-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Én még csak ezután fogok csak MM-ba jutni, nagyon hasznos dolgokat írtál.
Szeretem, amikor kevesebb meglepetés ér, mint érhetne.
Érdekes, hogy csak hitelre lehet hozzá vásárolni, nekem levelezésbe annyit írtak csak, hogy “vásárolni kell hozzá”, de akkor direkt elsunyizta a plusz infót (vagy pedig annyira megszokott, hogy hitelre vásárolgat az ember, számomra ez mindig is idegen dolog volt szerencsére).Én azért mindenképp megpróbálom majd, hogy oké veszek valamit hitelre, kiballagok a boltból és egy hirtelen 180 fokos fordulással vissza a boltba, hogy szeretném ott helyben végtörleszteni.
Kíváncsi vagyok ez lehetséges lesz-e.Gallmix: Köszi az infókat!
Örülök (nem komolyan vett értelemben), hogy másokat is érint ugyanez a hiba Gránitnál. -
axioma
veterán
válasz vnorbi #33798 üzenetére
Nem a bekelteteshez cimeztem, penzugyi fogyasztovedelmi panasszal eltem, ez ugyanazt a pdf-et emlegeti, mint amit a Raiff oldala mutat az mnb-bol. Nem engem kell bekeltetni, a csobe huzott embereket karpotolni [=eredeti allapot visszaallitasa] es a kommunikaciot az osszes jogszabalynak, na meg persze tartalmilag a valosagnak megfeleloen, fogyasztovedelembe nem utkozo modon megfogalmazva, a korabbi uzenettel azonos modon megvalositva [igen, nem csak email, minden telefonhivast a valos tartalommal korrigalva megismetelni] legalabb megprobalni kijavitani. Ez szerintem a penzugy domain-tol fuggetlenul pont ugyanigy jarna mindenkinek, ha a szolgaltato hibazik, plane szandekosan [masodik level kesobbi, minthogy valaki incident-nek nyilvanitotta, tehat elolvasta a levelem tartalmat - velhetoen mar addig is csak a forro krumpli effekt mozgatta, abbol lett ennyi idohuzas].
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
válasz gabor9991 #33790 üzenetére
Nekem akkor mondták ezt amikor weben sikerült többször nem jól belépni. És új jelszónál megjegyezték, ha lehet számítógépen lépjek be elsőnek.
Családban van olyan aki telefonon lépett be netbankba és appba is. Gond nélkül megy elsőre is, ha jó adatokat írsz be, viszont macerás volt, mert nem volt optimalizálva a weblap telefonra.
A fejlesztés, megújítás óta már jobban alkalmazkodik a weblap, a képernyőkhöz. Ezért az oka annak, hogy ezt mondhatja az ügyintéző, hogy ott jobban kezelhető eredetileg nem telefonra szánták a netbankot, amikor feltalálták. Telefonon könnyebb elírni is.Telefonon van ilyen opció is, hogy "pc nézet",akár aszt is lehet használni.
Magán véleményen az, hogy netbankot telefonon kezelni azért, macerásabb, mint egy számítógépen.
#33797 RR-13
Értem amit írsz, de neked Budapest bankos tapasztalataid vannak. Nem tudom a másik két bank ami beolvadt mennyire működött másképp és melyiknek a szabályai vagy esetleg új szabályok határoznak-e meg. az egységes bankot.Még mindig írja atmnél pl "ön egy korábbi ... atm előtt áll". Biztos nincs még minden harmonizálva.
Gránit könyvelés nem könyvelés témához, én nem láttam ilyen bejövő tételt. Vagy nem nézem állandóan a számlát, vagy nálam nem volt ilyen jelenség.
#33799 Hovi
Cetelemnél van 0% áruhitel 3 hónapra, meg euronics dolgozó, vezető szerint akár többre is betudják állítani. Akinek ilyen kell, lehet azzal jobban jár.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Gallmix #33803 üzenetére
Mivel most kéri az MBH Classic Hk., ezért rá a mostani szerződésre vonatkozó szabályok az irányadóak, és az a korábbi Budapest Bankos Hk. szabályaival még mindig megegyezik.
Ugyanis olyan Classic Hk. amit a MM-ban lehetett/ lehet igényelni csak a Budapest Bank adott ki.
A MM. Classic Hk.-hoz semmi köze nem volt a másik két jogelőd banknak.
Ezért a pénztári kp. befizetés Hk-ra is ugyanúgy a mostani Hk. igényeknél a jogelőd BB. szabályai az irányadóak, tehát ebben nem változott semmi azért, mert MBH lett, és összeolvadtak.Figyelni kell, hogy mire vonatkozik a kérdés, vagy észrevétel, és így egyben kell értelmezni is a szöveget, amit valaki ír, nem csak általánosságban reagálni rá...
-
addikt
Tehát akkor nálam a mai nap nem sikerült MM-ban hitelkártyát igényelnem, mert kiderült, hogy fél éves munkaviszony is szükséges hozzá, ami nincs meg….
De majdnem sikerült venni hitelre egy Philips XC3131/01-es pordzívót, ami amúgy valóban jó áron van, de annyira nem volt szükséges, hogy a hiteligénylés ne szakadjon meg a fentebbi kritérium nemteljedülése miatt. -
nagyúr
Egyszerűen a bankkártya csere óta nem tudok NFC-vel telefonon fizetni, már eltávolítottam és újra hozzáadtam a kártyát de azt írja, hogy Elutasítva ha fizetni akarok. Magával a kártyával tudok fizetni...
Thanos was right.
-
addikt
válasz pictigjis #33807 üzenetére
Az viszont biztosan nincs leírva hirdetményben, hogy minimum 4 fél értékben kell vásárolni mellé, pedig az is hasonló
ó szempont lehet sokaknál.
Pl eddig tudtam 3 féle minimum vásárlási értékről, itt most mondtak nekem egy negyedik összeget is, miszerint 20-25ezer Ft-ért kel vásárolnom.
Az egész már akár azzal is megelőzhető lett volna, hogy egyből az elején megállapítja, de ehelyett el lettem küldve, hogy nézzek ki valamit hitelre, ki is kértem róla a papírt, odaballagok vissza, majd 5 perc után kiderül ez a fél éves dolog.
Mondjuk munkáltatóit nem kértek, szóval ha ezt így mind előre tudom és biztosra tudom, hogy ebből a későbbiekben nem származik bajom, akkor lehet behazudok olyan dátumot, hogy “teljesüljön a fél év”. -
Jim74
nagyúr
-
RR-13
őstag
válasz axioma #33802 üzenetére
Nálunk a családban jelenleg a CIB ellen 3 MNB PBT eljárás van folyamatban, amit azért tartottunk "előnyösebbnek" az MNB Fogyasztóvédelmi eljárással szemben, mert a PBT már hozhat olyan kötelezést előíró határozatot is a bankra nézve, amit a bank köteles teljesíteni akkor is, ha nem tett alávetési nyilatkozatot a PBT döntésével kapcsolatban.
Ezt a Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény 113. § (2) bekezdése teszi lehetővé (2017. január 01. napjától), "vesztére" a bankoknak.
"A tanács egyezség hiányában akkor is kötelezést tartalmazó határozatot hozhat, ha a 39. §-ban meghatározott törvények hatálya alá tartozó személy vagy szervezet alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétmillió forintot."
Van amikor a fogyasztóvédelmi eljárás indokolt, amikor szabályszegés, vagy megtévesztés esete áll fenn, ilyen a Ti esetetek is a Raiffal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
Simulacrum
senior tag
Gránitnál az éves (2023-as évről) díjkimutatásomban nem volt benne a bankkártya díja. Másoknál is volt ilyen? Írtam nekik levelet a netbankban, de nem kaptam választ most már több hete.
-
RR-13
őstag
válasz Simulacrum #33814 üzenetére
Nekünk pl. benne van a kártya kibocsátási díja, 1.890 Ft. Bankkártya díjként.
Fura, hogy nálad nincs benne semmilyen kártyadíj.
[ Szerkesztve ]
-
ripo05
tag
Gránitbanknál az applikációban próbálok deviza számlát nyitni, de mindig "Valami hiba történt. Nem sikerült betölteni az adatokat, kérjük próbálkozz újra." üzenetet kapok. Más is belefutott ilyenbe? Nálam lehet a hiba? Android 14-es telefon.
[ Szerkesztve ]
-
Protonmail
csendes tag
válasz ripo05 #33818 üzenetére
Többeknél jelentkezett már ilyen probléma: [link].
Meg lehet próbálni törölni, majd újratelepíteni az alkalmazást. Ha ez sem segít, akkor érdemes a telefonos ügyfélszolgálaton jelezni a hibát.
Mindazonáltal ilyen esetben csak személyesen bankfiókban, vagy videóbankon keresztül lehet megnyitni a devizaszámlát. (Ezeken a csatornákon viszont nem lehetséges azonnali digitális bankkártya igénylése.)Ha K&H Bank, CIB Bank vagy Revolut Bank ajánlókódot szeretnél, írj üzenetet!
-
kircsi21
csendes tag
Raiffeisen sztori, újabb fejezet. Amikor legutóbb hívott a prémium tanácsadóm, akkor rákérdeztem nála, hogy ugyan mit jelent ez a mondat a kiküldött e-mail-ben: "Önnek a jelenlegi bankszámla díjcsomagjában a Prémium szolgáltatást 2024.04.30-ig biztosítjuk."
Akkor nem tudta megmondani, de becsületére legyen mondva utánajárt (állítólag több kört kellett futnia, ami azért megint egy vicc a bankra nézve), és végül semmiféle változás nem lesz a kondíciókban a számla 2 hónapos felmondási idejének a végéig. Minek kellett ez a duma akkor a e-mail-be? Most már tényleg kíváncsian várom a postai értesítést az egyoldalú felmondásról, bár az ügyintéző szerint az e-mail is hivatalos közlésnek számít... (ami megintcsak nem igaz, ahogy sifarr is írta itt pár napja). -
axioma
veterán
válasz kircsi21 #33820 üzenetére
Ez az amit nekem irasban elismertek, hogy hamis. [Pontosabban nem szo szerint, hanem ahogy neked, leirtak azt, hogy mi az igazsag.] Es egy hete kuldik at a sajat megfelelo csoportnak hogy korrekciot kuldjenek ki...
Az MNB asztalan mar ott van a beadvanyom, tobbek kozott azt kerve hogy azonos csatornakon(!) keruljon sor a korrigalasra ES a mar megfelemlitett ugyfelek szerzodesein allitsak vissza az eredeti allapot.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz Peter.70 #33822 üzenetére
Ne haragudj, de nem ertek egyet. En a KH Zero megszuntetese ota vagyok naluk (10+ eve), nem mondom hogy nem volt gondom/panaszom, de azokat is inkabb a profizmus hianyanak (=valaki hanyagsaga, volt ahol meg lehetett mondani hogy hol szurta el a kodolast az illetekes) gondolom - sot, ezt a mostani szarul megirt levelet is - mint az ugyfel lesz*rasanak. Persze utana mar probalnak marketing-mosdatni, ami tud lekezelo lenni, de ez nem cel, hanem kovetkezmeny.
Ehhez kepest az OTP egy alcege az akkor meg PSZAF-altal is ellenjegyzett ASZF-ben is irt jogszabalyellenest, a KH alkalmazott velem szemben jogszabalyellenes kamatmodositast a hitelen, szoval ilyenek vannak barmelyiknel, csak sajnos sokszor legyintunk, mert nem er annyit az idonk... [ne tudd meg, hany oramat vitte el a minden reszletre kitero bejelentes megirasa, biztos hogy rovidebb valtozat bekuldese eseten is raneztek volna, de akkor bagatellizalasra alkalmasnak is minosithettek volna, igy inkabb beleraktam az energiat - es meg csak nem is azert, mintha engem szemelyesen kulonosebben hatranyos helyzetbe hozna ha felmondananak].[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
Édesanyám kedvéért kellett készítenem egy összehasonlító táblázatot a Raiffeisen Gold 2.0 és az új számlacsomag tekintetében, az általa használt szolgáltatásokról (belekerült érmebefizetés és fizetési kérelem is, amit nem használ, de hátha később igen alapon ...)
KP befizetésen túl fiókban és telefonon nem végez ügyletet, így azokat nem is írtam fel.Remélem nem másoltam be rosszul semmit a hirdetményekből, de a tévedés és elírás jogát fenntartom, az ebből fakadó dezinformációért felelősséget nem vállalok.
Használjátok belátásotok szerint.[ Szerkesztve ]
-
bakator1
csendes tag
Raiffeisen-- én a bank többszöri felszólítására, hogy megszűnik az Aktivitás számlacsomag és váltani kell, kb. 10 éve nem reagáltam. Ekkor még visszavonulót fújtak, mert valami törvénybe beleütközött a tervük. Két év múlva újra jöttek a "fenyegető levelek" különböző, most már végleges felmondási határidőkkel. Végül beadtam a derekam, váltottam. Az érdekes az, hogy a kondíciós listájukban mai napig benne van, mint már nem választható csomag, felsorolva a számlavezetés feltételeit részletesen, de kinek? Vagy mégis van, aki maradhatott?
-
axioma
veterán
válasz bakator1 #33826 üzenetére
Ez lenne a legkenyelmesebb, fenyegetozes, de nem felmondas... a levelben van egy (latszolag oda nem illo) -HAT- (felmondHATja).
Bar lehet hogy en kiharcoltam magamnak azzal, hogy bepanaszoltam oket, hogy tenyleg felmondjanak... nem is tudom, hogy van-e joguk valogatni ilyenkor. -
RR-13
őstag
Már kezdek érteni mindent, amiket eddig is sejtettem, hogy nem véletlen történnek meg az itt átbeszélt, vagy leírt dolgokkal kapcsolatos változások a Raiffnál.
Jogász Topik egyik publikus Hsz-eRemélem olvassa a kedves illetékes "kolléga", és visszaállítják a képernyőmentés lehetőségét az appban (mielőtt hivatalos eljárást kezdeményeznék), mert ezt SOKAN hiányolják, folyamatosan a Play áruházban leírva.
Megjegyzem, hogy az OTP, és az MBH Bank sem korlátozza a képernyőmentés lehetőségét az alkalmazásban, akkor a Raiff ezt most "hirtelen" miért, vagy kinek a hatására is találta ki[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #33829 üzenetére
Pontosan melyik anyabanki alkalmazást is követi le
Mert jelenleg több Raiff Bank appban sincs tiltva a képernyőmentés funkció!
Pl. Raiffeisen Bank SK. appban sem.És, ha ez valóban így van, akkor a "jelenlévő" Raiff kolléga miért is nem írta le ezt itt, hogy nagyjából elfogadható válasz legyen erre?
Megnézném a korábbi anyabanki verziókat, hogy ott volt-e tiltva a képernyőmentés...
Egyébként nekem ez nem elég érv..., más országban kiadott alkalmazásnak más feltételeknek kell megfelelni, nem azonosak a Magyar oldali feltételekkel...
Nincs már nálunk kötelező biztonsági előírás erre, hogy Androidban tiltani kell, évek óta nincs.Meg milyen érdekes, "mindig" az iOS-os tagok "védik" ezt meg, akiket ugye nem is érint a tiltás, mert iOS-on lehet készíteni képeket az appról.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz axioma #33827 üzenetére
Bar lehet hogy en kiharcoltam magamnak azzal, hogy bepanaszoltam oket, hogy tenyleg felmondjanak...
Vagy pont fordítva ...
Ha a panaszodnak helyt adnak a felügyeletnél, akkor még az is lehet, hogy "védett állapotba" kerülsz. Az mégiscsak furcsa lenne, hogy nyersz, s utána azonnal felmondanak. Ráadásul ez is egy esélyesen nyertes panaszt is megalapozna.nem is tudom, hogy van-e joguk valogatni ilyenkor.
Nem így hívják ezt, hanem portfóliótisztítás az ügyfélbázisban.
Valamit muszáj csinálnia a Rafinak. A Gold csomagot kivezetni most nem lehet. Azt ugyanis nem lehet megcsinálni, hogy még pár hete is kötöttek szerződéseket (hűségidővel is), most pedig egyoldalúan kivezetik a csomagot, váltásra kényszerítenek vagy felmondanak. Muszáj várniuk legalább 1, esetleg 2 évet - az újak miatt. Így marad az, hogy a régieket kezdik el szelektálni. Aki nagyon ráfizetéses volt és sikerült rávenni a csomagváltásra, az kész nyereség. Akiket nem, azok közül - szerintem - csak a legdurvább esetekben fognak felmondani. Ezt viszont megtehetik, indoklás sem kell a felmondáshoz.Lehet a Rafira joggal haragudni, mert az egészet hülyén csinálja. De azért legyünk korrektek, ez az egész is azért van, mert van a tr. illeték, meg a különadók, meg az egyebek.
-
Peterhappy
őstag
válasz sifarr #33831 üzenetére
Azt ugyanis nem lehet megcsinálni, hogy még pár hete is kötöttek szerződéseket
Kb tiz eve, rovid Citibankos idoszakom nezett ki ugy, hogy nyitottam valami zero(?) szamlat, es mire ugy masfel het mulva meghozta a posta a bankkartyat, mar nem voltam ugyfeluk, mert kozben felhivtak, hogy megszunt a szamlacsomagom, es valtanom kell.
-
Erdmis
tag
válasz sifarr #33831 üzenetére
Azt ugyanis nem lehet megcsinálni, hogy még pár hete is kötöttek szerződéseket (hűségidővel is), most pedig egyoldalúan kivezetik a csomagot, váltásra kényszerítenek vagy felmondanak. Muszáj várniuk legalább 1, esetleg 2 évet - az újak miatt. Így marad az, hogy a régieket kezdik el szelektálni. Aki nagyon ráfizetéses volt és sikerült rávenni a csomagváltásra, az kész nyereség
Szeptemberben nyitottam a Gold 2.0-t 1 év hűséggel. Nem hiszem, hogy ráfizetéses lennék/lettem volna, nem volt olyan forgalmam, így nem hiszem, hogy ez a magyarázat...
Holnap hív a "prémium" tanácsadóm, hogy váltsak a szerinte "kedvezőbb díjcsomagra". A véleményem elmondom neki. Nem tudom még, hogy átváltsak-e, vagy utasítsam vissza, aztán lesz ami lesz. Fontolom még én is a hivatalos panasz megtételét, mert egyértelműen meg akartak téveszteni - elég csak a kiküldött connect meghívó tárgyát elolvasni... Ha lesz időm meg türelmem, akkor nyomok én is az MNB-nek is egy kis olvasni valót. -
RR-13
őstag
válasz Erdmis #33834 üzenetére
Szvsz. ne válts át, ne engedj nekik.
Az 1 év hűség miatt "kötve vannak" ahhoz, hogy biztosítsák min. 1 évig a Gold 2.0 csomagot, vagy, ha nem akkor a hűségnyilatkozat megtévesztő, és akkor szankció nélkül hagyhatod ott őket szerződésszegés miatt, ugyanis a hűségszerződés egyértelműen kimondja, hogy a hűségben nyitott bankszámlára, jelen esetben a Gold 2.0 csomagra vonatkozik a hűségidő vállalása.
Ha ennek ellenére felmondanak, vagy átraknak másik csomagba, akkor sem kell visszafizetni a számlanyitási bónuszt. (tudom, hogy nem ez volt a fő probléma, de szerintem pont a hűségnyilatkozat miatt nem csinálnak majd veled semmit, ha nem váltasz.)
-
axioma
veterán
válasz sifarr #33831 üzenetére
Nekem igazabol max erdekesseg, h felmondanak-e. Na jo, kicsi kenyelmetlensegem lenne belole, tobb odafigyeles az utalasoknal.
Sztem nem flenne furcsa, h mnb igazat ad abban h megteveszto/megfelemlito volt a level/telefonhivasok, akar allitsak vissza, de aztan aka'r masnap meg egy rendesen megfogalmazottal felmondanak nekem.
Valogatni: ugy ertettem, h emberek kozott, h valaki marad x csomagban, mas megkapja a [teljes?] felmondast -- az nyilvanvalo, h minden select-esnek aki nem valt felmondanak az valid [akkor is ha gold2.0 nem peldaul]. Szoval tok azonos konstrukciobol az egyiket kivaghatjak-e, ha nem mindenkit.
Tkp. a kerdes h ha mar szerzodtek es nem csinal a user szabalyba utkozot, akkor fszla felmondhato-e csak neki [hitelnel egyszerubben el tudom kepzelni, ott barmire rahuzzak h a prudens mukodes biztositasara, ami moge nem kell indoklas, eleg h titkos belso algoritmus alapjan o nem fer bele - na jo, ez hitelkartyanal, lakashitelnel van kotottseguk].
Huseg/bonusz: negligible, a bunti csak az ugyfel altali, v az ugyfel hasznalata miatt indokolt bank altali azonnalinal terhelodik az ugyfelre [visszakerni v megfizetni], ilyen bank altali rendes felmondasnal penz marad, szerzodes megszunik [bar itt a 'kecsegtetes' vagy mi jogi formula megallhat].[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
Ennek a szabadság kiadáshoz mi köze a rafihoz?
És, ha ez valóban így van, akkor a "jelenlévő" Raiff kolléga miért is nem írta le ezt itt, hogy nagyjából elfogadható válasz legyen erre?
Te attól tartottál, hogy valaki a neten rátalál és elolvasva ötleteket merít. Nem attól, hogy van olyan személy, aki régóta tagja a fórumnak, mert zárt topikot minden gond nélkül eltudja olvasni bármikor.Erre a problémára egy megoldás van, nem leírni az ilen gondolatokat.
De ez is csak rész megoldás, mert máshol is felmerülhet az ötlet és nekik is eszükbe juthat.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
A raiffeisen bank sk fejlesztője/kiadója Tatra banka a.s.
A myraiffeisen fejlesztője/kiadója a raiffeisen bank international AG, ezt használjuk itthon is.
Az első esetben kvázi saját fejlesztésről van szó, a második esetben egy központi fejlesztés, ahova a lokális sajátosságokat bele fejlesztik, de a funkciók nagy része központi.
Mivel központi app, így nem biztos, hogy egy-egy kisebb feature “hotfixet” megosztanak a leánybankokkal, csak akkor tudnak róla, hogyha utána mennek(ha van idejük erre)
-
emeritus
tag
Az Otp app tapasztalatom szerint pont korlátozza a kepernyőmentést "szemelyes tartalomról nem készíthető kepernyőkép" üzenettel. Eltérő jogszabályértelmezés lehet az eltérő banki gyakorlat (tiltás/engedélyezés) magyarázata.
[ Szerkesztve ]
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
Erdmis
tag
Igazad van, köszi a megerősítést
Az új csomag miatt már nem nagy érvágás, ha felmondják a keretszerződést. Alapvetően meg voltam elégedve velük, de ezek után legkésőbb szeptemberben úgy is elbúcsúztunk volna egymástól
Videóhívásban elmondok mindent, és ki is kérem a rögzített felvételt. -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #33838 üzenetére
Rendben, de akkor kérlek mutass egy központi fejlesztésű Raiff appot, ahogy fentebb is kértem.
Konkrétum kellene, de ha a másik a CMI Sign, akkor az egész hivatkozás egy elfogadhatatlan magyarázat.
És az amit este írtam részben visszavonom, mert iOS-t használóként gondolom nem védeni akartad őket ugye??Amúgy elvileg visszateszik bele majd valamikor, most kaptam az infót róla...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz emeritus #33839 üzenetére
Az más, mert max. részleges van az OTP-nél, de akkor is lehet alap dolgokról készíteni képet.
De a Raiffnál teljes tiltás van...
A Revolut is berakta kb. 1 évvel ezelőtt a teljes tiltást, meg is írtam nekik, hogy vegyék ki, és a következő frissítéssel kivették, és maradt a részleges tiltás, ami elfogadható továbbra is, de a teljes nem.[ Szerkesztve ]
-
fil
őstag
Megérkezett az 1. negyedéves CIB hitelkártya jóváírás. Sajnos úgy néz ki, hogy a Revolut feltöltésre megszüntették az 1%-os jóváírást.
Másnál is ez a tapasztalat? -
Kukipapa_rr
tag
Én gyanítom, hogy ennek biztonsági okai vannak, nem kiszúrni akarnak veled vagy másokkal.
Android alatt egy háttérben futó (kártékony) program tud screenshotot csinálni, iOS alatt nem (illetve összehasonlíthatatlanul bonyolultabban). Tehát iOS rendszerszinten véd, Androidon meg egyedileg kell ezt megoldani.
Hogy megvédjék a felhasználókat, ezért lekorlátozzák a screenshot készítést, hogy a mezei malware-ektől védjék a felhasználókat. Aztán valahol eljátszanak vele, hogy csak az érzékeny képernyőket védik, valahol meg egyszerűen mindent letiltanak, mert van fontosabb dolguk, és ez eleve egy rétegigény, a biztonság meg mindenkit érint.
Úgyhogy azok az alkalmazások, ahol ez nincs letiltva, azt tekintsd úgy, hogy azok nem biztonságosak.
-
kircsi21
csendes tag
válasz sifarr #33831 üzenetére
Lehet a Rafira joggal haragudni, mert az egészet hülyén csinálja.
Ez így van, én is mondtam az ügyintézőmnek, hogy ez egy olyan játék, amit szabályok szerint játszunk, aztán az ügyfél eldöntheti, hogy marad vagy megy. De látszólag ebben a játékban a Raiffeisen vagy elfelejtette lefektetni a szabályokat, vagy még a saját alkalmazottaival is elfelejtette közölni. Ami azért minimum kínos, főleg úgy, hogy őket meg ütik, hogy nyomják le a változást az ügyfeleik torkán. Egyetértett. -
Erdmis
tag
Na megvolt a meetingem az ügyintézőmmel.
Értem én, hogy neki a bank álláspontját kell képviselnie, de iszonyat ellentmondásokba keveredett...Olyan érvekkel próbálta védeni a védhetetlent, hogy csak pislogtam.
Visszautasítottam a csomagmódosítást, aztán ha kiraknak, akkor ennyi volt. Gondoltam, hogy ez a csomag sem örök, de ennél hosszabb Raiffeisen-es pályafutással számoltam -
RR-13
őstag
válasz Kukipapa_rr #33845 üzenetére
Köszönöm a tájékoztatást, de egyáltalán nem érdekelnek az okok, mert ezeket magamtól is tudtam régről.
Ezek szerint akkor évekig nem volt biztonságos a Raiff app. ez érdekes következtetése annak, amiket írtál.
És akkor eddig nem volt fontos "megvédeni" az ügyfeleket, csak éppen most Szóval nem győztél meg...És egyébként akkor mi van, ha képernyőt készít egy akármi a háttérben
Sokra nem megy vele, aki ezt csinálja...önmagában a képpel nem kezd majd sokat, mert max. csak egyenleget lát, de a kártyaszámok nagy része (helyesen) egyébként is ki vannak takarva az appokban, és annak a képernyőfotójával sem mennek így semmire.Én szívesen vállalom ezt a "kockázatot" ahogyan a George appban is a felhasználó dönti el, hogy mikor miről engedi, hogy csináljon képernyőfotót vagy nem.
Ha nincs idejük a részleges tiltásra (?), ami egyébként akár indokolt is lenne, akkor meg hadd döntsem már el én, hogy kívánok-e élni a képernyőmentés tiltás bekapcsolásával vagy nem.Az meg nem csak velem kiszúrás, hogy most berakták a képernyőfotó tiltást az appba, ez több tucat ügyfelet lehetetlenít el bizonyos helyzetben, megszokott, bevált, nem kártékony folyamat után, amit sokan nem írnak meg a Play áruházban.
Ilyen alapon Androidon akkor ne is legyen banki app., mert megmagyarázni mindent meglehet.
-
axioma
veterán
válasz Erdmis #33847 üzenetére
Akinek nagyon hulyeseget mondtak, nem tenne meg hogy kikeri a beszelgetest a Raiff-tol? Egy sima emailt irtam az info@raiffeisen.hu-ra, hangfelvetel kikerese targgyal, benne hogy "A prémium csomagok felmondásával kapcsolatban az ügyintézőm ma tájékoztatott. Kérem ezen hanganyagot részemre megküldeni." Es a hivas adatai. Egyedi nevem van, akinek gyakori, esetleg hozzateheti valamelyik belso azonositojat.
Igen, latszolag a 06-30-as, nem beazonositassal (csak nevre rakerdezessel) kezdodo hivasokat is rogzitik.
Par nap mulva irtak vissza olyat hogy IM-akarmennyi alatt felvettek, es 30 nap a hatarido, ami valamilyen indokkal hosszabbithato 60-ra. -
axioma
veterán
Felhivtam az mnb-t, mert semmi visszajelzes nem jott arrol, hogy beerkezett a panaszom. De ott van, kaptam iktatasi szamot. Viszont 6 honap(!) a hatarido, ha elkezdenek intezkedni (vagy valami rovidebb hataridovel tajekoztatnak, hogy nem lesz belole eljaras).
Szoval mire ez lemenne, addigra boven ki leszunk rugva a Raiff-tol, ha ugy akarjak Meg mondta hogy bekeltetohoz is fordulhatnek, mondtam hogy ez most tiszta fogy.ved, nincs szemelyes hatranyom (eddig) belole.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen