-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #224007 üzenetére
Neee, ez is megújult és xc-s szemszögből rossz irányba, mint a Nobby? Nekem 2.2" verzió van, ami 120 TPI és 690g, ideális agresszív xc gumi száraz-laza terepre, előre. Az összehasonlítás kedvéért az új verzióból a 2.25" drótos fapados oldalfal védelem nélkül, nem tubeless ready és 837g . Ami tubeless ready, az mind 2.4" WT (30mm+ felnire való) és közel 1 kiló . Szvsz az már nem xc kategória.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #224118 üzenetére
2035 az több mint 10 év és a szükség nagy úr, vagyis ha marad ez a felállás és nem valami még újabb (hidrogén mittoménmi) jelenik meg a láthatáron, szerintem addig lesz új, más technológiára alapuló akkumulátor is. Ha arra gondolok, hogy már több mint 50 éve képesek voltunk felmenni a Holdra, vagy pl.belegondolok a minap 1,5 millió km-ről első képeket küldő James Webb teleszkóp jelentette technológiába, azt mondom szinte semmi sem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz bardi #224118 üzenetére
Szerintem az ABS azért kezd el terjedni, hogy a népszerű eBikeokat a balfasz átlag ember is tudja használni. Szériában már láttam S-eBikeon, ott lehet is értelme. Meg a kerék kipörgése gond lehet egy laikusnak. Amúgy én sem látom sok értelmét. Ez olyan, mint a sportkocsi és a sok elektromos ketyere. Kiöli az élvezeti faktort, mert mindig úgy akarja terelni a kocsit, mintha sínen futna.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #224169 üzenetére
Azért kell hátra tenni a stoplit, nem annyira 6ékony, de rossz terepen jobb a támasztás.
andrisbandi... azok jobban hátra voltak hajlítva, hogy beakadjanak abba a lyukba a villán. Ami Fótot illeti, csak kutyaxar ne legyen. ... amúgy a homokosodás tényleg gáz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #224164 üzenetére
Jobbulást!
Ezek elég hosszú pedálnyomok. Viszont ne add fel! Találd meg az okát, miért csúsztál le a pedálról (rossz lábpozi, nem rugóztál te eleget érkezéskor, testtartás, egyéb technikai hiányosság), aztán javítsd ki!Legutóbbi parkozásomkor egy elég balf@sz sztorival vertem le a sípcsontomat, nem nagy helyen, de valami eret érhetett, mert nagyon nehezen órákkal később állt el a vér szivárgása. Már lejöttem pályáról és nap végén kicsit gyakorlásnak bagjump-oltam. Aztán egy ferdébb ékrezéskor kiderült, hogy a zsák ékrező sokkal csúszösabb mint a föld, így elcsúsztam és ahogy dobtam el a bringát az kicsit visszapattant és a hajtókar/pedál bosszút állt.
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #224340 üzenetére
Még egy tipp: a sebesség a barátod, nem csak stabilizál, de ha nagy szintkülönbség van akkor a nagyobb sebességgel érkezésnél egy jó részét kigurulod nem csak függőlegesen dolgozik a felfüggesztés és a lábad, nem állsz meg, hanem vízszintes mozgási energiává átvihető részben. A bringa is meghálálja, ha ügyesen terheli és tehermentesíti az ember.
Amikor 2 hete dokumentáltan is nagyon túlugrottam egy ugrót Leogangban ott ahogy elfogyott alólam az érkező rámpa (eldobó 2m magas, ugrás további magassága még 2m és közben a lejtés miatt a pálya esése) kb 5m magasról csapódtam be. Nem voltam benne biztos a levegőben, hogy sikerülni fog, de megfogtam. Felkoppantottam a bringát elől hátul (180/170 mozgás), kezem lábam dolgozott, de ha nem annyival megyek akkor tuti ráomlok a gépre és zakó, a 40kmh+ tempó is segített.
Külön sípcsontvédőt én se használok. Az tényleg a pedál ellen van, normál esésnél a térdvédőnek van dolga. Térdvédő nélkül érdekes módon már szinte meztelennek érzem magam és a használata sok önbizalmat ad. Illetve ahogy egyre veszélyesebb pályákon egyre jobban öltözöm be a többi védőfelszerelés pont kompenzálja fejben a félelmet, amit a pálya jelent és amint ez már elmúlik gondolva arra, hogy egy esés le tud olyan borzasztó lenni, akkor már görcsölés nélkül kellően lazán megyek és pont ezért sikerül. Tiszta pszichológia
-
FeRRaR1
őstag
válasz bardi #226887 üzenetére
Volt kis hajlama rá, főleg nedves időben jött elő. PS4 S gumi és 30mm ültetés segített de nem voltam 100% elégedett. Ezért kapott egy egyedi futómű állítást, vastagabb anti roll bart, erősített drop linket és egy első torony merevítést mert éreztem hogy sodrós kanyarokba kicsit mocorog az eleje. Meg ugye előtte a könyebb felni, tapadósabb sportosabb gumi. Most olyat kanyarodik hogy senki nem akarja elhinni. Néha én se
Olyan mintha sinen menne, de volt 2 kanyar a ringen ahol enyhe szitálásban, nyújtott kanyar és a hátulja indult el. Ez elképzelhetetlen volt gyári setuppal.
Gumi téren most van fent 2 éve a PS4 S, és 2 ring túra meg 20 erdei utas csapatás illetve kb 3000km egyéb közlekedés alatt 1,2 hátul, 1,5mm elöl a kopás, hihetetlen elégedett vagyok az egésszel.
A leggyengébb láncszem a fék most, azt el tudom melegíteni ha nagyon hajtom a ringen, így az a következő a listán. Gyári Polestar / brembo 6 dugattyús big brake kit. Mindig oda nyúlok ahol érzem hogy kevés, ez most a fék.
-
krono.
tag
válasz bardi #226933 üzenetére
Ha 17es a Civic a Goodyear Asymetric 6-ot tudom ajánlani. Bár a PS5-höz képest nem tudom milyen lehet. Én Megane RS-re vettem, a tapadása nagyon tetszik, meg jól kommunikálja szerintem a határait. Érdekes módon a Conti kategóriatársához képest nem olyan kemény, és kicsit nyugodtabban is mozog vele az autó. Az meg főleg jó volt, hogy 1 év korlátlan garit adtak hozzá, meg visszakaptam 15ezret, így szettben asszem 30-35ezerrel olcsóbban jöttem ki mint a PS4 (PS4s sajnos nincs 17ben).
A vti-re reagálva, nagyon vártam hogy üljek egy ilyesfajta Hondában, nekem a kicsi egy Clio RS, volt lehetőségem egy CRX-be beülni, ledöbbentett a független hátsó futómű. Annyira máshogy mozog a kanyarban, rendesen meglepett, nem számítottam ekkora különbségre. Nagyon kulturáltan viselkedik, tényleg iszonyatos tapadás érződik. Ellenben a Clio meg szépen rakja a seggét gázelvételre, ami megdobja az adrenalinszintet (bár most eléggé track setupra van lőve a futómű, szóval utcai gumin az extrán rátesz)
-
nagyúr
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #227189 üzenetére
Azt próbáltad, hogy áttörlöd a felnit belül a tubeless folyadékkal? Valamennyit ken az is és mégse a szappanos vizet kevered bele.
- Igen, úgy ment az első etap.Nagyon lelkes voltam, tervekkel.
Pl; nagyon vékony fekete imbusz lett volna a fehér tejhez a nívópálca.
Elsőre 80 ml a kerékbe, felfúj, átpörget.
Lógatott bicónál, mag ki - ezt a szintet bejelölni.
Majd feltölteni 100-ra, ugyan így kapott volna jelölést.
- Havonta ránéznék mizu, a 100-at tartanám kb.A cél; a gumizás nélküli "állandó" mennyiségű tej. Egy párszor már kifogyott.
Létezik spéci megoldás is erre;
MILKIT Valve Insert
Csövet is fogadó szelep, amin keresztül kiszívható a tej. Csekkolható mennyiségre és minőségre. Meg persze visszatolható.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Crucio
aktív tag
válasz bardi #227699 üzenetére
Nincs teljesen kinyújtva, direkt egy kicsit behajlítom, de hiába.
Hasaggymeg: igen, az már be van állítva
itouchfan: köszi az ajánlást, megnézem ezt a boltot is, mintha ők Facebook marketplace-n is hirdetnének
szuszinho: igen, a gravelek alapvetően tök szimpatikusnak tűnnek és lehet, hogy jobbak is lennének edzéshez, a fene tudja. A trekkingek amolyan mindenesnek szimpatikusabbak, de vonz egy kicsit az outis teljesítményorientáltabb irány is. Bár egy gravelre nem biztos hogy feltennék egy csomagtartót, ami nyáron jól jönne és két bringa meg nem fog elférni itthon. (vagyis nyilván elférne, de másnak is kéne a hely) -
Kiskopika
senior tag
válasz bardi #228059 üzenetére
nah egy két órát elszarakodtam vele, így marad úgyis egy hónap múlva megy a görgőre majd tavasszal újra agyf@szt kapok legfeljebb.
Kiszedtem a fékpofákat átpucoltam, kitakarítottam, (olyan mint ha az egyik dugyattyú amúgy kevesebbet mozogna, aztán visszapokol, karton lappal beállít tökéletes, karton ki, és szar az egész Újra megismétel, újra ugyan ez, újra szar az egész. Szemre kicsit toszogattam, aztán kicsit a tárcsát is feszegettem így egész jó lett. Hangja szinte nincs is, de fékhatást azért okoz. Itt egy minividi [link] . Legalább gyúrok lábra És félre értés ne legyen nem gondolom hogy emiatt megyek majd lassabb köröket.
Köszi mindenkinek aki próbált segíteni, a többieknek meg hogy átgörgették a szemvedésem
@bardi: Már egy hónapja szívok vele ez nem kopott semmit, voltak jobb napok mikor kevésbé súrolt, de súrolt. -
zsamiatt
őstag
-
Csokicsibesz
tag
válasz bardi #228094 üzenetére
Hallgattam egy podcastot, amiben beszéltek a bikfittingről. Ott azt mondta az arc, hogy taposóval nincs értelme, mert minden mindennel összefügg. Lehet, hogy a kényelmes lábtartás mellett kicsivel feljebb vagy lejjebb kell állítani az ülést, ami kihat a kormányra stb. stb.
Értem, hogy az interneten mindenki mindenhez ért, de valószínűleg van oka annak, hogy csak bizonyos feltételekkel vállalják a szolgáltatást. Pedig valószínűleg több fittinget eltudnának adni, ha taposóval is megcsinálnák. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #228186 üzenetére
Ez jó, csak egy nullást vissza kell dobni abból az 1200-ból (ilyent vettem karbantartóimnak ).
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #228186 üzenetére
köszi srácok, majdnem ilyen az enyém is, Xtar H3. súlyban kb ugyanez, és erről (sőt, mindkettőről) tudom, hogy nagyot nem hazudnak a fényáramról sem. amúgy elégedett lennék vele, csak annyi a bajom, hogy a súlya miatt bemozdul minden lépésnél. ezért nézegetem, mi van még, ami inkább az a kivitel, amit linkeltem (meg a Petzl, stb). Csak gyűjtöm az infót, aztán ha mindenki azt mondja, 10ért hibátlan a decás is, és jobb se kell, lehet hogy megveszem azt, ha meg azt, hogy 20-30 alatt ne is próbálkozzak, akkor inkább megvizsgálom, a meglévőt (az is egy tizes volt amúgy BF akcióban, és a kínaiakból márkásnak számít, annyira, hogy komoly boltok is árulják itthon, a töltőik mondjuk híresebbek) hogy lehetne ügyesebben rögzíteni.
ja, ma voltam a tízpróbásoknál, és mindig ránézek a fejlámpa részlegre, volt ott ígéretes, 15 meg 20 JMF körül, fura hogy a keresés nem hozta őket.
Tekerős üzemmódváltójuk van, az jópofa.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #228223 üzenetére
Igen, ua.
35-ös felnin, 27.5"x2.6A Rekonnal annyi bajom volt, h brutál kikönnyített, és vigyázni kell rá felszereléskor, ne tépje meg az ember kézzel. Nekem sikerült, órás nyolcasok lettek benne.
Felszerelve nincs vele gond, bírja a strapát.Nem vagyok nagy szakértő amúgy, kedvtelésből kirándulgatok. Ugribugrizni, meg fölkapdosni szereztem ezt az össztelóst... de könyöksérülés miatt most az erdőben tekergőzöm.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #228605 üzenetére
Annyira azért betolhatod, hogy kinyomja a köröm a dzsuvát és beleeshessen, ha éppen bele tud. Én ha 1%-ig engedtem (enyém 10s, nejemé 11s) akkor 0,7%-nál rendeltem láncot és amikor az 1% bárhol beleesett, persze erőltetés nélkül, azonnal cseréltem... most ugyanez 12s lánccal, csak 0,5 illetve 0,7%-nál...eddig bevált.Mindig több helyen is belepróbálom, a bont6ó szemnél kezdve.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz bardi #228632 üzenetére
Én abszolút nem élek abban, sőt. Elég sok gyárat látok meló miatt (most is épp egy UPM papírgyárban vagyok ) szóval tudom mi megy. Legtöbb helyen azt látom, hogy minden műszakban van pár kompetens ember és kb ők viszik az egész műszakot a hátukon. Beüzemelés után mikor még voltak problémák az egyik sorral többször hívtak hajnali 2-5 között (30 perc alatt ott kell lennünk az első 2 hétben) de csak minden másnap. Utólag esett le, hogy az egyik műszak tele van életképtelenekkel és a legapróbb problémák megoldására se képesek. Most ugyanott vagyok épp, akik itt vannak azokkal öröm a meló, tegnapiakkal olyan volt mint a helybenjárás…
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
chubby2o6
senior tag
válasz bardi #228682 üzenetére
Ez is félfémes, csak ez piros. Ilyet [link] találtam még ( zöld? kék? ), de ezt gyantásnak írja.
Rendelni akarok Ebike-ról, de egy termék miatt nem akarok szállítást fizetni, gondoltam, kipróbálom ezt a fémes cuccot. Most Shimi van benne ( B03s), nekem az is jó lenne, de olyat már nem kapni, csak az utódját (B05s ), asszem azt szidta jjeahh kolléga, nem akartam olyat.
Igazából nemrég cseréltem betéteket ( május ), a hátsóval nincs semmi gond, viszont az első elkezdett durván nyikorogni. Már megtisztogattam a tárcsát, de továbbra is nyikorog . Ki akarom próbálni másik betéttel, hátha... -
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #228783 üzenetére
A folyamatos fékezést egy tárcsa, betét és féktest se tudja elviselni tetszőleges időtartamig, akár hány dugattyús, akármilyen a betét anyaga. Az persze észrevehető különbség mennyi idő után melegszik el valami a rendszerben (vagy épp már minden).
Fékezni nem folyamatosan kell, hanem szakaszosan, ezzel vissza tud hűlni a rendszer. Ha valaki gyengén, de folyamatosan húzza a féket, azzal is folyamatosan melegíti a rendszert. Hűlni érdemben akkor tud a fék, amikor pihen, nem húzod.
A féknek van egy optimális üzemhőmérséklete, ami alatt gyengébben fog (súrlódás erőssége függ a hőmérséklettől, ami a betétre és a tárcsára is igaz), így az első fék teljes "kímélése" pont azt erdményezi, hogy az első féktávnál nem fog az első fék igazán úgy ahogy kéne (organikus betéttel ez kevésbé észrevehető), miközben a hátsó már nem fog úgy ahogy kéne, mert túlmelegedett (organikus betét főleg hamar túlmelegszik).Szóval a minnél rövidebb ideig tartó fékezés a cél. Hosszú aszfaltos lejtőn ugyan ez érvényes, ott még azzal is lehet játszani, ha nem mer a bringás igazán intenzíven fékezni, hogy felváltva húzogatja az első és hátsó féket, így mindkettő kap terhelést és visszahűlési időt.
Kemény terepen is igaz, hogy meg kell tudni találni azokat a pontokat a pályán, ahol nem fékez az ember, mert az akadályokat úgyis úgy lehet teljesíteni, hogy ott el kell engedni a féket (előtte és utána lehet fékezni), különben a bringa nem tud rendesen működni. -
flash-
veterán
válasz bardi #228883 üzenetére
hát nekem az alap alu trekkinghez képest nagy különbség a karbon villás speci, rezeg a rossz úton de nem ráz erősen.Komfortosabb. (vagy ez inkább a jobb váz?)Egyedül annyi hogy a hirtelen bukkanókon(bringaúton gyökér általi feltörés mondjuk) erőset üt de az a vékonyabb kisebb kerék - külső - miatt gondolom.
(de valami szaki szerint igazából inkább a kanyarodás ami a karbon villa előnyét hozza.)
Amit meg még majdnem hasonlónak tartanak a full karbonhoz az a karbon támvillás kerékpár, hát én nézegettem, alig van olyan, amiket meg láttam eddig marketplace-en azok 10 kiló felett volak még mostani 105-el is. Nehezebbek voltak mint az én alu 9.5 kilós specim (gyári kerékkszettel,sora-val), én nem tudom hogy az hogy lehet.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #228883 üzenetére
nekem csak villám (meg nyeregcsövem. ja, és egyenes kormányom) van karbonból, tehát kívülállóként azért el tudom hinni, hogy egy belépő karbonváz más. Ott annyi a lényeg, hogy karbonból legyen, és ne törjön el. Ergó a tudomány lehet hogy arra korlátozódik, hogy a külső réteg elfogadhatóan nézzen ki, valamint vigyáznak, hogy mindenhol legyen elég anyag, de inkább több. Az már másik szint, hogy spóroljanak a súlyon is, de okosan. Az már megint még feljebb kezdődik, hogy netán rugalmas is legyen zötykölődés irányban. Fogtam már kezemben alis karbont is, nyeregcsőből, ott elég jótékony hatású volt a fekete festékspray itt-ott, ahol el kellett rejteni a szövet végződését
van kormányszarvam is, na az meg kritikán aluli, a lyukakat fel kellett bővítenem, hogy rá tudjam húzni a kormányra, mert túl vastag volt a lakk..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #229429 üzenetére
Ha szorít a cipő és a lábad melege, amit tulajdonképp ott kellene tartania a faxa szigetelésnek már oda sem jut a rossz vérkeringés miatt, akkor megfagy a lábad a legjobb cipőben is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #231223 üzenetére
Én próbáltam azt a nadrágot, de kényelmetlennek tartottam, (amúgy sem szeretem az ilyen slim fit tapered szabást ) és az a kemény comb-bevarrás is merevnek tűnt ... így ha szégyen ha nem ilyennel megyek ha nagyon hideg van, ezt vettem célszerszámnak.
#231220 velizare...most voltam ott a múlt 7en, és tényleg olyan, mert bár gyönyörű hely de ilyenkor késő ősszel du. 3-4 óra után mikor a laposban, vagy a hegytetőn még vígan süt a nap ott a Szinva völgyében már árnyék és hideg van, legalább 4-5 fokkal kevesebb mint máshol.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz bardi #231255 üzenetére
Na, végül az M-es meglepően jó, az L-es túl bő volt derékban. Majd ha lesz hideg, kipróbálom.
Illetve volt shimano kamásli, elég vékony, de szél és víz álló, és ami a legfontosabb, platform pedállal kompatibilis kivitel. Kíváncsi vagyok rá milyen lesz télen, remélem eljutok majd tekerni.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #231487 üzenetére
Nem tudom de ma a Nagy Hideg Hegyen és Csóványoson is annyian voltak mint légy a xaron.
A 2 véglet...
...9°C
...19C[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #231483 üzenetére
körülményesebb,az igaz, de azért nem akkora vész, én egy újságon kiegyenesítve megkentem, aztán hagytam száradni.
jól hozzáragadt, de legalább gusztustalan volt ;)kintre meg is maradok a viasznál, de a görgőhöz fogok venni valami mezei olajat, mert minden csupa viaszgalacsin tőle.. mondanám, hogy gyorsan halad a benti bicó faragása, csak nem..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
balintbaba
tag
válasz bardi #231916 üzenetére
Én összefoglalom: a szélsőségeket kivéve nem nagyon számít a hajtókar hossz. Szerintem leginkább időfutamon számíthat egy rövidebb hajtókar, kevésbé lesz agresszív a póz, picit lazább maradhat a csípő. De én is csak okoskodom itt, lehet belinkelek erről is egy tanulmányt researchgate-ről.
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #231988 üzenetére
Akkor sincs akkora kulcsom. Ami van XTools 8 -as inbusz, azzal nem birtam megmozditani, pedig elegge vallas ember vagyok. Kicsi az erokar.
Egyebkent nezem, van hozza kiszedo, amit csak beleteszel, es lehet finoman kifele utni. Pont a kiszedo nem draga....
Tulmisztifikalom, mert nem nyulok olyanhoz, amivel tudom, hogy bajt csinalhatok. Es azt olvastam, kiszedesnel azert itt siman lehet kukazni a vazat.
Tudom, hogy van pressfitrol atalakito sima angol menetes BB -re, meg anno linkeltem is. Nem tudom, mennyire terjedt el, de siman megcsinalnam.sebgutkopf: Nem magat a csapagyat preseled be a vazba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lsebestyen
addikt
válasz bardi #232300 üzenetére
Próbáld ezt ki lejtőn lefelé 80nal egy régi szovjet outival, meg egy modern verseny geos bringával, kíváncsi vagyok melyikkel maradnál bringán, ha ki szeretnél kerülni egy eléd befutó macskát/mókust/akármit. Bringával a gyors de kicsi helyzet változtatásokat kell lereagálnod. Nem lesz olyan kényelmes mint egy endurance geo, de ettől még a minél kisebb tengelytáv jobb, ha az irányíthatóság a lényeg.
Vagy mit lehet még stabilitáson érteni egy outinál? Egyenesen menni mindkettővel ugyanolyan stabilan lehet.[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz bardi #232582 üzenetére
"A Sofirn SP40-et én sem venném, pipalámpában vannak sokkal jobbak ( nem ennyiért ), és a Sofirnnek magának is vannak sokkal jobb lámpái ( azok sem ennyiért ), itt egyértelműen látszik, hogy csak akartak egy szeletet ők is a tortából. Ennyiért ilyen sikerült. Egyébként szépen fogy, tehát megvan piaca."
Ezt írtam, melyik részével nem értesz egyet?
A Lumintop szerintem nem gagyi, tisztes középkategória, annak is inkább a teteje. Az ára is tükrözi.
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #232582 üzenetére
az Xtar H3-at 2 éve vettem black friday aCCijóban, 8 ezresért, lengyel alkatrészboltból (TME). Ha jól emlékszem, a Sofirn is ilyesmi árkategória. Előtte jó sokáig kerestem, mi lenne nekem jó, és tudtam, hogy tükörmérethez mérten szűkebb csóvát szeretnék, de a fejlámpák 99%-a direkt szélesen terít, mert szereléshez az a jó. Skilhunt! Ezt hagytam ki a listámból, tőlük is van pipalámpám, és fain minőség, csak azért nincs másik is, mert azt a szemét Banggood nem akarta elküldeni az akciós áron..
Szóval úgy voltam vele, egy S2+ szintű fénycsóva már okés lenne, és ez elég közel van hozzá. A Sofirn szerintem szélesebb, ergó nem visz elég messze. De nem tudom, mennyire drámai a különbség a kettő között.
A B01 egész jó lenne fejre is, csak oda meg fölösleges a levágott tetejű vetítés.
Ahogy kivettem a sok hsz-ből mindenfelé, én az átlagnál szűkebb fénykévét bírom, az nem mindenkinek való.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Lacerta
aktív tag
válasz bardi #232605 üzenetére
Hát, én Skilhuntot használok. H04F RC.
Pánton hordom magammal, de a sisakra is van dedikált tartója.
A sisakos tartó pedig univerzális, ha még több/hosszabb fény kell, akkor viszem a Skilhunt M300-at.Ami a vadászokat illeti, én úgy tudom, törvény szerint le kell zárni a területet, minden egyes bevezető úton jól láthatóan jelezni kell, hogy nem menj oda b*zmeg.
Innentől fogva nincs olyan, baleset, meg véletlen, csak olyan, hogy mulasztás meg veszélyeztetés.
Tudom, a fejfádra nem írják fel. -
ZolkoW
őstag
válasz bardi #232605 üzenetére
Nekem H02 van, próbáltam biciklizéshez is annó, de hiába a 7-800 (?)valós lumen, lóf*szt sem látni vele, de azt legalább egyenletesen, mert szépen terít
Oké, nullánál több, de teljesen alkalmatlannak tartom ilyen felhasználásra, és ott az XTAR, ami egyszerűen csak más vetítési képet ad, és azonos fényerő mellett jó kiegészítő sisakra.
Ez is 100 grammnál nehezebb akksival, de ha nem húzza el a fejet, engem nem zavar.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Vallás
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest