Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
parandroid
#41210
üzenetére
"Mondjuk az is megérdemli a sok kínai szart, aki megveszi, de ez egy másik kérdés"
Kína az egyetlen, aki valóban megértette a XXI. század lényegét - és önmagában ettől nekem is hányingerem van, de ezek szimpla tények.
Valójában a kínaiak már nem a spájzban, hanem a nappaliban vannak. Az EU-t vegyük ki a képletből, mert egyre több európai cég is amerikai kézre kerül/került. Régóta futó, neves német cégekre is gondolok itt most.
Ez Amerikáról és Kínáról szól egy ideje. Ez igaz az autóiparra is. Nem fordult át még teljesen a világ, de láthatóak a jelek - egészen tisztán.
A japán autókultúra szép és jó, de 80%-ban exportból élnek, és jelenleg ott tartunk, hogy jön egy gazdasági átfordulás, ahol a jóval olcsóbb és minőségileg egyre javuló autókat keresik az emberek.A kínaiak jönnek felfelé, mint a talajvíz, és ez igazából az egész világot sakkban tartja.
Sajnos elhittük Európában, hogy az autóipar szent és sérthetetlen, igazi táptalaja a gazdaságnak. Most darabokra hullik, és nincs rá megoldás, mert a 24. órában vagyunk.
-
Én pont ezért hagytam ki az ötödik részt, mert Mexikó egyáltalán nem érdekelt, mint helyszín. Szerintem hatalmas öngól volt hogy oda vitték, főleg a 4. rész után, ahol Anglia nem volt gigantikus, de a hangulat kárpótolt.
Így a 4. rész után abban bízom, egy Japán helyszín 8 év után pozitív benyomást tud nekem kelteni.
Egyébként ez a játék másról nem szól, csak az ökörködésről, és hogy kikapcsolja az agyad. Nekem sokszor az volt az érzésem, hogy ezek az autók is csak díszletek amiket hajtok, komolyan nem tudom venni az egészet, annyira vicces a fizika is.
Ennek ellenére az eladások őket bizonyítják, és míg ilyen sokat eladnak belőle, nem is lesz érdemi fejlesztés benne.
-
válasz
parandroid
#41165
üzenetére
Nem is kell több a bevált receptnél. Így is sikerjáték lesz, Japánnal meg már most felül fogják múlni az FH5 eladásokat is.
A térképet meg több tartalommal megtölteni nem nagy kreatív fejlesztősdi, hagyjuk már.
Egyébként nem rémlik, hogy a PG-nél leépítés lett volna, szerintem kevered a Turn10-el. Mivel ők fejlesztik az MS húzónevét, a Fablet is, ezért igencsak nagy a beléjük vetett hitük.
-
válasz
GhanBuri Ghan
#41158
üzenetére
Én kihagytam az FH5-öt, engem Mexikó hidegen hagyott, nekem idegen volt bármelyik autó oda.
Szóval FH4 után jövök majd FH6-ba, és lehet ez lesz a szerencsém, mert nagyobb lesz a rácsodálkozás.

-
válasz
plejik
#41149
üzenetére
Presztízskérdés. Már azzal sem lehet pedálozni, hogy több gépet így eladhatnak, mert más lett a profitorientáltság.
Olyan vad pletykát is már olvastam, hogy lehet az utolsó Xboxokat fejlesztik 2027-re.
parandroid: Rájöttek, hogy az exkluzivitás ma már nem nagy húzóerő az előfizetések világában.
-
válasz
IntelKiller7
#40887
üzenetére
Hát nem tudom élesben hogy menne driftel ez a pálya, a gumikat kinyírná lehet gyorsan, le kell majd tesztelni.

-
-
válasz
CJ4567
#40867
üzenetére
Valamiért rosszul emlékszem STALKER 2 esetében, de a RAM használat is furcsa, mert kezdetben volt hogy 18-20-at megevett, azóta 15-16-nál megáll nálam.
Ha ez valóban így van, akkor a 10 elég lehet, de nagyon necces tényleg, a 12 lesz a minimum pár év alatt.
Akkor meg már én is újat veszek.

-
válasz
CJ4567
#40864
üzenetére
Amikor vettem a 4060 Ti-t, nagyobb volt az olló a két kártya ára között.
Utólag bánom, hogy nem 4070-et vettem, de néha az evés közben jön meg jobban az étvágy is.
Arról nem beszélve, hogy a 4060 Ti az életben nem fogja kihasználni a 16 Ramot, mert ha 12 fölé megyünk, akkor meg már az effektív ereje fogy el a kártyának, vagy akkor DLSS performance/quality kellene, amit azért az esetek nagy részében még hanyagolok.
Szóval parasztvakítás ez a kártya (is).A Cyberpunk már nem is mai játék, de a STALKER 2, vagy AC: Shadows 1440p még ennél is többet eszik.
Nekem is utólag vegyes érzéseim vannak a vásárlásommal kapcsolatban, de 4000-es kártya alá már nem igazán szabad menni 2025-ben szerintem, a technológiai előny mindig többet fog érni az effektív gyorsaságnál, aranyszabály, főleg a DLSS, FSR életében.
Az a kártya, ami igazán megérné, mindig túl drága lesz.

Giot:
Ha jól értem, akkor használtan vetted, mert a 3080 is 500 euro körül mozog.
-
válasz
GhanBuri Ghan
#40862
üzenetére
Na igen, egy ár/érték bajnok VGA, de sok mindenkinél (így nálam is) nem jöhetett számításba.
-
Szia!
Nem akarlak elkeseríteni, de a 10G memória édeskevés lesz 1440p mellett a mai viszonyok mellett, hacsak nem kompromisszumokkal fogsz játszani. 12 Gb már alapszint 1440p mellett.
Én pont ezért vettem 4060 Ti-t, 16 GB VRAM, effektíven erősebb a 3080, de a technológia (DLSS hatékonyabb 4000-es kártyáknál) többet számít. Árban pedig kb. ugyanott vagy, sőt, lehet hogy még olcsóbban kifogsz egy 4060 Ti-t.
-
Aki FM multizik:
Mindenkinél fennáll még az a retkes hiba, hogy versenyek előtt visszadob a menübe azzal az üzenettel hogy megszakadt a kapcsolat?
Nem igaz hogy ezt a redvás játékot nem lehet gond nélkül játszani 1,5 év után se.
Vagy csak velem szívózik? Mi a lótúrót lehet ezzel kezdeni?

-
Egyébként a multi meta köridők valahol lecsekkolhatóak? Én 1.5 év múlva tértem vissza FM multizni, de a fordított Hakonen nem tudom mennyire volt jó a köröm, 2.-ra behoztam, de hiányérzetem volt.
-
Na remek, most már nincs röccenés a hotfix után, viszont egy valami idegesítő bugot még nem javítottak...
Gondolom másnál is az üzemanyagot nem menti el először a játék, practice és quali így mindig restartos...multiban ez főleg idegesítő.Vagy csak nálam van ez?
-
válasz
WhiteAngel89
#40259
üzenetére
Igen, az új patch óta teljesen instabil a multi, leginkább a practice + quali, de versenyre már megjavul hirtelen a játék. Lassan 1 hete megjelent a patch, és nem jött erre még hotfix...
-
Viszont amit elfelejtettem megírni: ez a játék sokkal, de sokkal jobban néz ki 2k monitoron - 4k-ról már nem is merek egyelőre álmodozni.
Látszik hogy ezeket a játékokat már magasabb felbontásokra gyártják. Full HD-n ez a játék olyan, mintha csak a felét láttam volna.
-
válasz
NoMagix
#40248
üzenetére
Szerencsére személyesen vettem a városban, így telefonon már beszéltem velük, megveszem az eredeti Series X kontrollert.
Egyébként jókat olvastam erről a kontrollerről, és az a véleményem, hogy masszív darab, de pont az a baj vele, hogy az analóg kar nem túl mély, nem lehet vele finom mozdulatokat végezni. A stick nem rossz, de nem értettem ott sem, miért nem fordult úgy az autó ahogy akartam.
Soha többet utángyártott. Ráadásul én voltam a hülye, mert nem spórolni akartam, csak kíváncsi voltam, mit tudnak ezek az eszközök...hát megtudtam...soha többet!

-
Sziasztok!
Vettem a tegnapi napon egy ilyen kontrollert: Nacon Evol-X Pro vezetékes Xbox kontroller Carbon XBO/XBX – IGN Shop
Az Xbox One kontrollerem bal stickje haldoklott, hiába próbáltam meg kitakarítani sajnos. Pár helyen olvastam, hogy ezek az utángyártottak is hálásak tudnak lenni.
Volt már valakinek ilyen kontrollere? Milyen tapasztalata volt vele? Tegnap kipróbáltam vele a Forzát, hát valami borzalom.
A gázadás/fékezés jóval rövidebb ezen a kontrolleren, arról nem beszélve, hogy érzésre a kormányzás is más, nem úgy fordul az autó ahogy szeretném.
Legjobban a gázadás/fékezés idegesít legjobban, míg az Xbox kontrollernél jóval mélyebb a kar, finomabban lehet adagolni, itt gyakorlatilag pillanatok alatt le lehet nyomni és oda a finomkodás...
Vagy csak ennyire szokatlan nekem?
-
Aki a tegnapi Motorsport update óta játszott: csak nálam dropol az fps? Kb. fél éve hibátlan volt a játék 60 fps-re lockolva, de az update óta megint baj van...
-
Visszatértem az FM-be. Mi lett a fizikával? A gumik sokkal gyorsabban kopnak. Lett valami update erre?
-
Na mondom nézzük az FM patchek után a játékot. Kihagytam 2 hónapot. Van új pálya, TAA (hurrá), de a lényeg:
Hát...AI ugyanolyan hullámvasút. Subaru eseményen 7-es szinten örülök ha nyerek agresszív vezetéssel, Grand Prix módban fél kört adok a mezőnynek szintén 7-es szinten. Aztán nyílt autó szériában kicsit már balanszosabb a játék.
Mi ez és miért nem javítják?

-
Én tegnap csak a practicet kezdtem el, de lehet hogy valamit rosszul csinálsz, le is írom miért.
Az esemény szerint szemerkélő eső várható a futamon, ami az én tapasztalatom szerint nem esőgumis verseny. Mivel ebben a játékban nincs átmeneti gumi, ezért ha csöpög az eső, bőven elegendő egy hard vagy medium gumiszett. Az esőgumi nagyon gyorsan elkopik, ha nincs elegendő víz a pályán, pláne a versenyíven.
Hanyas nehézségi szinten játszol egyébként?
-
válasz
parandroid
#39706
üzenetére
6 évnyi folyamatos live service támogatás mellett ezt nem érzem jogos kritikának. Itt nem csak a szerverparkot működtették, hanem voltak folyamatos frissítések és content addok is hozzá.
Nem lesz új fesztiváltartalom és nem lehet megvásárolni. Bumm. Volt mindenkinek bőven beszereznie a játékot, és szerintem ez még így valamilyen szinten korrekt is, mert már nem adnak hozzá olyan plusz tartalmat, amiért ez teljes árat érdemelne (bár az FH4 az utolsó forintot is megérte teljesen áron).
-
Simcade, de egyébként ezeken kár fennakadni. Ez egy versenyjáték, szimulátoros beütéssel és jó alapanyagú fizikamodellel.
Nem tudom az előző játékokban is így volt-e, de például most tűnt fel nekem, hogy bizonyos műszerfalaknál, ahol mutatja a hőmérsékletet, az is mindig valósághű és verseny közben is változik. Az ilyen apróságok mindig fel tudnak vidítani.
-
válasz
Döglött Róka
#39692
üzenetére
Mert vadul ellenkezik az elektronika, ha utcai autónál ilyennel próbálkozol. Gyárilag ezek az autók a biztonságra lettek tervezve, nem autóversenyre. Ha belepiszkálsz, akár a garancia is ugorhat.
Persze megértem hogy menő ABS nélkül menni, én is így teszek, de a valóság ennél azért árnyaltabb. -
Végre vannak jó karrier versenyek. Ez az Endurance mód eddig nagyon adja.
-
válasz
parandroid
#39678
üzenetére
Nem segített a force vsync végül? Nálam azóta tükörsima a játék.
-
A T10-nek hatalmas pluszpont a practice lerövidítéséért. A multi most már pörög, nincs üresjárat, felesleges cigi és kávészünet köztük. Ha valaki játszani akar, akkor erre megvan a lehetősége. Úgy látom jönnek is vissza a hozzám hasonló szintű játékosok, Nasum is itt van, rettegjetek, mert nekem is most már saját tuningom van. Pulp1llot laposra vertem

-
Tudom hogy tegnap megint szerda volt, de multiban megint kidobott verseny előtt poleból. Szerintetek lesz ez még valaha javítva, vagy hiú ábránd és törődjek bele hogy technikailag egy rakás hulladék marad örökre?
-
válasz
Döglött Róka
#39559
üzenetére
Milyen kontrollered van pontosan és honnan rendelted a hall szenzort? Köszi az infót

-
válasz
towerpc
#39544
üzenetére
Borzalmas az AI, szerintem autóversenyjátékban ritkán ennyire butát látni. Rajt utáni dominó effektus volt a játékban fél évig, az ellenfelek egy pályaívet ismernek, nem előznek, néha indokolatlanul lassúak, néha indokolatlanul az első helyezett elhúz a semmiből.
Ezek a hibák 1-8 drivatar nehézségnél ugyanúgy jelentkeznek.Én nem játszottam a 7-es résszel, csak itt baltázták el ennyire ezt?
-
válasz
tomas51
#39530
üzenetére
Én már annak örülnék, ha elhagynák ezt a sok Észak-amerikai pályát, vannak köztük gyöngyszemek, de jó lenne kicsit máshol is meríteni, ahogy írod. Megnéztem a hivatalos fórumot, sokan kérik a COTA-t, hát a hátam közepére se kívánom, egy Silverstone és Hockenheimring koppincs pálya.
Sao Paulo, Monza, Mount Panorama, Imola, Monaco (mekkora fun lenne), Istanbul Ring, ilyenek kellenének.Érdekesség, hogy Sao Paulot kérik jelenleg legtöbben, tényleg jó móka lenne amúgy, főleg Senna 30. évfordulója miatt..
-
Jó ez a multi még, csak sok a k*csög, kevés a biztonság.
-
A practice csal, teljesen irreveláns a futamhoz képest. A Drivatar szintek is teljesen felemásak karrierben: valahol alázod a kihelyezett időt 8-ason is, valahol vért kell izzadni érte. Annyi bizonyos, hogy a 20 fős ellenfélből az első mindig űridőket tud menni, így nehezítik a játékot (lol). Most jött ki az update 9, megnézzük majd, javították-e ezt, mert a legnagyobb logikátlanságokat most csinálja az AI, amióta megjelent a játék.
-
Mivel a multi jelenleg kicsit haldoklik, gondoltam belenézek a karrier módba. Olvastam fórumokon hogy az AI és a nehézségi szint új szintet lépett. Konkrétan ez igaz is, csak a megvalósítás hagy kívánni maga után dolgokat.
Drivatar 8-as nehézségen most már a küldetés időt gyakorlásnál szinte lehetetlen teljesíteni, de a legnagyobb pofátlanság versenyen kezdődik.C osztály, először próbáltam egy Megane-el, ami egy elég jól kiegyensúlyozott autó. Meg is lett vele a küldetésidő, de versenyen lehetetlen nyerni. Hiába indulok a 3. helyről, az M3-as BMW a maga 4.6-os sebességével és gyorsulásával elmegy mint a nyíl. És ha elmegy rajtnál, onnantól bottal lehet ütni a nyomát. Akkor próbáljuk ki a Mercedes CL-t. Itt már 5.1 nekem a sebességem és a gyorsulásom is jól áll. Na most itt az a helyzet, hogyha agresszívan nem vetődök be mellé az első kanyarokban és nem csinálom meg az előzést, az első helyezett egyszerűen elhúz, lehetetlen beérni. Azért rossz játékosnak nem mondanám magam, a 8-as nehézségi szint eddig simán ment, de most valami elromlott, vagy szimplán csal az AI, ez a nagy fejlesztés....hozzáteszem, practiceban is űridőket megy az AI, és versenyen fura módon nem is hozza azokat.
-
válasz
NoMagix
#39459
üzenetére
Sajnos nem csak az FM, de gyakorlatilag az összes multiplayer játék ilyen. BM-ek mindig lesznek. Szar érzés, együtt kell vele élni sajnos, vagy ott a single player.
Én már nem idegesítem fel magam ilyeneken. Nincs olyan rendszer, ami ezeket a játékosokat teljesen kiszűrné.
-
-
válasz
parandroid
#39436
üzenetére
Külső alkalmazásba is lockoltad a vsyncet?
RTX nem veszekszik az AMD kártyáddal? -
válasz
parandroid
#39428
üzenetére
Force vsync kell neked, minden stuttering és crash megszűnik. Ne csak játékon belül, AMD driveren belül is tedd meg.
-
válasz
parandroid
#39367
üzenetére
Megjelenéskor ez a játék jóindulattal egy béta verzió volt, de ma már sokkal jobb a helyzet, most már ott vagyunk, ahogy ki kellett volna néznie a játéknak fél éve.
Vannak gyermekbetegségei még a játéknak, de reszelik. Én inkább a tartalomhiánytól félek már előre, itt van az Update 8, semmi új pálya, vagy játékmód. Hosszútávon kell valamit még villantani, mert önmagában a "karrier" is édeskevés egyelőre.
-
Eddig jó a patch. S rank után 2 meccs, 2 win, 0 sec penalty, visszatett A-ba. Szép munka T10!

-
-
https://forza.net/news/motorsport-community-may-2024
Safety systemre ráfekszenek, nah.
-
válasz
Döglött Róka
#39328
üzenetére
Ma meghülyültek a szerverek szerintem. Lassú is volt néhány betöltés. Én touringon 20-30 mp-et adok a második helyezettnek (pedig rövid versenyek), valahogy könnyebbeket kapok, pedig 4999 vagyok, tegnap rendbe volt.
-
Valaki tapasztalt már olyan hibát, hogy FM-nél a karrier módban a gyakorlás 3. körét ha lenyomod, megszakad a játékbeli kapcsolat és nem tudod újraindítani? A főmenüben sem sikerült, csak egy újraindítás segített.
Internetkapcsolatom van folyamatosan, és ezt már másodjára csinálta a játék. Valaki tapasztalt hasonlót?
-
Aki használja RTX kártyával az RTAO-t, egyáltalán mi az értelme? Ha jól értelmezem, ez csak árnyékjáték, semmi több, "cserébe" legalább 10-15 fps-t eszik. Kevesebbet eszik 1080p-vel egy 200%-os supersamling FSR-el, agyam eldobom. Ti ezt értitek? 4060 Ti.
-
Sajnos az event végén jöttem rá, mennyire fun a Spotlight Lola esemény. Imádtam
-
válasz
zozika84
#39224
üzenetére
+1
Nekem is ez a véleményem, párszor már kifejtettem. A GT7 látványvilága erősen túlszaturált, mesterséges. Az FM-nek is megvannak a maga hiányosságai, de látványkép terén jóval letisztultabb, szebb a kép.
Multi: Update 7 összekutyulta az erőviszonyokot, én is egyelőre keresem a kocsim.
-
-
válasz
Qkackca
#39215
üzenetére
Vannak minden update-el finomhangolások, amiket nem árul el a patch notes sajnos. Másnap jönnek a játékosoktól a visszajelzések, miket tapasztalnak. Ilyen pl. a mostani négy autónak a balance változtatása multiban, vagy grafikai finomhangolások.
A fizikát eddig nem éreztem másnak, viszont ami feltűnik már több update óta, hogy a force feedback változik pozitív irányba. Egyre több a visszajelzés a pályarészeken, jó irányba halad ez a rész.
Amióta 60 hz-re belockoltam a játékot, jó a performance, szebb a kép, nincs crash, jókor voltam jó helyen egy fórum topicban...
-
Ez nem önfényezés, csak válasz volt arra, hogy merek én rövid féktávot venni. Az FM tele van nyilvános profi tuningokkal, nem kell érte messzire menni és nem is szégyen őket használni. Többször is említettem már, hogy Nasum érdeme elnyűhetetlen. Az ABS meg automata váltóval megint ne gyere (más segítség nincs, még követős radar se
), mert hidd el, ha ezeket elhagynám, 0.5 secet minimum gyorsulnék, ahogy ezt már szintén többször kiveséztük a topicban másokkal...
Nasumot pl. soha nem tudnám megelőzni egy körön, ennek egyik oka a fentiek, a másik pedig hogy veterán játékosnak számít, én csak FM3-al játszottam előtte.Sok top játékos ABS-t használ egyébként, ennek is megvan az oka, pont a tuningbeállítások miatt. Nasum beállításai pl. nagyon jók ABS-el, ez tény és való.
Ha neked ez nagyképűség, akkor úgy legyen.
Ha zavar, egyébként ignoráld.

-
válasz
kicsako
#39212
üzenetére
Én alapból nagyon rövid féktávokat veszek, Nasummal is voltunk már pár versenyben együtt, és szerintem ő is meg tudja erősíteni. Nekem ez vezetési stílusom, kvaliban is így csinálom. Ráadásul a gumihasználat végett sem büntet érte a játék eléggé, tehát nem is változtatnék nagyon rajta.
Vannak olyan pályák, ahol kb. lehetetlen előzni (Laguna pl.), ott nem kérek elnézést, hogyha megpróbálok bemenni, főleg hogyha 1 seccel gyorsabb is tudnék lenni az előttem haladónál. Azért nem olyan látványos bevetődésekről beszélünk, és nem ördögtől valóak, ellenem is van néhány játékos, aki alkalmazza. Az esetek többségében nincs kontakt, és nem akarom magam fényezni, de egy bevetődéses előzésnél amúgy nincs nehezebb. Ha elbaszod, vége a versenyednek szó szerint, de az is benne van a pakliba, hogy összeérsz a másikkal. Utóbbi nagyon ritka, mert tényleg tapasztalt játékosok vesznek körül (hál istennek). Észrevettem viszont, hogyha visszacsúszok 10. helyre mondjuk, ott már más játékosok vannak (egyszer körbe is kérdeztem a játékosokat, ott már csak 4800 körüli ratingbe vannak), ott már nem eléggé figyelnek egymásra.
Az, hogy belefér-e, határeset, én szeretem a határokat feszegetni, amúgy nem lennék ott, ahol vagyok

-
válasz
atommaa
#39210
üzenetére
Nem tolerálja, ha valaki keményebben megelőzi őt. Én eléggé bevetődös típusú játékos vagyok, meg is csinálom kontakt nélkül, de kevesen tolerálják ezt. Az MG pont ilyen volt, rohadt jó féktávokat lehetett vele csinálni, de ennek vége lesz update 7-től, úgy látom.
Nézem a jobbik oldalát, úgyis már kicsit untam az MG-t, jöhet másik éra.
Megvár, ha elkúrod? Sétakocsikáztatok együtt?
Ahol mi versenyzünk, ott már mindenki nagyon gyors és ügyes (olyan top 5-6-ig) -
válasz
atommaa
#39206
üzenetére
Nekem az ősellenségem egy Anxboxgamer nevű csávó, aki piszok gyors, de nagyon bm. 2 hete Spában előttem ment már 5-6 mp-el, de boxkiállásnál beakadt a bejárónál. (egyszer én is jártam úgy, Spaban vigyázzatok). Ragequitelt, aztán visszavágtam neki chaten (gyerekes voltam én is), és azóta eltűnt, nem is látom játszani, szerintem megsemmisítettem.

Pulp1llo még a másik kedvencem (látom Nasum ti is elvagytok), ő viszont nem kommunikál csak valami brazil nyelven, ráadásul any*zik állandóan.

-
válasz
kicsako
#39203
üzenetére
Nem kizárt, bár nekem a neve nem ismerős. Legutóbb szintén így jártam, 2. helyről volt egy bevetődésem Lagunán (WEATHER!!!) az utolsó kanyarban, semmi kontakt, 1. lettem, és belém jöttek utánam kétszer a futamon telibe, ez lett az eredménye. Utána rám is írtak, hogy a haveromnak hogy mertél deep diveolni az utolsó kanyarban, úristen.
Mint egy óvoda
-
És akkor itt egy videó róla:
Forza Motorsport - Hidden Changes (Nerfs & Buffs) To Cars Without YOU Knowing!! (youtube.com)
-
válasz
atommaa
#39193
üzenetére
Ha ez tényleg így van, akkor ez vagy bug, vagy valami nagyon nagy gáz van. Amiket átemel az ember tuningokat a multiba több órányi tesztelés után, nem így kéne kinéznie, hogy multiban megfojtják, vagy felerősítik. Ráadásul ez a realizmusból és a játékélményből is elvesz egy jó nagy adagot. Nonszensz.
-
válasz
Döglött Róka
#39190
üzenetére
Kérd el tőle privátba, utána hozd ide a videóit.
-
Most tele vannak sírva a fórumok, hogy DLSS/DLAA alatt a játék egyre csúnyább (pl. update 7-el). Ti tapasztaltatok ilyet? Mert én nem, vagyis már a szemeim szerintem észre se veszik ezeket a turpisságokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R9 3900X 32GB DDR4 500GB SSD RX 7800XT 16GB Corsair 4000D Cooler Master 750W
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- Steelseries Arctis Nova pro vezeték nélküli gamer fejhallgató
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple Watch Series 8 Silver aluminum 45mm / e-Sim / 6Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Na igen.






