-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz bardi #242618 üzenetére
A gyerek bringáján Vittoria Barzo van, de szerintem te nem erre a méretre és felhasználásra gondoltál Amúgy nem panaszkodott még rá, a gravel szerű földutat és a blokkoló hátsó kerékkel csúszást egyelőre bírja a cucc, meg a lányka is
Ez tavalyi kép, már nem ilyen Fultonos a geo, feljebb lett véve az ülés
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz bardi #242643 üzenetére
Nekem egyébként szimpatikus gumik, jó mintával és designnal. Talán azért nem terjedtek el itthon mert alig lehet kapni, és akkor sem olcsón. Conti és Schwalbe meg minden bringaboltban van, aki csak venne egy gumit az el sem jut ezeken túlra.
Az országútimon amúgy szintén Vittoria volt a gyári szerelés, egy Rubino, az is szépen működött egy szezont, csak eladtam a kerékszettel. Pirelli ment fel utána, az is marha jó gumi, most is az van rajta. -
andrisbandi
őstag
válasz bardi #243164 üzenetére
Azt biztos tudod, h nem szabad túlhúzni a nyeregcső bilincset droppernél.
Kicsit lehet tuningolni a szétszedés utáni, tisztítás-újrazsírzás kombót.
Main seal - pl itt ebben a vidóban
- ki kell tömni spéci zsírral... (Engem jól megszívattak ezzel is a híres Speedway-nél, sima zsírral kenték meg, de az túl sűrű.) szóval híg való oda, pl Sram butter.
- A tuning; én freehub oil-t csepegtettem még ebbe a fő tömítésbe, kb műszerolaj.
F4sza lett nagyon, mint új korában. Az útja végén is szépen jár.
Nem én találtam ki, yt-on láttam az ötletet【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
válasz bardi #243170 üzenetére
Nekem volt ilyen [link] , igazából a mai napig ezt használnám, csak a karbonváz nyeregvázcsövének a vége be van szűkítve, de nem olyan mélyen, hogy ez bilincs teljesen rá tudjon csúszni. Tudom, hogy ezt most rohadtul nem tudtam érthetően megfogalmazni , de a lényeg az, hogy nekem bevált ez a "magas" bilincs, csak a mostani vázamhoz nem jó.
Más: Többször is rendeltem Schwalbe Smart Sam gumikat, volt 2.1, 2.25, mind drótos. Volt, hogy nagy dobozban jött, de volt, hogy összehajtva. Van itthon egy pár vadiúj 2.25-ös, az előbb kíváncsiságból simán összehajtottam az egyiket, aztán simán visszarúgta magát. Mondjuk akkorára szerintem nem tudnám összehajtani, hogy egy pár beférjen egy csomagautomatába, nekem anno futár hozta.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #243370 üzenetére
Bikeinn sajnos a képeket összekeveri és a leírás sem pontos . Messze vannak a német boltok precizitásától, az biztos. A szürke oldalfalnak amúgy lehet örülni is, mert (legalábbis xc fronton) a fekete a fapados, a barna a középkategória és a szürkének már vágás elleni védelme, erősebb oldalfala van, ergo az a fullextra. Közben lecsekkoltam, már az összes Agarro szürke, mind megkapta a vágás elleni védelmet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #243376 üzenetére
Talán egy profi megérzi, h a széles külsője éppen az ideális széles felnin van e kicsit jobban szétfeszétve, de hogy mi... azt kétlem
Ami tényleg nagyon sokat számít az a guminyomás.
Azzal valóban sokkal közelebb kerülnek az oldalbütykök a talajhoz.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bardi
aktív tag
válasz bardi #243370 üzenetére
Megvolt az első tesztkör. Aszfalton halkabb, meg valamivel talán jobban gurul, mint a Maxxisok, de nem emiatt fogok KOM-okat dönteni.
Száraz poros mászáson jól tapadt, viszont volt néhány olyan faág, amin szerintem a DHR2 átgurult volna, még kopottan is, ez meg elforgott. Taknyos úton hasonlóan csúszott, ott semmi se fog tapadni, max egy wetscream vagy hasonló gumi, de az nem is érdekel. Lefelé meg jól fékezhető, kíváncsi vagyok hány km-t bírnak majd. 15 ezer/darab áron jó vétel volt eddig.'92 Honda VFR 750
-
peetie1
aktív tag
válasz bardi #242336 üzenetére
Ma én is mértem egyet, ha nem feszítem meg a hajtókarral, akkor nem megy bele a 0,5os része a mérőnek. Ha megfeszítem akkor beleesik.( A 0.75 semelyik módon nem esik bele) Akkor most csere a lánc vagy nem? A YouTube videókon is úgy mérik, hogy nem feszít rá a hajtókarral, szóval nem tudom. Megneztem egy 6000km után leszedett régebbi láncot, ha rafeszitek akkor abba is belemegy a 0.5os. De a mostaniban meg 10ezer km van azt ugyanolyan
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #243857 üzenetére
Nagyon mellelottel... Nincs idom hetkoznap bringazni, amig nem allunk at nyari idoszamitasra, mert neha sotetben erek haza. Sot, van gyerek is, akit viszek-hozok az ovibol, szoval hetkoznap azt nem tudom megoldani, hogy a szervizbe letoljam a bringat, mert mindegyik 5 -kor zar. Sot, olyan is van, hogy zero idom van a munkan kivul, bar a mozgast akkor is megoldom valahogy.
Azt hogy hogyan szedje ossze az eronletet, meg nem nekem kell megmondani. Elnezve, sokan megoldjak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #243857 üzenetére
Ez mindenki maga dönti el, de érthető az ellenszenv, annyira erőszakosan tolják az ebikeokat. YT-n is ajánlott olyat, hogy "Neked milyen ebike való?". Leginkább semmilyen. Egy normális ebike árán akár kijön két ""analóg"" bicikli is. Simán lehet egy MTB meg egy outi is egyszerre.
Én nem nézem le aki azt használ, mert nem érdekel, csak csodálom mennyire működik a marketing. Engem inkább az elektromos roller idegesít, meg az idióta aki rajta áll és nem tud közlekedni. Viszont az DH/Enduro/AM/Trail kategóriában még megértem, senki sem akar felfelé szenvedni, lefelé meg nem számít, hogy tank. Speci Turbo Levo még tetszik is, csak az ára nem.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz bardi #243885 üzenetére
nem lehet a kerékpáros vagy alap fittséget mérni hasraütés szerű adatokkal hogy 2000m szint,stb.. szerintem a lényeg hogy az egyénnél legyen egy felfelő ívelő teljesítmény de hogy ki honnan indul az sok ezer dologtól függ.. nem is érdemes másokkal méregetni magunkat.
én bringázok rendszeresen (télen görgő mondjuk) de sose mentem még 2000m szintet outival sem,egyrészt erre kisebb dombok vannak egy 80-100as körben is jó ha 500m szint megvan, ha pedig nagynehezen felkeverdek a budai hegyekbe akkor ugye mivel szokatlan a hosszú emelkedő bőven elég az 1000m szint,hiába megyek síkon 30-32 felett órákat,egy csobánka-dobogókő csúcshoz kell 1 óra,és az is már relative elég intenziv nekem,ftp-lthr körül(mhr 90%). igaz megnyomom talán ha visszavennék erőben kvázi tempó intenzitásra akkor meglenne valahogy a 2000m szint,de mindneki abban jó amit sokat csinál, ha sikon megyek sokat intenziven,kis dombokkal akkor attól nem annyira fogok javulni "hosszú" hegyeken ugyebár amit a példám is mutat (az teljesen más tészta),nyilván erősödök de elsődlegesen nem abban. tervezgettem már 2000m szintet a pilisbe hát ahhoz is kellene 100 km meg jópár óra, így hopp 500m szintekről csak úgy felugrani 2000m szintre hát nem lenne könnyű.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #244011 üzenetére
+1...még mikor a fékeket légtelenítem szoktam a villa egyik szárát becsípni úgy tartva a bringa elejét a magasban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz bardi #244705 üzenetére
Basszus, ha néha terepre is megy, ahogy én is, akkor is overkill a fully, hacsak nem downhillezik az ember...
Az első telón érdemes elgondolkozni, mert most, hogy teszteltem karbonvillás gravelt, hát, megérzi az ember a hiányát erdőben, szar aszfalton, hülye fekvőrendőrökön. Az meg csak hosszútávon derül ki, mennyire cseszi szét a csuklódat, de akkor már késő. Megvetted, használtad, csak buksz rajta, ha eladnád. Ha a kényelem fontos, akkor cross / trekking, én is azért választottam.
Néha nem is értem a fórumot, túrázásra fullyt ajánlani...
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ixion77
őstag
válasz bardi #244705 üzenetére
Jól emlékszel, én voltam az. A felhasználás kb. egyenlő arányban aszfalt, gravel, száraz földút és erdei utak.
Jelenleg a vacillálás az itteni tanácsok figyelembe vételével a Radon Skeen 8.0 és a
CUBE REACTION C:62 RACE közt van. Illetve volt ~három nappal ezelőtt, mert ahogy nézem már egyikből sincs méretem.
Úgy tűnik, nem most van a jó időszak akciós bicikli vételére. Gondolom hogy kezdődik a szezon és megnőtt a kereslet. Lehet hogy várok őszig."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
bardi
aktív tag
válasz bardi #243370 üzenetére
Érdekességnek, azóta álltak a gumit eleget a felnin, igaz csak kis nyomáson, meg mentem is velük, most a méretek:
Syerra: 60 mm, ez 2 mm-rel lett szélesebb.
Agarro: 62,7 mm, ez is majdnem 2 mm-t nőtt.
Ezzel a Syerra 26-os felnin hozza a gyárilag reklámozott méretet.'92 Honda VFR 750
-
addikt
válasz bardi #244873 üzenetére
Ez így szokott lenni, elég idegesítő, főleg, ha hétvégén mennél egy hosszabbat. A vége az lesz, hogy veszek egy összehajtható seggvédőt, és azt is viszem az esődzsekivel. Akkor legalább a gatyám nem lesz csurom víz, meg talán az asszony sem dob ki, ha ki kell mosni a mezt.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
chubby2o6
senior tag
válasz bardi #244873 üzenetére
Nálunk most ilyen van:
#244874Hasaggymeg Értem én, csak így a "távcső" megnevezés egy kicsit fellengzősnek tűnik . Legalább a két végét lezárhatták volna sima üveglappal, mintha...#244877Hasaggymeg Vajon mennyi idő kell, hogy ott is megjelenjenek a gyalogosok/kutyasétáltatók/babakocsit tologatók?
-
Sleek
senior tag
válasz bardi #244885 üzenetére
Esetleg nézz ré erre
[Rc100 hosszú mez]
Online még rendelhető pár db.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
chubby2o6
senior tag
válasz bardi #244885 üzenetére
Rajtam ma ez [link] volt széldzseki gyanánt, nekem ez is bevált. Fogja a szelet rendesen, az ujjai végig hálósak a belső oldalukon, így nem beleizzadós. Csak nincsenek zsebei, viszont nagyon jó a szabása, egyáltalán nem feszülős, azt én sem szeretem ( mert én is dagadt vagyok ).
-
Sleek
senior tag
válasz bardi #244891 üzenetére
Online készleten van mindegyik méret. 1490ft a házhoz szállítás. Ha egynapossal kéred akkor meg 2000ft. Én felpróbáltam L méret jó lenne ha csak mez van alatta , aláöltözettel már nem volt annyire kényelmes. Én sem szeretem az annyira passzos cuccokat.
Most rendelem én is neten az xl méretet.
#244892Ringman
Igen láttam, ezért is voltam bajban mert regularból nem nagyon volt semmi<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
addikt
válasz bardi #244885 üzenetére
Nekem van hosszúujjú mezem, nem feszül, de csak, mert kifogytam Ugyanez a helyzet az esődzsekimmel. Annál viszont sokkal zavaróbb, ha lobog, szóval nem érdemes lazára hagyni. Mellény egy teljesen értelmetlen ruhadarab kerékpárra, szvsz.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Peterhappy
őstag
válasz bardi #245092 üzenetére
Koszonom szepen a valaszodat! Egyszeri beruhazas lenne, s remenyeim szerint sokaig szolgalna, igy arban bele is ferne, de igy elso blikkre mar ez is tul nagynak tunik.
De szeretem a markat, van Deuter turataska a Csaladban, megfontolom, illetve megnezem, hatha valahol Budapesten meg lehet tapogatni.
Koszi! -
nismoka
addikt
válasz bardi #245338 üzenetére
Én is így jártam az Ergon-al, ment is vissza a WTB Pure a bicóra ami betét nélküli gatyóval is sokkal kényelmesebb. Túl puha az Ergon és vékony, nagyon összenyomódik és máris a nyereg vázán ül az ember.. Ha kicsit filigránabb WTB kell mint a Pure akkor talán a WTB Volt típusú lehet még jó. [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
válasz bardi #245346 üzenetére
Csak saját tapasztalataimból tudok nyilatkozni, a mostani nyergemen soha nem volt még zsibbadásom(betét nélkül tolom), 8 órás út során sem, és nem érzem hogy csúszkálnék lefele róla, stabilan ülök (ezt szeretem). Sem lazán sem intenzíven. Egyedül egy sportosabb pozihoz már kevés..sajna. Egy picit lehetne keményebb, de csak kicsit.
Az igazán puha nyereg nekem is zsibbadást okozott többszöriben(bár itt fontos a kivágás is). A boltba járós üléssel össze sem hasonlítható, az meg pláne csak rövid távra jó.
Amiről szót ejtettem pl az az athletic Selle Royal-tól, az géles de jóval puhább nyereg volt, 30 km után toltam a bringát, keskeny is volt, az ülőcsontom vágta a nyereg széle hol jobb hol bal oldalt..és a géles réteget elnyomva a műanyagon ültem jóformán, nem volt jó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs