Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz Gergőke88 #2060 üzenetére
igen, bőven elég, legfeljebb teszünk fel egy terhelés megosztót, ami figyeli a lakás igényét, és annyit enged a kocsinak ami marad.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Igen, a zoe 22kw töltése a legkisebb akkuba is kb 0,5C töltés. Ami lassú… 1C a normál, 2 körül a villám
Pl a 64kwh kona esetén az 50-es villám még semmi extra, a 80kw maxhoz képest és a fékezés 110kw visszatöltéshez meg főlegElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #2074 üzenetére
Nem tudom, neked milyen autód van, én a zoéról beszéltem, és kizárólag a zoé olyan, hogy 1x8 és 1x10A környéken 30% vagy több veszteséggel tölt. A motor a trafo, ás vasveszteségbe megy,
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
A zoeban a motor a trafó, mintha visszatöltene. A motor három fázisú, ha 3f töltöd akkor 10% alatti a veszteség, ha egyről, akkor a 3x-osa
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
ha te a marketing bullshitnek hiszel, hajrá. Egyébként karikázz be egyetlen részt ezen a weblapon, ahol le van írva, konnektoros töltőről 1x10A-el mennyi idő alatt tölt fel.
Épp nemrég vitatkoztam egy hasonló okossal, egy 3fázsból egy fázist összegző inverterrel kapcsolatban, milyen fa..a dolog, és le van írva, 1% a vesztesége, miért mondom hogy 40%?
És az se érdekelte, hogy 3x14,5A a bemenet (10kW) és 1x25A (5,2kW) a kimenet, szerinte valós az 1% veszteség, hiszen a gyártó leírta, ott van az adatlapon.Mivel a motor 3fázisú amit trafónak használ, és fizikai tény, hogy 3f trafó vagy 3f motor egy fázsról 2/3 teljesítménynél többet nem érhet el, ezért ha tetszik, ha nem, ha leírja valaki, ha nem, ez az alap.
Lásd betonkeverő egy fázisról két kondival, amit bárki tud, hégy fél kézzel le lehet fogni, és óvatosan kell pakolni, akkor is ha a szomszéd barátjának az unokaöcse betonkeverője megy egy fázisról telepakolva.Fogd a zoédat, mikor egy kb értelmezhető pontos értéken van, pl 50% dugd be a kis konnektros töltődet egy fogymérő mellett a kocsiba, és nézd meg 100%-ig mennyi energiát vesz fel a hálózatból, szrozd meg kettővel, és kijön, mennyire kell púposnak legyen az akku hogy beleférjen.
Tényekkel hit ellenében nem vagyok hajlandó vitatkozniAz ADAC szerint minden más autó <10% veszteséggel tölt, a zoe 20% 11kW-ról 3x16A-el: [link]
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Én kérek elnézést, hogy a belinkelt oldal összes kattintható tabján nem mentem végig, hátha ott a megoldás.
Amúgy nem, nem írja le ÉRTHETŐEN, vagyis mindenki számára egyértelműen.
Ha kiszorzod, akkor valóban kiderül, hogy 22kW-ról kb 65kWh megy bele, 2,3kW-ról meg 85kWh megy bele, a nettó 52 bruttó 54,7 kWh akkuba.az lenne a korrekt, ha leírnák, mennyi a veszteséged, amit kidobsz az ablakon.
"Egyébként kifejezetten sz@rul esik, hogy ezer éve ismerjük egymást a fórumról és azt hiszed, hogy beleszerelmesedtem valami retek másfél tonnás vasdarabba."
Az a helyzet, kicsit kisebb fejfájással ébredek, te meg kicsit pontosabban fogalmazol, nem lesz félreértés. Így már értem, mire céloztál.
Ja és ne érts félre, én MINDEN autógyártót köteleznék erre! Így kellene kiírni az adatokat:
Mindenkinek így kellene!
Mellétéve a Dc töltési veszteséget is.Ja és a belsőégésű motoros autókat is, kiírni az autó mozgatásához szükségs energia 1,7l/100k (kb 14kWh/100km) a maradék a motor vesztesége, mert azok hatásfoka még mindig 27-30% közt mozog legjobb esetben, + kell a segéderendezéseknek is energia, amit a motor állít elő.
Villanyautónál legalább a teljes akkuból kivett számok már megvannak.szerk: elbacctam az első három oszlopot, 2,54-el szoroztam a 2:54-et holott az 2,95óra na mindegy, a kiírás jellege lett volna a cél
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #2086 üzenetére
annyiból nem mindegy, hogy a töltésvezérlőben ha keletkezne 700W (amit a példában felhoztak) hőmennyiség, az jelentős és nehéz hűteni, míg a motorban ha keletkezik, a lőtéri kutyát nem érdekli, mert a motor terhelésen akár ennek a többszörösét is leadja melegedésben, szóval könnyen eldisszipálja ezt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #2093 üzenetére
Annyit tennék hozzá, nem magam önellentmondása, de a 8A töltők már a nyugalmasan bedughatók
Mondjuk szerintem megy az 12A-el, csak kell a mágnestrükk francia fasság. Keress utána googlinElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #2101 üzenetére
honda-e kizárt, multipla igen. És mivel multipla igen, ezért a nagy vágyam a faceliftes e-Soul, azonnal 1:1 cserélném a konát rá, neonzöldben persze
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
maximum 16A, egyes autók lehet hogy 15,8a-el, de becélozzák a maxot.
ez nem sütő, ami ki-be kapcsol hőtartáshoz. Pont itt baccák el a villanyszerelők, mert ők alapból 0,6-0,8 egyidejűségi tényezővel számolnakminden autó minimuma 6A kivéve zoé, ami lehet 8 illetve 13A, és a legtöbb autó minimálisan nagyobb veszteséggel tölt 6a-el mint 16a-el, kivéve zoé, ami kb négyzetesen több veszteséggel tölt 16A alatt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #2128 üzenetére
plusz van amelyik amíg fűt nem forog, amíg forog nem fűt, így a csúcsteljesítményen spórolnak, nem kell a 800-1300W fűtés mellé számolni 600W motorral.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Neked a leírtak szerint jobb az aljzat, minden másra ott a mastercard, izé jobb a tethered.
Hazaérsz, leakasztod, bedugod, reggel kihúzod, felakasztod. Nem kell csomagtartóból kábelt elővenni, bedugni, majd reggel elrakni
felesleges macerát okozol a kábellel, és pont nem olcsóbb az aljzatos töltő semElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Neeeee, egy aljzatos töltő belelockolt kábellel? Ez vicc ugye? Talicskával tolod a pénzt?
250e nettó angliában, az pont egy falitöltő +2 kábel
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Bocs, de szarul esik, ha figyelmeztetem egy direkt átbaszásra, és te azt vizionálod, én akarok neki eladni, és azért fáj. Nem, pont lesz@rom kitől vesz, ha nem basszák át!
Ő azt az etetést kapta (kiváló a marketinges, szó se róla) hogy lesz egy 2in1 töltője, socket+tethered, és egy töltőkábele. Holott nem!
Lesz egy socket töltője és egy töltőkábele. Ha van tethered töltője nincs töltőkábele, ha van töltőkábele nincs tethered töltője.
Árban pont kijön egy tethered töltő és egy töltőkábel.Miért?
Mint gyártó: 30e egy Type aljzat, 30e egy tethered kábel, 40e egy T2-T2 kábel. Ha megszívatom, és eladom neki a socket+T2-T2 kombót, én 70ezret fogok az alkatrészen, ő meg palira van véve
Hogy lehet ez mellett ágálni?
Vagy te vennél olyan színes tévét, aminek csak az első 10 csatornája színes, a többi FF, és az utolsó 4-en nem is jön semmi, csak van? Vagy mondjuk RGBW szalag aminek az első 5 métere csak R a második öt cak W+G a harmadik métere meg B?
Komolyan nem értelek, mondd hogy csak irónia volt, de nekem reggel van és nem értettelek meg, nem komolyan gondoltad?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Angol forrasbol is dolgozunk, azokat az arakat neztem. 570£ ez, 460£ egy jo tolto es 100£ egy kabel
Kint ezek szerint nem lopja ki a kereskedo a kabelt a kocsikbol? Itthon divat, hogy penzert akarjak adni a kabelt, alig 3x aron mint masholElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
nos, egy tethered kábel egy autó oldali (female) csatiból és egy kábelből. Ez egy 200Ft.os tömszelencén megy be a töltőbe.
Az Easee-be ha lockolod a kábelt, tehát tethered lesz, de socketes, akkor a 200Ft tömszelence helyett egy 28-30eFt-os Type2 socketbe van lockolva egy kb 12eFt-os female Type2 dugó.az meg nem életszerű, hogy a kábelt cserélni kell, eddig 3 év alatt két kábelt cseréltünk azért mert Type1 helyett Type2 kellett, és egyet azért, mert átestek rajta és kiszakadt.
ha kétféle kocsi van, akkor az adapter olcsóbb mint a két kábel, de egyébként ebben az egy esetben jó lehet a socket.Nekünk vannak dupla-tripla akármennyis töltőink is, ahol a terhelést el is osztjuk csatlakozók közt, lehet olyan töltőd amin van egy Type2 aljzat és egy Type1 kábel egyszerre.
Ha már Anglia, ott a Viridian Ecolite töltőt nem nézted? Vagy a Classic 2.0 ha tethered kell?
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz wassermann #2153 üzenetére
Kábeles vagy aljzatos töltő
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Csak szép, designos, amúgy közönséges AC töltő. Ja és ha nem tekered le a kábelt, elolvad a getzibe. Ha orral ráállsz a töltőre, és egy menetet kiakasztasz, a maradék 5m meg fel van tekerve, akkor nem sokat fogod használni.
[link] ez is okos, gridmonitoringos, loadbalanceos, mobilappos, csak nem fancy fa burkolata van, és nem sorosan feltekerve a kábel.
mondjuk ilyen kecóm lenne, mint a galéria képeken, én is ilyen fancy töltőt vennék
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Lehet, csak lakosságként hogy vagy számlaképes, illetve 3x80A lakossági igénynek nehezen megy el. Az 50-es dc minimuma a 80A mert ha megy az ac is mellette ami rajta van, akkor 3x112 kell
Ha van szabad parkolód, áramod, miért ne?
Tudok szolgáltatót is adni mellé, nem kell neked a félmillás regisztrációs díjjal indulnodElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
ne csak akkupakkban gondolkozz, előállítani is olcsóbb az egyenáramot, nem csak tárolni, szóval a full dc-dc line nem csak akkupakk>töltő lehet
Egyenletes termelés valami gázgenerátoros vagy üzemanyagcellás cucc a jó, hullámokra meg napelem, ahhoz viszont kell akkupakk.
De szerencsére az AGT töltők elég jól és gyorsan szabályozhatók, pl ott a félegyházi is, ami napelem támogatott hálózati kivitel. ha csúcson megy a napelem, felemelik 60ról 75-reDe a jó, az a célállomás elárasztása AC-kkel, fürdőkhöz, vidámparkhoz, mozihoz, étteremhez bőven mehetne sok sok AC, nem kell elvetni ezt a vonalat. Ide felesleges a villám, mert több időt töltenek ott az emberek, mint a kocsi töltési igénye.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"Az akkus amúgy mobilis verzióban is érdekes lehet, pl lemerült járművek mentéséhez, 0-24 ügyelet M1/M5/M3 csomópontok környéken akár cserélhető cellákkal, napelem parkkal kombinálva + helyi töltőpont."
Hajrá, mindenki előtt nyitva áll, tőlem is legalább 5-en kértek már árat, de amikor eljut oda, hogy kell egy dobozos autó, ami elbír legalább 800kg-ot, de azért kicsi, és persze jó lenne nem dízel mert az ciki, hanem elektronyos, + 3-4m Ft az akkupakk, + 6mFt a DC töltő, akkor beletolt kb 15mFt-ot, és ha azt akarja, egy DC mentés olcsóbb legyen mint egy trailer ami a töltőig elvisz, akkor elosztja az árat 30.000-el akkor kijön 500 mentett autó, egy autóval, max egy megyét tud ellátni, és hidd el, országos szinten nincs évente 50 aki kifogy az áramból, és hívna, nem hogy megyee szinten 500
+ kell rá minimum két ember ügyeletis szinten, hogy hajnal kettőkor is indulhass vele.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Balázzs #2235 üzenetére
A D vagy C+D fokozat az eszközbe mehet, gond nélkül, a többi fokozatot tervezni kell, fővezeték keresztmetszet, hossz, hurok, 5m-nél vagy T1-T2 esetén akár 50cm maximális hurok, különben nem fog védeni, mert nem alakul ki elég nagy áram a kioldáshoz.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Balázzs #2241 üzenetére
A töltő az eszköz, vagy az ő bekötő doboza. Ami ide kerül, az finomvédelem, és túlfeszültségre való, sem elsődleges sem másodlagos villámcsapás okozta károk ellen nem véd. Együtt pusztul a berendezéssel. Azokat a főelosztóba kell kötni, megadott hurkokkal hogy kijöjjön a csillapítás és a zárlati áram.
ezek vagy D osztályú kis kondi méretű eszközök, vagy sínre pattintós C+D eszközök. Végponti védelem. 275V maximummal lemennek zárlatba, és kioldják a zárlatvédelmet, az eszköz cseréje után lehet újra használni.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz dabgergo #2275 üzenetére
heti 2-3 x 8km megölné a normál motoros autót, főleg ha dízel.
Erre a távra a legalja is megteszi, a trio tagjai (c-zero/ion/miev) vagy egy '15 Leaf még heti fél töltéssel is megteszi.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz rbalint88 #2284 üzenetére
Szia
Vettunk egy 2019-es eGolfot, Gratulálok!
otthoni toltessel kapcsolatos a kerdesem, a helyzet: tarsashaz, a garazsba a lakasbol van levezetve az aram (kb 30meter, 2,5mm2 rez kabel kabelcsatornaban, egy fazis, 20A van adva a garazsnak, amugy 3x32A van, de minden villannyal megy. Talan nem a leghitvanyabb aljzat van felszerelve, de azt a legegyszerubb cserelni).
Kerdes elso fele: hany amperrel tolthetek errol igy, by default az evse-vel?Teljesen szabálytalan! 2,5mm2 vezetéket nem biztosítunk 20A-re főleg nem 30m-re.
30m-re 16A esetén már 3x4mm2 kell, mert itt tartós terhelés van, akár 6-8-10 órán át, nem úgy kell számolni mintegy lakásban
Jelenleg ha 30m és 3x2,5mm2 akkor 16A maximum, de számolj 8-10V feszültség eséssel.
Nekem 47m van és 3x4mm2 esetén 7V esik.Kerdes masodik fele: erdemes-e valami wallboxot felszereltetni, vagy heti max 2 toltesert felesleges? Nehezito korulmeny, hogy az auto nem a garazsban allna, ott mar masik pihen, hanem optimalisan a garazstol 5m-re kb, szabad eg alatt. (Ha nagyon muszaj, oda tudok allni a garazs ele, csak a szomszedokkal valo osszeveszes miatt nem eroltetnem).
Igen, a konnektoros töltő nem arra való, hogy rendszeresen erről tölts, idővel azért szereltess fel, csökken a csatlakozások száma, kevesebb hibalehetőség.
Egyelőre elmegy, de pl a gyári EVSE 12A nem 16A, csak a kínai 16A illetve a francia renault/DS vonal töltői, amik az e-green legrand aljzat mágnese hatására 8A helyett 14A vagy 16A töltésre átváltanak.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #2286 üzenetére
a 20A kismegszakító tartós túláramra (mint a töltő) 1,13-1,15 In körül fog 30perc után leoldani. Ez pedig akár 23A is lehet. Ez a fő baj.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen