-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Az Autónavigátoron meg Civic Type R teszt van.
-
BlacKSouL
addikt
válasz martillo #50999 üzenetére
Én egyszer nyomogattam, soha többet.
Ha kevered, csak a télinek a fagyáspontja emelkedik, meg a keverék a télieknél kicsivel jobban oldja majd a bogármaradékot. De mivel a két tulajdonság egyike sem előnyös, hiszen télen elég ritka a bogár, ezért bár rossz nem lesz, de jó se.
Szóval nyugodtan rátöltheted, csak számolj vele, hogy a fagyáspont akár veszélyesen magasra is emelkedhet attól függően mennyi nyári maradt benne.
A kinyomás ellen meg az szólhat még, hogy nekem pl. 4,5 liter a tartály, ha sok van benne, akkor percekig spriccelni mindenfelé, meg integetni a felhajott lapáttal az olyan haladatlannak tűnik. Meg a szivattyú sem percekig tartó üzemre lett tervezve, bár bírja (mi anno üzemben asszem 5 percig teszteltük, bírja, de melegszik.)Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Aladdin
senior tag
válasz BlacKSouL #50991 üzenetére
Nekem a csomagtartoban most ez van:
https://www.dt-xenon.hu/t10-w5w-led-15-smd-einparts-epl27-1616Sok ledet probaltam mar, de ilyen erossel meg nem talalkoztam. Meleg fenyu, de kivilagitja az egesz csomagtartot... Beraktam probakepp a helyzetjelzobe, ott mondjuk a szinhomerseklete miatt nem tetszett, de oda szinte mar tul eros volt. Az ajtovilagitasba rakva is brutal fennyel vilagitotta meg a talajt.
-
m3tr0
senior tag
válasz Winner_hun #50994 üzenetére
Lehet erre gondolsz?
Amúgy vékony gumilemezből lehet sablon alapján új lámpaszigetelést gyártani.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
JoolsNOS
veterán
válasz Alex0124 #50998 üzenetére
Jazz? Össze kell nyomni a két végét és ki lehet emelni.
(#51002) BlacKSouL: reggel -4 fok volt. A tiszta téli szélvédőmosó a törlést követő 5 mpben olyan szépen indult jégvirágzásnak a semmiből, hogy öröm volt nézni. Ha sok van benne akkor inkább valamilyen hosszú csővel leszívnám.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #51006 üzenetére
A -4 fokos nyárit viszont már ki se tudod pumpálni, szóval legalábbis ilyen szempontból mindenképp kedvezőbb a téli, hogy a tartályt, a csöveket és a szivattyút nem repeszti szanaszét
Másrészt igen, fura helyzet, hogy a magas alkoholtartalom szükséges hogy ne fagyjon meg, viszont szétterülve az alkohol elpárolog még jobban hűt, a maradék víz meg még jobban visszafagy.Még jó hogy Magyarországon senki szerint nincsenek is hidegek meg igazi telek, mert ha már -4-ben fennakadunk, akkor mi lenne ha mondjuk -24 lenne mint pl. januárban volt
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
NoLF
addikt
-
JoolsNOS
veterán
válasz BlacKSouL #51008 üzenetére
Amíg nem jön meg a fűtés addig gyakorlatilag használhatatlan az autó. Én meg nem szeretek addig fűteni amíg el nem éri a 73 fokot a víz (itt áll le a "szivató" teljesen) Viszont nem szeretem az autót 1 percnél tovább üresben járatni. Szóval egy ördögi kör ez...
Általában úgy néz ki a dolog, hogy az ablaktörlő szakaszosan van és néha nyomom rá a mosót, ezáltal a külső jegesedés nagyjából kiküszöbölhető, belül meg fújom a hideget mint az őrült és lehajolva kémlelek ki a résen
Mindent az autóért a kényelem másodlagosI5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Graphics
Jómunkásember
Téli jegesedésre -
Lenyomatod ablakmosóval, aztán 200 Ft a Tescoban a gumis lehúzó, és tisztára húzod
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
nagyúr
válasz JoolsNOS #51010 üzenetére
Ha le van fagyva a kocsi, akkor én be szoktam indítani és közben kapargatom le a jeget. Amire kész vagyok nagyjából lehet is tolni a fűtést, hogy belül letolja a párát. Tudom, hogy nem feltétlen jó ez az autónak, de ennyi férjen bele, az autó van értem és nem fordítva.
-
martillo
tag
Ilyen van nekem is, a funkciot valoban jol ellatja.
A gondom az, hogy nem tudom hova tenni, miutan levettem
A kocsiba nem akarom rakni, mert ott enged ki, akkor valami valahol vizes lesz... Ha kint hagyom, akkor estere, mikor ujra kellene, a tartos hidegben kemeny marad/lesz.
Nekem ez egy ordogi kor... -
BlacKSouL
addikt
válasz Graphics #51011 üzenetére
Ugyanez van a sima ablaktörléskor is. Csak ott az ablaktörlő lapát húzza le. Az eredemény nagyon lehűlt ablak esetén nem jó, mert a kézi lehúzó is, meg a lapát is úgy töröl, hogy nem vízmentesre, hanem csak néhány mikron vastag vízréteggé teríti szét, ami elpárolog. Mivel nagy felületre vékony réteget terít, az alkohol gyorsan elpárolog, még jobban lehűti, az ott maradó víz pedig ráfagy. Ez ugye azért is kettős, mert igaz ugyan, hogy a folyadék nem fagy meg x hőmérsékletig, csakhogy a -10 fokos ablakra a -10 fokos keverék folyadékot ráterítve a -10 fokos alkohol még elpárolog belőle, a -10 fokos víz meg hát jobb híján megfagy.
Ezért jobbak azok a módszerek, amiknél 1-2-3 liter vizet lassan folyamatosan rálocsol valaki. Mondjuk +10- +15 fokos csapvizet. (Meleget forrót fölösleges.) Az még nem akkora hőkülönbség hogy berepedjen ha feszültséges is lenne, de felmelegíti annyira az üveget, hogy 0 fölé emelkedik. Ha azt letörli a lapátokkal, akkor kész is, az már el tud párologni róla mielőtt ráfagy. Nagy hidegben viszont a levezető nyílásokat esetleg eldugíthatja a keletkező jég.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #51018 üzenetére
Ha nem havas deres a szélvédő, és nem is spriccelsz rá, és elindulás után mégis elkezd jegesedni, akkor egész egyszerűen a haladás közben nagyobb mennyiségű magasabb nedvességtartalmú, kicsivel magasabb hőmérsékletű levegő csapódik neki, és egyszerűen kicsapódik a nedvesség a hidegebb szélvédőre. Sajnos minimális hőmérséklet és páratartalom különbség is kellemetlen, a fagyás miatt. Hűvös nedves párás időben még fagypont felett is kialakulhat ez a jelenség. Vagy hidegből nem túl melegre fűtött szélvédővel melegebb garázsba beállva is. Csak ott nem annyira kellemeteln mert letörlöd, míg fagypont alatt ráfagy.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Haver 8gen FL Civicjében nem világít a tompított, csak a helyzetjelző vagy refi. Mondtam hogy nézze meg az izzót vagy biztit. Nem műszaki beállítottságú, inkább elvinné valakihez aki megnézi, főleg hogy kapcsoló problémáról is olvastunk mint hibalehetőség.Tudtok valakit ajánlani Pesten? Köszi! -
gerner1
veterán
válasz Alex0124 #51023 üzenetére
Ez talán segítség lehet: HONDA SD AV-Navi System Update Procedures Manual .
-
pècsimunkás
addikt
Csodálatos autó ! Mai szemmel nézve is jól nèz ki ! Ès a hangja ...
Múltkor mentem haza Nèmetországból , jó hosszan kisèrtük egymást egy NSX- el . Egyszer ő gurult el mellettem , egyszer èn mellete . Ès a hangja ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
i-sti
senior tag
-
Rolvik
csendes tag
Sziasztok! Tudtok ajanlani 225/45/r17 be ajanlott teligumikat elfogadhato aron?
-
BlacKSouL
addikt
Most volt idő átgumiztatni a kisbuszt. Gondoltam azért rámérek a nyomásra a közeli MOL kúton, és ha kell korrigálom. Amúgyis mindig korrigál az ember ha hűl az idő.
Már az gyanús volt, hogy egy öreg Zuk áll bent a kezelőnél a sofőr áll és nem történik semmi. 5 perc után elment, beálltam, levettem a gumicsövet, rányomtam a gumira, ami felfújta a puffertartályt... Nyomkodom a gombot, de semmi nem történt. Kicsit vártam, de semmi nem történt, úgyhogy felhagytam vele... 3 bar nyomást nem tudott produkálni a kompresszor és a puffertartály együttesen. Köszviszlát. Hazafelé OMV-nél a hordozható is tud 4 bar fölött, majd ott megnézem. De a nyomásmérőre leglább fel volt téve az OMH matrica. Végülis nyomást mért, csak növelni nem tudta. A matrica hatálya csak a műszer hitelességét garantálta valaha a vizsgálat idejekor.Ma hozzájutok a második garnitúra izzókhoz. Kíváncsi leszek a beltéri 8W helyett 10 wattos szofita tuningra nem ledesítek, nem voltak meggyőzőek a vélemények, meg fölösleges. Vajon hőtermelés szempontjából viszont elbírja a foglalat a kicsit magasabb teljesítményű izzót?
Ja, azt nem is mondtam, az utatéri hátsó világításból kiszedtem a szofitát, és mindkét végén lévő fém kupak elforog az üvegen... nem éppen stabil állapot csodálom hogy még világít 9 év után.Majd összemérem a sima Philips vision-t és az extreme-t a rendszámban.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Honda Jazz III-ban (2009-es modell) mennyire nehéz az első helyzetjelző izzó cseréje?
Próbáltam géptető felnyitása után hátulról kivenni az izzót, könyve szerint óra mutatóval ellentétesen kellene forgatnom majd kivennem foglalatostól. De ez a része nekem nem akar menni s végül hagytam, nem akartam esetleg eltörni valamit ott.
Van itt olyan aki már cserélt ebben a szériájú jazz-ben első helyzetjelzőt? -
demars
addikt
válasz BlacKSouL #51040 üzenetére
Nem volt időm foglalkozni izzókkal, éjszakás vagyok reggelente meg volt dolgom. Hétvégén megsasolom a dolgokat.
MOL -nál régóta nem fújok kereket, az nálunk is xar, sosem működik.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #51044 üzenetére
Igen, kb. Szóval jelenleg ezzel a megoldással nem látom, hogy a belteret lehetne értelmesen világosítani, a ledesítés meg még mindig nem győzött meg, miután a buszba belepróbáltam a philipset, abban ugyanis nem szofita van, és egyáltalán nem lett világosabb, és nem látni jobban, csak más a színhőmérséklete, de hiába állítják, szerintem nem növeli a láthatóságot. Pedig ez még bőven 4000K-s, vagyis a legmelegebb ami ezek között létezik.
demars: 1: nem; 2: igen.
Kérdezném mi alapján tippeltél, de mivel haverom is ezt tippelte, alighanem csal a kép. Mert arendszámnál a baloldali az olcsóbb, jobb oldali a drágább, de a valóságban semmi különbség nincs köztük se fényben, se színben. Bárhonnan néztem bármilyen sötét üvegen keresztül. Az egyetlen különbség, hogy a drágább kerámia, az olcsóbb műanyag tokozású, illetve az olcsóbbra 8, a másikra 12 év várható élettartamot írtak.
Ahogy a beltérinél is, valóban, a 8 wattos rövidebb, a 10 wattos hosszabb szálú, és fényerőben, színben, mindenben teljesen egyformák, vagyis a japán piacos 8wattos izzót fel lehet váltani/lehet pótolni a 10 wattos európaival, semmi különös nem történik.Az ajtó szép erős, a rendszám túlságosan is erős, maga mögött is elég durván megvilágítja a földet. Oda szerintem egy 0,5 wattos is elég lenne.
Viszont a csomagtartó nem túl meggyőző, azonban mivel ugyanaz az izzó a rendszámnál nagyon erős fényű, egyszerűen a csomagtartó lámpatestje van szarul kialakítva, ugyanis nagyon szűk tartományát szórja szét lefelé, az izzó fényének nagy része felfelé, a lemezek közé, illetve a lemezek közt jobb oldalra bent világít. Ezen valami tükrös megoldással, vagy kiszerelt megbuherált lámpatesttel lehetne segíteni.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...