-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz xcbiker #29000 üzenetére
Értem, csak így önmagában nehezen tudom elképzelni a funkcióját. Gyárilag ez nincs benne és pont egy ilyen formájú mélyedés van a csomagtartóban?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
xcbiker
addikt
válasz runner 125 #29002 üzenetére
gyárilag egy gyenge, vékony farostlemez van, ami elég fos. ja és persze csak kivehető egyben, nem ez a felnyitható változat.
... kárpit nélkül is jó, mert a gyári kárpitot úgyis ráhajtja az ember.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
runner 125
nagyúr
válasz xcbiker #29003 üzenetére
Így világos. Ilyen van a HR-V-ben is, az egy kb 8 mm-es MDF lap, fel lehet nyitni, és alatt van egy kb 10 cm mély műanyag tálca, s csak az alatt van a pótkerék.
_Jut eszembe, elkészült a HR-V, elég frankón megcsinálták az ívet és az ajtót.
Mivel "átütött" már 2 pici pontban a bal hátsó ajtó alsó szélén a korrózió, ezért a törésvonalig lefújták kívül az ajtót is gyári színkód alapján, illetve persze belülről is rozsdátlanították és kifújták üregvédővel.
Nem üt el sehol, minden szögből ugyanaz az árnyalat.Idén még a zene és az alvázvédelem van hátra. A lökhárítókat szerintem már csak jövőre fújatom majd le.
Előtte:
Most:
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #29006 üzenetére
Műanyag lökösön van egy kis benyomódás. Az javítható?
Illetve kavicsfelverödéseket a motor háztetöröl hogy lehet a leggazdaságosabban eltüntetni?
A külső tükröknél a műanyagról is sok helyen lepattogzott, oda csapódnak a kis kavicsok...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz demars #29007 üzenetére
Attól függ, ha alapozóig ment akkor csak festéssel. Kis időt nyersz vele ha gyári festékkel kensz oda egy pöttyöt, végleges megoldás az elem újrafényezése. Ha csak a lakkot sértette fel a kavics akkor még egy polír kiszedheti.
A lökősön lévő benyomódást szerintem simán megcsinálja egy műanyagos
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #29007 üzenetére
Vedd le, és nyomd ki belülről.
Kavicsfelverődésre a legolcsóbb megoldás a gyári színkódos ecsetelő. 3-4k-ért tudsz venni 10-15ml-t, én úgy csináltam, h ahol már látszott némi korrózió a kavicsnyomon, megkapartam körzőtűvel fémig, és úgy kentem le.
Nyilván, ha azt nézed elüt (tökéletes nem lesz), de legalább le van kezelve és nem korrodál tovább.Ha, viszont sok van rajta, érdemes elgondolkodni egy teljes fújásban, utána meg mondjuk valamilyen 3M átlátszó fóliával bevonatni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #29007 üzenetére
Be kell szerezni a színnek megfelelőt ilyet, gyárit, és ha mélyen leverődött, akkor kicsit a kupakban lévő drótfejjel megtisztítani, portalanítani, majd egy gombostűfejnyivel megpöttyözni a krátert. Rohadt gyorsan szárad egyébként. Érdemes két rétegben, kb 1 óra száradás után, mert az első réteget "beszívja' a kráter. Műanyagon (lökhárító, tükör) elég 1 réteg is.
A motorháztető első éle szokott kritikus lenni.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
Az mi hogy a gyári gátló szállítási ideje nov 28(hondától)? Nov 23.-án műszaki, úgyhogy kénytelen leszek utángyártottat berakni.
-
BlacKSouL
addikt
válasz Integra #29012 üzenetére
Ha gyári szín, akkor márkaszerviz tud rendelni, bár valószínűleg van más forrás is.
Céges autókon láttam, hogy az elhanyagolt kavicsnyom hova vezet. Ott konkrétan úgy néz ki a motorháztető eleje, mintha sörétessel megszórták volna, és a gombostűnyi kezeletlen lepattanás 3 évvel később már 5 Ft-os méretű rozsdás, táskásodó folt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #29010 üzenetére
Azt hiszem most csak javítók. Szerdán hozzák a téli gumikat meg az új gyári acélfelniket. Kapásból 150k kifolyik...
Bal első ajtónál az alsó élnél is kopott a festés. Előző tulaj letaposta. Alatta a küszöbnél meg a lakk van megkopva. Arra ráfújnak már kérdeztem.
KöszönömAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz !Overdose! #29016 üzenetére
Az a baj, hogy Imi azt mondta az se biztos ilyenkor hogy nov28-ra megjön, múltkor egy lámpával járt így hogy 6 hónap alatt jött meg nem várhatok annyit a gátlóra, beszéltem TypeV Lacival, monroe-kat rakok be valószínűleg.
-
tonyi
tag
Sziasztok!
7gen EU8-nál olyan problémám van, hogy járó motornál, üresben, felengedett kuplunggal surrogó hangot hallok a váltó felől. Benyomott kuplungnál ez a hang nem jelentkezik. Jól sejtem, hogy ez nyelestengely csapágy lesz?"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
tonyi
tag
válasz tboy93 #29020 üzenetére
Csak azért kérdem, mert akkor már cserélném a kuplungot és kinyomó csapágyat is(190 ezer km van benne). Így gondolom már elég nagy tétel mivel gyárit szeretnék.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
LógaGéza
addikt
válasz runner 125 #29009 üzenetére
Én pont gondolkodom teljes fújáson, elég sok apró hiba van, pár elem volt cserélve (bal oldala pl 3 színű), csak nem tudom mi lenne a jobb. Kollegák szerint elég lenne karosszériáztatni, full polír majd valamilyen egyszínű fóliával lehúzatni és nem kell fújni. Másik vélemény szerint elég ha karosszéria és full polír után telifény (amúgy ez a helyes sorrend?).
Harmadik vélemény szerint meg az a megoldás amit te is említesz - karosszéria, polír, fújás, és átlátszó fólia. Gondolom ez az utóbbi anyagilag is a legmegterhelőbbKérdés, hogy melyik opció a legjobb?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz tboy93 #29023 üzenetére
Pont ezért kérdezem a sorrendet, nincs tapasztalatom benne, csak hallgatom amit a többiek mondanak - aztán lehet, hogy ők még hülyébbek hozzá mint én
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz LógaGéza #29024 üzenetére
Ha korrekt helyre viszed akkor először leszedik az előző réteg festéket, utána alapozzák majd újrafújják, majd ezután jöhet a polír. Ez nem épp olcsó mulatság így egyben, de ha rohad akkor nincs más megoldás. Ha csak simán matt, karcos a festés akkor elég egy polír is. Fólia csak akkor jó ha nem rozsdás a kasztni, mert ha igen akkor alatta tovább fog rohadni, egyébként sokan azért fóliáznak mert olcsóbb jóval mint telibe fújni egy autót, ~160k-ért új színű lehet a verdád.
Más: neduddki hova tűnt?
-
LógaGéza
addikt
válasz #45553408 #29026 üzenetére
Egyszerű megállapítani, hogy a kettő közül melyik. Ha akkor zúg, amikor fel van engedve a kuplung, akkor nyelestengelycsapágy, ha akkor amikor be van nyomva, akkor kinyomócsapágy.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Kis adminisztrációs segítséget kérnék, hátha járt valaki hasonló cipőben:
Nyáron 7gen Civicben a motor nagyon elkezdte enni az olajat, a hengerfal teljesen összekarcolódotta. Néztem helyette bontottat, Imi beszerelte, azóta tökéletesen működik, viszont már végképp nem tudom milyen addminisztratív dolgaim lennének ezzel kapcsolatban.
A bontó szerint az okmányirodában át kell iratni. Ott voltam, kérnek egy papírt, ami alapján igazolják, hogy a motor típusazonos. Elmentem műszaki állomáshoz, ott azt mondták, hogy eredetvizsgálattal foglalkozó cég állít ki ilyen papírt. Beszéltem eredetvizsgálatot végző céggel is, ők azt mondták, hogy ezt a papírt műszaki vizsgaállomáson adják ki... :S Aztán felhívtam egy másik eredetvizsgálattal foglalkozó céget, ő azt mondta, hogy el kell végezni az eredetvizsgát (~20k), utána műszakira kell vinni és valami papírt ott is adnak (~5k), majd okmányirodában új forgalmi és törzskönyv kell (12k). Ezek szerint csak az adminisztrációs része lenne kb. 40k???
Új forgalmi és törzskönyv az okés, na de komolyan meg kell csináltatni rajta az eredetiség vizsgálatot, amikor csak egyetlen adat, a motorkód változott?
-
!Overdose!
őstag
Sőt, gondolom a motorkód nem is változott csak a motorszám. Ezért jobb megoldás, ha a forgalmiban nincs benne a motorszám csak a motorkód. Ilyen esetben nincs semmilyen adminisztrációs vonzata egy motorcserének.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz !Overdose! #29029 üzenetére
ez hogyan kivitelezhető?
-
zolynet
addikt
holnap jön kicsee és felporírozza a pilácsokat
Life is too short to stay stock!
-
demars
addikt
Rövid távon 11km, 5km, több inditgatás mellett 5,9 -es fogyasztás szerintem nem rossz! (8gen 1.6 ES , sedan)
:-)
Igaz nem nyúztam nagyon, átlag 90 -es tempó! (Rossz utak, rövid táv, hideg motor)
Ez nem a BC értéke, ezt tankolás után számoltam.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz Integra #28996 üzenetére
Majd csak ideérek
Egyszerűen csak nem vagyok hozzászokva ezekhez az árakhoz, de még hasonlóhoz sem, ezért volt ez a reakció.
Nem a haveri alapú szerelésről van szó, csak egyszerűen meg nem fordult volna a fejemben, hogy felénk valaki 20-30k -t elvesz egy kuplung, vagy gátlócsere miatt. Én ezt nehezen tudnám megfizetni, tetszhet vagy sem.Nagyon sokan sokkal több honoráriumot érdemelnének ahhoz képest amit csinálnak, és amekkora felelősséget vállalnak nap mint nap a munkájuk során. Úgy tudom Mo-ra is inkább ez a jellemző, mert h nyugaton elkérnek ennyit az rendben van, de ott meg is keresik a rávalót.
S azért egyes alkatrészek árán is ki tudok akadni, pl. hogy egy pár szélterelőben mi kerül 80 ezerbe, vagy egy váltógombban 30 ezerbe (tipikus példa )
Lehet nem szép, de én igen is sajnálnék 30 ezret fizetni egy félnapos melóért (nem márkaszerviznek, bár azok is szépen gányolnak), egy olyan országban, ahol én azt a pénzt nagyobb erőfeszítéssel és sokkal nehezebben keresem meg, és nem csak én, hanem mindenki aki nem tartozik a felső tízezerbe. Nyilván nem számítana, ha a jövedelem is hasonlóan magas lenne.
Valószínű én is ilyen véleményen lennék mint Te, ha a jövedelmem 3x magasabb lenne, és egy olyan csiszolt gyémánt szerelőm lenne, mint amilyen állítólag ez az Imre
Egyszer én is fizettem 30 ezret egy három napos melóért, de akkor három dobozban vittem el egy hiányos bontott autóklíma berendezést, amit beépítettek az 5gen Civicembe
Én szegényen nem tudok ilyen racionálisan gondolkozni, mert az élet szar, muszáj a fogamhoz verni a garast, és 6x átgondolni mielőtt megveszek valamit, de amit írsz el tudom olvasni, és tudom h igazad van
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #29035 üzenetére
mikor vidéken, 200km-re budapesttől dolgozom, akkor közel a feléből eszem étteremben este és sokszor jobb és minőségibb az étel, amit frissen készítve elém raknak, roséfröccs 280 szemben a budapesti 500-600 ft-tal etc. budapesten minden látványosan drágább a szolgáltató iparban, mint nem budapesten, ez törvényszerű. lent 40ezerből bérlek 60m2-es tiszta lakást, ami már rohadt drágának számít, budapesten ilyen lakás 100ezerbe kerülne alaphangon. így olcsóbbak vidéken a munkadíjjak is például egy autó szerelésre. budapesten az imi árai korrektek és teljesen rendben vannak, unokatesómék is imitől függetlenül hasonló áron dolgoznak, összetudom hasonlítani a két oldalt. szóval ez tényleg ilyen egyszerű.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #29039 üzenetére
én pont dél-nyugaton vagyok és itt is olcsóbb
természetesen olyanok, mint élelmiszer, közművek etc mindenhol közel azonos, de sok minden más nem azonos, sokszor olcsóbb. budapest a legdrágább, ez teljesen egyértelmű....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
válasz honda23 #29037 üzenetére
Na most ha nem olcsobb, akkor miert igen?
Nem mondom hogy nincsenek ellenpeldak de eleget eltem itt is es ott is, hogyegfelelo szamunmintat vehessek es kiatlagolva azt allithassam: sokkal olcsobb. Mint ahogy a keresetek is nagysagrendekkel alacsonyabbak.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Gondolom már páran átesetetek az alváz - és üregvédelmen. E felől kérdeznék.
Most volt műszakin a HR-V. Nem tudom h a rokon srác csak be akart szaratni, de szerinte az alján, a lemez illesztéseknél sokkal jobban látszik a korrózió, mint májusban amikor megvettem.
Csak tudnám, h mitől. Nem gázolok vele vízben, garázsban, fedett helyen áll szinte mindig, eső is kb 5x kapott el azóta.
Szóval, nem várok, e hónapban megcsináltatom azt is.Olvasgatva google-ban, a Dinitrol termékeket láttam, mint javasolt, jó minőségű alváz és üregvédőszerek. Délután már azt olvastam pár helyen, h pl. rozsdaátalakítóból csak a jóval drágább Würth-öt szabad ráfújni.
Hol az igazság, melyik a legjobb, mit érdemes, ki mit használt eddig és mennyire vált be?
Hozzátenném, nem én csinálnám, nincs rá időm, inkább megfizetem, persze úgy h fotókkal dokumentáltatom.
Köszönet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Attila8006
aktív tag
Sziasztok.
Szeretném megkérdezni van itt olyan aki ért a Honda Civic 1.3mas 16szelepeshez? 91es évjárat...karbis még.
Volna vele némi gondom és ehhez szeretnék segítséget kérniAz elv olyan, mint a fing:Tartja az ember, amíg tudja.
-
nagyúr
válasz Attila8006 #29043 üzenetére
Imi a XIV kerben szerintem tud segíteni
-
honda23
aktív tag
válasz Integra #29038 üzenetére
Fejér megye nagyon drága, Győr környéke is.
Albik is, meg úgy általában minden, az ipari parkoknak köszönhetően.
Tiszántúl meg nagyon olcsó, és vidékként Fehérvár és Győr környékét értettem.
Falun meg rohadt drága minden, közművek, gáz,boltok, tv+net,stb drágább sokkal Pestnél is.
Nem vitatkozni akartam, ez az én véleményem.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz honda23 #29046 üzenetére
Így van!
Éltem Pesten is. Sokkal olcsóbb ott az élet... (kaja, rezsi).
Ott minden van, mindenből sok... talán ezért nem szálltak el az árak.
Nálunk 1 bolt van. 20 deka felvágott áráért ( ami nem minőségi, sőt... több napos) Pesten tudtam venni anno 1 kg párizsit... ami olcsó volt ugyan, de finom.
Itt mindenért többet kell fizetni, mert nincs választási lehetőség. Sajnos...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
Mondja már el nekem valaki plz h mi az az ikergömbfej, és motor lengéscsillapító, és mi szerepe van?
Nagy alkatrész árusítások közepette egyik doboz alján találtam egy Honda éles számlát amin többek között két ilyen "ikergömbfej" volt vásárolva 2011-ben (2x 18.287 Ft), és egy "motor lengéscsillapító" (30.471 Ft) az autómra.
(a 40ezres szerelési költség azért itt is befigyelt )[ Szerkesztve ]
-
xcbiker
addikt
válasz DeathAdder #29049 üzenetére
így hívja Imi is a stabilizátor gömbfejeket. Mivel ugye 2db gömbfej van egy rúdon.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik