-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
veterán
válasz DeathAdder #29898 üzenetére
tégy a két első ülés alá 1-1 cementes zsákot, majd nem pattog el annyira
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #29901 üzenetére
Beült mellém egy 100 kg -s ember, akkor is elpattogott
Most azért lényegesen jobb lett a helyzet.
tboy93 - mindenki máshogy gondolja..
Az én mesterem se szerelt előtte type-r civicet, ezért gondolom egy tipikusan márkaspecifikus művelet nála legalább 3x annyi ideig eltartana, mint akinek a kisujjában van az egész. De engem ez ugyan nem érdekel, és csak ezért nem viszem olyan helyre hogy 4x annyit fizessek érte. Van szervizkönyv, manual, van internet, ott vagyok én és a fórum segítsége ha odáig fajulna a dolog, mert tudom, hogy ő amit elvállal azt olyan precízen meg is csinálja ahogyan kell -
Dare2Live
félisten
új Jazzel kapcsolatban vmi, hír van? novmberben bementük Hondahoz rendelésre se tudtak volna hozni, ma bementem azt mondták, hogy nincs, újra felvehetnek rendelést szeptemberben jön csak még árakat nem tud mondani.
tudtommal Jazz Euban Honda legkedveltebb tipusa, ez így összeadva (~11hónapig nincs) anniyra abszurd, hogy rá kell kérdeznem: Ez tényleg így van?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
honda23
aktív tag
-
!Overdose!
őstag
válasz honda23 #29905 üzenetére
Azt hiszem 2011-ben fizettem 7000 Forintot az alábbi munkáért:
- olaj, olajszűrő csere
- levegőszűrő csere
- üzemanyagszűrő csere
- gyertya csere
- vízpumpa és összes szíj cseréje
- 2db kerékagy tőcsavar csereKeleten, munka mellett fusizó autószerelőnél. Igazából egy szombat délelőtt végzett vele. 7-et kért, én adtam neki egy 10-est. Tudom, kevésnek tűnik, de ha belegondolsz, akkor ez inkább közelebb áll a realitáshoz, mint néhány felkapott szerelő munkadíja. Igaz itt nincs se csápos emelő, se hibakódolvasás, de ő nem is vállal olyan munkákat. A jelenlegi autómat már nem oda hordom, mert már mások az igényeim, de a munkájával 100%-ig elégedett voltam.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #29907 üzenetére
A rugót szokták előszeretettel visszarakni rosszul, főleg előre, és feszül az egész stb.
Többen belefutottak már.Vagy amikor szedik ki alul a szilentből a csavart, szétvágnak mindent, mert nem tudják kiszedni a berohadt csavart.
Suzukinál volt már olyan, hogy az egész futómű kiszakadt a helyéről , a rohadás miatt, felfogató pontok.Nekem is küzdöttek a hátsó csavarokkal, az egyik menetszakadt volt, a bal hátsó.
A 10e nagyol olcsó, legalább 2-3 órás munka, ha nincs komplikáció berohadt csavarok miatt, ha van, akár lehet fél napos is, elől ráadásul futóművet kell állítani, hátul nem kell.
Overdose, sajnos nálunk nincsenek olcsó, jó szerelők, most is szerelőt keresek, már megint.
Lehet, találtam is egyet, egy accordos gyereket.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
veterán
válasz xcbiker #29906 üzenetére
Pont most foglalkoztat egy olyan gondolat (pár hete) amiben úgy kikérném a véleményét, tanácsát. Tuti jó irányba terelne és valószínűleg afféle mennék amit javasolna.
Szép volt a szertartás, amennyiben lehet ilyet mondani egy ilyen szomorú eseményre.
Life is too short to stay stock!
-
SlanKyng
tag
Hellotok!
Olyan kérdésem lenne ha a kipufogót oldalt veztem ki és nem hátul, azért basztathat a közeg? Lehet itt németben más, de nem találtam semmi infot róla, szóval megpróbálok az otthoni szabályrendszer alapján következtetni.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
attrax
aktív tag
-
runner 125
nagyúr
Hi,
lyen "kerékagyvédőt", porvédőt, vagy mi a neve vajon hol lehetne beszerezni? Azt sem tudom h keressek rá. Nagyon tetszik és kellene valami, mert jelenleg nincs a lemezfelni miatt a felniközépen semmi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SlanKyng
tag
válasz runner 125 #29916 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy ezt találtam meg ,de írd be ebay.de-re, hogy freilaufnabe. Sajnos hondához nem láttam, de lehet valamelyik passzo hozzá.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/142359508@N04/
-
Snoop-y
veterán
Na keremszepen. HKS Racing suction reloaded beleapplikalva a verdaba. Osszevissza egy 40 perc alatt sikerult belepasszirozni. ( stock airbox kiszerel MAF sensorral egyutt es elpakol majd a HKS gomba beszerel az elore installalt Denso MAF-al egyutt).
Gyonyoru ahogyan szurcsoli a hideg levegot + lett egy kis hapci hangja is mikor elveszem a gaztNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
VIBO
őstag
2005-ös EP2-t szeretném kicsit felgyorsitani. Milyen lehetőségek vannak?
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
EQMontoya
veterán
Eladod és veszel egy Type R-t.
Viccen kívül, ha jelentős pluszt szeretnél, akkor tényleg így.Egyébként meg ne a motor felé kezdj. Minden egyéb tuningja nélkül az igazi hülyeség. Akkor pár lépés, inkább elrettentésképp, mint megcsinálni:
-toronymerevítő előre
-komolyabb féktárcsák és betétek (pl. ebc turbo groove + ebc redstuff betét)
-valami értelmes gumi (toyo proxes t1r pl. még nem brutál drága, de elég szépet tapad, esetleg r888 vagy yokohama advan, ha kemény vagy )
-sperr, ha kijönnek az áttételek normálisra.És itt akkor 400nál tartunk, még nincs komolyabb gátlód, mindenféle okosítások a futóműben, és persze motorerőben nem vagy sehol. A direkszűrőt, chiptuningot meg hasonlókat felejtsd el. A direkszűrő hangban adhat valamennyit, de teljesítményben nem igazán, a chiptuning meg igazi átbaszás egy ilyen motornál.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
DeathAdder
veterán
Ne is foglalkozz vele
Inkább told ki és vegyél CTR-t (vagy valami erősebbet)Ha meg lenne időd, és ha lenne tudásod, és ha mindent patentul megcsinálnál akkor is sokkal többet költenél rá, mint amennyivel kitoldanád a tiédet egy erősebb autóra, és akkor se leszel ott mint egy jó gyári typer. Egyszerűen beleülsz, és más lesz. Más a kormány, az óracsoport és még rengeteg apróság.
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #29923 üzenetére
En egy Type-R -t sem tuningolnek ( legalabbis motorikusan semmikeppen )
Viszont halal jo cuccokat lehet hozza kapni amitol sokkal elvezhetobb lesz a kocsi. Halomszamra lehet hozza kapni a jobbnal jobb futomuelemeket amitol olyan lesz mint egy gokartIgazabol rajottem hogy Hondazni meg mindig bazi draga dolog. Epp most neztem egy FD2-t egy jobb allapotu kozel dupla annyi mint egy STI. Noooormalis?
Oke hogy fasza palyaautot lehet belole csinalni de ha az STI-re csak azt rakoltom ( mondjuk fek futomu szilentek) ami a ket auto kulonbsege mar akkor fenyevekkel elobbre jarok. Stock allapotban az FD2 eleg hurka sajnos
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz Snoop-y #29928 üzenetére
A szívó tuning minden esetben zsákutca szerintem. Horribilis összeg minden megszerzett plusz lóerő.
Nem teljesen normális, hogy ilyen ára van az FN2-nek, de szerintem ebbe az is közrejátszik, hogy a fenntartása is fele annyi, mint egy STI-nek, bár ezt te biztosan jobban tudod.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zolynet
veterán
válasz Snoop-y #29928 üzenetére
Többször megfordult a fejemben h behozok egy jobb kormányost (vagy ami már itthon van pl ez) és rádobok még ~400eft-ot a balosításra, azt meg is vagyok ... jól gondolom hogy ilyen 4-500ezerből már megoldják a balosítást?
2literes boxtert vennék, mert arra mondják hogy nem hullik szét mint a 2.5lityós. Ezt feltételesen kezelném, inkább úgy mondom hogy többfelől olvastam, hallottam ezt a dolgot.
Leginkább 2004-2006-os wrx sti ami nagyon jó lenne, de az ilyen 4m körül van, ha van egyáltalán.Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #29930 üzenetére
Sok ra a vam ize olyan nincs az eu-ban viszont van neki masik neve a regado
Subaru forumon erdemes korbenezni nferi-t keresd o csinal balositasokat meg hordja be halomszam az autokat mindenhonnan.
2.5 -os is teljesen jo valasztas csak picit jobban kell ra odafigyelni ha tuningolja az ember.
Amugy en a helyedben egy teljesen gyari STI-t keresnek ( ha van keret az STI-re ) a leheto legkevesebb modositassal. No ecu mod no bov no kipuff...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
whited
addikt
Sziasztok
Honda accord vetelen agyalok
2.4 benzin
2003-4 körüli évjárat
Valóban jobb az executive belőle es a type-s hanyagolando?
Városba lenne főként használva ezért benzines es mindenképp németből lenne hozva.
Vélemények?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Snoop-y
veterán
válasz whited #29932 üzenetére
2.4-es benzines az mokas lesz fogyasztasban csak varosban
Ha csak varos akkor miert Accord? Mindig cipeled a hatso ulesen az egesz csaladot vagy a fonokodet?Az oke hogy szimpatikus es a mai hondak kozul az Accord ami meg szep ( kivetel a JDM modellek )
de azert irhatnal bovebben mire hasznalnad hatha vannak otleteink amik esetleg segithetik a megfelelo auto kivalasztasat[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #29935 üzenetére
Aki CTR-ből ült át 2.4-es accordba mind azt mondja, hogy nem nagyobb, sőt valaki szerint alacsonyabb is az átlag fogyasztása
A megadott fogyasztási adatok:
CTR:
Urban consumption: 12,3 l/100km
Extra-urban consumption: 7,0 l/100km
Average consumption: 8,9 l/100kmATS:
Urban consumption: 12,7 l/100km
Extra-urban consumption: 6,9 l/100km
Average consumption: 9,0 l/100km -
whited
addikt
válasz Snoop-y #29935 üzenetére
alapvetően városi használat, de néha leugranánk barátnőmmel a szülőkhöz (140-140km)
ez úgy 2 hetente lenne esedékes, viszont dízel ezért is esik ki, nem mennénk elegetamúgy ahogy néztem, lehet 10 alatt tartani a fogyit, én pedig főleg nagyon óvatosan is tudok menni
!Overdose!:
Szia, igen tisztában vagyok vele, de azért kérdeztem, mert olvasás alapján a Type futóműve sokkal keményebb mint az EXE-é, és mivel ugye városról beszélünk, jobb ha pubább[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
-
whited
addikt
válasz Snoop-y #29938 üzenetére
a belsőt mindig többre értékeltem mint a külsőt, de valakinek van tapasztalata?
mennyire szerviz igényes?
ez már láncos vagy szíjas?
kötelező karbantartáskor mit kell cserélni?
milyen olaj 5-30as jó már bele?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
!Overdose!
őstag
válasz whited #29939 üzenetére
"mennyire szerviz igényes?"
A kuplung és a fék jobban fogy az átlagnál, de van kontakt viszonylag olcsó, gyári alkatrészhez. Hátul 5 lengőkaros futómű van. Ott azért van szilent és gömbcsukló szép számmal. Bár nem jellemző, hogy szétesne a futómű, de azért mindenképpen érdemes átvizsgáltatni az autót vásárlás előtt.
"ez már láncos vagy szíjas?"
Láncos.
"kötelező karbantartáskor mit kell cserélni?"
Hány km-esnél? Egyébként olajcsere alkalmával csak az olajat és az olajszűrőt. 10-15e km-enként ajánlott. Ha kifejezetten városi használatban lesz az autó, akkor cserélném a levegőszűrőt is minden olajcserénél, de ha jól rémlik ennél engedékenyebb a csereperiódusa.
"milyen olaj 5-30as jó már bele?"
Azt hiszem igen.
Egyébként nem vagyok biztos benne, hogy más a futómű a Type-S alatt, ennek feltétlenül kérdezz utána.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz !Overdose! #29940 üzenetére
Type-S elerheto volt kemenyebb gatlokkal es mas rugoval. Alapban ugyanaz mindketto.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
whited
addikt
válasz !Overdose! #29940 üzenetére
alkatrész ellátással nincs nekem se gond, tudunk nagykerből rendelni lévén hogy autó kereskedésünk van, de még nem volt hondám, sőt csak francia kocsim, viszont ez a gép bejövős
olajcserét amúgy is 10k km-nél terveztem cserélniHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Snoop-y
veterán
válasz whited #29942 üzenetére
Az Accord az nem annyira haklis nem kell tulzasba vinni. Erdemes azert jo minosegu olajat es gyari szurot hasznalni.
Mivel ez nem Type-R vagy VTI igy nem lesz gondolom halalra forgatva meg nem is erdemes. A VTEC-et nem is lehet igazan benne erezni. Eleg linearisan huz elvegre ez egy eros sedan nem egy kis hot hatchNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Buster17
addikt
8gen ufo civic mennyit fogyaszt a benzin\dizel 1.8?
-
Buster17
addikt
Ezt az oldalt elmentem!
Melyik motorral szerelt a megbízhatóbb?
-
Snoop-y
veterán
válasz Buster17 #29949 üzenetére
Az 1.8 ufo az eleg jol sikerult. Igenytelen egy szerkezet ( ertsd jol )
Lehet hogy rosszul emlekszem es az a 8gen volt de mintha az elso lengokarok nem annyira birnak a magyar utakat. Majd jon egy okos aki kijavit
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Metal topik
- Projektor topic
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Dell notebook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Óra topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest