-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #34602 üzenetére
Konkrétan DOHC/OHC dízel motorokról tudsz olvasni.
Ha felhozod, hogy DOHC Zetec már nem az DOHC Zetec, akkor miben más?
A műanyag alkatrészekkel feltűzdelve.
Pontosan ugyanazzal küzd mindegyik, ha nincs karbantartva.
Mint ahogy fórumtárs írja, és hangsúlyoza karbantartva.Siera blokk CVH, vagy V6-os Cologne.
De szépen terelted a kiinduló írásomról, hogy ugyanazt a felfüggesztést kapta a Focus RS, mint az Escort Mk 3-4.
Kérdem, miért baj, hogy a jót tovább viszik?
Név választásról annyit, hogy kb. 2 év múlva EU-ba is visszahozzák Escort nevet új kategóriában.
Kínában a Focus név bukott meg.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #34613 üzenetére
Videóban lévő RS volt szó, nem az általánosról.
Akkor írt félre?
Főtengely, még azonos típusba sem tudod berakni, hát még régebbi verziót.
Komplett motor már más, mert újabb csak anyag spórolásban tér el, de teljen ugyanaz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz #27070592 #34624 üzenetére
ahogy kész az ezüst... ez másnap ki van forgalomból vonva azonnal.
nekem ennyi opcióm maradt.pénteken haza úton meg tiportam,majd nyugtáztam még mindig patentul megy.
egyszer toltam meg 3 éve akkor tudta az órát.
mi a reális opció 2002 autónál.408 000km.azt tudjuk meg import. -
darvinya
titán
válasz #27070592 #34705 üzenetére
Ezeknél nem nyák megy tönkre, hanem az érintő záró gumitappancsok.
Most már megy, de nem garantált, hogy 1 hónap múlva is működőképes marad.
Tudom, miért, stb., de Escort mikrókapcsolói mai napig gond nélkül üzemel, pedig 23 éves, és már rég megkopott.
Van 1db, olyan kopott is, hogy már csak a féhér alap látszik, ahol az ujj kikoptatta, de még.mindig működik.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
válasz #27070592 #34724 üzenetére
Az olajcserék illetve a kötelező szervizek előírása széria függő.
Európában minden tekintetben szigorúbbak az előírások mint Amerikában.
A cégnél volt egy Tranzit, amelyik amelyik négy év alatt egyetlen egyszer sem jutott el az olajcseréig. Az évi 10 ezer km volt meg volt az autóan Az utolsó napokban dobta be a motor, hogy olajcserére lenne szüksége.
A Fiesztákban százalékot saccol az elektronika, az olaj állapotára. (Talán mér is valamit, nem tudom.)A kétéves kötelező szerviz ritmus ellenére javult a Ford autók állapota. Négy - hat évig hajtunk egy autót, utána csere. Az utóbbi időben a munkatársak állandó gondatlansága mellett, a visszahívásokon kívül nem volt soron kívüli javítást igényló probléma.
A korábbi generációkban volt időközi meghibásodás.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #34726 üzenetére
gyorsan rákeresve a témára a neten, olvasni sok cifra dolgot, onnantól kezdve, hogy az amerikai olajok minősége erősen szór, addig hogy ott a gyakori olajcsere peródushoz társul az hogy eladnak ezt-azt a szerviz mellett és így maximalizálják a profitot...
távol álljon tőlem hogy netről szedett hülyeségeket tényként állítsak be mint az egyszeri furijankó topikbohóc, de bizsereg a pókösztönöm hogy nem feltétlenül az európai kereskedő- és szervizhálózatok imperokapitalista összeesküvése állna a háttérben.
nyilván a 3 év 30k kilométer a másik véglet, az meg a flottaszállítások miatt kell, mert azok 5 éves teljes költségben számolnak, aminek a szerviz is része, én sem tartanám be.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #34728 üzenetére
szerintem (vélemény) a startstop nem azért van, mert direkt el akarják rontani az autót, hanem mert úgy jön ki az euro6, anélkül meg nem.
én is szívok vele, ki sem kapcsolható tartósan (csak mókolással, de az most nálam nem játszik) így vagy elfelejtem induláskor vagy sem.
a költségcsökkentést elhiszem. azt is, hogy amilyen követelményeket támasztanak adminisztratív úton, az a tartós működéssel összeegyeztethetetlen, de szerintem itt vége van a történetnek, a villanykörte összeesküvés szerintem kamu.
-
nagyúr
válasz #27070592 #34730 üzenetére
Valahol félúton lehet a tényleges középút.
Az biztos, hogy közvetlen hatása jó az e-autóknak, a városon belüli szmog nem csak fél százalékkal csökkenne. De mire azt mindenki megteheti... ölég magas luxus kifizetni még egy Dacia-t is...
Szóval nagy a hype az e-autózás körül, de a fizetőképes kereslet még eltörpül;Meg hát a teherautókat is át kéne állítani. Persze, van már furgon. Kérdés, hogy mondjuk egy Kamaz van-e e-type-ban.
#34731patomi
Igen, leáll, ha épp úgy ítéli meg a szoftver. Ha viszont nagy a terhelés, akkor nem áll le.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz #27070592 #34745 üzenetére
Megmentjük a bolygót a startstop autókkal?
Kizárt.Amíg Kínának annyi kőszene van, hogy évszázadokig működtetheti a (jelenlegi) iparát, nem fognak átállni másra. Akkor sem ha mi a fejünkre állunk. A fehér ember azt mondja, hogy a CO2 rossz? De.. mi az a fehér ember?
Sajnálom, hogy egyet kell értenünk. És nem csak ebben, hanem ebben is: "Mindenkinek kell a pénz. Lehetőleg most, lehetőleg sok." Ezért pedig sokmindent beáldoznak. Majd a fölld regenerálódik, ha mi már nem leszünk.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #34809 üzenetére
Oké, hogy gyártás olcsóbb lesz, de míg Ranger 3.5t lazán pakolható, addig ezt max. 700kg-is lehet, utána már hajlik az padlólemez.
Abba igazad van, hogy egy bevásárláshoz ideális családdal.
Ha olyan.árazást kap, mint egy Focus + kicsivel felette, akkor nagy siker lesz.
Ha túl lövik, akkor bukás és olyan raktár maradék összekotrás lesz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #34921 üzenetére
MT75-ös váltó és MTX75 váltó is van, kettő csak hasonló a belseje, dee felfogatása ugyanaz.
A gond a váltó tengely csonkkal van, mert azok hossza és fogak száma eltérő.
És itt kezdődik a szopóroller.Miki-B
Őt kérdezd meg. [link]
Debreceni bontós.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz #27070592 #34959 üzenetére
Nem szégyen az ha egy autótulajdonos nem ért az autója műszaki hátteréhez, mert miért is kellene?
Teljesen egyetértek.
A gond ott van, hogy ha nem értesz hozzá, akkor bármit lenyomnak a torkodon; miért kell érteni az autóhoz ahhoz, hogy ne vágjanak át? Ezért írtam, hogy "A becsületesség és a jószándék nagyon hiányzik"Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
őstag
válasz #27070592 #34959 üzenetére
Vigyázat, mert metrikusban van több féle menetemelkedésű, szóval nem az M12 a lényeg, hanem utána az x1 ; x1,5; x2 stb.... illetve a végén pedig a tűrés ami H4-től talán H8-ig terjed ki, de függ a szelvényszögtől (metrikusnál ugye 60 fok) is meg a menetemelkedéstől.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #34999 üzenetére
gyárinak kellene hogy legyen, remélem nem lesz centikkel rövidebb mert akkor szomorú leszek
csavar amúgy bírni szokta, hiába tűnik csúnyának a vége
nagyobb probléma hogy rárohad a szilent belső fém része és csak kiflexelni lehet a helyéről
fotón lévő lengőkart már cseréltem az enyémen, 7 óra volt mire a két alsó csavar maradékát kiműtöttem a csonkállványból ...
ez így most hülyén áll, meg biztos ki is van már nyalódva, de amikor földön van a kerék,ennek akkor kell jól állnia -
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #35011 üzenetére
haha
jól kivan
azt a kocsit mondjuk be kéne tolni a méhbe, nem gátlót taknyolni alá.
én ezt szoktam nézegetni de az enyém nincs ilyen állapotban szerencsére -
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #35192 üzenetére
a páciens is meg én is. bár én most eléggé rottyon vagyok. se szorítani nem tudok semmit meg fáj mindenem. két napot nyomtam 8+6 órát a legnagyobb melegbe.
anno amikor eldöntöttem hogy ezt meg kell csinálni, a jobb oldal nézett ki gázabbnak ( rugó mellett bement a csavarhúzó a hídba ) és azon imádkoztam hogy amikor oda jutunk hogy megtekerjük azt a nagy csavart kifelé, ne tépje ki a hossztartó egy darabját. az onnantól akkor kb bontó. de hála égnek felületi rozsda mentes a hossztartó. minimálisan meg korongoztam, cink sprayvel lekezeltem és úgy ment vissza a híd.
fordéknál mondjuk ha egy minimálisan jobban figyelnek, akkor a híd préselése picit másmilyen és nem képez pont egy kis medencét a hossztartó alatt amibe kiválóan bele tud ülni a víz. 3-4-5 mm-rel ha odébb kezdődik a mélyedés akkor az a rész le lenne zárva...alapból úgy terveztem egy nap alatt megleszünk, de volt 3-4 lengőkar csavar ami körül miliméterenként kellett szétroncsolni a lengőkar szilent perselyt, annyira nem akart engedni a gépnek ( dewalt, 450nm csúcs nyomatékkal ... )
ez nagyon elhúzta az időt.levételnél annyi malőr volt hogy a bal oldali lengőkar szétcsapta az abs szenzor burkolatát.
amúgy más kárt nem csináltunk.prés szerszám csodálatos volt szerintem 10 perc alatt cseréltem a két oldali nagy szilentet, bénázással együtt.
összerakásnál ilyen apróságok hátráltattak hogy az egyik fékcső tartó kis konzolt el kellett hajtogatni a flex útjából, így összerakásnál persze nem jó szögbe állt a fékcső, azzal is ment a p...csölés, aláfekve, nem látni rendesen, nem hozzáférni rendesen, két nap szívás után kicsit felidegelt már
aztán gyors légtelenítés, ötven csavart nyomatékra húzni, és lehetett lábra tenni
jó érzés volt, meg jó érzés alá nézni is, nem egy rothadás kupacot lát az ember hanem szép új alkatrészeket.még majd el kell vigyem beállíttatni géppel a futóművet mert kicsit kóvályog de amúgy az úthibákat nagyságrendekkel szebben veszi
jöhet az első rugóstagok cseréje
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #35217 üzenetére
ja én se gondoltam volna jól le is amortizált
első nap lelkileg, amikor még ötezer dolog volt hátra és nem is volt jó módszer a szilentek szétvágására ( kereszt irányú vágás nem ér semmit, el kell pusztítani az egész alsó harmadát hogy legyen esély kiszedni belőle a csavart )
amúgy meg fizikailag is sokat ki vett
elviszem még a héten állíttatni. egyszer már buktam két gumit ennek elhanyagolása miatt ( elöl )
gumitányér egészséges volt, eltakarítottam és ment vissza. nem volt sem repedezett sem szakadt, meg nem is volt másik belőle. a jobb állapotúakat tettem vissza.
nem akarom eladni sose ha majd egyszer sikerül és lesz garázsos családi házam akkor az egyik állás az övé lesz.
ja ezen felbuzdulva előre is tervezek egy rugó - gátló - toronycsapágy cserét
nagyon megéri. -
darvinya
titán
válasz #27070592 #35374 üzenetére
Már meg lett húzva, de a rideggé vált tömítőn nem segít.
Az gond, hogy klíma rendszert előbb tesztelni kell, hogy tartja a nyomást, stb.
Utána lehet vákuumos feltöltést csinálni.
Nálam kompresszor kuplung elektromos csatlakozással volt gond.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #35376 üzenetére
Emiatt kérdeztem, hátha van valakinek bejáratott tömítője.
Nem lesz jó, mert, ha túl tolod, s kicsit ereszt, akkor csak tágítod a lyukat.
Közelemben van klímás, s egyből kiszúrták, hogy nem gázzal van gond.
Ők javítanak is, bár a hely lepukkant épületben van. [link]Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #35542 üzenetére
Összes Focus Escort kínában.
ReFleXx
Nevezzék vissza ezt a topikot Focus -ra.
Mert, hát az web címe.
Escort nem tökéletes, de több rajongója van, mint a Focus -nak.
Mint minden nyáron találkozó van, s nem kicsi.
De levégtermékezem, csak mikor ellentétbe állítok valamit, annak van alapja, többi csak trollkodás.patomi
Link-eltél, egy táblázatot, csináljak.én is.1-et millióskm-rel?
zoger
Az amikor vették, már eleve nem volt jó.
Van összeszerelési hiba? -Van.troll81
Lehetséges, mert T5 nyomatékosabb.
kcsa
Nem.tudom hol vagy, de nem látlak.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz #27070592 #35623 üzenetére
Gondolkodom hogy kap egy rs mk2 benzinpumpa t (megvettem) kap egy 440ccm (van) vagy 550ccm injektort...(folyamatban) csak a felesleget vissza kell vezetni elvileg a tankba
Ennek járok utána illetve értelmes programozót keresgetek.Illetve egy escort néztem egy rst.
Van min csendben elmélkedni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen