-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #234175 üzenetére
Én mindenképpen hidrofékest és min. 10 sebiset vennék
a hidrofékes gravelek 700k körül mennek sajnos, a 400k-s dekás mellett az nagyon rossz ár/érték arányban. nuroad 500 tiagrával, merida silex 680 rx400-zal és a kettő között gyak. a fék típusa a különbség felszereltségben.
szerk:
Merida SILEX CF2 Tapered MAT carbon 700x38C [link]
max 38C-s külső 2022 végén, ne bolondozzunk már![ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz Maximum1 #234264 üzenetére
Nekem meg ilyen . Mondjuk ez hátizsákba nehezen fér bele . De ha változékony az idő és előfordulhat eső akkor felrakom.
Rendeltem egy moon aerolite-ot. Kíváncsi vagyok milyen lesz, 4060ft-èrt elég alacsonyak az elvarasaim, remélem tartalék lámpának jó lesz
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Maximum1 #234457 üzenetére
Akárhova teszik, valaki mindig sír, hogy neki nem jó Egy MTB ösvényre is el kell menni, nem? Vagy a kertkaputok az erdőbe nyílik? Biztos vannak ilyenek is, de legtöbbünknek utazni kell 1-1 jobb túráért, hegyi ösvényért, akármiért, szóval tényleg nem értem ezt a fajta hozzáállást.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Maximum1 #234461 üzenetére
Ja, így már jobban értem. De azért a KÖKI-nél is megállnak a vonatok, meg nem kevés BKV jármű is, onnan meg adja magát, hogy bringával guruljon az ember gyereke, vagy épp rollerrel.
Hogy történelmi jelentőségű építményeket hagynak lepusztulni, sajna nem ez az első, és nem is az utolsó.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Speedy007
őstag
válasz Maximum1 #234478 üzenetére
100.000-nál többet nem szertnék adni érte jó lenne merev vázas mert azzal is tudnék spórolni mivel a jelenlegi cangáról át tudnám pakolni a sárvédőket,csomagtartót mivel ezek nem kompatibilisek teleszkópos kerékpárokkal és arra valókért meg komoly felárat kérnek el a merev verzióhoz képest
-
semmiho
tag
válasz Maximum1 #234465 üzenetére
Hűha, első pillantásra nem esett le, hogyan lehet KOM killer, pláne ilyen tömeggel, de aztán... (-:
Egyre szimpatikusabbak az e-bikeok számomra, ismerősök közül megrögzött anti-sportemberek is ültek fel ezekre és kaptak rá a sportolásra, azáltal az egészséges életmódra.Az más kérdés, hogy Straván az analóg bicajjal kínkeservesen kipréselt KOM-időket játszva cheateli egy pár elektro-doppingoló fair play-boomer. Szerencsére egyre kevesebb az ilyen renitens alak.
-
Speedy007
őstag
válasz Maximum1 #234520 üzenetére
Nem indultam be rá de gyér a kínálat használtan az én méretemben (17"-18" a 19"-s már 3CM-rel magasabb így határ eset) vagy ez vagy a Csepel. Aluvázban csak teleszkóposok vannak sajnos.Tárcsafék nekem csak jól jön mert mivel ha esik ha fúj ha fagy stb. én használom a kerékpárt. A bowdenes fék hőmérsékletre érzékeny pláne ha vizet kap. Én speciel télen így koptatom el a hátsó féket mindig hogy nem is használom. Nelson-nal a 30KM/h-nál tiltó rollerest is lekergettem az útról .
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #234983 üzenetére
Ez már politika, ha leesik valaki a korlát hiánya miatt a sajtó szétszedi őket amiért ráengedték a népet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
Speedy007
őstag
válasz Maximum1 #235095 üzenetére
Az ezüst KTM-t hirdetés már nem elérhető illetve a távolság tartós hirdetési képek vannak meg. Mert ahogy meg jött ma a futárral egyből toltam le a szervízbe hogy mire megyek január 3-án dolgozni addigra kész legyen és "össze barátkozzunk" mert nekem kretén megoldás ez a két ujjas fék váltókar én szerintem még baleset veszélyes is hogy azzal az ujjaddal zongorázol a váltókaron amin alapesetben a fékkaron pihenteted.
-
Speedy007
őstag
válasz Maximum1 #235185 üzenetére
Lehet hogy rosszul értelmeztem a keresőjüket én kérek elnézést de lényeg hogy többet spóroltam így is mint 20.000 de ha a használtat nézzem még akkor már kevesebbet de itt az újról volt szó elsősorban.Hát reménykedem benne hogy többet bír ez már mint a Neuzer a 3 évével illetve reménykedem benne hogy addigra a kereslet és kínálat normalizálódik és nem lesznek elszállva akkor már ennyire az árak.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #235271 üzenetére
...a hüJe, otthonról hozott szokásaikkal.
velizare...Erdélyben úgy is mondják hazugra száll a füst.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #235494 üzenetére
Ebike-ról volt szó, ami félmerev. Valójában meg brutál merevített.
Csak olyanról hallottam aki rögtön eladta, vagy addig volt meg amíg fullyra gyűjtött.A normál hardtail sokaknak okés lehet sportolásra.
Jómagam is sokáig ilyen vallású voltam
Aztán rottyos ízületekkel kipróbáltam az össztelóst, azzal még megy a tekerés. Sőt, lehet néha még jobban is. Azért szokni kellett pár évig, de belejöttem【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
flash-
veterán
válasz Maximum1 #235843 üzenetére
köszi a videót, a felszereltséggel nagyjából tisztába vagyok, inkább a geometria az amivel kapcsolatban érdeklődnék hogy mennyire upgright pozicio ez, nyilván nem mtb marathon versenyre kell, de az jön így le első ránézésre hogy túl kiegyenesedett pozicióban való tekerésre van ez a geo építve? mondjuk terepezésben ha eltekintünk a gyors lefele való száguldozástól(ami nem elsődleges szempont nekem) azért itt nem is a fő szempont a légellenállás csökkentése, ha ezt tehát figyelmen kivül hagyjuk az ilyen üléspozició mennyire meghatározó, mondjuk ha teszemaszt szeretné a montis hogy felfele is gyors legyen ,vagy stabilabban halajon homokos rossz terepen,milyen szögek, pozició érdemes,és ez a fenti erre mennyire alkalmas a többi picit mondjuk drágább árú geo-s gépekhez képest
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #235924 üzenetére
Ezt írja a használati is.
- Eleve többet kell tölteni, mint azt az ember gondolná.
Pl a Joe-nál;
Ajánlott mennyiség:
1 MTB kerékhez, belsővel vagy belső nélkül alkalmazva:
60-120 ml : XC és CX kerekekhez
120-180 ml : AM, FR és DH kerekekhez- Szezononként rá kell tölteni.
Sok defektnél gyakrabban.
Kivett keréknél hallani rázogatásra, h zubog e még egy decinyi.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ZolkoW
őstag
válasz Maximum1 #235924 üzenetére
belsőbe még csak a Conti tejet használtam (és/vagy Joe's-t, ami állítólag azonos), és abban évekig bírta, nem száradt ki, mint külsőben. Hogy mennyi defektet fogott meg, passz, de pár foltot találtam,mikor szétszedtem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #235929 üzenetére
https://www.notubes.com/support-center/faq
Can I add sealant to my tubes ?
Yes, if the tube has a removable valve core.
We recommend injecting 1-2 ounces (30-60ml) of sealant into tubes.A hagyományos belsők anyaga jó a tejhez, tudja tömíteni.
A mostani csoda belsők az ivózsákokhoz hasonló műanyagból vannak, azokat semelyik defektgátló nem tudja tömíteni. Foltozni is csak a sajátjával lehet, kéz nélkül, vagy új gumikesztyűben, vagy csipesszel, mindent alkohollal előkészíteni... macerás, de megéri amúgy. Töredék súlyúak, és méretűek, nehéz tönkevágni őket.
Pl; Schwalbe Aerothan, RideNow Ultralight, van még pár fajta.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #235935 üzenetére
Biztos jó, nekem nem kéne.
Eddig Joe volt, azt is alig lehetett a szelepen keresztül beerőszakolni. Gumiporos, darabos, nálam tökéletesen működött.
Elötte Stan's lehetett benne, az is jó volt, de büdi. Még a szervízben csinálták.
Most a
Vittoria Universal Tubeless Tire Sealant
van. Ez is gumidarabos, meg kristályos, de nagyon híg.
Könnyű a szelepen át betölteni.
Tökéletesen működik. Gondolom ez könnyebben oda habzik belülről a lyukhoz, jó cucc, érdemes kipróbálni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz Maximum1 #235924 üzenetére
Nekem a Slime 3 hónap alatt teljesen eltűnt. Meg is fogadtam, hogy soha többet, mert a szelepen pumpáláskor viszont vissza tudott spriccelni (paradox módon). Szerintem a legjobb megoldás a súly és praktikum miatt is a Tannus Armour szivacsbetét. Csak elég drága (8-9ezer Ft/db) és nem egyszerű felrakni. Viszont nem csak a futófelületen véd hanem oldalt is.
-
ZolkoW
őstag
válasz Maximum1 #235929 üzenetére
egy olyan pár külsőt eladtam munkatársnak, amit már nem használtam (főleg mivel nem voltak TL readyk), és adtam hozzá töltött belsőt is, neki sajna kiszúrta az egyiket égy eltévelyedett drótszál a peremből. mivel felül volt, és szintén én sem voltam vele, nem tömítette, azt nem tudom, segített volna-e, ha odaforgatja.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Maximum1
őstag
válasz Maximum1 #236008 üzenetére
Ja, a bilincstől és a markolattávtartótól hülyét kapok.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Maximum1 #236159 üzenetére
Igen, egy tökéletes világban ez biztos így működik .
Egyébként annyi igazság van a dologban, hogy ha mindenféle segédeszköz nélkül csinálom ( se papír, se céleszköz ), csak a natúr fellazít-behúz-meghúz, akkor szokott majdnem jó lenni. Olyankor csak egy kicsit ér bele valahol, és onnan kezdődik a türelemjáték.#236162Runner_fxr Igen, rátettem utána az olajos tölcsért is, néhány pumpálás után már nem jött buborék, meg a fék behúzásakor is érződik, hogy rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
liaviolet
csendes tag
válasz Maximum1 #236323 üzenetére
Köszönöm! Ez így elég szomorú, hogy ~300k-ért nem az a válasz hogy ennyiért már bármelyik jó , de azért évi ~2500 km-re amire írtam csak van közte alkalmas. Korábban Schwinn Csepel trekkinggel jártam (amíg el nem lopták) napi 29 km-t ~110 m szintkülönbséggel, szóval nincsenek nagyon speckó igényeim. Az általad linkeltek árai már sajnos minden szempontból túl vannak a határon.
Tudnám, hogy aki most 150-ért vesz akkor vajon mire tudja használni...A járogat vele szervizbe azt hogy kell elképzelni, évente 1x vagy milyen gyakorisággal?
-
liaviolet
csendes tag
válasz Maximum1 #236335 üzenetére
"Viszont a 150ezres és a 320 ezres közt többnyire csak a fék szokott eltérni, hidraulikus vagy sima mechanikus." - ettől picit leültem
Magyarul akkor kb. 400e környékén mozognak a használható példányok, azt kéne alapvonalnak tekinteni amiket pl. az általad linkeltben látok alkatrészek, az olcsóbbak akár éven belül is állításra/javításra szorulnak, nem bírnak ki egy szezont sem adott esetben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós kamerák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Superior XC 859 29" M MTB kerékpár, új eladó
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Wenko Secure kádbelépő kapaszkodó fehér