-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
Szerelővel átnézessem ezeket? Ha már úgy is szét lesz szedve a hátulja, ezeket is megnézhetné.
Papír szerint idén tavasszal volt kuplung szett csere, féltengely szimering, stab pálca, kinyomó csapágy, váltóolaj, fékfolyadék és motortartó bak csere.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kelly416
veterán
A tipushibákat visszaolvasom majd, köszi. Nem kell a 3 gyerekülés, a lányom 11 éves, mindjárt 1,50 magas, a fiam 9 éves és 120 körül van már. Igazából ha lesz harmadik, a lányom jön anyósülésre 1-2 évig, feleségem meg a picivel hátul, úgy gondolom. De se a feleségem, se a fiam ne szorongjon ha megyünk hosszabb útra, a csomagtartóba meg csak elférünk, max. majd még veszek egy koporsót a tetőre ha kell.
Pikkolo^^:
Nem picit nagyobb, feleslegesen sokkal többe van mind megvételkor (a mondi misi alatt figyel), mind fenntartáskor. A lányom megőrül az s-maxokért, de ez kevés indok mellette.[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Hát, azért ha értenék valamelyest a motorokhoz és lenne egy szabad hetem, hobbiból biztos szétkapnám és átnézném. A Duratec is csak Duratec.
Elég Fordos videót láttam tegnap, ahol a benzinesek hasonló módon kopogtak (egyenetlenül), de azokban más (sokkal nagyobb) motorok voltak. Mondi st220 is volt ha jól rémlik. Úgy látszik ez Ford betegség. Csak legalább írnák alá, h mi lett végül a diagnózis...camelferr: Folyadékot (keveréket) meg ma utántöltök, aztán meglátom fogy-e. Meg lemérem az égőt...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
félreállva a füvön elég megnyugtató ha nem az anyaföldbe süpped az emelő lába, hanem kap egy viszonylag stabil talajt.
igaz nekem sem magamtól jutott eszembe, nagybátyám nyomta a kezembe a palánkot, azt már én költöttem hozzá hogy ha elkapar a kerék akkor lehet arra is jó hogy arra kaptasson fel.
@Mágus2: te egy külön kategória vagy (az apraját én sem soroltam most fel de az én eszközellátottságom így is minimális ahhoz képest ami nálad lehet)
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Így van. Annak a szalagját nem nyúzza, a telefonon elfér még néhány gyerek-kedvenc a többi mellett és egy lejátszási lista nekik. Persze, lusta ember politikája, de ha szétszedi a mangót ( ), ki tudja, össze is lehet-e még rakni hibátlanul? És nem feltétlen a kolléga kézügyessége miatt, hanem a sok esetben gyárilag egyszerre 8 helyre behúzott rugók és egyebek miatt, amit halandó puszta kézzel csak nagyon cifra anyázásokkal tarkított három éves öregedéssel járó nyugis délutánon tud esetleg megcsinálni, amikor nincs otthon senki.
Szerk.:
DeFranco:
Szerintem vatera, jófogás, hardverapró, valahol használt SD képes 1din-es fejegység, és problémád megoldva. 10-15 körül gyanítom megáll még akár kerettel is, bár nem hiszem, hogy beépítőkeret kellene neki. Juditnak meg nem kell Kenwood meg Pioneer és társai, csak szépen szóljon. Kollégám Ladába korhű kinézetű 1din bluetooth-os kihangosítós minden klappolós rádiót vett kínából vagy wish-ről pár ezresért.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
meh... ott meg a kábelekkel kell vesződni, jobb az önálló kazetta
persze már az 1din-es rádiókat nézegetem egy órája, mert nem tudok leállni
ha cserélni kell gumit-szíjat akkor annak mi a beszerzési forrása és milyen áron lehetne ezt felújítani? mert ha 2-3k vagy több akkor nem éri meg vacakolni vele.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ugyan. Nagyon erősen függ attól, hogy mennyire/hogyan tartották karban. Meg aztán vannak olyan típusok, amik már 10-15 évesen (vagy korábban) lépten-nyomon vergődnek valamivel, állandóan csak viszik a pénzt, meg olyanok is, amikbe (költői túlzással) olaj meg víz kell a folyamatosan kopó alkatrészek időszakos cseréjén kívül (ami bármilyen autó esetében fennáll), oszt kivisz a világból. Csak van egy általános megbízhatósági indexe a típusnak. : S
Ez egy olyan dolog, hogy egy viseletesebb, 25 éves Szuszkába verejtékezés nélkül beülsz, míg egy megvigyázott 25 éves Oltcitbe inkább nem. Ilyen értelemben kérdeztem - általánosságban.
És ha tényleg nem rohad? Ürge azt írta, hogy folyamatosan garázsban tartották, 5 évvel ezelőttig egy szintén garázsos belga papáé volt, azóta meg kb. 3000 km-t ment évente. Jó, könnyen lehet, hogy mese habbal, de első blikkre akár még hihető is.
-----------------------------------------------------------
(#16794) molnarpeter: Köszi. Írtam neki.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Hát, az "álom" inkább a 930 Turbo (Convertible)/Testarossa/C4 Corvette/X180 Esprit Turbo Bermuda-négyszög ének környékén keresendő. Mondjuk úgy, hogy a Sierrát defaultból csípem, a Szuszka meg tényleg jó-jó, de meh.
Hát igen, csak jó lenne a lehető legjobban leredukálni a rémálom esélyeit. : >
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
molnarpeter
nagyúr
-
kelly416
veterán
Komolyan nem tudom, mit tegyek. Az enyém még festőnél, még utána majd szerelőnél is lesz, de amint vissza kapom, igyekeznék a seggére verni. Csak kérdés, hogy mire költsem a zsetont utána? Mondeókat nézegettem (mert nagy kombi kellene), de Fordot nem nagyon merek venni már. Viszont mi mást, ami nem öreg mint állat, nem Rönyó vagy más Francia, és nem fapados? Ja? Meg vállszélesség is van benne hátul. Igazából C Vectra jöhetne még szóba, de az sem különösen ajánlott (Zafira, Mazda 5 és társai felejtősek, túl nagyok már), ott van a V70 talán, de alig van belőle nem szétült benzines (merthogy csak benzines jöhet szóba), és vissza is értem a Mondeóhoz, amiből milla alatt kicsivel már van MK3FL közepesen felszerelve nagy puttonnyal, hátul váll és lábtérrel. Úgy néz ki, mégsem hagylak el Titeket.
Illetve Nissan Primera Wagon van még kilátásba, de lehet, hogy amint egybe bele ültünk próbából, már nem is lesz... meg Avensis T22 kombi, de kevés van, ami nem rohad, úgyhogy még mindig a Mondeó a legaktuálisabb. -
kelly416
veterán
Csak benzin, de azokból is láttam már 500k felett futottat bevallottan. Az FL2 az a szögletes ködlámpás, vagy még más is van, amiről nem tudok?
Én meg amit most végig szívtam a Fókával (szegénynek szinte semmi köze hozzá, de múlt pénteken elmeséltem kollégának az együtt töltött majd egy évet, a végén már visítva röhögött kínjában), azt mondom, inkább fizetem a hitelt, de van egy garis valami a fenekem alatt, amivel kimehetek Németbe tesómékhoz, mert a no DPF Fóka állítólag a sógorok egyik kedvenc pénzforrása, meg ha megvettem, nem az az első dolgom, hogy költök rá és költök rá és költök rá váratlan meglepetésekkel, hanem legalább tudom, hogy mire költök.
De igen, most még 4 évig nagyon meg kellene húzzam magam, vennem kellene egy 500-700k közötti nem roncsot, és amikor az addig betervezett hitelek, kiadások és egyebek véget értek, akkor már látom, meddig nyújtózkodhatok. Merthogy garázs építés, házfelújítás (aljzatbetonozástól) és pár egyéb apróság vár még rám. Addig ki kellene húzni a Fókával, az lenne a legjobb, de szerencsétlen csak az udvaron állva is megkapta a magáét, így már sehol nem merem otthagyni.DeFranco:
Nem ott van a gond, hogy alföldön mit hoz, mert itt még el-el mászkálsz vele. Ott van a gond, ha kimész Erdélybe, elindulsz Görögbe, vagy akárhová, ahol van emelkedő (a régi 626-om Hungaroringre menet majdnem meghalt, csak 1-esben tudtam felmenni a parkolókhoz, bár ott más volt a hiba) és nem csak síkság, lemarad, meghal, és egyszercsak azt látod, hogy hátrafelé mész nem előre. Na jó, nyilván túlzás, de ha 5 személy elindul nyaralni egy hétre, a literes bengás vért fog izzadni.Akárhogy nézem, a leginkább reális döntés az lenne, ha maradna a Fóka, de én fogom saját magam tökön döfni rozsdás kötőtűvel, ha szerelőtől elhozva megint baja lesz, és az eddigi sztori alapján most beletolatnak a parkolóban, ráparkolnak a motorházra teherautóval, vagy valami hasonló fog történni, amit megint én fizetek ki...
-
DeFranco
nagyúr
amíg lehet foltozgatni addig ok, én sem vagyok a saját pénzem ellensége nem cserélném most még amíg megy rendesen, de semmi nem tart örökké, kell egy b) terv
ide ezekre az utakra meg erre a közlekedési morálra én 4+ milliós autót biztos nem vennék, főleg addig nem amíg garázs sincs, alatta meg nem sok minden van
használttal meg már nem szeretnék nagy kockázatot vállalni, 10 év fölé menni, behozottba, cégesbe ugrani semmiképpen nem.
a kettő között meg elég szűk a rés.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
MX-6. A második generációsra gondoltam, bár elfelejtettem specifikálni.
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
flymi
addikt
Mondjuk nekem is jobban tetszik a fekete verziós. De ettől csak drágábban van, nézd meg a tuningtec vagy az rs-shop honlapján milyen árak vannak.
Alufelni is lehet jobban mutatna sötét színben, talán majd ha egyszer felújíttatom./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Akkor még nem esedékes egy ideig?
JSZP adataiból kiindulva:
2017.10.09. óraállás 228 946
2019.02 most óraállás ~242600 körül.
Ergó cirka 13500 km van a fékekben, kicsit több (+4 hónapnyi).[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
-
flymi
addikt
Hát ez a legjobb, h számlát semmilyen beszerelésről nem kapok. Ezért is tudom olcsón megúszni a műtéteket.
Lásd: 52-ért szerintem épeszű szerelő neki se állna egy komplett hátsó lengőkar cserének vágással, hegesztéssel + rugó és csillapító csereéjével együtt. Ráadásul néztem is a műveletet úgy meg drágább./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
pn4hvq
senior tag
Pont ma olvastam Mondeo MK3-as fórumon (benzines Mondeot szeretne venni, akinek válaszoltak):
"Az 1.8-2.0 között az alapvető különbség az, hogy nagyjából ugyanannyit fogyasztanak, de a 2.0 cserébe jobban megy.A 2.0-nál is előfordul a henger hordós (ellipszis) kopása, amitől elkezdi ennei az olajat."
Azt passzolom, hogy az MK2-es Focusban ugyanez a motor van-e.
Szerk.: napi fórumozgatásom közben látom, hogy jársz a fordfocus.hu fórumán is .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs