Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz Gézengúz #82440 üzenetére

    Sok esetben ha ismert hibajelenségről van szó, akkor a Lidl csak a gép címke matricáját kéri nem a gépet, az újat meg egyben küldik, tartozékok nélkül.
    A 12k-ba kerülő aksis vízforraló is így ment gariba amikor első nap jeleztem hogy nem indul, a vigyem visszára meg azzal reagáltam hogy mindenhonnan elfogyott a készülék...
    persze 20-ért próbálták neten eladni a marhák. :D

    Sokan át is verik a lidl-t és jól működő gépre kérik a garanciát aztán kapnak egy vacsi újat, a régit meg eladják használt piacon...

    No nem minden terméknél és nem mindig van ez az ügyintézés, plfacebook csoportban írta valaki hogy hegesztőgépet futárral elvitték, beazonosították a hibát, 2 hónap alatt eljutottak oda hogy nem rentábilis a javítás és küldtek 1 hónapra rá egy vadiújat...de erre 3 hónapot kellett várni. :D
    Persze a gép maga fele annyiba került mint a kortárs márkásak...

    Én az aksis forrasztópákámba szeretném majd ha lesz időm beleforrasztani a hőfok szabályzást(a fix 420 fok nem mindenhol jó), ott van az alaplapon, de kispórolták belőle.
    A durva hogy a második, idei genercáiós készülék esetén az alaplapról rendesen eltüntették a lehetőséget hogy utólag belerakhass.
    Tehát valaki mérnök munkaórákat töltött azzal, hogy áttervezzen egy alapvetően teljesen jól működő cuccost, hogy utána ugyanannyiért eladhassák, ugyanannyi szerelési költséggel, de 2 forrszemmel átalakítva, ami a gyártónak ugyanannyiba kerül, cserébe nem lehet potmétert hozzákötni....normális margit?

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák