Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz biker #2195 üzenetére

    Ennél azért sokkal messzebb tartunk. A pilot projektünk itt tart: napelemek és szélgenerátor áll és termel (helyi fosszilisről hallani sem akarok), biztonsági akkutelep üzemben, biztonsági ellátó inverter üzemben (vészfunkciókat, vezérlést lát el), fő 500kWh akkutelep áll és részben üzemben, BMS-ek fent, de még csak automata üzemben, biztonsági funkciók fejlesztés alatt, segédüzemű AC betápláló invertert programozom épp fel, fő AC kimeneti inverter (250kW) áll és üzemben, fő csillagpontos AC leválasztó trafó üzemben. (ezek arra kellenek, hogy működjenek az AC üzemű töltők, mint pl az AGT-k, de a végső projektekben már nem lesz ilyen). Segédüzemű AC hálózati betápláló invertert programozom épp fel a jövő héten (ha se szél, se nap, akkor is legyen töltés), szintén a jövő héten készül el a biztonsági belső szakaszoló és vészleállító rendszer, a biztonsági BMS-vezérlő egységet és hozzá a szoftvert március végig fejlesztem le. Teljesen DC üzemű töltő nincs még sehol piacon kaphatóan. Eleinte az AGT-t akartuk megbízni, hogy csináljanak ilyet, de a falakba ütköztünk. Ők inkább "fejlesztették" a Sarkcsillagnak a teljesen használhatatlan Leaf aksis győri bohóckodást. :( Egy kínai cégnek van kizárólag DC üzemű tápegysége, így kénytelenek voltunk őket megbízni, hogy fejlesszenek köré egy töltőt, de úgy tűnik, hogy itthon is lesz valaki, aki képes és hajlandó a kínai táp köré töltőt építeni. Az akkus rendszer hamarosan indul az AGT töltővel, és amint kész valamelyik nagy teljesítményű DC betápos, állunk át arra.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák