Aktív témák
-
proof88
addikt
amúgy nekem abszolút szimpatikus Vettelben az hogy amikor meg volt szakítva a futam akkor is melózott úgymond, azaz beszélgetett ott mérnökökkel vagy kikkel és nézte az adatokat, nyilván meg akarja érteni a háttér dolgokat is meg minden, na nem mintha ő lenne az egyetlen akinek ilyen a hozzáállása, csak megemlítettem
-
hunnylander
őstag
válasz kisza25 #30742 üzenetére
Érdekes koncepció.
Viszont Schumacher Ferrarijai a maguk idejében a mezőny hosszú tengelytávú autói közé tartoztak vagy a leghosszabb tengelytávú autók voltak.
Szerintem, ha MS-t beleültetnék az idei Red Bullba, ami egy eléggé hosszú tengelytávú autó (hosszabb az RB6-osnál, holott már az is nagy tankkal rendelkezett, az RB7-est meg aerodinamikai okokból tovább nyújtották), jobb eredményekre lenne vele képes, mint a Mercedesszel, ami a mezőny egyik legrövidebb tengelytávú autója (talán csak a HRT előzi meg), feltehetőleg győzelemre is.
Egy másik gondolat, ami eszembe jut, hogy sokak szerint Schumacher vezetési stílusa leginkább Hamiltonéhoz hasonlítható, mert mindketten szeretik csúsztatni az autó hátulját és inkább a túlkormányozottságot preferálják, mint az alulkormányozottságot. Mindketten egy agresszív stílust képviselnek.
A tavalyi és az idei McLaren is a mezőny leghosszabb tengelytávú autója, ennek ellenére lehet driftelni látni, vagy pl. Monacoban a leggyorsabb versenytempóval rendelkezett ez az extra-hosszú autó.
Persze a gokartzsenik lehet, hogy díjaznák a rövidebb tengelytávú autókat, de nem hiszem, hogy a tengelytáv lehet a fő probléma Schumachernél. Inkább az autó általános, leginkább aerodinamikai teljesítménye, ami elmarad attól, hogy győzelmekért lehessen küzdeni vele, szerencsefaktort leszámítva.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
McLaren Automotive opened the doors to its first dedicated McLaren retailer, McLaren London, with a star-studded celebration at its One Hyde Park, Knightsbridge location on June 21. By the end of 2011, McLaren will have 35 bespoke retailers in 19 countries worldwide. All have been carefully selected by McLaren to offer the best in customer sales and service for a range of high-performance sports cars, beginning with the ground-breaking McLaren MP4-12C.
The opening, hosted by our drivers, Jenson Button and Lewis Hamilton, together with McLaren Group and McLaren Automotive Executive Chairman, Ron Dennis, celebrated ‘Defining Moments in Time’.
Recognizing the launch of the global network of McLaren car retailers, and the arrival of the first ‘pure’ McLaren sports car, the event also presented past McLaren track successes with iconic trophies and two of Lewis Hamilton’s race-winning Formula 1 cars.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
Nincs aggodalom.
2007-05-06 óta itt!
-
kisza25
félisten
válasz hunnylander #30755 üzenetére
én nem mondtam, hogy csak ez persze az autója alapvetően rossz konstrukció, még visszatérése előtt láttam vele egy hosszabb riportot és akkor került ez többek között szóba...
itt tényleg sok minden közrejátszik, 3 év kihagyás, teljesen új autók(hosszabb) teljesen új szabályok, Buttonra tervezett auto és közben a többiek is fejlődtek, röviden nincs sok esélyeEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #30726 üzenetére
ja, meg a fiúbandák első sorában önkívületben sírva visítozó csitrik sem rajongók, hanem zenei műértők, akik másokkal ellentétben felismerték, hogy a színpadon playback-re tátogó narkómán skacok Liszt Ferenc méltó kollégái...
Vettel meg nem szállt el, eddig is a kozmoszban keringett az egója. Eddig is alanyi jogon járt neki az ideális ív, meg a győzelem.../vágja is a pofát, ha valamelyiket nem adják meg neki/, de a "A siker egyetlen záloga, hogy ne változzak meg!" színvonalú mondata, amivel riportban rögtönözve lepipálja a humoristák "sokáig nem hittem istenben, aztán rájöttem, hogy én vagyok az isten!" kaliberű aranyköpéseit...
gy. k.
"A siker egyetlen záloga, hogy ne változzak meg!"
fordítás:
1 - olyan tökéletes vagyok, amennyire senki más nem lehet/ mert akkor ugye oda lehetne a jövőbeli siker"
2 - a sikert csak magam tökéletességének köszönhetem /nem volt ott a csoda Newey féle verda, a csapattársat ellehetetlenítő csapat - lévé ugyan én vagyok az egyetlen záloga a sikernek! A HRT-ben ülve is csak én nyerhetnék!Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #30761 üzenetére
Ez nem modell, hanem Geri Halliwell.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #30761 üzenetére
Az a nem túl dekoratív modell Geri Halliwell a SpiceGirls-ből...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
dokar
addikt
válasz TESCO-Zsömle #30764 üzenetére
akkor minek rakják oda? inkább a button nőjét kapták volna le.
extra - SEXRay
-
attisx
addikt
válasz TESCO-Zsömle #30767 üzenetére
Ha rosszmájú akarnék lenni, azt mondaná, hogy a Spájzgörl többet szerepel a bulvár médiában, ezért vele jobban el lehet adni a rendezvényt...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Xirtam
veterán
Hivatalos, előbb nyilatkozott az EuroSports-on Jean Todt, V6 + Turbo 2014
-
Xirtam
veterán
válasz venember83 #30774 üzenetére
Szerintem hamarosan több nagy gyártó is lehagyja az F1-et. Így, hogy az F1 több hasznot húzott be mint 2-3 éve. . . az ésszerű az lett volna, ha újra V10 és van teszt és fejlesztési lehetőség.
-
IreN!CuS
őstag
válasz Xirtam #30773 üzenetére
Én kimondottam örülök neki,én viccnek tartottam a 4 hengeres vackokat.
(#30775) Xirtam : teszt okés de a V10 nem szerintem ez a V6 + turbó egy jó döntés,Kers terén is nagyobb fejlesztést engedhetnének és újra verdesnék a 1000 Le-t(Kersel együtt véve)
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
MPowerPH
félisten
válasz Xirtam #30773 üzenetére
Legalább V6 lett. Bár a dolog a spórolásról szól... Mennyibe is fog kerülni a csapatoknak az új motor kifejlesztése?
De a V10-es motorokkal ez sem tud majd versenyezni, az volt az igazi. Ha hagyták volna, és nem lennének a korlátozások, akkor már bőven 1000 paci fölött járnának. Hondának úgy rémlik volt is ilyen V10-ese az éra végén.JJános: Majd a köv. futamtól már lesz. Hirtelen fog eltűnni az RBR edzés előnye, akkor már nem lesznek olyan bizakodóak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
TOM-202
senior tag
Én is újra a V10-nek örülnék igazán, de tudom hogy már ez a múlt. Kis hengerürtartalom turbóval és KERS-el, ez a jövő. Az 1000LE-vel annyi a gond hogy a motornak ki kell majd bírnia 3-4 komplett versenyhétvégét, ami így is szinte lehetetlen feladat a motorfejlesztő mérnököknek, ezért szerintem a 600-700LE a reálisabb elvártható teljesítményszint.
23 évvel ezelőtt is 600LE volt a teljesítménye a kezdetekben 3,5 literes V12-es szívó motoroknak amikor váltottak az 1200-1500LE-s 1,5 literes turbómotorokról. Persze a V12-es motorok a technikai fejlesztéseknek hála az utolsó évekre a legtöbb motorszállítónál már ismét elérte az 1000LE-s határértéket. -
zuchy
őstag
Azt tudni, hogy mekkora lesz a max fordulata a motoroknak?
PC-STYLE.hu
-
.bableWes
őstag
válasz TOM-202 #30778 üzenetére
az idén én még nemláttam motorelfüstölést mint anno pár éve amikor még böven 19k fölött forogtak a motorok.
az uj motorszabály után sem nagyon fog, hiába tudnának a motorok 1000hp+t ha 1. le llesznek korlátozva teljesitményszinten na meg vigyázni fognak az élettartamukra is.azt tudja valaki, hogy mekkora a nyomatéka a mostani motoroknak, mekkora volt a turbokorszakban és mekkorára várhato a mostaninak a nyomatéka?
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
attisx
addikt
válasz .bableWes #30787 üzenetére
"az uj motorszabály után sem nagyon fog, hiába tudnának a motorok 1000hp+t ha 1. le llesznek korlátozva teljesitményszinten na meg vigyázni fognak az élettartamukra is."
Na igen, 4 motor / autó / szezon rulez...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
.bableWes
őstag
válasz attisx #30788 üzenetére
én 6rol tudtam csak 4? hát ez vicc. komolyan mostmár egy f1-es motorral nyugodtan nekiindulhatnak az alpoknak turázni.
akkor a szezon közepétöl lesz érdekes mikor kezdenek meghalni a motorok...töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
-
attisx
addikt
válasz .bableWes #30789 üzenetére
Most hirtelen ezt találtam: [link]
". Im ersten Jahr des neuen Reglements stehen jedem Piloten fünf Triebwerke pro Jahr zur Verfügung, ab 2014 werden es nur noch vier pro Saison sein."
Tehát az első évben még öt motor / szezon, majd '14-től négy. Persze ez még az 1,6-os sornégyesek 2013-as bevezetésére vonatkozik, da valószínűleg a V6-nál is hasonló lesz.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
"The FIA were going to introduce 4 cylinder turbocharged engines 2013 but following a disagreement with FOTA they decided to switch to V6 Turbocharged engines with a more powerful KERS unit in 2014.
With the more powerful KERS & the turbo, the V6 will produce virtually the same power as the current V8."
Ez igen nagy előrelépés a nevetséges soros 4 hengeres tervekhez képest. Soros motor F1-be... elég rossz vicc lett volna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #30793 üzenetére
Mindenképpen meg fogom nézni, bár a magyar szöveggel nem leszek elégedett sztem.
Nagyon fontos nekem ez a film.2007-05-06 óta itt!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Oliverda #30794 üzenetére
Ja, csak minek. Amikor ~30eve 1500ccm-s 4hengeres motor 1000+LE-s volt az F1-ben, akkoris voltak v6-s probalkozasok, de ha tul kicsi egy dugattyu atmeroje, akkor csak kisebb szelepek fernek el felette a hengerfejben is. Most meg megy a hokizas a 2.4 V8-ra, amik ehhez kepest csak frutti 750-800LE-t tudnak 1.5x akkor ccm-bol, 1.5x akkora fordulaton, meg 2x annyi hengerbol...
Attol hogy ez sor 4 vagy v6, sok nem mulik, csak utobbi 1.5x annyi alkatresz, ami csak tobb penz meg hibalehetoseg is.
Akkor a BMW a '60-s evekbeli 1502-s utcai BMW-k blokkjat hasznalta erre, amit occsoe vettek bontokbol, mert mar tobb volt ott belole, mint az utakon.
Pl a Honda meg kulon epitett erre egy V6-s blokkot.
Asszem nyilvanvalo melyik volt az olcsobb.Az, hogy egy butabban utcan is hasznalhato blokkot hasznalnak majd, csak olcsositja az F1-t, hogy tobb csapat tobb motorszallito is szerepeljen. Semmi ertelme 10-12autos 2 motorszallitos versenyeknek. Szerintem az is kene, hogy 3-4 gumigyarto menjen.
több drón kell ;P
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hobizoli #30796 üzenetére
Csak azt felejted el, hogy azok az 1000+LE-s sor4-esek nem bírtak ki egy hétvégét sem.
Hidd el, a mostani V8-asokból is kihoznának 1000+ lovat, ha hétvégenként eldurranthatnának belőle 3-4db-ot...
Ha kíváncsi vagy, mire is képes egy V8-as, akkor nézd meg Schumacher 2006-os Brazil (ámok)futását. Na arra képes egy tökig kitekert 1 futamos V8-as.
És az még az első év volt, az első fejlesztés.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
kisza25
félisten
válasz TESCO-Zsömle #30798 üzenetére
pont ezt akartam én is írni, egy szezon 6db motor, majd 4db az kemény lesz,
a végét lehet az fogja eldönteni, kinek marad motorja és kinek nem és ezért, majd szórják a büntiket, azért a turbó rendesen megnyomja ám a teljesítményt és lehet jobb egy 4 hengeres 1,6l-es, mint egy 6 hengeres 1,6L-es[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
Aktív témák
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
- Nethome Plus, klíma wifi modul
- LG OLED55C12LA 2 ÉV GYÁRI GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest