-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Szia!
Nekem 1.6-os 125 LE-s új Focus Technology felszereltséggel 5 ajtós ferda hátú van. Fél éve vettem. Imádom, semmi negatív nincs számomra. Megy, mint a folyó, hangtalan, 160-nál is csendes, stabil. 160-nál többel még nem mentem vele. Szerintem nagyon jó autó.
Your car, your life ;)
-
senior tag
Hátra szerintem jó a kilátás, de egy parkolóradar nagyon sokat segít, nekem van elöl-hátul. A kamerás verzió szerintem nagyon kezdőnek való. 4,3 millió volt, a következő extrákat kértem bele: kétzónás automata klíma, első-hátsó parkolóradar, alufelni, metálfény, ködlámpa.
Your car, your life ;)
-
senior tag
Elég szépen szól a hifi. Számomra semmi negatív dolog nincs az autóban. Anyagminőség hibátlan. Belül szerintem teljesen rendben van. Összeszerelés tökéletes, nagyon kényelmes autó, ezt mindenki elmondta, akik eddig ültek benne. Csomagtartó számomra hatalmas. Klíma jéghideg, egyszer meg is fáztam tőle. Nagyon jól belehet állítani a megfelelő hőmérsékletet. Nappali menetfény nincs és a fényszórók is csak alapok, de nekem ez a legjobb a kocsiban, amit nagyon szeretek. Alapból is nagyon jó fényt vetnek a lámpák, sötétben pedig ha rányomom a refit az űrbe kivilágít. Sötétben tökéletes. Esőben meg rain-x-et használok, tehát csúszkálnak elfelé szépen az esőcseppek. Váltója hibátlan, jól kapcsol, könnyen lehet váltani, kényelmes a váltó. 6. sebesség nem hiányzik, teljesen jó ez az 5. Autópályán soha nem járok. Fogalmam nincs mennyit forog 130-140-nél, nem figyeltem meg. Kormányzás is szintén nagyon jó. Az utat meg piszkosul jól fekszi a kocsi, a fékek még amik brutál jók. Számomra jó választás volt, nem hiába hónapokig olvastam utána. Persze gondolom vannak/lesznek itt olyanok, akik a negatív dolgokat is elmondják az autóról, számomra nincs még negatív dolog, remélem nem is lesz. Évente 10 ezer km-t járok, általában csak a városban, tehát nem hajtom szét, vigyázok rá, kímélem ahogy tudom, hosszútávra vettem.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
lama_lamm
aktív tag
Én is csatlakoznék az előttem szólóhoz. Tényleg nagyon jó kis autó. Ár-érték arányban mindenképp top kategória. Nekem az 1.5-ös Ecoboost van, az elég elég jól mozgatja a kocsit, de öcsém 1l-es turbósa is szépen megy. Pályán 140 körül ha jól emlékszem olyan 2500-3000 között van a fordulat, de jó a szigetelés, úgyhogy nem hallasz sokat belőle. Érezhetően jobban le van zajtalanítva a Faceliftes a régi MK3-hoz képest. Hifi vállalható, ha nem vársz tőle olyan sokat. Basszus nem sok van benne, de egyébként szépen szól.
A tompított fényszóró szerintem nagyon gyenge, legalábbis én nem érzem magam teljesen biztonságban, de már úton van egy Osram Night Breaker.
Vezettem öcsémét is elég sokat. Váltó abban is nagyon jó, szépen kapcsolható. Titanium van mindkettőnknek, ezekben nagyon jók az ülések, hosszú távon is kényelmes. Van deréktámasz, még ha manuális is. Nagy sebességnél (130+) az ablaktörlő nem töröl olyan jól, de nem zavaróan.
Csomagtartó jó mindkettőben, a szedán kicsit nehezebben pakolható a kisebb nyílás miatt, de tudni kell lego-zni aztán nem lesz gond. 4 ember csomagja jól elfér, télen is, nyáron is.A Ford hitellel óvatosan, mert lehet, hogy papíron olcsóbban kapod, de a hitelkamat marha sok, így hosszú távon lehet, hogy többet fizetsz, mintha sima finanszírozást kérnél. (Nekem 2.5% a THM, Ford hitellel valami 9% lett volna)
[ Szerkesztve ]
-
Blaise
veterán
Cégesként egy 1.0 turbó Focus-t hajtok (100le verzió), egész jó cucc, pályán erőlködés nélkül tartja a 140-150-et, de nagyobb emelkedőn ne várd, hogy hátba vágjon a nyomaték
Sokszor vezettem az 1.6 TDCI 115 lovas verziót, azzal a motorral lényegesen jobban ugrik.
Sajátnak tuti az 1.5 turbó benzint venném 150 lóval.
[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
Érdemes nagyobb motorral venni, fogyasztás többlet csekély, cserébe jobban megy, másrészt a nagyobb motorhoz helyből magasabb felszereltség járt. A benzines motorok megbízhatók. Ha tetszik kívül-belül, a focus jó választás.
2 gyerek mellé pedig a 4 ajtós változatot válaszd a csomagtartó mérete miatt.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
na ez a kemény.
ezek szerint egy 9 éves alsóközép felszereltségű fóka kerül most 1,5-1,7 millió forintba úgy, hogy még az állapotáról nem is beszéltünk.
én '13-ban a 9 éves középfelszereltségű fókámat 1 millióért vettem az ársáv tetején, úgy hogy az akkor nem számított egy olcsó vételnek.
itt tart most az autópiac ennyit (nem) alakult az elmúlt 4-5 évben.
-
Goose-T
veterán
Egy barátom nemrég adta el a 2005-ös Avensisét (1,6 fapad szedán), már arra is sokat kellett költenie, hogy eladás előtt kipofozza. A kipofozás ráadásul műszaki volt, nem esztétikai. A fényszórói mind be voltak mattulva, azokkal nem is foglalkozott. Bezzeg az én 2003-as Focusomon még csillogtak-villogtak a gyári fényszórók, amikor eladtam tavaly.
Egyébként én is így indultam neki tavaly az autóvásárlásnak, hogy veszek max. 2 milláért egy faceliftes benzines Focus MK2 kombit. Sajnos olyan gyatra volt a felhozatal (alig volt például digitklímás), hogy végül egy 2011-es Mondeo MK4 2.0TDCi Titanium kombi lett belőle 3 millióért. Az MK4 Mondeokban legalább alapfelszereltség volt minden, amit elvártam volna a Focusoktól. Nem bántam meg, lassan egy éve megvan, és nagyon szeretem. Eddigi legjobb autóm.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Morales72
csendes tag
Nekem eddig bejött az 1.4 Ford Focus szedán (2003). Nagyon jó vezetni, nekem kényelmes, örülök, hogy van. 1.6 jobb lenne, de ezt dobta a gép, és ez is jó. Megindul, megy mint a szél, viszont a hegymászás nem az erőssége.
Megane II kombit vezettem már, szerintem nagyon szerethető az is. A feleséged húga próbálja ki mindkettőt, aztán amelyikben jobban érzi magát, abból kell keresni egy jobb darabot.
700 ezerért az 1.6 Megane II necces szerintem, ahhoz gyűjteni kell még egy kis pénzt."I'm too old for this sh.t..."
-
ReFleXx
addikt
rozsda szempontból mindenképpen jobb lesz egy olasz, sajna az MK1 Focus hajlamos volt a rozsdara az elso gyartasuak mar elmultak 20 evesek is, szal nem kell csodat varni. Masik nagyobb hiba meg az olajfogyi. De mindezek mellett ennyiert nincs jobb alternatíva.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
nagyúr
Nekem is olasz volt a kombi. Semmi rozsda nem nem volt / nincs alatta. Az azért nem mindegy.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Nem. 850-ben volt 3 éve... Ami 950-re jött ki mert hitelre elhoztam. Forintban.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Igazán nem akarok beleugatni, csak egy megjegyzés. Van a környéken egy kereskedő aki olaszból hoz be kocsikat ő mondta, h igaz az olasz autók nem rozsdásak illetve kevésbé azok mint német vagy osztrák társaik, de pölö kétszer-háromszor annyi koccanásos, horzsolásos fényezési hibára is lehet számítani a francia, de főleg az olasz kocsiknál.
Szóval tökéletes kocsi úgysem lesz így közel a 20. használati évhez, de lehet találni kompromisszumosat. Csak ügyesen kell csinálni, pont nem úgy mint én.A puttonyosom egyébként köszöni szépen jól van. Az idegesítő kopogás a jobb hátsó gátló vagy rugó egyik csavarjának kilazulása okozta. Majdnem két egész fordulatot húzott után a szerelő, most végre kuss van a kocsiban. Kicsit már fura is, h tünetmentesen használom két napja.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Morales72
csendes tag
Egyáltalán nem lehetetlen. De ki kell menni érte, haza kell hozni, forgalomba kell helyezni, erre jön rá a kereskedő haszna.
Az olasz autók minél délebbről származnak, annál kevésbé rozsdásak, viszont valószínűleg körbe lesznek törve, ahogy itt írták.
Az enyém nem olasz, hanem magyarországi. Rohadt, javították, szép lett. Ma reggelre rányitottak a bal hátsó ajtóra, rendesen behorpadt, elkövető persze nincs. Vihetem kasznishoz. Aztán majd valószínűleg megint rányit valaki...
Jó lehet az olasz, de akármit vesztek, át kell nézni/nézetni vásárlás előtt. Ilyen szempontból a behozatás necces lehet."I'm too old for this sh.t..."
-
diegho
nagyúr
Olaszt vettünk páromnak egy random kereskedésben, ahol volt még 5-6 másik. Konkrétan mintha más dimenzó lett volna az autó. Vannak karcok, meg is van nyomva az egyik ajtónál egy picit, de nem rohad. Azonnal megvolt a vezérlés, gyertyák, hosszbordás szíj, szűrők, olaj, vízpumpa cseréje. Vásárlás után rögtön jött egy hiba, a műszerfal világítás random elment, ezt a szervizben kb 10 perc alatt csinálták - nem véletlenül viszem oda minden autómat. Azóta volt egy pánik, mert az olajszint minimum alá csökkent. Kapott újra olajat, és vizet, rendesen le lett légtelenítve, majd kapott 3 óra konstans 3500-5000 fordulatot padon. Azóta belement kb 3000km, se víz se olaj nem fogyott belőle. Egy bosszantó hiba van, néha csak harmadik fordulásra indul, néha meg azonnal, igazából nem tudom miért, majd egyszer elviszem a szervizbe, ott tuti rájönnek. Ez így 710k volt. Kapott 4 új Nexen 4 évszakos gumit, ami hibájáról tudunk, hogy a flexibilis cső lassan cserés, valamint a jobb elejében a kutyacsont lesz majd cserés, talán jövőre.
-
ZolkoW
őstag
Sokat nem tudok segíteni, az enyém dízel, de lényegében csak a rozsdával volt még bajom (meg az adagolóval, de az asszem nem érint). Nálam csak nem régóta áll garázsban, szóval kapott az időjárástól a 10+ év alatt, előtt nem tudom, hol tartották. Küszöböket már cseréltettem is, alváz kezelve lett telibe, meg itt-ott ezen kívül is van azért már rozsda, pl. jobb első ajtó alján.
A céges autónk sokáig egy Focus volt, az benzines, érdekes módon a kevesebb futás ellenére (210k?) nagyon le voltak pusztulva a belső műanyagok: kormány porladt, napellenző bepattintója már rég nem rögzített, több furcsaság volt vele , amit a szervizben szerintem azért nem csináltak meg lelkiismeretesen (=egyáltalán), mert céges volt, és akkor mindegy...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen