Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz jozsi252 #40585 üzenetére

    Az még akár szálszakadás is lehet, volt már ilyenem, de az rázott is, nem csak búgott...

    A csapágyra az a legegyszerűbb ha felemeled és terheletlenül megpörgeted a kereket amerre egyébként is forogna és ha van vmi hangja mintha akadna, akkor az csapágy gyanús, de akár fék is lehet még, van olyan h egyenetlenül vagy még össze sem kopott a betét a tárcsával, de van hogy egyszerűen olyan a tárcsa h behullámosodik a hőterhelés miatt, azt csak adott sebesség fölött hallani, viszont az rázná a kormányt a kezedben...

    Én még mindig a minta zajosodására tippelnék első körben, de ugye ezt csak akkor lehetne kideríteni ha áttenéd egy másik autóra azt a gumit. :DDD

    focvis ötlete abszolúte jónak tűnik, az mindent kiszűr, ha a télivel nincsen hang akkor gumi.

    @rbalint88: igen, értem, félreérthető volt, ne haragudj, nem akartalak letorkolni, csak nem szeretem ha autótípus alapján beskatuláyznak embereket/márkákat, azért mert két boldogtalan műszakianalfabéta beszopta egy import bontószökevénnyel és teleírta a népítéletet kamufelhasználnéven, olyan dolgokat olvasok h csodálkozom hogy sok embernek nem durran el az agya ennyi észtől... állítólag az 1,6 VVT-i szívóbenzin elgörbíti a vezérműtengelyét, az egér kiesett a kezemből, mi 247ezret tettünk egy olyanba gyári vezérműtengellyel... jah hogy hidegen nem volt nyelezve és 10ezrenként kapott 5w40-es márkás olajat!? Hát igen, aki hülye meg is érdemli... mind1, ezért is írtam hogy fontosak az arányok, ez pont olyan mintha azt mondanád hogy Németországban több a halálos baleset mint Magyarországon... persze h több, többen is vannak és az autó is több... :W Tudom h volt Avensis-ed, de neked volt valami baj is vele ha jól emlékszem, de sajnos Murphy őket is ismeri, ami elromolhat az el is romlik, de mégsem járhatunk trabanttal, mert abban nincsen ami elromoljon... ;) A lényeg hogy pár Toyota elfogyott nálunk és a többségükben még lengéscsillapítót sem kellett cserélni, kerékagycsapágyról meg nem is hallottunk soha hogy lenne benne. ;] Voltak vezérműlánccserék, injektor bemérés, gyújtótrafó lehalások, lambdaszondacsere, de sosem hagyott ott sehol, amíg van benne víz, olaj meg egy fasza akku, addig pöcre indul és nem áll meg... ha megáll, akkor annak nem gazdája hanem tulajdonosa van/volt.

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák