Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz ISZOLE #2812 üzenetére

    Hi

    ez mind rendben van, igaz amit mondasz, de a fűtőszál vastagsága a cső üzeme közben is érdekes, mivel a fűtőszél egy kis részéről indul az átcsapás a csőben és az a kis szakasz ízzik is folyamatosan (ez szokott elízzani, ezért mennek tönkre idővel). Az elektród vastagsága, ezesetben az ízzásban levő szálé megszabja a teljesítményét a csőnek.
    Ezért írtam, amit írtam.

    Amúgy az is igaz, hogy a neoncsöveknek, de tudtommal más, hasonló gázkisüléses csöveknek is hidegen igen nagy az ellenállása, mikor pedig ezen áthalad az áram, begyújt a cső, akkor hírtelen lecsökken egészen nulla közeli értékre az ellenállása, ezért kell eléjük előtét a hagyományos üzemben (az induktív előtéttrafó segíti a csö begyujtását (nagy feszültségű impulzusok) és üzemközben áramkorlátozó ellenállásként működik, hogy a cső ne vehessen fel extrém nagy áramot)

    Üdv.:

    [Szerkesztve]

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák