-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
válasz jozsi252 #293 üzenetére
Na az tényleg durva! :S
Pedig az csak egy darab műanyag, nem?
Én anno az Omegához 10k-ért kaptam komplett ajtót elektromos ablakemelővel, motorral mindennel...
Na ehhez képest egy darab műanyagért elkérni 5k-t? Még bontóban is?? Ez durva...Akkor viszont nincs ötletem. Max valami sufni megoldás. Hogy teszem azt veszel sima műanyaglemezt, gumit körberagasztasz az alján hogy beleszoruljon a lyukba és ne folyjon be a víz, majd lefújod hasonló színűre. Meglehet ezt csinálni szép igényes kivitelben is...
-
-v-
addikt
válasz jozsi252 #722 üzenetére
Igen 6 év alatt már gyengül az izzó is ... sajnos a foncsor is feladja egy idő után, nekem teljesen le volt már égve a projektorról Nem tudom mikori évjárat az autó, de legjobb estben is 7 éves már, sajnos a xenon ilyen, lassan aktuális lesz a foncsor kérdés is. Gondolom abban is hella a gyári xenon. Sajna megnézni csak úgy tudod, ha szétkapod a fényszórót, ami nem egyszerű, ragasztva van, melegíteni kell meg ilyenek. Próbálj be egy izzó cserét (nem olcsó az se), ha utána se látsz úgy ahogy szeretnéd, akkor sajna egyértelmű.
Bratyó cégesében a vatta új xenon.. atyaúristen hogy világít az enyémhez képest -
veterán
válasz jozsi252 #730 üzenetére
Illetve alapból OSRAM Xenarc 66040 D2S Xenon izzó volt benne, na most neten kerestem és ez ugye 12V-os. Most van itthon még 1 pár GE Xenon izzó ami szintén nem valami jó, az is 12V-os. De most hogy nézem a webshopokat, ott az OSRAM 66240-re 85V van írva. Akkor ez most mi akarna lenni?
iPhone 13 Pro Max
-
-v-
addikt
válasz jozsi252 #730 üzenetére
A projektorról van leégve a foncsor, ha le van, sajnos azt kívülről nem tudod megmondani ...
nagyjából a dolog menete annyi, cserélsz egy izzót, és sok helyen tudnak fényerősséget mérni, ha csere után se lesz a 3000 lumen környékén (vagy nem tudom mennyit tud a gyári xenon, ennyi rémlik kb. de azt majd ott tudják), akkor sajnos egyértelmű ...[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
válasz jozsi252 #735 üzenetére
55 ezerért kapsz utángyártott xenonos fényszórót. Ez sokkal jobb ár, mint a gyári 190 rugóért.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Atlantis
veterán
válasz jozsi252 #790 üzenetére
2-3 havonta előjön egy benzinesen? Nem akarok én senkit bántani, de akkor az a szerelő nem tisztított meg semmit, csak kiolvasta a hibát és törölte a gépből. Meg kell hajtani az autót néha, 4-5000-es fordulaton kb. fél vagy 1 percig, hadd pörögjön. Nekem is ilyen motor van a Focus-ban, egyszer volt EGR-hibakód, akkoriban tartósan csak városban jártam vele és nem szerette. Azóta kéthetente-havonta a fenti eljárást elvégzem és eddig nem jött vissza a hiba.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Goose-T
veterán
válasz jozsi252 #1131 üzenetére
Az eredeti Ford a tuti, és nem is drága szerintem.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz jozsi252 #1154 üzenetére
Belemegy bármilyen 2DIN-es fejegység, azzal semmi probléma nincs. A kormányról való távirányítással lesznek gondok, mert kell hozzá egy speckó adapter:
An additional wiring adaptor is required specific to your model of car for this feature
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Erdei88
veterán
válasz jozsi252 #1154 üzenetére
Én kicseréltettem a gyári 2 DIN-es navigációra. Beépítő keret és hasonló extrák is kellene.
Ahogy Goose-T is írta, külön átalakító kell, hogy működjön a multikormány. Igaz nekem 15ezret mondtak.
Én a helyedben elvinném egy hozzáértő emberhez. Nekem mindent beszereztek hozzá és a 3 ezer forint volt a szerelés -
lajafix
addikt
válasz jozsi252 #1281 üzenetére
Attól hogy elemet cserélsz egy régi kulcsban még lehet érintkezési hiba.
némi papírgalacsin szokott segíteni a megfelelő helyeken a jó kontakt elérésében.
valamint ne kínaipiacos elemet tegyél bele, hanem valami minőségit. Én legutóbb egy órásnál vettem Sony elemet, olyan lett a kulcs mint újkorában. Szerintem még ne add fel ezt a kulcsot.Rock'n Roll
-
Kornel
veterán
válasz jozsi252 #1304 üzenetére
Mk3 mondeonal a bal elso zar vezerli a tobbit, ami fl2 elott egyszeruen szr volt, 10-15 eves korukra mind meghal, nem, vagy aligbjavithato, megoldas egy nem angol fl2-es mk3-bol valo bontott bal elso zar, min. 15k huf, de ritka, mint a feher hollo...
Nekem csak a bal hatso ajtot nem nyitja, de mar igy fogom eladni... -
radi8tor
MODERÁTOR
-
kcsa
veterán
válasz jozsi252 #3605 üzenetére
Lámpából vennék bontottat (de vigyázz, angol autóból csak a lámpabelső átépítésével lesz jó), olcsóbb és egyszerűbb mint bármilyen javítás. Valószínűleg tartósabb is
A rozsda meg elég csúnya, de ha csak ennyi (pl. korábban leverődött a sarkán a festék, és csak ezért rohad), akkor a leírt folyamat nagyjából igaz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz jozsi252 #6522 üzenetére
ahhoz gyárilag milyen lapát van? keretes vagy aeroblade-szerű?
a gyárilag keretes karokhoz nem minden esetben passzol a blade lapát, mert nem olyan a kar kiképzése, nem olyan erővel nyomja, nem úgy van tervezve az egész. van, hogy a szélein eláll, felugrál, stb.
van aki szerint jó, nekem a fókán gyárilag keretes volt, olyat is vettem rá, valeo-t. meg vagyok vele elégedve.
-
kcsa
veterán
válasz jozsi252 #6568 üzenetére
Nyilván ízlés kérdése, de a króm.. olyan sukár. Ha érted
Ezt nézegetem egy ideje, de még nem rendeltem meg.
-
zack
nagyúr
-
Real_Necro
veterán
válasz jozsi252 #6566 üzenetére
Praktiker. En legalabbis mikor leszakadt az elozo pont a parkoloban alltam es csak kromosat kaptam az Astramra. Bazari, de nem volt mas... ellenben nem kopik.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
mtade
aktív tag
válasz jozsi252 #9586 üzenetére
Az elektromosság 1 csatiban van, azthiszem 7es villáskulcs rögzíti. Magát az ülést kiszedni a sinek 4 végén lévő csavarral tudod. Utána tudod lenyúzni a kárpitot. Összerakáshoz kell majd kötegelő, ülésenként 4-5 db, mert a mostaniakat le kell vágni.
Készülhetsz az ülésfűtés madzagjainak megforrasztására is, gyakorlatilag 5ből 4nek el van törve a kábel ott, ahol a szivacson megy át.[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-