díjazod a wall of textet, akkor mondd azt.
Addig is gg no re. )
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"és nem vetted figyelembe, hogy én is q3 aztam 5 évet de rá se ránts"
Meglehetősen nehezen lehet figyelembe venni valamit, amiről nem tud az ember, mert nem mondják neki, nemde? Logic.
Mindenesetre az, hogy 5 évet játszottál, önmagában nem predesztinál az égvilágon semmit. Számtalan olyan player van/volt, aki rengeteget (de még annál is többet) nyomta, aztán mégis fogalmatlan all time shitter maradt, kötözött bárány az izzó guillotine alatt, érted, még mozogni se tudott rendesen/szépen/hatékonyan, pedig a játék ott kezdődik, onnan lehet elkezdeni felépíteni minden mást.
Nem azt mondom, hogy te is feltétlenül ilyen vagy, de a "zseniális" überáhítatod egy-egy speedrun láttán, illetve ahogy próbálod itt bizonygatni az irgalmatlan nehézséget, a Végső Kihívást, miközben nettó zöldségeket írsz sensitivityről/egerekről, van egy olyan sanda gyanúm, hogy talán mégis. : D
"Okos enged..."
Így van, ebben egyetértünk. Okos enged. Megpróbáltam a lehetetlent (rossz szokás), de nem volt időm körbefordulni. (Sorry, ezen még mindig sírok..) Viszont tényleg falnak tűnsz, így jobb, ha elengedem, és rádhagyom a dolgot. A többi topiklakó már úgyis vagy popcornt nyomat vagy bérgyilkosért küldött, esetleg éppen fellógatni készül magát. : D
"azért majd ne csodálkozz ha hátbacsapnak párszor"
Ne félts, nem fogok csodálkozni. Többek között eddig az Eternalon kívül az összes DOOM megvolt Nightmare-en, még a Facebook-os appot is beleértve. A kihívást meg szeretem. Ha nem így lenne, nem tettem volna be (itt-ott némi kihagyással) ~22 évet Kvéjkekbe, meg nem próbálnék meg állandóan fáklyát gyújtani az esős éjszakában.
gl hf, csak vigyázz a sok forgással, el ne szédülj! ))
Ja, még annyi, hogy ha már 10 éve PH! tag vagy (ez ugye kétszer annyi idő, mint amennyit Q3-aztál!), légy szíves használd a [Válasz] gombot, mert teljességgel áttekinthetetlen, hogy mire reagálsz. )
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nem, ezt a szabályzat III/12. pontjában taglaltak betartásának hívják (mely szabályzatban benne foglaltatik a céltalan személyeskedés kerülése is – csak téged minősít –, de ezt nyilván tudod, hiszen elolvastad, mikor regisztráltál, nemde?), mert ha nem tűnt volna fel, nem csak ketten vagyunk a topikban, és nem ezek lesznek itt az utolsó hozzászólások.
Engem különösebben nem érdekel, ha igénytelen vagy a válaszaid/posztjaid strukturálásában, de legalább a többieket tiszteld meg azzal, hogy nem csinálsz egy kaotikus, ömlesztett szemétdombot a topikból.
Köszönöm.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ha nem személyeskedtél, akkor csak egyértelműen fogalmazni kell megtanulnod. A magam részéről mindig használtam a [Válasz] gombot, precízen leírtam, amit közölni akartam, a posztjaimat bekezdésekkel áttekinthetően tagoltam, ahogy azt kell.
Igen. Este elindítottam. 2000 cpi / 1080p / Win 6/11 / EPP off mellett konkrétan a gyári 40/40-es sensitivity beállításról 5/7-re húztam le, és még így is gyorsnak találom. 101 százalékosan hibátlanul tudtam a romok közti vadszökellés közben össze-vissza forogni és múlt időbe tenni mindent, ami mozog. Ha megjön az új székem, és rendesen fel tudom tenni az alkaromat is az asztalra, még lejjebb fogom húzni a sensit (kb. a mostani felére, 2/3-ára, még az is bőségesen elég lesz 360 noscope-olni a mindenféle barátságos lényeket).
Kezdetnek Ultra-violence-en fogtam neki, az első pályát toltam ki 100 százalékra. Valóban kicsit nehezebb, mint a DOOM[2016], de ez a nehezebbség mindössze annyiból fakad, hogy a lőszer állandóan low, méginkább meg abból, hogy a részletes grafika (amihez hozzájönnek a képernyőn uralkodó színek) miatt alig látni, hogy mi-hol hörög (ez kb. minden modern játék átka). Az alap 90-es fov-ot felvettem 105-re, de szerintem fel fogom húzni 120-ig. Meg ha már nincs strafe jump, legalább Doomguy (boncsánat, Szlélyer) futhatna gyorsabban, mert elég tetű a tempó.
Amúgy eddig kissé csalódás a játék. Lassan RPG lesz, mert annyi biszbasz, upgrade meg anyám kínja van azokban a katyvasz menükben. Illetve talán mintha az előd még szebb is lenne. 1080p, minden High, árnyékok Ultra, 125-210 fps. Már csak azt szeretném tudni, hogy hol vannak azok az Ultra árnyékok. Meg úgy egyáltalán HOL VANNAK azok az árnyékok? Elég lol...
Az engine reszponzív, de ezt el is vártuk. A klasszikus módok hiánya miatt a multi valószínűleg még annyira sem fog érdekelni, mint a single.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nocsak, transzformálódik a sensi-vélemény? A végén még kiderül, hogy végig full real volt, amit korábban írtam.
Holnap este szerintem nyomom egy kicsit, aztán meglátjuk, mit mutat. Mindenesetre az árnyékok effektíve teljes hiánya eléggé kiábrándító.
De [Válasz] gomb, pls. Tényleg katyvaszt csinál egy topikból a mellőzése.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Na megvolt a második pálya is kimaxolva. Az upgrade-eket először a lőszerre rakom (meg air controlra -> és ezt milyen jól tettem; lehet CPM-esen kanyarodni a levegőben, ami hasznosnak bizonyult), így az kezd elfogadható tartalékokat ölteni. Közben rájöttem, hogy mi a legnagyobb probléma, amivel a készítők mesterségesen növelik a nehézséget; a random bespawnoló lényekkel.
Na nem magával a spawnnal van a probléma, hanem annak a körülményeivel. Nyilván mindenki emlékszik/tudja, hogy anno a Doom I-II-ben (meg talán a 3-ban is, abban nem vagyok 100 százalékig biztos, de úgy rémlik igen) ha valami spawnolt, akkor azt decens távolságon belül egy jól hallható, minden mástól könnyedén megkülönböztethető hangeffekt (a teleport hangja) kísérte, amit a legnagyobb csatazajban is tisztán felismertél. Na most itt ilyen nincs, egyszerre a semmiből egy cacodemon harap fültövön, és ez elég gusztustalan. Vagy csak én nem hallom..
Amúgy a 2. pályás ugribugri részek elsőre sikerültek, bár gondolom később lesz nehezítés.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Azóta a 3. és 4. mapot is kimaxoltam (úgy beharangozták a huntereket, hogy első találkakor jobban tartottam tőle, mint kellett volna), második priest lekarcolva. A nagyobb csatás részeken simánlazán átgázoltam a sensivel. Air control mellé a dashelésre meg a gyorsabb lengésre fejlesztettem, szóval vidáman elszökellgettem, amíg le nem pusztult minden; zero problem whatsoever. Meg kábé 15 éve effektíve ugyanazokat a fegyverbindokat használom minden arena fps-ben (pl. C - rocket launcher, ALT - plasma, R - (super)shotgun, Q - railgun/itt ugye a ballista stb.).
Igazából még lejjebb kéne venni, hogy könnyebbek legyenek az ugrás közbeni zoomos lövések, meg precízebbek a tömegre leadott, gyors egyes puttyogtatások heavy cannonnal.
Kvékbe egy átlagos 180° ilyen 3 m/s volt úgy, hogy medium accelt is használtam. Amúgy a kezem vége olyan ~6-6,5 m/s, de sajna öregszem (látni is lehet a PH!-s egértesztekben, hogy feljebb már nem nagyon megy, de jóvanaz). Meg annyira low senst nem használok, hogy konstans kelljen annyi; a legalacsonyabb sensivel játszó emberek is szökőévben mennek ~4-4,5 m/s tájékára.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Liner
aktív tag
Tartok tőle, hogy moncssival sokkal jobban menne a játék. Lassan kezdek távollátó lenni úgyhogy egy 1-es szemcsi nem ártana. Na az is dobna valamit.
Amit nem értek, hogy dícsérik az egyes raksit. Ami ugye területen öl. Nem tudom szerintem az alapfegyver 5 össel keményebb rendet vág mint az...[ Szerkesztve ]
Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"Tartok tőle, hogy moncssival sokkal jobban menne a játék."
Na igen, PC-n ehhez minimum egy 144 Hz-es monitor dukál, pláne hogy nagyon jól optimalizált/snappy az engine, királyul skálázódik.
A vicc, hogy időközben a legtöbb grafikus opciót Highról felnyomtam Ultrára (Nightmare textúrákkal), és még így is megvan a 110-200 fps, dynamic resolution scaling nélkül, pedig nincs high end gépem. Ilyenkor gondolkodik el az ember, hogy ha az id (Bethesda...) az ősmágus John D. Carmack II <33 nélkül is képes alapvetően korrekt motort fejleszteni, akkor a tengernyi más cég mér nem nagyon brillírozik ezen a téren..
"Milyen rágcsálód van?"
Amivel most DOOM-oztam, azt egyelőre nem mondhatom meg, mert éppen PH! teszt készül belőle, de annyit elárulhatok, hogy kevesebb, mint 70 gramm és high-end szenzor van benne. Szóval penge kis cucc
Amúgy sajátba most ezek vannak:
- 3 x Ninox Aurora (alapvetően ezzel játszom ~4 éve, csak betáraztam belőle; a dolog pikantériája, hogy ez pont egy quakerek – az ESReality közössége – által tervezett rágcsáló (link és link és link), ám a szépséghibája az, hogy sajnos már egy ideje nem lehet újonan kapni, és amíg lehetett, addig is csak közvetlenül a gyártótól lehetett megrendelni)
- Logitech MX300, belülről kiszedve az a ~12 grammos fémsúly (benne az örök top 3-ban, one of the bestest, ever; a Logi első optikai gaming egere 2002-ből – és szerintem a mai napig a legjobb –, remek hardver és effektíve elpusztíthatatlan)
- Logitech G PRO Wireless (melós lapihoz, hamarosan Huano Blue kapcsolókat és új teflont kap)
- Razer Abyssus 3.5G
- Microsoft Sculpt Ergonomic Mouse (csak azért van, mert a Sculpt Ergonomic Desktop része, de uszkve soha nem használom, mert egy féltégla, és persze bármiféle nem körökre osztott játékra is teljességgel alkalmatlan a gagyi szenzora és a lagos wirelesse miatt)Az Aurorákhoz japán Omron D2F-01F mikrokapcsolók és parakábel mod (ilyen cipőfűző-szerű kábel – jelen esetben megtoldva egy kis fémrugós kábelharanggal –, ami pehelykönnyű és extrém mód flexibilis; talán a legkirályabb egérextra, ami létezik) van, és egyedi, 100 % PTFE (teflon) tappancsok by Vanir. Ezt a kezelést majd a Logi MX300 is meg fogja kapni.
Illetve majd tervben van egy fehér Cooler Master MM710 beszerzése is, ami az Aurorát fogja váltani a játszós gépen (kizárólag a tömege miatt, mert 70 gramm helyett csak 53, ami az én tropa kezeimnek hatványozottan fontos szempont).
A pad Allsop Raindrop GigaPad XL <33, ami szintén bestest ever, egy 2006 óta tartó szerelem. A leggyorsabb szövetpadok egyike, számomra kellően nagy, és valami brutálisan tartós, amellett, hogy nevetségesen olcsó (~15 dollár, csak a szállítás lesz minimum kétszer ennyi, ha találsz, de még úgy is éri a pénzt). Bár ez szubjektív, de szerintem a mintája is veryguszta.
Amúgy ha jól tudom, az első játékos padok egyike, vagy 15 évig gyártották változatlanul (az újabbakon kisebb az Allsop felirat, de ennyi), de mára kb. a fehér holló kategória, Európában legalábbis. Egy random, egérpados topikba megejtett posztolásnak hála ismét sikerült benyelni belőle, ráadásul kettőt, szóval vót öröm é bódottá; vagy 15 évig nem kell gondolkodni azon, hogy milyen paddal puffogtassak.
Munkához, netezéshez, filmezéshez S-es/M-es méretű Razer Goliathus Controlokat nyúzok.
Tudom, tudom, wall of text, de egerekről és pad(ok)ról van szó (ami egyébként kapcsolódik a totyikhoz).
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Az MX510-ben már nem egészen az a szenzor van, mint ami az MX300/MX500-ban (Avago ADNS-A2020 helyett Avago ADNS-S2020), mindenesetre ez volt a Logitech első 12 bites adatsávval rendelkező egere, így már nincs az a 8 bites adatsávból eredő, drasztikus perfect control növekedés 500/1000 Hz-en (1 m/s ---> 3,91 m/s), mint ami az első generációnál volt.
Szintén one of the best, szóval nyugodt szívvel nyomathatod.
Hétvégén jutottam el oda, hogy indulnánk a Marsra, de azóta itt is pihi van.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
-
Liner
aktív tag
Főleg, hogy nightmaren az a második lőszerpontot a marson kell feltolni. szvsz. Sokszor előferdül,hogy van a terepen az az ellenfél amire automatice vált. Bocs a sok hsz ért.
Nagyon addiktív a játék Ott tartok, hogy nagyon kevés ez a 3 slot Már töröltem Mars után után ami van onnan nem ugrik be sorry… Ultra Violancet. Mellesleg az ötödik kulcsot csontra megnyomtam. Szerintem jóval könyebb mint a negyedik. Bár ott el lehet ereszteni két db bfg-t. A nélkül jópofa...[ Szerkesztve ]
Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nem voltam pontos. Egyetlen auto funkció lehet: a switch on empty.
Az viszont az esetek többségében jobb, hogy ha van, mint ha nincs. Csak lehessen 0 ammós fegyverre is váltani.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
_cHAos_
aktív tag
"Jó 5let, hogy vissza lehet menni a régi pályákra full felfeklesztve minden masteryt (fegyvert) begyakorlok így.."
Ugyanezt tolom (nincs más jó single FPS, szeptemberig nem is lesz ) hasonló, mint a 2016-os részben az Arcade mód, csak fel vagy turbózva.
A DLC várós azért, egy release date nem lenne rossz.[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
A deluxe verzio tartalmazza a season 1-2 dlc-t is
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Olcsóbb verzió mindig lesz csak át kell menni a szürke zónába. (kulcsboltok)
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Szerintem te kevered az UHD-t a HDR-el. Utóbbiról volt szó többször is hogy problémás. Előbbi az 1 felbontásméret
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Azért ha tudod, hogy mi következik, hatványozottan adott a lehetőség kreatívnak lenni. : > Te nem szoktál csodásakat improvizálni? Ha már megvannak a harcot befolyásoló számok (a fegyverek sebzései, minek mennyi HP-ja van, mi mennyi + HP-t/armort/ammót ad, a powerup hogy és meddig hat) legalább nagyságrendileg pontosan, onnan már csak pár lépés a szépen megtervezett flow.
Az elmélet próbája a gyakorlat, de oda tényleg kell "mechanika", ami valóban részben adottság, de a jól beletett órákkal egy bizonyos szintig mindenképpen fejleszthető, maximum a skill plafon van máshol minden embernél.
Egérkezelést illetően: tudsz konzisztensen és igény szerint fix 90/180 (akár 360-at a noscope jaszkari végett) fokokat fordulni?
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Igen. Nem hittem volna, hogy ez különösebb magyarázatra szorul, ha ugyanazt a játékot játsszuk.
Vagy te minden csáp, minden kis kőrakás, kidőlt ajtó, kutyafüle-macskafarka minden szeletére fel tudsz kecemeregni, ami vizuálisan ott van, és még az ütközéskezelés is működik rajta normálisan?
Mert én csomó helyen láthatatlan, függőleges falakba ütközöm, de nem csak az adott helyszínek peremeinél, ahogyan az egyenetlen felszínek is gyakran síkok, vagy jóval kevésbé egyenetlenek, mint amilyennek látszanak.
tl;dr: "Collision detection szempontjából az a rücskös, tekergő csáp majdhogynem egy sima téglatest." Ergo a valós geometria nem az, aminek látszik.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Mit kell nézni? Vagy arra gondolsz, mikor nagyobb magasságból bizonyos szögben bizonyos pontokra érkezvén relatíve nagy sebességgel megdobódsz előre?
Ha igen, akkor erről tudtam, sikerült is párszor. A Q3A-ban lévő horizontális overbounce-hoz hasonló trükk, de persze közel sem olyan gyors, konzisztens, vagy smooth – és nem is lehet strafe jumppal tovább gyorsulni utána.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ha ennyire elvarázsol, miért nem gyakorolsz?
Ezeket a dolgokat jobb csinálni, mint nézni.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A-a. Jó videókból nagyon sokat lehet tanulni, és ezt nyilván nem csak DE-ra értem. Ez nem a saját stílus feladását jelenti, hanem idővel annak létrehozását/megtalálását az új információk rendszerezésével és személyre szabott implementálásával az általad tanultakba/tapasztaltakba. Ez persze csak akkor lényeges, ha számodra fontos a hatékonyság, mind a játékban, mind a belefektetett időből való "profitálást" illetően.
Értsd: nem akarod tudni, hogy milyen MENNYISÉGŰ VoD-ot, movie-t, commentaryt, streamet, tournamentet, elemzést, cfg guide-ot néztem (esetenként olvastam) Quake témakörben, sok éven keresztül. Brutálisan rengeteget. Az ott tanultak/megértett dolgok fokozatosan kifejtették a hatásukat a rendszeres gémelésre, a többezer játékórára.
(Plusz a cfg-zésbe is csúnyán belemásztam, aminek szintén volt némi pozitív hatása az effektív út egyengetésére; a végén konkrétan úgy kezdtem írni komplett (és komplex) konfig fájlt, hogy üres text dokument nyit, manuálisan gépelni kezd. )
Persze nyilván rengeteg olyan dolog volt, amire magamtól is rájöttem, vagy saját (és működő!) recept, de sokat segített az is, hogy a motorikus és tapasztalati fejlődés mögé fokozatosan felépült egy ezer helyről összelegózott, szilárd elmélet is, ami aztán mintegy önigazolva empirisztikus módon is megnyilatkozott ---> ebből lett world rank 3 FFA meg 4 EU érem TDM-ben. : >
tl;dr: Jóvanazavidejó.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő