Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz Lompos48 #49351 üzenetére

    Akkor egyre gondolunk.

    Ha jól értem, ez az oka a tranyók erős melegedésének, sosem kapcsolnak ki teljesen. Ezt a képet 150ohm-os ellenállás kapcsain mértem.

    (6V magas a kisebb négyszög, 8.5V magas a nagyobb, elég rosszul látszik a képen)

    Nem tudtam tovább vizsgálni mert húzós volt a nap, de feltételezem a trafó okozza a dupla primer miatt. Sajnos pont nem jutott eszembe lekötni az egyik primert, majd holnap...
    Tina szimulációban ellenállást téve a trafók primerje helyére ott közel 0 és 4.5V feszültség szinteknek kellene lennie a 150 ohm-on.

    darvinya: igen, a szupravezető állapotban lévő anyagban megindított áram az a ~0 ellenállás miatt fennmarad. De ennek mondjuk nincs semmi "ingyen energia" vonatkozása mert az áram megindításához be kell fektetni teljesítményt, annál csak kevesebbet lehet visszanyerni.

    mezis: persze, megy a folyamatos méricskélés, csak nem rövid folyamatokról van szó. Amúgy volt olyan regeneráló áramköröm amit mondasz, csak megbolondította a riasztót az autóban, így kikerült. De az egy másik tészta, mert annak a hatása a következő feltöltéskor kerül elő, a TS esetében meg nincs ilyen feltöltés.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

Új hozzászólás Aktív témák