Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
őstag
Pesten, a Pa-Mü-Feld-nél tudnak neked csinálni igény szerinti keménységű szivacsból matracot. Talán még vákuumozni is tudják, hogy könnyebb legyen a kiszállítás, ha a főnök nem csináltatna neked. Máskülönben, marad a fedőmatrac.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #10754 üzenetére
Meg is felejtkeztem róla, hogy ti osztozkodtok az autón. De legalább többen tudjátok ebben-abban segíteni.
Én meg jól beszoptam. Reggel ½6-ra kimentem a Cocához Dunaharasztiba, lerakni, amit tegnap nem tudtam. 6 órás idő helyett csak 7-kor mehettem be. Volt egy megdőlt raklapom, egy sörömbe került, hogy átrakjam és ne legyen nyoma. Ezt még bele is fért, gondoltam ezután vége a hétnek. De mivel korán végeztem volna, inkább rakjak elő egy hétfői indulásos német fuvart. Csömöri felrakó, mihamarabb ott vagyok, annál jobb, referenciaszám: a rendszámom... Aha, csak anyám tajszámát nem kérték, ahhoz hogy bejöhessek a parkolóba. Vezénylőm, szokásszerint anyázik, mert neki kell mindent megküldenie a litván(!) megbízónak, hogy bekerüljek a rendszerbe, a regisztráláshoz. Csak így juthattam be az ígéret földjére, a parkolóba. Itt halkan súgta meg az őr, hogy éjszakai rakodás van neki a listájában. Most várom a megbízó által ígért 15 óra előtti rakodást.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
Van vkinek bevált szere az algásodott vizeskanna megtisztítására? Vagy, dobjam ki és vegyek újat?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Még a DAF -hoz képest is többet kell benne gépészkedni. A Mancihoz képest meg pláne. A fülke is kisebb. A DAF -ban használt szőnyegemet úgy kellett beorigamiznom a Volvoba. A váltó elhelyezés és kapcsolás borzalom.
Viszont, az akkuteljesítmény parádés lett, a ledes belső világításért is piros pont és az a gyári állóklíma is hálás cucc.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Azt, hogy nincs retarder, emiatt lejtőn jobban oda kell figyelni, visszakapcsolgatni, meg fékezgetni. A manuális fokozatválasztás is bonyolult, elvonja a figyelmet, mert le kell nézni a váltóra. A DAF -on és a Mancin is bajúszkapcsolón lehet abajgatni a váltót.
A hátsó szekrények miatt lejjebb van a felső ágy, ami kevésbé pakolható és szűkebb alatta a hely. Úgy rémlik, hogy fixen oda van csavarozva valami az aljára (talán a fellépő), amibe állandóan bevertem a fejem. A DAF -ban csúsztatható a fellépő, át tudom tolni az ágy másik végébe.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
chop
őstag
válasz Somatom #10768 üzenetére
A fellepo tenyleg szar, nekem is allandoan utban van es most nezem, hogy ezt meg leszedni se lenne egyszeru.
A tulgurulasra viszont talan megtalaltam a megoldast: ki kell kapcsolni az ECO-modot es akkor csak 2-t engedi meggurulni, penteken tesztelgettem, egesz jol megfogja. Bar bundeszen valoszinuleg ez is keves lenne. A valtoval egyetertek, ezt beszeltuk is, bar ez meg mindig jobb megoldas, mint a korabbi, amikor lekurtak az egeszet az ules melle....brrrr..
-
KAMELOT
titán
válasz Somatom #10768 üzenetére
1. Motorfék szépen fogja a kamiont cdak tudni kell használni. Váltó meg magától teszi a dolgát, nem kell manuálra kapcsolni, kivéve ha dombon mész felfelé.
2. Ággyal semmi gond. Felső ágyat lehet állítani. Nekem a létra közepén van, mert megkapaszkodva benne könnyebb felkelni.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chop
őstag
válasz Somatom #10770 üzenetére
Gondolatolvaso vagy... Amugy az a vicc, hogy fentrol van hozzacsavarozva, de a felso matrac meg korbe van tekerve valami szovettel, szoval eloszor azt kell kibontani.
Kamelot: oke, de hogyan rakod at kozepre? Ez jobban hozza van fogatva, mint a fulke az alvazhoz.
[ Szerkesztve ]
-
HoTaZo
őstag
Túlgurulásra az a megoldás, hogy amikor elkezd lendületet venni, visszapöckölöd a tempomatot 85-86-ra (nekem az eco +4-re van állítva), a manuális sebességen visszaveszel kettőt és beteszed "Hold"-ba. Persze 8-10%-os lejtőn 24t áruval nem fog meg, de nyugodtan válthatsz vissza a majd' piros sávig, szépen megfogja az autót.
Pl. én 87-tel szoktam menni, emelkedő tetejénél, mielőtt elvenné a gázt, Hold-ba teszem, utána vissza, amikor már amugy se húzna. Elkezd lendületet venni, visszaveszem 85-86-ra közben visszaváltok 11-10-be és nyomok egy Hold-ot. A lejtő alján, amikor kezd 89-88-ra visszaesni, akkor felnyomom 87-re és visszarakom A-ba, s ha kell felnyomom 12-be.A létra nálam telefontartó funkciót tölti be.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
őstag
válasz Somatom #10782 üzenetére
Igen, ez nem kényelmes, sokkal jobb és biztonságosabb lenne, ha a sebváltó gombjai a kormányon lennének.
De legalább, van mód rá, hogy megakadályozzuk a túlgurulást. Majdcsak arra is rájönnek, hogy azoknak a gomboknak a kormányon a helye.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
fesii
aktív tag
Ha 90-el jársz mint ahogy én is akkor tényleg nehéz észrevenni de aki 85-re van beállva annál elnem hiszem hogy nem érzi azt a +5km/h különbséget. És ne tudna időben fékezni.
-
HoTaZo
őstag
Ti, hogy tudjátok? Ha a 4½ órás vezetés lejárta előtt kiveszek egy 15perces pihit, majd megérkezvén a le (fel)-rakóra kalapácsosok, rámpára állok, (mivel a cég intézi a rakodást) készenlétre teszem, ami meghaladja a ½ órát, akkor a kontrollnál megvan a 45 perces pihim?
Volvó úgy számolja, 0-ról indul a vezetési idő. A ti nem Volvotok, hogy számol?Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
#49155328
törölt tag
-
HoTaZo
őstag
válasz #49155328 #10787 üzenetére
Dehogynem tanultam! A Toldit is megtanultam, mégse tudom elmondani, max. részleteket. Az 561-es minden sorát se tudom, van hogy felmerül pár kérdés. A készenléttel kapcsolatban is, főleg, ha az autó pihenőnek számolja.
A te példád sem a készenlétről szól, nem válaszol a kérdésemre.(#10788) Somatom: Én se annak számolom, de a Volvo igen. A MAN, ezek szerint nem?
Ma, egyhelyben sikerült összehoznom 3½ óra rámpán állást, ebből több mint egy óra készenlét és több mint 2 óra pihi volt. Amikor egyértelmű volt, hogy meglesz a 45' pihenő, akkor átlöktem ágyra.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest