Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz madgie #2081 üzenetére

    Én kérek elnézést, hogy a belinkelt oldal összes kattintható tabján nem mentem végig, hátha ott a megoldás.
    Amúgy nem, nem írja le ÉRTHETŐEN, vagyis mindenki számára egyértelműen.
    Ha kiszorzod, akkor valóban kiderül, hogy 22kW-ról kb 65kWh megy bele, 2,3kW-ról meg 85kWh megy bele, a nettó 52 bruttó 54,7 kWh akkuba.

    az lenne a korrekt, ha leírnák, mennyi a veszteséged, amit kidobsz az ablakon.

    "Egyébként kifejezetten sz@rul esik, hogy ezer éve ismerjük egymást a fórumról és azt hiszed, hogy beleszerelmesedtem valami retek másfél tonnás vasdarabba."

    Az a helyzet, kicsit kisebb fejfájással ébredek, te meg kicsit pontosabban fogalmazol, nem lesz félreértés. Így már értem, mire céloztál.

    Ja és ne érts félre, én MINDEN autógyártót köteleznék erre! Így kellene kiírni az adatokat:

    Mindenkinek így kellene!
    Mellétéve a Dc töltési veszteséget is.

    Ja és a belsőégésű motoros autókat is, kiírni az autó mozgatásához szükségs energia 1,7l/100k (kb 14kWh/100km) a maradék a motor vesztesége, mert azok hatásfoka még mindig 27-30% közt mozog legjobb esetben, + kell a segéderendezéseknek is energia, amit a motor állít elő.
    Villanyautónál legalább a teljes akkuból kivett számok már megvannak.

    szerk: elbacctam az első három oszlopot, 2,54-el szoroztam a 2:54-et holott az 2,95óra na mindegy, a kiírás jellege lett volna a cél

    [ Szerkesztve ]

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák