-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz zoltan.bagi #16643 üzenetére
110es nyári Olaszország 5.9l -> Úgy könnyű, ott sűrűbb a levegő.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #16570 üzenetére
Gondolom az tök mindegy milyen embléma van a felniközépnél, a lényeg a számokban rejlik?!
Csak azért kérdezem, mert találtam a korábban említett paraméterekkel felnit, csak nem ford logo van rajta./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #16669 üzenetére
Ok, de ha nem muszáj nem térnék el ezektől a számoktól, csak ezért kérdeztem. Nincs valami nagy választék a használt piacon vagy csak én vagyok túl skót nem tudom. 20k darabár fölött már rá sem nézek a felnire.
(Igaz, csak egyszer kell megvenni, ezzel győzködöm a zasszonyt is, mert ő úgy van vele, h vigye el egy kocsi a-ból b-be, a többi nem számít. Bár most, h poronty lesz azért egyre jobban érdekli a biztonság témakör is.)
Találtam egy ígéretes felniszettet, holnap megérdeklődöm. Kerékközepet meg legfeljebb cserélem, az már nem tétel. Kösziiii![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #16671 üzenetére
Ilyet nem mondtam. A biztonság kérdése foglalkoztatja asszonyt is, de nem felni témában, szerinted miért tettem offba?
Új felnit nem akarok venni (lemez ára is 20k/db, annyiért meg kapok normális alut is), nyárra pont jó az. Télen meg a mostani r15 lemezfelni marad.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16681 üzenetére
Mázlid volt.
Nekem is kicsit úri huncutságnak tűnik az alufelni de tény, h jobban néz ki, nem kell dísztárcsákkal vacakolni amik egyébként a legtöbb esetben meglehetősen gagyik (és funkciójukat nézve túl drágák is).
Tavasszal ha lekerül a téli acél azt is festeni kell, mert nem a legszebb.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16684 üzenetére
Linkelj nekem légyszi szép / újszerű acélfelnit 20k/garnitúra árban, mert én nem találok a paraméterek alapján, pedig már napok óta túrom a netet.
Az eddigi legjobb ár amit találtam új acélfelnire a méretemben az 14100Ft/darab, illetve 14990Ft/darab. Az túl sok. Akkor erre az árra már inkább rádobok 2-3 Mátyást/darab és veszek egy használt tip-top alut.
Tudom, h sérülékenyebb, de nem szoktam ámokfutni. Ha baj van, akkor meg úgyis mindegy, az alut lehet centíroztatni, a lemezt meg lehet kukázni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz Anulu79 #16690 üzenetére
Remélem eladó felnit akarsz mutatni. Ha van írj privátot, mert már tűkön ülök, h a seggére verjek egy csomó pénznek. Még nem hívtam fel a kiszemelt felnit áruló eladót, csak mondom.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16692 üzenetére
15" méretben találtam 20k-ért acélfelnit és a gumik is olcsóbban kijönnének ~65k-ból. A kinézett alu szett 68k + 74k a gumik. Ez durván 50% megtakarítás lenne, de valamiért még mindig jobban húzok az egyel nagyobb méret felé nyárinál. 17" viszont már túl sok (a gumi rá a drága), felniből lenne választék már 50k környékén.
Szóval most nem tudom még, kicsit elbizonytalanodtam. Prémium gumit tennék rá, számít annyit a 15" -> 16"-ra váltás a tapadásban, h megérje?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16695 üzenetére
Most találtam egy Ford gyári 16-os alu szettet amit centíroztatni kéne, mert az egyik felni láthatóan egy ponton nem kerek, de amúgy szerintem rendben van. Még várom, h visszaírjon az eladó. Plusz előny, h a közelben lenne. Remélem megvan még neki.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #16700 üzenetére
Bocs elírtam tényleg. Egy felnit görgőzni kell.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Na én most már teljesen belekevertem a felni kérdésbe...
Fogalmam sincs, h milyen 16"-os felnivel szerelték anno a 2005-ös Focus-okat GYÁRILAG, az alap adatoktól eltérni ugye nem lehet:
5x108 lukkiosztás
6,5 szélesDe ET és kerékagy átmérővel lehet játszani, csak nem érdemes, ezért maradjak az alábbiaknál:
ET52,5 és 63,4 kerékagy átmérő. Ha nem muszáj nem mókolnék tehermentesítővel.
Viszont sok olyan hirdetést látok, ahol ET52 van (ilyen tudtommal nincs), illetve találtam olyan Ford alufelnit, ahol 63,3 volt írva az agy átmérőhöz... Most akkor hogy is van ez? Tudja valaki pontosan milyen 16-os felnivel szerelték újonnan az ezen évi Focus-t?Tudom gumi és felni topicban érdeklődjek, de itt talán több a Focus-os.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz molnarpeter #16716 üzenetére
Ez már megvolt, de ha bepötyögöm h Ford 2005 Focus és megnézem az 1.6-hoz vonatkozó EUDM adatokat ott 7 széleset ír 63,4 agymérettel és ET52-vel, de másik motornál ugyanehhez a mérethez ír ET52,5-t 6,5 széleset is.
A 101 lovas szívó benzines meg nincs is a listában.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz xEon1337 #16720 üzenetére
Gyári 16" alut vadászok. Talán most találtam is, ráadásul felszereltséghez tartozót. Kíváncsi vagyok mit mond a tulaj a méretekre illetve enged-e az árból, mert 8 éves nyári pacskerokra semmi szükségem nincs.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
5x108 Et 50 a gyári felni, viszont 215/50 16" gumik vannak rajta. 2011-es Mondeo-ról való a felni, mert az támogatta azt is, viszont a Focus-om kézikönyvében csak 205/55 a támogatott ebben a méretben.
Váltóméret kalkulátor szerint viszont még szo-szo elmegy...
Ez még mindig nem egészen az amit keresek.ReFleXx: Akkor végül is ez is jó lehet? Igen, full gyári felni, semmi utángyártott bigyó. Mondom nem értek hozzá, csak jól megszűrtem első körben a találatokat, tegnap és ma viszont már másképp keresgéltem.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #16725 üzenetére
Majdnem.
Amit néztem/találtam az nem 215/50, hanem 215/55 R16 a Focus 195/65 R15-höz képest így:Ennyivel kerül feljebb/lejjebb az autó: 0.42 cm
Átmérőkülönbség (mm): -8 mm
Átmérőkülönbség (%): -1%A legideálisabb ugye a 205/55 R16 lenne, ez van a
bibliábankézikönyvben is.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
No kérem. Voltam a gumisnál nyári pacsker ügyben. Azt mondta február közepén kapja a listát a rendelhető gumikról, raktárkészlete ugye nincsen. Az akkor kapott listaárból tud majd 10-15% kedvezményt adni.
Nem fog felmenni addig a nyárik ára? A kinézett gumiból méretben most ~18500-ért tudnék venni online egy darabot, igaz felnim még akkor nem lenne hozzá, viszont a gumis mondta, h tud adni a kocsihoz méretben gyári acél felnit. Kérdés h mennyiért és milyen állapotút. Találtam patika szettet 40-ért dísztarcsával együtt, csak túl messze van tőlem...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Ma sikerült az első lökössel egy picit magasabb padkára ráállni. Rükvercben viszont beakadt a hűtő alatti műanyag védő lemez és három darabban szedtem össze. Még jó, h a hűtő nem sérült. 1-2 darabka még mindig fityeg alatta, a szentlélek tartja. Holnap lekapom, nehogy a kerék alá kerüljön.
EZ elvileg patent lehet oda? (2005 Focus kombim van)
Lehet akkor veszek hozzá másik koptatót is, amire ezt fel lehet tenni.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #16742 üzenetére
Az a vicc, hogy nem először álltam rá ugyanott ugyanarra a magasabb padkára, de eddig nem menetem még rá ennyire. Most sikerült elkapnia a műanyag elem végét és mint a piros ász, mindent vitt. Mondjuk már törött volt előtte is, most csere érett lett. Fosok, nehogy a hűtőnek baja legyen.
Jó, h már törött volt, mert különben lehet a lökös is ott maradt volna.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16744 üzenetére
Nem is hallottam az egészből semmit, még csak érezni sem lehetett, csak annyit láttam mikor már eltávolodtam a padkától, h a műanyag darabok ott hevernek szerte szét. De mint mondtam, már eleve törött volt és ezért lógott is, 1-2 helyen nem is fogta semmi a jobb oldalon pedig csak egy gyorskötöző tartotta a helyén. Szóval jobb is így, most legalább kap egy újat és ezután jobban figyelek mennyire állok rá. Leginkább lehetőleg semennyire.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Mindegyikőtöknek a kocsijában van emelő és kerékkulcs?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Nekem is szaporodnak a holmik a csomitartóban, de az emelő és a kerékkulcs még hiányzik. Poroltót sem vettem még, pedig szemeztem vele egyszer.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #16776 üzenetére
De lehet az "gond" volt, h 45aH-s volt a Suzuki akksija, amivel próbálkoztunk + a vékonyka kábel. Kevés volt neki. Autószerelő áthozta a hüvejkujj vastagságút + Escort nagyobb akkuját, azzal pöcc-röff.
Csak próbálom összeszedni azokat a holmikat, amik elengedhetetlenül szükségesek egy autóba ha nem csak a városban mászkál az ember./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz Synthwave #16792 üzenetére
Fordnál első autónak anno egy 6. generációs (uccsó szériás, ezredfordulóhoz közelebbi) Escortot képzeltem el. Csepplámpás mondikat is csipáztam.
Mazda 323F (kiskombi) is képben volt, de elég rohadós.
Szuzut azért sem vettem volna soha mert bár röpíti a könnyű kasztnit a kis motor a virsli gumikon, de egyáltalán nem volt benne biztonságérzetem. Ha 90-nél kamion jön szembe, szinte ledob az útról.
Nagyon sokat számít a kinézet hisz ez van szem előtt, így nehéz bármit is ajánlani. Elég szubjektív kinek mi tetszik, de ha már megvan sokkal könnyebb egy 4-5 darabos listából ajánlani belbecs szempontjából is. Majd a hozzáértők meg is teszik.Ha álomautó, akkor nekem kábé TVR Cerbera (nem az osztott lámpás), Jaguar XK8, SLR McLaren, Aston Martin DB9, F430 van a sorban. De sajnos egyik sem családi autó. Akkor már inkább egy Panamera, bár sosem csíptem a márkát, de ez bejön. De amíg nem nyertem a lottón addig maradnak PC-n asztal háttérként.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
No emberek!
Hosszas (~2 hétig tartó) kutakodás után tegnapelőtt szembe jött velem egy gyári Ford alufelni szett 16" méretben és szinte azonnal le is csaptam rá. A gumik kukába valók (három levegős, a negyedik lapos és mind teljesen elkopott), a felnin tényleg csak apróbb karcok és sérülésnyomok vannak, meg persze retkes a hátulja, de majd lepucolom. De szerintem látszik minden a képen, kinagyítható.
~180km-t kellett mennem értük oda-vissza, de azt hiszem megérte. Igaz, h az eladó csavart nem tudott adni, de így is nevetségesen olcsón adta, sőt még egy ezrest el is engedett az árból, mert messziről érkeztem.
Most egyelőre a melléképületben vannak egymáson.Synthwave: Nem rajongok a bömbikért, mert tudjuk nagy általánosságban milyen típusú emberek vezetik. De mivel kombib*zi vagyok, szinte minden puttonyosban meglátom a szépet.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16808 üzenetére
Persze, rajt hagyom a gumikat amíg meg nem veszem a nyárit rá. Lehet lemegyek hamarosan Pécsre, van egy jó gumis (kolléga nagyon dícsérte őket), állítólag szép nagy raktárkészletük van és gyorsan, korrekten dolgoznak.
Ebben a Focusban is tudnék néha dobni még egy fokozatot. Persze ez nem egy ST/RS, kipróbálnám azokat is mennyire más egy mezei Focushoz képest, de gyanítom ég és föld. Csak úgy kíváncsiságból.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16808 üzenetére
Tudsz linkelni olyat, ami ehhez az aluhoz való kerékanya + kerékőr?
Igazság szerint az anyák egy részét is cserélni kellene már mert nem túl szépek no meg öregek, elhasználódtak így 13 év után. Ha nem 2000Ft darabja, akkor vennék mind a négy kerékre komplett szettet anyából is./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16817 üzenetére
Lehet Unixból veszem majd, ott ~4k-val olcsóbb a kerékőr szett, meg talán a csavarokra is kapok még némi kedvezményt.
Végül Cromaxtól rendeltem a koptatót és a hűtő alatti műanyag védő elemet, tegnap jött meg utánvéttel. Gyorsak voltak, le a kalappal![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Hó'nap reggel áttolom a gépet szerelőhöz. Még át sem vittem, de már most várom, h visszakapjam. Xar lesz megint a fapad rönyó. Még utasként is.
Hátulja lesz cserélve: komplett lengőkarok (szilenteket nem volt "humorom" külön-külön megvenni), lengéscsillapítók. Elől pedig a szervokormány szivattyú. Majdnem elfelejtettem olajat venni hozzá.
Kézikönyv nem írja sajnos mennyi kellhet bele, de gondolom elég a literes. Vagy? Javítsatok ki ha tévedek.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Ma délben hívott a szerelő, hogy "baj van". Ha valakit felébresztenek egy éjszakás után ez az amit legutoljára akar hallani, pláne a kocsival kapcsolatban.
A kisebbik gond, h a hátsó (Sachs) lengéscsillapítók amiket vettem nem jók így rendelhettem másikat, ezzel máris buktam ~4 Mátyást. (gratula Unix)
A nagyobb baj az, h cserélni kell a két hátsó rugót is mert a bal oldalon mikor bontották szét az egyik végétől kábé 10 centire elfáradt az anyag és már csak lifegett. Magyarul eltört. Rendeltem abból is kettőt, persze semmiből nem volt raktáron, de még Kaposváron sem úgyhogy holnap reggelre ér csak ide.
A lengőkaroknál a csavarokat úgy kell levágni, mert bele vannak rohadva a szilentekbe, de ezt már tudtam korábban, még gyáriak voltak.
A két lengéscsillapító és a két ROC rugó volt összesen 55 ezer.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Ma munka után átugrottam a szerelőhöz h láb alatt legyek (mert ha csak nézem akkor ötezer az óradíj ). A csavarokat levágta, mindent szét tudott végül szedni. Hegesztő cimboráját hívta h kiszedjék a csavarokat, volt egy milyen meló.
A rugók + csillapítók megvannak, ezek már jók lesznek. Lengéscsillapító márkájából/minőségéből nem akartam alább adni.
Holnap már az összeszerelés fázisa következik illetve a kormányszervó szivattyú cseréje ami szintén nem öt perc lesz, mert a generátort is ki kell mángászni hozzá. Az új koptató és hűtő alatti műanyag védőlemez felrakása ezekhez képest már gyerekjáték lesz, levezetésnek megfelelő. A féktárcsákat is szemügyre vettem, nem vállasak. A fékpofák is újszerűek, bár a féknyergek nekem kifejezetten nem tetszenek, rozsdásak.
A képen még a nagyműtét előtti állapotban van a szerkezet:[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #16916 üzenetére
Na ez ki is ment a fejemből... De most, h említed emlékszem mondtad már egyszer.
Lehet ilyet kapni egyáltalán külön, h hollander tömítés? Most megnéztem Unix keresőben, de vagy nem találom vagy nincs a szivattyúhoz külön cső.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz kelly416 #16918 üzenetére
Mondjuk úgy, h féláron kapom az alkatrészeket. Csak ezért bírom idegekkel. Egyébként már a vételár felét ráköltöttem volna. Simán.
Ha nem lenne a kontakt, akkor nagyon nem futotta volna olyan úri huncutságokra, mint a halkan nyöszörgő szivattyú cseréjére.
De lehet holnap elmegyek és veszek már akkor hozzá új féktárcsa porvédő lemezt is. De szívem szerint új nyerget is szereznék, de legalábbis valami szebbet a használt piacról.Egyébként múltkor azt álmodtam, h csavarig szétszedettem a kocsit és minden alkatrészt újra cseréltem.
Sajnos a végösszeget nem tudtam meg a végén, de kíváncsi lennék rá azért. Ha valaki unatkozik adja már össze hányszorosa lenne egy új autó árának.DeFranco: Komplett hátsó futómű javító készletet vettem vasakkal, szilentekkel, csavarokkal mindennel.
Nem tudom mire gondolsz pontosan mikor azt mondod h levágják az egészet...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #16921 üzenetére
Nem arra gondolsz, hogy -> De, pontosan. Így lett a Gates vízpumpás vezérműszíj készlet 30k, a Mapco futómű javító készlet 46k, a felújított szivattyú 35k (+betétdíj, de azt visszakapom), h csak a nagyobb tételeket említsem. Nagyon sokat számít. Listaáron már a gatyám ráment volna az tuti.
Eddig szerelési díjak nélkül minden alkatrészt összematekozva ~300k-t költöttem rá, ebben benne voltak olyan váratlan kiadások is mint az új akku és a két rugó is meg a sok ebay/banggodról rendelt csicsa is (kartámasz, led szofita izzók, hátsó embléma, kormányvédő stb...)
Nem mondom, h nem fájt ennyit kiadni, de mikor megvettem úgy kalkuláltam kábé ennyit kell majd rákölteni első körben (~250k).
Plusz vettem használt 16" gyári felniket is, mondhatni azt is féláron. Nyári pacskerokat is venni kell hamarosan, ott sajnos nincs felező, de ha valaki tud szóljon![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz DeFranco #16923 üzenetére
Aaaaz igen! Ebben benne van az anyag is vagy ez csak a munkadíj?
Igen, csavarokat levágták, hegesztő kitekerte a bennmaradt részeket. De nem hiszem, h a szerelőm ennyit kérne a végén a műveletért.
Vezérlést, gyertyákat, fagyállót, motorolajat, szűrőket, első főtengely szimmeringet 12k-ért cserélte. Nekem. Itt azt mondták korábban az baráti ár. Mondjuk tisztán megkapta én meg nem kértem róla irományt.
Én max 40k-val számolok a műtétre, de majd úgyis megírom mennyi volt az annyi.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #16925 üzenetére
Nála igen, de ő már van amit márkaszerviz árnál drágábban javít -> mire gondolsz pontosan? Ja h ugyanarra a szerelőre gondoltok... Ezek szerint itt mindenki ismer mindenkit, vagy csak ugyanoda viszitek a járgányt?
Tavasszal körbe kéne polírozni. Ha közelebbről megnézi az ember napfénynél nagyon látszanak a mikrokarcok.
Érdemes alvázvédőzni is? Van aki esküszik rá, van aki azt mondja teljesen felesleges (csiszikolás, átalakító + festés meg a rengeteg ráfordított idő), 2-3 év múlva úgyis ugyanolyan lesz. Felületi rozsdafoltjaim vannak, szerencsére sehol nem lukas.Auspuff a dobnál egy helyen lukas, még nem tudom mi lesz a sorsa. Lehet az is cserés lesz idővel, de egy komplett rendszer cseréje most biztos nem férne bele. A rezonátor viszont csereérett, csak még azt nem tudom pontosan milyen való bele. Holnap ha lesz még ideje azt is kiszereli és rendelünk bele újat, az nem egy nagy tétel.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
(#16916) gabor9991: jut eszembe! A szivattyún van egy "csöcs", gondolom ezen keresztül folyik az olaj és erre kell ráhúzni a hollanderes csövet. Na azon a csöcsön van tömítő gyűrű.
DZs: Normál 205/55 r16 méret. Hankook Ventus Prime3-at szemeltem ki. Szvsz elég jó ár/érték aránnyal rendelkezik.
Szélvédőt is javítani kéne mert van egy kavicsfelverődés, igaz a bal alsó szekcióban, de közel az üveg széléhez. 100:1 az esélye, h ha megfúrják bereped az egész. Nem annyira sürgős ez sem, de egy gombostű fejnyi részen hiányzik belőle az anyag. Félő volt, h ha víz jut bele és megfagy akkor is elrepeszti, de szerencsére nem történt semmi ilyesmi. Egy ötösért már javítják, de ha törik akkor drágább lesz.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Kösz nem, mindenképp újat szeretnék most.
Hogy a viharba lehet h 2-3 hétig 100Ft/hét nőtt a kinézett gumi ára, most meg 3 egész ezressel olcsóbb darabja, mint legelőször néztem? Van valami köze a valuta árfolyamokhoz? Bár az euró is "csak" 4-5Ft-ot esett a héten...
embe: Csak szerintem nem illik ez a lámpa a kasztnihoz? Az egész eleje bajságos.
Ha Ford és platós kellene akkor ott a Ranger vagy az F széria.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #16942 üzenetére
Rákérdeztem a tömítőgyűrűre, azt mondta tett rá. Nem nyöszörög a szervo.
Állítólag a futómű javító készlet nem tartalmaz két bazinagy szilentet, ami szintén hátulra kell, akkor lenne teljesen új a hátulja, de most már mindegy, össze lett rakva és a következő egy hónapban biztos nem lenne megint rám ideje. De nem is értem miért nincs ez a szilent is benne a csomagban...
A hátulja most nagyon mászik, egy órára viszem futómű állításra.
A szerelésért kompletten 52k-t kért, hozzáteszem azt mondta csak nekem ennyi, mert a koma hegesztette ki a csavarokat aki a szembeszomszédom.
Ez még így is az általatok vázolt horror ár töredéke. Igaz ez csak egy dupla garázs és nincs az előtérben kávéautomata és csini munkafelvevő.
Kipufogóval még nem tudott foglalkozni, de a rezonátort és onnan hátra cserélni kellene az egészet... majd.
Az új koptatót és a hűtő alatti motorvédő lemezt viszont felrakta.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #16967 üzenetére
Futóműállítás megvolt, lefényeltem mert nyomtatni nem tudott. 6k.
Viszont 2500 fordulat felett nagyon hangosan víjjogni kezd valami + plusz ha kormányt is rángatom jobbra-balra akkor még hangosabb. Szivattyú? Az volt csak cserélve a motortérben most.
A régi nem volt ilyen, kicsit nyöszörgött ugyan de ha 3000 fölé is ment a fordulat (ritkán), akkor sem adott ki ilyen fülsértő hangot.
Idővel elmúlhat? Valakinek van ötlete, tapasztalata?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #16971 üzenetére
Gyári ford emblémás hidraulikaolaj ment bele. Ez biztos, mert még mondta is a srác, h furcsálja, h olcsóbb a gyári mint a castrol vagy melyik volt a másik lötty... Tegnap v tegnapelőtt lett feltöltve, szóval szerintem igen. Majd holnap megnézem a szintet azért.
molnarpeter:
Visszavinni nem tudom, mert
1. olaj mehetne a levesbe, csak 1 litert vettem
2. ki kéne szerelni, de egy hónapig most biztos nem lesz megint szabad az akna
3. amit kiszedett azt már visszavittemDeFranco:
Azt, h használjam. Kipufogót is akkor cseréljem, ha már rendesen lukas a dob.
Ezeknél a Focus-oknál a rezonátort ugye nem csak a katalizátorral együtt lehet cserélni? Mert az Unixban nem tudott csak rezonátort mutatni, mert megnéztük az árakat. 35-37k lenne a rezonátor mögötti két cső és az egy dob + bilincsek.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #16973 üzenetére
Állapotfelmérésen csak annyit mondott az átvizsgáló szerelő mikor alatta volt, h a rezonátor csereérett.
Holnap meghallgattatom vele. És ha azt mondja, h tényleg nem jó? Megint vegyek egy felújítottat 35k-ért?
Vacsiújra biztos nem fussa, 64k-ért rendeltem most 4 db nyári pacskert. Elfogytam.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Ékszíj esetleg?
Csak azért gondolom, mert a szivattyúcseréhez ugye a generátoron keresztül vezet az út. Legalábbis ha jól rémlik "alatta" van. Holnap lövök róla videót, de este mindenképp megmutatom a szerelőnek, mert a szivattyút szerintem nem is ő cserélte, hanem a fia.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen