-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
TDDI elmegy, TDCI-t ne vegyél, túl sok bonyolult elektronikai és finommechanikai alkatrész van benne, vagyonokba kerül a javítása. TDDI egy fokkal jobb. 6 literes fogyasztást még a Mondeoval is el lehet érni, hát még a Focus-szal. Ha van mindig rendes helyed parkolni, nem cipőkanállal kell becentizned a kocsit két másik közé állandóan, akkor Mondeot vegyél, mert az azért kényelmesebb autó a Focusnál.
Nekem amúgy 2003-as benzines Focusom van, a bátyámnak meg 2001-es TDDI Mondeoja, szóval van összehasonlítási alapom. Legszívesebben én is Mondeot vettem volna, csak Budapest belvárosában lakom, és a társasház udvari parkolója elég szűkös, ezért a Focus mellett döntöttem.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Atlantis
veterán
Igaz ugyan, hogy francia motor, de szerintem semmi baja a TDCI-nek sem, persze ami elromolhat, az meg is teszi (benzines is). Cégnél több dízel Ford is van, egyikkel se volt komoly baj, pedig céges autóként kaptak szegények rendesen. Én is inkább a Mondeo-t venném, ott még nagyobb különbség van köztük.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Dorien
veterán
Összeghatárt nem írtál. Én ezeket ajánlanám:
1. 3-5 éves, keveset futott (100e km alatt) 1.6 TDCi 109 LE.
2. Faceliftes Mk1, 2002-2005 évjárat, 1.8 TDDi 90 LE.Ez utóbbi azért jóval harmatosabb, de szerintem dinamikus közlekedéshez elég, és TDCi-vel szemben nincs benne kettős tömegű lendkerék, nagynyomású szivattyú, csak az adagoló a gyenge pontja. Az ajtók alját nézd meg belülről, ott szoktak rozsdásodni.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
kcsa
veterán
Legfiatalabb is 10 éves, ráadásul hírhedten szervizigényesek az mk3 dízelek. Emiatt nyugodt szívvel csak olyan ajánlható, amelyiknek ténylegesen ismered az előéletét.
Elméletileg tdci a szervizigényesebb a kettő közül, de 10+ évesen, sokadik tulajdonossal már nem ennyire egyértelmű a helyzet
-
SzlobiG
félisten
Egyiket se a Tddi a régi adagolós transitbol való motor abból jót nehéz találni ami nem rohad. A tdci meg híresen problémás injektor bajok magasnyomásúval karöltve amit ha javítani kell több százezres tételt jelent. Inkább benzineseket nézz 1.8/2.0 sokkal jobbak. Ha dízel akkor mk4-es mondeoba nézegess azok már jók.
-
SzlobiG
félisten
Hát kevesebb a nyűg velük, de azt se vennék őskövület az a motor már. Ha még is dízel melett döntenél, akkor is a facelifteseket keresd asszem 2005-től vannak. Amúgy maga az autó korrekt rohadásra az ajtók alján az íveknél kell fokozottan figyelni mert nem folyik ki a víz és berohad egy idő után.
Octavia 1.9 tdi motorja sokkal jobb mint a tdci ez tuti még a PD is.
-
kcsa
veterán
Érdemes beleolvasgatni a mondeo.hu fórumba. Persze van pár elvakult koromfanatikus, de össznépi egyetértés van abban, hogy most már nem igazán jó vételek, csak ha tudod mit veszel. Egyébként hamar belecsúszni egy 200k-s felújításba, az meg egy ~1millás autónál elég szar arány.
@SzlobiG: ez teljesen így van, FL ajánlott, FL2 méginkább, onnantól kezdve sem a hátsó fékkel sem a rohadással nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
Egyik rosszabb mint a másik. Ahogy előttem is írták már. TDCi az egy pénznyelő.
Dízelt felejtsd el. Csak akkor ajánlható ha meg tudod venni a 3 évesnél fiatalabbat.
Még a 10+ éves szívó benzinesekkel is lehet nyűg, és oda is kell tartalék.
Nekem kuplung + gyújtáskábel + gyertya cserével indult a buli (200e).Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3