Új hozzászólás Aktív témák

  • Anaren91

    senior tag

    válasz 2ozzmexy #40956 üzenetére

    Hát az esőben való vezetést tényleg óvatosan kell kezdeni. Első esős autópályás utanom az új kocsival igencsak figyelni kellett, hogy mit is bírnak a gumik, de inkább volt nagyobb probléma a kamionok álltal kivályt sáv.. széles gumik szárazon is szeretnek ki be ugrálni belőlük, esőben meg aztán főleg észnél kell lenni..

    (#40957) rothfb Persze, hogy ki lehet, de azért, hogy normálisan vezetve bevegyél egy kanyart nem kell rá Pirelli p zero szintű kerék, csak azért mert 10 millás a kocsi. Így értettem. Nem hiszem, hogy azért vett hibridet, hogy az országút fenegyereke legyen, meg az andrásira járjon kúpolgatni. Normál napi használatra bőven jó rá egy minőségi márkás közép kategóriájú gumi.
    Lóerőt meg a toyota honlapjáról szedtem, ott a 132 lovas volt a legnagyobb ami fel volt tűntetve.
    Az meg, hogy ki mit vesz egyéni preferencia. nem nézek le senkit... Ha valakinek hibrid kell vegyen hibridet. És lehet venni német lefingot prémiumot is ha szopni szeretnél, de azért azok nem keverendőek össze egy rendesen karbantartott, és megőrzött társával... Azért az én 13 éves "lefingott" német prémiumom felszereltségét és állapotát igen csak sok fiatalabb használt autó megirigyelhetné...

    [ Szerkesztve ]

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

Új hozzászólás Aktív témák