-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Gyuri27 #19629 üzenetére
figyelj, nem engem kell meggyőznöd
ha én boltos lennék és te visszajönnél kis béla névre szóló számlával, és pénzvisszafizetést kérnél, biztosan nem állítanék ki neked storno számlát, amíg személyivel nem igazaolod hogy te vagy kis béla vagy adásvételivel, hogy a te tulajdonodban van a termék
ellenben garanciális javításra például átvenném enélkül is
a másik kérdésedre már válaszoltam, ezért kell nyugtára venni terméket és akkor nincs ilyen gond
cryptot minden termékemért elfogadom
-
válasz
Gyuri27 #19738 üzenetére
Ha elviszik aprón a cuccot, akkor nem viszem vissza, de egyébként sem szoktam ezzel élni (eddig egy 1db VGA nálam a mérleg, de azt is használatlanul juttattam vissza).
Nem tudtam, hogy ennyi "levonás" jár az utalványhoz, de akkor érthető, hogy miért nem fogadják el olyan sok kereskedésben. Egyébként nagy cég, nem hiszem, hogy az alkalmazottak nagyon szívnának... meg különben sem járok gyakran hozzájuk.
(#19739) asdf_
Bözsét biztos nem adnak, 100%."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
válasz
Gyuri27 #19897 üzenetére
Én meg biztos nem adnám vissza egy héttel a vásárlás után.
Ott rohadjon meg ha hülye az eladó, viszek neki ásót, vagy kötelet hogy eláshassa magát.
Emlékszem ilyenből régen nem volt ügy, ki volt írva hogy a pénztártól való távozás után... stb.
Egyébként meg ha rosszul adna vissza a pénztáros, akkor az is az én hibám lenne? Nem.[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz
Gyuri27 #19958 üzenetére
Fő a bizalom, mint hogy nekem is hoztak egy halott lapot. Én felküldtem a lapot a nagykernek, feltételes gari mert karc van benne, képet is küldtek. Ügyfélnek küldtem mi a helyzet, hát ő nem csinált vele semmit, aztán ugye kiderült hogy Ő lefényképezte az egész lapot magának és azon is ott volt.
Csak azt akarom mondani, hogy én se vettem észre, nem nézem át nagyítóval és miért gondolják, hogy az eladó tönkre akarja tenni? Nekem semmibe se kerül ,hogy feljuttassam a nagykerbe a lapot gariztatni...érted. Mit akadékoskodjak, nincs értelme tönkre tenni a termékeket mert eddig a 10 év alatt semmi problémám nem volt gari ügyileg a nagykerekkel.
-
Attix82
őstag
válasz
Gyuri27 #19961 üzenetére
Én mindenkinek azt mondom engem nem érdekel mibe ment tönkre, csak ne látszódjon fizikai sérülés mert az neccesebb. De az, hogy nem bízik valaki bennem, inkább ne is vegyen ....nem fogok sírni utána. A rosszindulatú vevőket meg likvidálom, annak adok el akinek akarok.
-
Attix82
őstag
válasz
Gyuri27 #19965 üzenetére
Persze ennél a lapnál se a karc okozhatta a hibát mert a gép ment amikor leállt ......csakhát a szervizesek nem tudják mikor, hogy mi az előélete.Így csak feltételezik (ezért lett feltételes) garancia is.
HDD karcok baromság, nekem sose kötött bele a nagyker, a sarka legyen rendben...ha a szőnyegre esik le és gajra megy az se érdekel engem mivel úgyse veszik észre a nagykerbe.....csak legyünk őszinték és ne kamuzzunk mi történt stb.
Legjobb amikor egy füles behozott az ember, nem megy stb...kibontom és a kábelt a kutya megrágcsálta. WTF?
Van egy másik akinek mar szerintem a 6 fülest cserélem mert mindig meghuzodik a kábel és megszakad belül, de nem látszódik..és mindig kapok cserét amit odaadhatok neki.
-
Nerevarine
csendes tag
válasz
Gyuri27 #19970 üzenetére
Köszi a választ. Debreceniek vagyunk, a bolt meg Zalaegerszeg, az ország másik vége
Így sajnos személyesen nem tudjuk bevinni, csak GLS. Annyit csináltam, hogy kértem, hogy a vizsgálatról egy jegyzőkönyvet küldjenek már, hogy mit csináltak vele, ez alapján meg írok egy panaszlevelet, tértivevénnyel. Aztán, ha arra is szarnak, akkor gondolom mehet tovább a dolog fogyasztóvédelem vagy békéltető testület felé ?
@Superhun:
Neten javasoltak hozzá 5-6 különböző drivert, egyik sem segített, gépeket meg leteszteltük egy RX 470-nel, úgy meg hibátlan volt minden, szóval sztem csak VGA gond lehet. Topicjában még megkérdezem, köszi. -
válasz
Gyuri27 #20029 üzenetére
Nálam a vásárlás dátuma nem megfelelően van kitöltve a termék garancia könyvében, ebből lehet bármi gondom? Háztól-házig gari van a vásárlástól számított 2 évig a Magyarországi szakszervizzel. Gyártástól számított 2 évig nem kell semmi igazolás (számla , garancia könyv, pl.) az oké, hogy önmagában elfogadják a gari könyvet (számla nincs meg), de ilyen kitöltés esetén is? (ÉÉÉÉ/NN felcserélve)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz
Gyuri27 #20031 üzenetére
Írtam a boltnak, vagy-vagy
Még dokuk nélkül be veszi a szakszerviz a terméket és foglalkozik vele (még e hónap végéig) aztán ha probléma lenne vele, akkor csak a könyve ellenében vennék be garanciális javításra vagy számla ami kellene. (gyártót is meg kérdeztem, ha csak a gari könyv van meg és ki van töltve, az is elég, számla nem kell)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
bb.bocs
őstag
válasz
Gyuri27 #20135 üzenetére
nem, hanem elég hülyén néz ki hogy felhívom azt akitől vettem hogy figyelj már, kérdezd már meg azt akitöl kaptad hogy hol vette a terméket vagy keresse már elő a számlát. Egyrészt hülyén néz ki hogy ő ajándékot eladott és most számlát kér, másrészt meg én sem várhatom el...
-
bb.bocs
őstag
válasz
Gyuri27 #20142 üzenetére
No de téged mi sarkallt arra, hogy üres garpapirral megvedd?" alapból nem úgy volt meghirdetve hogy garanciális
ez most csak egy utólagos ha már van miért ne vágány, ami ha nagyon macerás nem fogom eőltetni."
hát látod, a boltban letolják a garipapirt... na mindegy. am valószínű hogy nem lesz vele bajom. régebbi chippes ssdk is mennek már évek óta. 100/93 % de teljesen jó, még nem halt meg nálam ssdköszönöm a segítséget mindenkinek.
-
bb.bocs
őstag
válasz
Gyuri27 #20145 üzenetére
"Na ha gar nélkül vetted az fasza. Csak így tovább. " látom nem vagy beszólok ahogy csak lehet kedvedben
samsungnál rákérdezek mi a szöszmeglátjuk mi alakul
visszatérve a garira, nem egy dolgot vettem akár használtan, akár újként hardverapróról, sőt vettem már nem 100%-os ssdt is, hibás cuccot amit meglehet javítani, alkatrészeket meg mit tudom én... kb 100ből 5 cuccal ha van az embernek baja, akkor is túloztam. De persze tvt újonnan vesz az ember, meg telefont, garanciával. (sőt laptopot is vettem használtan,mivel boltban bizonyos laptopot nem találni.) Száz szónak is egy a vége, a gari nem minden. ha nagyon nem megy a történet, úgyis hagyom
-
válasz
Gyuri27 #20150 üzenetére
Vettem egy használt terméket amit még 2 év garival hirdettek, csupán érdeklődöm hogy ténylegesen van-e garanciám és tudom-e érvényesíteni.
Nem tudom milyen előnyről beszélsz. A garanciajegyen rajta van hogy 3 év a garancia. Csak annyi, hogy a vevő résznél egy kft neve van.
Jelentős felárat fizettem a garancia miatt, kb 15-18%-kal drágábban vettem mint a garancia nélküli hasonló termékek ára.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Prymus X.
tag
válasz
Gyuri27 #20209 üzenetére
Én az rbx.hu-ra várok január 30 óta, hogy végre kiderüljön, hogy mit mond a gyártó az alaplapomról. És én is úgy gondolom, hogy a bolttal állok szerződésben nem a gyártóval, úgyhogy fognak kapni egy levelet az eddigi telefonálgatás helyett, hogy megyek a fogyasztóvédelemhez, ha nem változik semmi. Az oldalukra ki van írva, hogy akár 30 nap is lehet az ügyintézés, de ez már többször 30 nap még munkanapban számolva is. Messze van a 15-től(bár már több, mint 1 éves volt.). Persze azóta vettem már alaplapot magamnak máshol mert kellett, szóval már szükségem sincs rá. A legjobb, mikor a beszélgetés végén megkérdezik, hogy tudnak-e még valamiben segíteni és elmondod, köszönöm, de nem tartok rá igényt, mert ebben az ügyben sem tudnak segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
qqzs
őstag
válasz
Gyuri27 #20344 üzenetére
Amazonon volt vasarolva eu 2 ev garancia van ra. Amazonrol nyomtattam order confirmationt, amit efogadtak. Amikor atvettuk javitva egy papirra rafirkantottak par datumot meg hoyg panel csere. En arra gondoltam hoyg ha panelt cserelnek ami tulajdonkeppen a keszulekhaton kivul minden akkor nem kene ujraindulni a garancianak? Vagy ha nem a gepre de a panelre amit csereltek? Amikor kerdeztem hoyg meddig ervenyes a garancia igy javitas utan azt mondtak hogy ugyanaddig mint elotte. A szervizben toltott idorol en nem tudtam. Nekem valahogy termeszetes ha kicserelik az egesz gepet akkor arra ujraindul a 2ev
[ Szerkesztve ]
Eladó: GTS450
-
asdf_
veterán
válasz
Gyuri27 #20349 üzenetére
Nem hajthatja el a kisker, lévén nekik azt a 12+12 hónapot, amivel a HRP-ből jött a termék (és amivel ők kapták, helló), jogszabály alapján kötelezően tovább kell adniuk a vevő felé (feltételezve persze, hogy a kisker direktben a HRP-től vette és nem valami közbenső szubdisztributortól)
-
válasz
Gyuri27 #20352 üzenetére
Köszönöm!
Magyarországi szakszerviz (azaz a FixDirect) intézi a külföldi gyártóval az én megbízásomból.
Akkor a cserén legyek (újra) mindenképp? (mivel kp.-t nem kapnék vissza, hacsak az INGRAM mint Nagyker, aki behozta vissza nem fizetné (eladási árat))
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz
Gyuri27 #20354 üzenetére
Igen, Asus hazai képviseletével kezdtem, azok a FixDirect-hez írányítottak a továbbiakban. (Asus Magyarország csak Ügyfélszolgálat) FixDirect intézi az ilyet. Holnap felhívom a szakit aki foglalkozik vele és ragaszkodom a csak cseréhez. Elvileg holnap kapja kézhez a csomagot, ő intézte a beszállítást tőlem. (bekérővel)
RAMIRIS is egy nagy cég és velük is fel tudtam venni korábban a kapcsolatot és segítettek mindenben (rajtuk keresztűl ment ki az Asus VGA a csehekhez és cserélték szó nélkül) csak a megfelelő helyre kell írni a cégen belül
(#20356) Gyuri27: Remélem én is sikerül megfelelően intézni!
Eddig bármit is kellett intézni, kisker, nagyker, külföldi cég vagy gyártó.
Mindent el tudtam a nekem legkedvezőbb módon.[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
Gyuri27 #20359 üzenetére
De csalnak. Mert a gyártó úgy adja a cuccot, hogy "2 year warranty", nem úgy, hogy "2 year warranty, but only 1 for Hungary". A bolt a gyártónál kevesebbet nem írhat rá, fogyasztók felé csakis kedvező irányban térhet el. Vagy szerinted az okés lenne, ha venni akarnék mondjuk egy routert, aminek a dobozán ott virít, hogy 5 year warranty, aztán a bolt azt mondja, hogy náluk csak 1? Nem ilyen nincs. Külföldön nincs ilyen szarakodás, hogy 1 + X év meg tököm tudja, ott x év gari és jónapot.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz
Gyuri27 #20359 üzenetére
A feneket. A kisker 2 evvel vette meg a termeket. Az all a szamlajan, az all a nagyker oldalan a termekinfonal, az all a termekre ragasztott zacsiban levo hrp-s garjegyen. Ilyenkor nincs olyan, hogy en felteszem a kezem, hogy csak egy evet adok, mert annyit ír a törvény.
Egy dolgot persze lehet tenni, nem odaadni a HRP-s garjegyet es elsunnyogni a +1 évet. De mondom, ez csak akkor áll, ha az adott kisker direktben a HRP-től vásárolta a terméket. -
Lackooo84
nagyúr
válasz
Gyuri27 #20365 üzenetére
A jogszabály nem azt mondja, hogy CSAK 12 hónapot kell adni, hanem, hogy MINIMUM annyit. Tehát ha valamire a gyártó többet vállal, akkor azt a kisker nem bírálhatja felül, hisz ő is úgy kapja. Amikor egy teszem azt 5 év gyári garis terméket 1 év garival ad tovább, azzal igen csak csalást követ el.
The Truth is out there...
-
Dyingsoul
veterán
válasz
Gyuri27 #20349 üzenetére
Köszi a tanácsot!
Sok telefon és rámenősség után az 5. ember végre tudott segíteni és meg is küldték az új billentyűzetet aminek ráadásul újra is indult a garanciája, ismét 2 évem van rá!Remélem azért ez tovább húzza majd.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
válasz
Gyuri27 #20356 üzenetére
Most van megint a szakszerviz felé a cucc (ötödik alkalommal)... és ha nem cserélik (Holland Asus bírálja el, Magyarnak nincs beleszólása) akkor a nagykerrel veszem fel a kapcsolatot (vagy feljebb megyek - külföldi, mint USA vagy más Asus nem kompetens, mert régió nem oda tartozik)
Ezt a választ kaptam a fogyvéd.-től (lényegében)
Tisztelt Fogyasztó!
Köszönjük, hogy panaszával irodahálózatunkat megkereste.
A vonatkozó jogszabályi előírások szerint a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
Előadása alapján a termékre még fennáll a jótállási idő.
Ez alapján elsődleges igény a kijavítás, de mivel azt a vállalkozás nem tudta teljesíteni, ezért ezt követően Ön jogosan kérte a hibás termék kicserélését.
Mivel az ASUS Magyarország Kft nem tett eleget csere kötelezettségének javasoljuk, hogy forduljon panasszal a lakóhelye szerinti Békéltető Testülethez (ezen eljárás ingyenes ld. www.bekeltetes.hu).
Másodlagosan pedig, ha nem oldódik meg a fenti eljárásban az ügy javasoljuk, hogy álljon el a szerződéstől és kérje a vételár visszafizetését. Erre vonatkozó igényét fizetési meghagyásos eljárásban közjegyző előtt érvényesítheti (ld. www.fmh.mokk.hu).
Alkalmazott jogszabály:
Polgári Törvénykönyv 6:157-174.§
Reméljük tanácsunk segítséget nyújt panasza további sikeres ügyintézéséhez.
Tisztelettel:
dr. xy tanácsadó
Ezután (07.09.-n Kedden) megírtam az Asus felé a jogosságom helyességét a Polgári Törvénykönyv 6:157-174.§ -ra hivatkozva, de a héten nem érkezett rá válasz
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz
Gyuri27 #20391 üzenetére
Konkrétan mire írod? (mint menete-re)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz
Gyuri27 #20393 üzenetére
Békéltető? (az semmit nem ér, csak felesleges idő húzásra jó kb.)
Nagyker, vagy ha az nem megoldás, akkor Fogyvéd. / Bíróság pl.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
sb
veterán
-
sb
veterán
válasz
Gyuri27 #20458 üzenetére
Ezt:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_hu.htm"Ingyenes kétéves szavatosság minden termék esetében
A fogyasztókat az Európai Unióban vett termékek tekintetében legalább kétéves szavatossági idő illeti meg, méghozzá díjmentesen, akár az interneten, akár üzletben, akár postai megrendeléssel vásárolnak.
Ezt a kétéves garanciát minimumjogként írja elő az uniós szabályozás – előfordulhat tehát, hogy az az ország, ahol Ön él, hosszabb időtartamú védelmet biztosít."
De közben itt is találtam ilyet:
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/23589
"A Polgári Törvénykönyv minden, fogyasztói forgalomban (vagyis kereskedőtől természetes személy által) megvásárolt termékkel kapcsolatban (függetlenül annak vételárától, új vagy használt voltától) szavatossági kötelezettséget ír elő. Új termék esetében két éves időtartamra; használt termékek esetében, továbbá nem fogyasztói szerződések esetén (magánszemély – magánszemélytől, kereskedő – kereskedőtől való vásárlása esetén) egy éves időszakra."Jótállás pedig 1 év.
A kulcs a gyártási eredetű hiba úgy látom. A kérdés, hogy ezt hogy kell értelmezni mert ha később romlott el akkor az lehet nem gyártási hiba... De úgy látom inkább az a megközelítés, hogy kb. minden az (azért romlik el később is, mert szarul lett legyártva.) ami nem bizonyíthatóan használat közben keletkezett és a felhasználóra terhelhető hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Exodion
aktív tag
válasz
Gyuri27 #20466 üzenetére
9hónapos készüléknél ott nincsen szavatosság ott bizony a kereskedőt köti a 12hónapos jótállási kötelezettség csak lepattintotta a gyártó felé akinek viszont gondolom már csak termékszavatossági kötelezettsége adódott.
Hát első körben mennék a bolthoz mert őket ha törik ha szakad köti a 12hónapos kötelező jótállás és akkor cseréljék ők. Ha ott nem - márpedig szerintem nem - akkor marad a békéltető testület vagy megtartod a 3hónap garis refurbished cuccot. De vannak itt tőlem okosabbak, majd ők megmondják a frankót.
-
sb
veterán
-
válasz
Gyuri27 #20646 üzenetére
Tudom én az, hogy ez így van. (szó elszáll, írás megmarad kb.)
"Te hol tartasz?" ----> Mivel kapcsolatban?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
butyiba
csendes tag
válasz
Gyuri27 #20723 üzenetére
Szia,
Doboza és számla minden megvan de semmi nyom a nagykert illetőleg.
Ahogy néztem a Zotac-nál van lehetőség a regisztrációra mivel a számlát tudom csatolni de lehet nem ér az egész annyit minthogy kicserléjem a ventit mert van egy itthon amit az előző Zbox-hoz rendeltem.
Csak a gari matricát nem akartam én megbontani.Üdv
BütyiBá
-
Dealer95
őstag
válasz
Gyuri27 #21036 üzenetére
Nem minden esetben van 14 napos elállás.
(A 14 napos elállási joggal, csak a magánszemélyek élhetnek, az egyéni vállalkozók, társas vállalkozások nem.)
"Nagy értékű mobiltelefont tervezek vásárolni, több darabot."
Ebből számomra nem derült ki, hogy magánszemélyes vásárlás lesz vagy egyéb. -
chopin42
őstag
-
lenoma
aktív tag
válasz
Gyuri27 #21213 üzenetére
Azért nem így történt. Magánszemélyként vettem idén január végén a kártyát használtan, csak cégnévre szól a még majdnem 2 év garancia. A kártya nem működött. Szerintem az eladó nem akart átverni csak nem tesztelte, mert úgy is garanciás. 2 hetet kellett emiatt várnom, de a várakozás ért cserébe kaptam egy jobb és új kártyát...
-
válasz
Gyuri27 #21440 üzenetére
Oszt meg a sztoridat, érdekel. Akkor melyik bolt a jó szerinted? Nekem az Ipon se szimpatikus 2x3x volt rossz tapasztalatom. Van még az Alza, PCX, Compker, esetleg ritkábban PC Land, Oázis. Van még ez az új KAZY. Nekem szimpi, mert néha ha nem jól ejtik a becenevem szoktak így hívni és itt van Fehérváron a boltjuk. Lehet, hogy ők se lesznek a megbízhatóság mintapéldánya, de legalább már az elején 10-20e FT-os árelőnnyel indítanak.
[ Szerkesztve ]
-
Bagoly21
újonc
válasz
Gyuri27 #21470 üzenetére
Lenne még egy kérdésem. Menet közben felfedeztem egy furcsaságot.
Az első 2 kártyámat hozzáadtam még az Asus fiókomhoz. A szériaszámuk utolsó számjegye volt csak más. Gondoltam felveszem a jelenlegi kártyámat és a profilomba és amikor beírtam a szériaszámot kiírta, hogy az már használatban van.Itt jön a probléma: amikor elküldtem az Asusnak a kártyámat és nem tudták megjavítani kaptam a PCX-től egy emailt, hogy CSERÉLTE az Asus. Ezt a sorozatszám alapján el is hittem.
Az Asus fiókomhoz hozzárendelt kártya sorozatszáma is megváltozott. Az törvényes, hogy átmatricáznak dolgokat? Nem tudom mennyire volt ez érthető.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ukrajnai háború
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Ryzen7 7700X/ TUF B650M-PLUS WIFI/ 96GB DDR5/ 1TB 990Pro/ bontatlan/ garancia
- Újszerű Samsung Galaxy S22+ AJÁNDÉK tokokkal!
- BAZÁR Laptop ALAPLAPOK használt 1hét garancia POSTA ON
- Xbox Series X, szép állapotban, ajándékokkal, csere van PS5 Slim-re.
- Újszerű 16"-os MacBook Pro (M3 Max, 13c/30c GPU, 32GB RAM, 1TB)!