Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    válasz schawo #8359 üzenetére

    Az az igazság hogy ez egy nagyon kettős megítélésu terület.
    Nyilván jó, ha pluginek szaladgálnak értelmes hatotavval és a tulaj becs szó városban csak elektromosan megy
    De épp a nagyobb BMW merci suv TC cikkekben volt anno levezetve hogy a vásárlók döntő többsége az életbe nem fogja feltölteni a 400 lóerős bazi suv-ot mert egyszerűen szarik rá kizárólag a parkolás meg a súly (teljesítmény) adó meg a többi huncutsag elkerülése érdekelte
    De ha akar csak 1 olyan tulaj van köztük aki minden este tölt és óvatosan megy és nem kapcsol be sose a benzin/dízel akkor minek ki cseszni vele.
    Ugyanúgy egy Rex i3 al is lehet idiótán menni és pofogni vele.
    User függő arra meg nem lehet bevételt (adózás) tervezni.

    Így marad a fűnyíró elv.

    Félreértés ne essék eszem ágában sincs védeni az elmúlt időszak jogalkotási gyakorlatát.

    De ezt nem lehet megcsinálni úgy hogy aki városban megígéri hogy elektromosan megy annak nincs adó, akkor se ha ott a v8 turbo a kocsiban aki meg bevallja hogy a leaffel is kretén módon megy annak meg van.

    A CCM korlát talán ésszerű lenne valóban.
    De az adó neve teljesítmény adó és alapvetően az utak karbantartása lenne a célja.
    Ehhez képest a száz éves 1.2 Fabia fizeti az 1000 le plaid meg nem.

    Ez is hülyeség.

    [ Szerkesztve ]

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

Új hozzászólás Aktív témák