-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #37573 üzenetére
Elárulok egy szupertitkos információt: a tiédhez hasonló korú (de főként olyan állapotú...) járműveket gyakran ingyen vagy ilyen 100€ nagyságrendű árért odaadják egy trailerre, ha még elfér rajta, mert különben rajtuk rohad a telep hátuljában (ahol eddig is volt). Tádám.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #37591 üzenetére
A félár még mindig nem tizedár. De a Lajtán túl sem hülyék az emberek, a szar ott is olcsóbb, a jó ott is drágább. Valószínűleg az egy szar volt, kicsit megtekerték az óráját, kikenték szilóval a kopogó futóművet (volt szerencsém hozzá...), alapos kárpittisztítás és kész is a hatmilliós autó balekoknak.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
troll81
addikt
válasz darvinya #37615 üzenetére
Hát így elég morcosan indul, de 2000 körül alatt is van rendes töltő nyomás nem kell az egekbe fújni lehet a druck labda is csak 0.8 lesz mert rengeteg a levegő amit szállít és lehet kell az 550 szett injektor illetve most gyári a pumpa 100l/ora
Az rs 160l/óra még kell írni valamennyire mert 2500 tol mint a templom egere olyan szegény a keverék logolva lett néztük mit csinal de így közlekedésre alkalmatlan.
2800 tol full tilt... A mindenre.
Enyi idő volt rá, hétfő meló ennyi az fontos. A program meg ha felbasz kap egy írható t és annyi akkor. -
oliwire
őstag
válasz darvinya #37737 üzenetére
A ház/lakás/lakbér drágább. De összességében a többi mindennapi termék olcsóbb, mint itt. Műszaki cikkek is. Lényegében, ha ugyanazt csinálnám pl Németországban, mint itt Magyarban, német viszonylatú fizetésért, 3-4x annyit keresnék, és a havi költségeim lakbéren kívül csökkennének. A család és az itteni barátok-ismerősök miatt nem szeretnék csak kimenni.
-
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #37746 üzenetére
Ez sem igaz, hogy a garancia lejáratával egyből rohan új autót venni mindenki. Egyelőre inkább csak cégeknél/társaságoknál jellemző, akik lízingelik a járműveket.
Illetve az, hogy egy gyártó/konszern leállítja a belsőégésű motorok gyártását, attól még a többi gyárthat. Illetve a VW 2035-re tervezi teljesen kivezetni a belsőégésű motorokat. Na az sem most lesz még...[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #37746 üzenetére
"Viszont a belső égésű motor kivezetésével már értéktelen lesz a beszámítandó autó"
Nem érzed az ellentmondást?
Értéktelen a beszámítandó autó?
Akkor pontosan nulla forintért számítanák be 3 évesen?
Gondold át ezt is szerintem újra
Bár már ott tartanánk hogy 3 éves belső égésű motoros autók lennének a piacon ingyen[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #37749 üzenetére
Hát a 2015-el már kicsit elkéstek.
Volt már 2020, most 2025-öt mond sok gyártó. Majd tolják 2030-ra, és így tovább... Gondolj bele, hogy itthon mennyire élhetetlen lenne az egész a töltők hiánya miatt. Illetve oké, hogy sok országban van elegendő töltő, viszont amíg nem töltöd fel az autót annyi idő alatt, amennyi idő alatt tele tankolnád üzemanyaggal, addig nem nevezhető túl hatékonynak a dolog.
Pont ezért a jelenlegi li-ion akku technológia egy zsákutca, és erre egyelőre még nincsen jobb megoldás, csak ígérgetések, amik meg általában nem nagyon valósulnak meg...[ Szerkesztve ]
-
Ulenspiegel
tag
válasz darvinya #37749 üzenetére
Lássunk tisztán.
Amire Te próbálsz utalni, az az EB "Fit for 55" klímacsomag egyik javaslata.
Ezt még el kellene fogadni a tagállamoknak és az EP-nek is.Egyébiránt a javaslat szerint az EU 2035-tól tiltaná be a benzines és dízel autók értékesítését. (2021-et írunk).
Fontos azonban hangsúlyozni, hogy csupán javaslatokról van szó. Még rengeteg vita és egyezkedés várható a következő hónapokban addig, amíg a tagállamok és az EP is áldását adja.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz darvinya #37784 üzenetére
Azon gondolkodom, hogy a 82 lovas vajon csak vezérléssel "több" -e.... Mert akkor okosítható.
Kemény dió...
500-ért akartam venni egy autót harmadiknak. Szép lassan feltornáztam az összeget, már 1,2-nél tartok.... de amennyi szarba belefutok...Yamaha RX-A4A 8K erősítő, Zidoo Z10 Pro és Z1000 Pro eladó: https://n9.cl/ba3pe
-
ReFleXx
addikt
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #37822 üzenetére
"Írtam, hogy bronz csapágy nem bírja a vékony olajat.
Bronz ötvözetű a főtengely csapágy, ami öntöttvas blokkal van kapcsolatban."
Ez Escort csapágy, [kép] úgy tűnik valamilyen bevonat még van rajta.Esetleg a főtengely támcsapágyra gondolsz nem amit bronzból csinálnak?"Csapágy hamar felmelegszik, emiatt a vékony olajat kiszorítja a fém tágulás."
Ez szerintem csak akkor fordulhatna elő ha a csapágy megszorulna a főtengelyen.Ha van rendesen hűtés és olajnyomás kizárt hogy a hígabb olaj miatt túlmelegedjen a csapágy normális használat közben.Minél precízebb a motor megmunkálása annál finomabbakwaz illesztések és így vékonyabb olaj kell bele. Hidegen és melegen is van hézag a csapágy és a főtengely csapjai között, de az olajat oda az olajszivattyú jó esetben 3-4bar nyomással próbálja benyomni, ha megszakad az olajfilm egy 5w30 olaj használatakor akkor a 20w50 olajjal hidegben mi történne?
Kétütemű olaj 20w50? ezt nem nagyon értem mire gondolsz.
A fura szag meg lehet az elégett motorolaj szaga volt amit vagy megevett a motor vagy valahol folyt és a motoron kívül mondjuk ráfolyt a kipufogóra.
A hígabb olaj sokkal kisebb résen is szivárog mint a 15w40[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #37822 üzenetére
"Csapágy hamar felmelegszik, emiatt a vékony olajat kiszorítja a fém tágulás."
Abban a csodamotorban van csapágy hőmérő is , vagy 'ezt mibol szamolta ki'?
Amugy ha valami kiszoritja mar a vekony olajat is, akkor oda a vastagabb olaj meg annyira sem fer be, nem?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #37869 üzenetére
volt benne egy kis rugó,de nem ám a hagyományos
egyik vége kör alakú,míg a másik vége a rugó rész után egyenes hosszan,majd egy 'u' alakban ér véget..
Apa nagynehezen talált egy hasonló rugót, most úgy néz ki, jó lett, csak a zár tok részére szerelt utólagos riasztó+központi zár ( valami smp g7 ) valamikor kinyitja/lezárja az ajtót,valamikor nem..( gondolom finomhangolás kellene,csak nincsen mozgatási hely,mert egy csavar fixen fogja a motorrészt..)
de kulccsal működik egy varázslóember a faterom,azokkal a nőgyógyászujjakkal .És a beázási helyet is sikerült detektálni.. Van az ajtó felső pereme felett egy vékony ki gumikéder,ami előre felé vezeti a vizet és kb az 'A' oszlopnál csöpög le a víz az ajtó és oszlop közt. Na, ez a csepegés valahogy aláment a guminak és az ülés előtti részen folyt be..
Amatőr kép lesz,de, talán..
De tegnap sikerült szereznem újabb ajtókédert,ami szélesebb , és jobbnak néz ki. Csak 5 ajtósé,kicsit rövidebb, tehát pótolnom kell a jelenlegiből, kb 20cm-t.[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #37919 üzenetére
jah, akkor az az a fekete cucc a másik ajtón..
de akkor ha erre sima fóliát/neylont rakok az megfelelő lehet? vagy esetleg opció2-nek, maradt a tetőfedők részéről ilyen fólia,amit raktak a cserepes lemez alá.. ( és a palatető fölé ) ebből a fóliából rohadt sok maradtIn loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #37932 üzenetére
nah, az ajtókárpitra visszatérve.. Nemtudom mennyire látszik a képen,de ilyen ragasztott távtartók vannak,aminek a végén tüske van és azt kell belenyomni az ajtón lévő megfelelő nyílásba , és az tartja a kárpitot. ( persze könnyen törik/deformálódik az a kis bizbasz.. )
A kép bal oldalán felül és alul például..
és itt van egy régebbi képen az a habszivacs valami..
és ez hiányzik a másik ajtórólIn loving memory of Garrett Lockhart
-
ReFleXx
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Ukrajnai háború
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- iPhone topik
- Metal topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen