-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #24999 üzenetére
ez nem kérdés h működni fog
járnátok TiK is bazz 2hónapot békávéval, ja de nem ám úgy hogy felszállsz leszállsz és ottvagy, hanem egy jó 2átszállásos napi 1-1órásat, nagyonfinomtudlenni, próbáljátok ki
tengerpartra költözök -> ott csak 3oldalról vesznek körbe a hülyék
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
NoLF
addikt
válasz zolynet #25001 üzenetére
miért, csónakkal nem jöhetnek?
egyébként tegnap kipróbáltam egy jóbarátom által összepakolt 87es évjáratú E30at, azóta is ráz a hideg, a VTi meg elmehet a picsába. 1 gurigában van az autó, mért adatai 1000 kg, 200LE, 250 Nm, belül minden E30 M3, kívülről meg egy gyári felnis gyári 4 ajtós szürke E30, patentul néz ki. barátaim az az autó annyira de annyira ment, hogy 3ban mertem elsőnek padlót nyomni... szerelmes vagyok.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
zolynet
addikt
miket beszélsz a száddal?!
azt hiszem utoljára egy '94-es 525ös bömbiben ültem, ami propelleres volt, hát szódás volt (nem most volt már az sem) ... synner is egy németbe ült a 5gen qp után, menni kell utána, venni kell valami jürgenvágent
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
Ne nézd le a VTi-t, sehogyan sem megy, de az csak úgy tűnik.
Kolegának E30 318is volt, felcsigázva, wems és minden finomság, 250 ló körül mozgott (már nem emlékszem). Amikor meghajtottam, az valami eszméletlen hogy ment, 21.1 mp alatt volt 200-on, ehhez képest az M3 E30 34 alatt van, még a CTR is előbb eléri A 225 lovas 4 keres TT-t játszva ette, és természetesen engem is kihívott, de csak akkor amikor már biztos volt benne, hogy meg fog enni. Fel is húzott rendesen, de azért kiálltam vele a teljes esélytelenség nyugalmával. Repülőstartból 100-110 -ig magam mögött tudtam tartani vagy tízszeri próbálkozás után minden alkalommal, aztán nagyon elhúzott, de addig semmi. Mentem E92 330i-vel, az még 3-asban is alig-alig nyúlt el. Több haveromnak bmw-je van, szarul mennek, sokat zabálnak, drága bele az alkatrész és hetente szervízben vannak, pedig az enyémtől újabbak.. én speciel semmire nem tartom őket, sőt sok ember közül csak 2 olyat ismerek aki bmw után még egyszer azt vett, ebből az egyik gyerek kora óta bmw buzi és olyan családban nőtt fel, ahol bmw a törvény Nekünk is volt egy E34 535i ami az első és egyben utolsó bajor mérnöki csoda is volt az udvarban -
NoLF
addikt
válasz Integra #25006 üzenetére
hidd el, ezzel nem szabad. főleg a magamfajta gyakorlatlan hátsókerekes sofőrnek. egyszer 60kmh körül 3ból visszaraktam 2be motorfék gyanánt egy piroslámpához érve, úgy keresztbe álltam kérlek, hogy öröm volt nézni. pedig addigra már úgymond kezdtem megszokni, de itt azonnal kiderült hogy semmit nem tudok a gépről és nem véletlenül mondta a tulaj hogy 1ben és 2ben ne nyomjak padlót és 4000nél váltsam el, 3tól már azt csinálok ami jólesik
persze megmutatta utána miket is tud a gép, hát remegve szálltam ki az autóból... de a legjobb, hogy úgy néz ki mint egy 70 éves néni bevásárlós autója 70ezer kmel, 26 éves makulátlan állapotban. kell és kész.
a többieknek pedig: nyilván az élmény miatt elfogult vagyok mindenesetre tökéletesen összehasonlíthatatlan egy vti és ez.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
DCI_market
tag
válasz DeathAdder #25008 üzenetére
azért tudod hogy a bmw volt az egyetlen autó aki szelepváltás aka VEMS mellett GYENGÉBB motorerőt ért el. ( a sima szivóval szembe) Szóval nem kell elájulni. Egyébként vannak elismerésre méltó járgányok, Turbosinger Sanyával voltunk pár meghívott teszten, néha csak állakat keresve.
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
DeathAdder
veterán
válasz DCI_market #25012 üzenetére
Ugyan, én elismerem, és le a kalappal, hogy a haver is milyen alacsony költségvetésből és milyen olcsó autóból milyen szívós és erős járgányt épített. Viszont a csodától azért messze van, főleg amilyen ítéletekkel vannak róla az emberek, csak azért mert az autón repülőpropeller embléma van.
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25013 üzenetére
nem fosom le a bokám semmilyen bmw-től, az biztos. hiába a fehér-kék legenda blablabla.. én eddig csak azt láttam a környezetemben bmw tulajoktól, hogy hasonlít picit az alfára, büszkék rá ezerrel, hogy nekik bmw van gecó, de azért a szervíz állandó barát, fúrás-faragás és semmivel sem jobb, vagy tud alapvetően többet mint a legtöbb közvelten konkurens. hátsókerék, oszt ennyi. vezettem már pár bmw-t, keresem ezt a bmw feelinget.. z4-ben van, m3-ban van, ezek örömvasak, de a többi.. na mindegy. nekem semennyire sem hiányzik a bmw a garázsomból. mindegy, hogy milyen erős.
na jó, egy s1000rr hp4 azért fent van a bevásárló listámon...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
m3tr0
senior tag
Srácok,
lassan olajcsere esedékes a Civicben és a megvétel után (2012. nov.) Valvoline került bele.
Maradjak ennél vagy ajánlotok esetleg más olajat?Köszönöm!
integra: 10w 40-et ír elő igen. Akkor hanyagoljam a Valvo-t?
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
DCI_market
tag
válasz !Overdose! #25017 üzenetére
Én most bevállaltam a sustina 5w40et. Azon kivül hogy fogyasztás csökkenést és még halkabb motort kaptam hátrányát nem látom. Long life, ugyhogy most az a terv hogy megnézem mennyi idő után lesz koszos. Mondjuk alapvetően nem erőgépbe ment.
Ha eddig is 10w40et használt, akkor szerintem nyugodtan maradhat annál. Eneosból kőkemény 4700Ft, azt hiszem túlélhető.Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Integra
titán
válasz DCI_market #25018 üzenetére
mi az hogy long life?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DCI_market
tag
válasz Integra #25019 üzenetére
hosszuélettartamu? Gyakorlati tartalmát tekintve jobb a korom és dzsuvamegkötő képessége amelett hogy ugyan olyan marad a viszkozitása. Alapvetően nem vagyok híve annak ami mondjuk crx-en, meg 1-2helyen megy hogy azon versengünk hogy ki az aki csak 2500km-t megy egy olajjal.
egy kis leirás hogy ne én tépjem a szám
De te mintha elég otthonosan mozognál az olaj piacon, nem próbáltad még?
DeathAdder: Ismerek olyat aki odalépett apa 525is e46ának aztán 12!!!!!!!!4!!!! mm nyílás lett a hengerfej és a blokk között úgy elvetemedett, szerinted az normális? 2.300.000 volt a motor csere mert hát visszadobták nem rendeltetés szerű használat címszóval. Volt olyan srác is akinek kiszakadt a blokk -1henger, aztán úgy járt vele, kiváncsiságból kikönyökölt még 1 hajtókar és maradék 4hengerrel járt több héten át, mire végleg beadta a kulcsot
[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
neduddki
nagyúr
HI!
maradhatcsak erre tenferegj, jo kis acea08as oil
udv
neduddki
mod: DCI_market: 1zz-fe-be okkal halkabb volta a Liqui Molly Leichtlauf High Tech 5w-40,pedignagyremenyekt fuztema szusztinahoz, envisszamegyek arra a kovetkezo korben
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
DCI_market
tag
-
neduddki
nagyúr
-
Viszlát
addikt
Történt, hogy jó szándékból és egy rossz olajszint mérést követően beletöltöttek körülbelül fél liter ásványi olajat az Accordba. Mivel abszolút nem értek hozzá, lehet, hogy totális baromságot kérdezek, de nem okoz gondot az, hogy a full szintetikushoz hozzáöntöttek ennyit (így most kicsivel a maximum fölé emelkedett a szint, körülbelül 1 mm-rel)?
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
m3tr0
senior tag
válasz Viszlát #25026 üzenetére
Az sem jó ha keveredik a két eltérő típusú olaj, de a nagyobb gond ha több olajat öntenek bele mint amennyi elő van írva.
Lehet be kéne iktatnod egy olajcserét sürgősen és akkor egy fajta olajjal feltölteni és annyival amennyi kell bele.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
m3tr0
senior tag
válasz Viszlát #25028 üzenetére
Ahogy hirtelen utána olvastam annyit írnak,hogy nem ajánlott ilyet csinálni, de a motorban kárt nem okoz, rövidtávú megoldásként alkalmazható. (olajszivárgás miatt váratlanul mondjuk hozzá kell önteni...)
Bár majd jönnek a többiek akik jobban értenek hozzá.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
neduddki
nagyúr
válasz Viszlát #25026 üzenetére
HI!
amint lehet csereltesd le a kerdes az ahogy a viszkozitas stimmel-e, tartok teole enm ez is minel hamarabbu cseret /muivel a Tiedbe nem eloiras az alcsony hamutartalom ezert ezzels em kell foglakozni/
mas: amugy trobomokus szeritn kulombozo gyartmanyu de azonos viszkozitasu olajok gond nelkul keverhetok /azonos alapolaj/udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DCI_market
tag
válasz Viszlát #25026 üzenetére
Milyen olajakról beszélünk konrkét viszkozitás tekintetében? Csak mert baja nem lesz. De azért érdekes lenne egy 10w40 +0w20 Viszont több ne legyen az olaj, mert kényszer kenést képez, ami visszafogja a forgó alkatrészeket, azt pedig nem ecsetelem miért rohadtul nem jó.
Azt te döntöd el hogy mennyivel több, ha valóban 1mm a pálcán akkor talán nem lesz probléma, de ha több mint 1mm és csak magad nyugtatod akkor az kevésbé egészséges.[ Szerkesztve ]
Aki játszik, tanul. Aki tanul, fejlődik. Aki fejlődik, sikeres.
-
Viszlát
addikt
válasz DCI_market #25031 üzenetére
Tényleg csak 1 mm, többször is megnéztem, ippencsak a maximum fölé ér. A viszkozitás 5w40 fullsz. és 10w40 ásványi.
Már több helyről nyugtatnak, hogy nagy gond nem lesz belőle, lenyomom óvatosban, aztán a hét vége felé már meg tudom oldani az olajcserét.
neduddki, köszi neked is bár csak egy részét értettem.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
!Overdose!
őstag
Egyébként ti a max jelig szoktátok tölteni az olajat? Én mindig a min és a max közé lövöm bele félúton. Mivel a Civic nem eszi az olajat rátöltenem úgysem kell.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz !Overdose! #25033 üzenetére
én mindig max-ot jelző vonal alá töltöm, de ha maxig van, az sem érdekel, nem lihegem túl. a feltöltést is lassan végzem, hagyom lecsorogni, megjáratom és úgy töltök rá mindig szintig.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz Viszlát #25032 üzenetére
Túlöntéstől nem kell félni. Nekem is egyszer elbaszta a hülye mester, nem 1mm volt az, hanem több is annál. Mindenki azt mondta hagyjam a fenébe, ha nincs durván túlöntve akkor nem lesz baj. Azóta a haverom is csekkolja és mint kiderült neki is mindig túlönti az okos mestere, viszont ő és az autója tökéletes példa arra, hogy ez nem tesz kárt a motornak, mert senkit nem ismerem aki olyan igénybevételnek tenné ki az autóját mint ő
-
Bigemperor
senior tag
Sziasztok!
Melyik webshopot ajánlanátok olaj+légszűrő-betét+pollenszűrő(utastéri szűrő) vásárlásához?
Esetleg Pécsen valaki nem tud ajánlani boltot?
A kocsim: Honda Civic 1.8 ES (aut.) 2008-as sedan.
Castrol Edge Professional 5W30 LL04-et töltöttek tavaly aranyáron, most lezsíroztam, hogy bevihessem én az anyagot számlával, nekik csak a munkadíjat kell fizetnem, meg a gyári szűrőt a kedvezményes assistance miatt. -
BlacKSouL
addikt
válasz Bigemperor #25036 üzenetére
Én utóbb párszor az olajshop.hu-t használtam, de csak az olajra.
4 liter Castrol Edge FST 0W-40 + 1 liter -50°C-os Castrol ablakmosó folyadék 9900 HUF volt tavaly.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
neduddki
nagyúr
válasz Bigemperor #25036 üzenetére
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
na ijjet se lattam meg: 03as civic es4 non-fl es torok raadsul d14z6 motor? ez hogy??? probagyartas?
udv
neduddki
mod: nem is es4 hanem es6 hmmmmm
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz DCI_market #25040 üzenetére
Hi!
jo nekme ez kozel van:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #25039 üzenetére
HI!
na aszongya a civic 7g4d gyartasa nem csak fl utan indult torokben, de juroba igen keves jutott akkor meg beloluk, de mo-ra mar akkor is erkezett pat p[eldany
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeathAdder
veterán
WTF
-
zolynet
addikt
tegnap elhoztam a táltost, első 500km-en 3000rpm-ig max 'kiforgatás', kvázi kiélvezem a forgatónyomatékot de nem érdekel, mert ott is szépen bubog a 4-1 leömlő+szkánktú dob miatt
elugrottam a lökös+toldatért, melyek kaptak egy telibe fényezést, ha már kicsit belém tolattak, majd haza és felni felrakás, hát ez naggggyon bejön nekem
tudom nagyon hurka a kép és nem nagyon látszik, lesz majd jobb is
nagyon boldog a tököm, van egy '0km-es autóm'Life is too short to stay stock!
-
vbbb
őstag
Szerintetek ezek a felnik rámennek egy 3 ajtós 2000-es évjáratú Honda Civic-re?
1998 Honda Civic 5 door 1.8 Vti V-Tec-en voltak előzőleg. 24ezer Ft kb és gumival együtt. Az én gyári felnijeim nagyon rottyon vannak.
-
!Overdose!
őstag
Nem. Ezek 4x114,3-as felnik. Neked 4x100-as kell.
Milyen gyári felnid van? Engem lehet, hogy érdekelne...
zolynet: Grat! Bár én már reggel láttam munkába menet, úgyhogy nem ért meglepetésként a poszt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
vbbb
őstag
válasz !Overdose! #25049 üzenetére
Francba, pedig már kezdtem örülni.
Ha nem találok itt (UK) felniket akkor amikor augusztusba otthon leszek veszek használtan jobbakat.
Az enyémek meg eladók lesznek.
Annyi a bajuk, hogy a belső felületükről a védőréteg teljesen elvált. Az eredeti tervem szerint fel akartam újíttatni őket és fényes feketére fújatni, de nem lesz rá időm megvárni...amúgy Baja környékén leszek elérhető. Ha érdekel majd csinálok képeket...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel