-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReFleXx #17979 üzenetére
amikor még volt rendes vin info az etisen (azzal mi lett egyébként? megszüntették vagy csak én nem találom) akkor ott szövegesen is valenciát jelölte meg gyártási helyként, de nekem egyértelmű volt hogy a spanyol üzemre gondol, most meglepett hogy dél-amerikát hozza (áttételesen) lokációnak.
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #18037 üzenetére
Más: nézegettem Tuning Tec angel eyes típusú első lámpát, gondolom ennél is csak egy csatit kell ráhúzni és kész. Nem kell külön a vezetékekkel mókolni!?
Meg azt írja hozzá, h a gyári elektromos magasság állító átszerelhető. Ez mennyire macerás művelet? Egyáltalán hol van ez az alkatrész benne?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Jenne
senior tag
válasz ReFleXx #18074 üzenetére
Ez a kút volt.
Azt már hozzá sem teszem, hogy annál az OMV kútnál minimum két hónapja már hogy nem jó (elromlott) a levegőkompresszor. Levegőnyomás ellenőrzés így nuku. De jobb ha ott senki sem megy be a WC-be...
A közeli Shell kútnál meg jó ideje már nem jó a levegős pisztolyon a szelephez csatlakozó tömlővég. Ha ráteszem a szelepre akkor egyrészt nem lehet rögzíteni és benyomja a szeleptűt is folyamatosan, így szépen jön ki a levegő. Használhatatlan szolgáltatás.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
senior tag
válasz ReFleXx #18153 üzenetére
Szia!
Mármint a tűzgyűrű átégése vagy a hengerfej tömítés hiba?
Ismerős vett fél éve egy 7 éves A6 3.0 literes dízelt, kombit, 178 ezer km-el magyar első tulajtól. Nem tudtam lebeszélni a vételről. Alapból szép állapotban van/volt. Ócsón vette szerinte (2.700.000 FT) Eddig hibátlan is volt, ment vele, de most fojtószelep csere lett (kompletten 87.000 nettó csak az alkatrész ára) majd DPF csere mert teljesen behalt már, nem tudott kiégetni, szilentek cseréje futóműnél, és most nagyon úgy néz ki hogy hamarosan következik egy kettős tömegű lendkerék csere és izzító gyertya cserék, mert az ötből egy behalt és egy másik meg haldoklik, csak hát ezek kerámia izzítógyertyák és a szakszerviz nem is vállalja be a cserét/kiszedését.
Most jön az, hogy az olcsó lesz/lett a drága. Ezek az autók addig nagyon jók, amíg nincs hiba és szépen működnek..de akkor bizony ....A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #18538 üzenetére
Egy térben vannak?
Nincs egy hónapja h hasonló okok miatt gyulladt ki egy másik mk2 is ( szintén dízel), fa©búk csoportban olvastam, néztem képet róla. A tulaj érdeklődött mennyit ér ilyen állapotban a vas.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Jenne
senior tag
válasz ReFleXx #18546 üzenetére
Köszi!
Annyit még tudnál segíteni, hogy milyen szerszámok kellenek ehhez? Találtam egy videót a youtubon, de eléggé életlen a kép. Csavarhúzó? (csillag vagy sima), dugókulcs?, Torx kulcsot is ír a videón, az van itthon éppen.
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #18576 üzenetére
2011es a gép és ~279e km van benne. Tavaly már egyszer letört a hátsó tartó, akkor vissza lett hegesztve, de még egyet mér nem bírt volna ki. Egyébként 320km megtétele után mély morgós hangja lett. Szerintem kicsit most hangosabb, mint a gyári, de elviselhető.
Trükkös volt, nem szedtük darabokra, hanem amit lehetett, flexszel elvágtuk, a többit meg fűrészlappal. Az utángyártott dob kicsit más alakú. (Walker)
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #18578 üzenetére
Nem fúj ki. Én inkább a dob alakjára fognám. A gyári helyett egy sokkal egyszerűbb kivitel került fel.
De akkor első beindításnál tényleg halkabb volt, azóta mentem vele pár órát pályán.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #18643 üzenetére
Szerencsére nem, csak éppen most nem veszem hasznát.
Gondolkodtam rajta, hogy megkérdezem Petrányit, mi pénzért tudják helyrehozni...„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ReFleXx #18748 üzenetére
Pilkingtonnál szerelve, de más gyártmányú szélvédőre ennyi, bocsi a pontatlanságért. Az akciós listájukban néztem. Láttam én is a szétválás problémát, valaki simán fólia csíkkal elintézte kívülről, de jobb, ha nem kell Itthon Jumperhez Nordglass volt a legolcsóbb, de anno észrevettem, hogy egy pontban a külső oldalon kb mm x mm pukli állt ki, szóval berakás előtt alapos átnézés indokolt lehet.
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #18781 üzenetére
Ezek szerint működik a link.
Hallanád 3000 rpm környékén, na ott megjön a hangja! De igen, az. Ezt a mutató kilengés dolgot túlspirázom vagy ez így normális?
Hétfőn cserélik a hidraulika csöveket, nagy csodát nem várok tőle de legalább új lesz, nem pedig hegesztett/mókolt. Pénteken meg irány Füle!/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
válasz ReFleXx #18822 üzenetére
Nem tudom milyen van benne. Ki lett cserelve a hűtő gyári ra. Majd 100 120 km megtetele utan megint vacakolt a vizhofok. Es meg a termosztát rol nincs infó annyi hogy bele való. Nem sok. Az erdekes az hogy mentem 140 180 al is ekkor semmi baja nem volt nem billegett állt közepén a vizhofok. Ez volt ilyen proba jellegű. Majd normal 120 140 kozt egyszer csak megbillent felfelé ez 140 körül volt. Meg 120 km folyamatos menet utan. Kezdem unni ötlet van e? Igen a hűtő 15 mm vastag került bele a termosztát ot nem láttam.
[ Szerkesztve ]
-
#31600896
törölt tag
válasz ReFleXx #18961 üzenetére
Akkor az enyémnek az alján van repedés, mert mikor legelőször észrevettem majdnem üres volt a tartály. Jöttem-mentem vele, szerdán lecsekkoltam még maxon volt, de ma megint minimumon volt. A hőfok 90 fokon áll, ha bemelegszik, a motoron nem veszek észre semmi rendellenest.
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz ReFleXx #19421 üzenetére
persze, lesz vezetés is. Szerencsére nem teljesen ismeretlen a típus, öcsémnek is ilyen van, csak 1.6 benzines. Egyedül a DPF, ami teljesen ismeretlen, mert az se a Fiestámban, se szüleim Mondeojában nincs. Utóbbiban mondjuk lefeküdt a kettőstömegű annó, pont ez a 150k km környékén, azért is van bennem kicsit a para miatta.
Just a simple Lineman...
-
DeFranco
nagyúr
válasz ReFleXx #19554 üzenetére
a gyári technológia szerint egy gyurma szerű ragasztós hurkát kellene tenni a dekli meg a szélvédő közé minden pollenszűrő cserekor. kapható is ilyen elvileg márkaszervizben, nem olcsó.
ez a magyar kisiparban természetesen motortér felől feszegetéssé lényegült, amitől felül szépen eláll egy idő után.
oldható sikaflex-szel oldható a probléma jól. de ha ott ázás van akkor valószínűleg a dekli alatt a vízelvezetés el van tömődve a sok bekerülő portól, avartól, ágtól, azt kell először kitakarítani. ha szabad akkor nincs is ázás mert akadálytalanul elfolyik a víz a kerékdob felé.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Diablo IV
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Suzuki topik
- Hardcore café
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest