Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz VR6-Fan #7298 üzenetére
Mert nem b.szod fel az agyam. Egyébként azért, mert jót tesz a fogyasztásnak, a dinamikus vezetésnek/haladásnak...kevesebb a gyorsítás mértéke, ergo kevesebb a fogyasztás, tehát környezetkímélő. Meg egyébként is balf.szság.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
őstag
Ma meg holnap reggel mentem volna vezetni, erre indulás előtt 2 perccel hív az oktatóm, hogy egy BMW-s cigánygyerek összetörte, úgyhogy majd jelentkezik. Így csak augusztus végén lesz forgalmi vizsga pedig nekem már minden más megvan
-
Phvhun
őstag
Ez sajnos a régi időkből rajtunk maradt primitív emberi ösztön, ami ellen nem sok mindent lehet tenni.
Az egyetlen dolog amit veszíthetsz, ha megbuksz, az 20 ezer forint, és még egy hónap elpazarolt idő..
Amugy én mindig elkezdek izgulni meg görcsbe rándul a gyomrom, vagy nem tudom hogy mondjam, ha a vezetésre gondolok vagy eljön egy újabb vezetés óra ideje, vizsga, stb, aztán ahogy elindulok el is múlik, a vizsgán inkább csak azért nem figyeltem oda eléggé, mert már kezdtem unni.
-
adam_
senior tag
A KRESZ egyéni gyakorlóprogram 2.81-es sorszámú begyakorlása elegendő a sikeres KRESZ vizsga letételéhez élesben is? Valamint csak a forgalmi vizsga letételéhez elegendő szerintetek 5 hét? És ez úgy milyen árban van, egy sima KRESZ vizsga valamint a forgalmi vezetési órák + egyszeri vizsga ára?
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz V.Stryker #7291 üzenetére
Azért ahhoz, hogy gyorsan meg tudj előzni, nem közel kell jönni hozzám, hanem inkább kicsit lemaradni, nézni, hogy mikor fogynak el szemből, mielőtt elfogynak rágyorsítani és amikor elment szembe a kocsi, már kb 20km/h sebességkülönbséggel tudod előzni. Ha a seggében mész, akkor sokkal lassabban tudod megelőzni. Nem nagy logika, de nem sokaknak megy a dolog.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz V.Stryker #7293 üzenetére
Nincs olyan a KRESZ-ben, hogy követési távolság, illetve van, de azt mondja csak, hogy akkorát kell tartani, hogy az előtted menő előtt minden esetben biztonsággal meg tudj állni. Ha nekem a 2-3 méter biztonságos, akkor felőlem dudálhatsz, villoghatsz, akkor sem engedlek be, ugyanis a KRESZ azt is kimondja, hogy előzni csak akkor szabad, ha a saját sávodba való visszatérés helye jól meghatározható.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
VR6-Fan
veterán
-
Phvhun
őstag
válasz Tothgera30 #7318 üzenetére
Jó mindegy, kötözködjetek még.
-
deicide
veterán
válasz uborka3 #7322 üzenetére
Az attól is függ, hogy az előtted menő éppen hol megy, az én tapasztalatom az, hogy a sok kamion mögé tapadós, előzni akarós átrántja a szembesávba kicsit, hogy lássa, mi a helyzet, én pedig lemaradva 10 méterrel enélkül is jól látom, rágyorsítok, amikor látom, hogy mindjárt elmegy az utolsó szembejövő, előzném meg, amikor vagy rámrántja index nélkül (mert ő később veszi észre, hogy szabad a pálya), vagy indexel és dudál mellé, hogy miért én kezdtem el megelőzni. Ugyan minden nap nem, de hetente legalább egyszer belefutok ebbe a Sukoró-Budaörs-Sukoró távon a 7es főúton.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz deicide #7317 üzenetére
Én is így gyakorlom az előzést, tök igazad van, de nem akartam tanuló emberünket összezavarni. A lényeg,hogy ne foglalkozzon az ilyenekkel.
A követési távolságról annyit, hogy a 2-3 méter nem biztonságos, de ezt te is tudod. Ha melletted vagyok, szerintem nem látod ha villogok. Ha necces a helyzet, amúgy sem könyörgök, hogy engedj be, hanem betolom magam, aztán majd fékezel, ha csupa köcsögségből úgy ráálltál a másikra,hogy egy autó ne férjen be, amihez mondjuk 5-6 méter bőven elég átlagos autónál. Egyébként miért is ne engednél be? Ezt nem is értem? Ha neked kevés a paci vagy ráérsz vagy bármilyen okból nem akarsz előzni, hanem szépen elgurulsz a célodig, az feljogosít,hogy másokat szivass? Akarom mondani, akadályozod a másikat, ráadásul balesetveszélyes szituációban. Mert mondjuk ha normál követési távolságot tartva megelőznek, simán befér a kocsi, még a gázról sem kell a lábad levenned...de ez a normális követési távolság megtartásánál van. Miközben a pár méteres követési távolság tartása ön és közveszélyes?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz deicide #7326 üzenetére
Na, akkor ezt meg is beszéltük.
Egyébként a tanuló vezetőkkel megosztanék egy esetet, amit pl nekem a kutya nem tanított, de BP-en gyakran találkozni a szituációval.
Szóval pár éve történt, Üllői út, 3 sáv. Én a legbelsőben, épp a népligeti felüljáróról lefele jöttem és már ahol ismét három sáv, igyekeztem indexelve a középsőbe menni. Ezzel párhuzamosan, a legkülső sávból egy olasz turistacsapat a ford galaxyjával szintén a középsőbe jönne. Én nem láttam, mert kicsit hátrább voltak az anyosülésnél lévő ablaknál, a kocsi meg dobozos,hátul nincs ablak, a tükörben még nem voltak. Na de mellém értek, félig én is, ők is a sávban, persze nagy a pofám, integettem, mondtam a magamét, ahogy ők is. Aztán engedtem őket, mégiscsak turisták, de fúrta az oldalamat, ezért rögtön aznap utána néztem a dolognak. És igen, nekik volt igazuk, az olaszoknak, én voltam a f.sz, ugyanis ebben az esetben is a jobbkéz szabály érvényesül és mivel jobbról jöttek volna ők a középsőbe, én balról, ezért övék az elsőbbség.Csak okuláskén, nekem sem tanították.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tothgera30 #7328 üzenetére
Áhh, figyelek azért. Bár volt még egy ilyen szitum a hungárián, akkor direkt nézek jobbra, semmi, index, húzom át, ekkor meglátom az anyosülés ablakában,hogy egy lexus félig már bent van, visszahúztam, előrenéztem és előttem állt a sor már. Mindez másodpercek alatt persze...hát nem tettem volna be a kezem a két kocsi közé, ahogy megálltam. Rendesen fájt a talpam, ahogy beleálltam a fékbe. _ Áldásos ABS. (Kivéve mikor olyan útfelületen fékezel, amikor az egyik kerék tapad, a másik mondjuk vízes részen van.)
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tothgera30 #7330 üzenetére
Én többször. De csak kisebb kereszteződésekben, meg ahol nincs villamos. Szóval csak ésszel. Legalább, akkor utána zöld sávom lesz.
Egyébként csak így lehet közlekedni, én bevallom az ilyeneket,mert úgy vagyok vele,hogy ki mit szeret, azt igyekszik jól csinálni és tanulni a hibáiból.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
AMD Power
titán
Tegnap előtt volt 2 éve ,hogy megvettem a kocsit. Kiszámoltam ,hogy egy hónapban átlagosan 879km mentem vele a két év alatt. Úgy ,hogy az első 1 évben alig mentem vele ilyen 5-600km egy hónapban.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
FF23
senior tag
válasz Tothgera30 #7330 üzenetére
Pár éve volt nekem is egy emlékezetes. A lemenő nap fényében a zöldnek láttam a dolgot...... de nem az volt. Nem rajtam múlt.
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tothgera30 #7335 üzenetére
Jah, hogy jogsi megszerzését nézzük? Akkor nekem plusz 26k 12 hónap alatt még pluszba. Három és fél éve vezetek, azóta sikerült ennyit mennem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Hát ne adja az Isten, de biztos lehetsz benne, hogy inkább téged tollak be jobbra az árokba, mint a szembejövő forgalmon keresztül menjek balra. Agyas...te is ha megtartod a biztonságos előzési távolságot, akkor nem kell emberkedjél.
Tökre úgy érzem,hogy egyre több az olyan nagyszájú, aki nem mer megelőzni egy 70-80.al közlekedő teherautót, de nagyokosan rámegy a seggére, hogy hátha lesz vagy 2 km-es szabad szakasz, ahogy megnyomizhatja az előzést. Persze a saját gyámoltalansága miatt, mindenkit utál, aki simán megoldja az ilyen rutinfeladatokat.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Persze, mert a te felfogásoddal úgy rámentel a másik seggére,hgoy egy kisebb féknél fent akadtál a vonohorgán. Így naná,hogy nem lesz helyem.
Egyébként meg a vitához vitapartner kell, te meg nem vagy az. Milyen felfogásról beszélsz? Hogy ráméssz a másik seggére és ott méssz órákig mert nem tudod megelőzni, de nehogymá bejöjjön más eléd, amíg te nem szerencsétlenkeded magad végig az előttedlévőn?
nagyszájúaknak kamionnal még az ajtaját is leszedtük - Apa sokat mesélt mi? Mindjá kilenc, ideje lefeküdni.- Oszt a méh-be mennyit adtak a fímért?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
dovitt
csendes tag
-
V.Stryker
nagyúr
Hát lehet,hogy 3,5 fél éve vizsgáztam, de szerintem a három év alatt megtett közel 50k km-er nem kevés.
Másrészt, ezt a másik zavarását kár mondanod, mert ez természetes,hogy úgy kell közlekedni, hogy mást ne kényszeríts semmiféle manőverre, fékezésre, stb. De te meg az okos fejeddel azt nem érted, ahogy sajnos k.rva sok autós sem, hogy ha megtartja a követési távolságot ami biztonságos (és mivel a legjobb autók is 30m-en állnak meg 100-ról, ezért akár maradhatunk is nagyvonaluan 15 méterben), akkor bárki simán befér eléd úgy, hogy nem kényszerít semmire. Továbbá, ha te is előzésre készülsz és ennek szándékát adod úgy,hogy nem nyomizol már 10 km-en át, akkor valószínűleg vagy megvárlak, vagy veled együtt előzőm meg az említett járművet.
De persze neked csak az jön le, hogy nehogymá elém erőszakosan betedd az autót, há nehogymá, há nem látod,hogy már egy félórája itt nézek kifele,hogy mikor lehet előzni....csak lehet másnak vagy egy pár lóval több és kevesebb elég neki az előzéshez, de ez nem ok a "nehogymá"-ra.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
V.Stryker
nagyúr
Te miről beszélsz? Van jogsid vagy csak a kamion ajtókat szereled le? A 30 métert még nagyvonalúan számoltam és abban a reakció idő nincs benne. Persze ezt kiegyenlíti valamennyire, hogy valszeg nem 0-ra kell lassítani, ha bejönnének eléd.
Te meg vagy szerezz jogsit vagy olvasd el, esetleg ha nem megy olvastasd fel magadnak a közlekedési szabályokat, a kreszt és a hozzá való tananyagot, amiben igen szerepel, hogy úgy kell közlekedned neked is,hogy a manővereiddel a közlekedés többi tagját hirtelen fékezésre, manőverre ne kényszerítsd, hacsak másképp nem elkerülhető a balesetveszély.
De te biztos okos vagy, meg aztán megy az előzés is, mert a "Józsi most heggesztett az ezerkettes alá új kipufogót. Há gyorsul az, csak meg kell várni...Mi van most? Fél 11? Akkor kettőre meg is lesz a lendület" Csak azt ne várd,hogy én megvárjam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
V.Stryker
nagyúr
De ezt írtam! Másrészt nálad szalajt valami, mert ha a mögötted lévő nyomorék is betartja a követési távolságot, akkor a hirtelen fékre neki is lesz ideje és távolsága megállni.
Szóval ne magadból indulj ki meg az autós játékokból.
Mint mondtam, te nem vagy sem közlekedési partner, sem vitapartner. Hülyeségekről és butaságokról én veled nem fogok vitázni, mert úgysem érted meg.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
At4
tag
cirka 8 óra és 30perc múlva megyek vizsgázni megint forgalomból. em vagyok ideges, em vagyok ideges, emmmmmm vagyok ideges ..................
(most vajon min fogok megbukni? ;> )
[ Szerkesztve ]
!!! Logout-os pályafutásomat hNp88 néven folytatom !!!
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- Gyúrósok ide!
- Steam topic
- World of Tanks - OFF topic
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Politika
- További aktív témák...