-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #124854 üzenetére
Nagyon rákattantál a vintidzsre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #126663 üzenetére
köszi! egyszer úgyis lesz egy Niner merevvilám, jól látod kicsit aggodalomra ad okot,hogy a Magura oldalán konkrétan titkolják a telóikat..már nem is gyártanak? mindenesetre Rebából mindig látok párat az aprón.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #126678 üzenetére
...a Ritchey-ről is jókat olvastam, ami hasonló külön vállas kivitel (nemrég ZSCS árult egyet, talán már nincs fent), de a Nineré dizájnban egyértelműen jobban illene a gépembe.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz Tothgera30 #126996 üzenetére
Szerintem meg igazán az veszi észre hogy mennyivel jobb ez a bringa mint mondjuk egy kb hasonló felszereltségű, de nehezebb darab, aki képes azt is észrevenni, hogy fogaskerket cserélt a hátsó váltóban és mennyivel jobban vált.
Biztos hogy ezzel sokkal jobb érzés mászni, de ahogy te is írtad akár 2x annyiba is kerülhet mint mondjuk egy korrekt 13kg os darab, de az élmény nem lesz 2x akkora. Illetve a legnagyobb különbség hogy hiába pehely a bringád, ha a testtömeg indexed valamely irányba kilóg. A másik meg hogy nehéz géppel sokkal jobban fejlődsz, hamarabb formába jössz, később pukkansz le. Szóval egész sok indok van amellett is, miért nem érdemes ráfüggni nagyon erre a súlyproblémára.(#127005) Runner_fxr
... nagyobb a túrázósabb.
Ezt hol olvastad vagy hogy kell érteni? Kényelmesebb vele haladni, v mi okból jobb a nagyobb váz, itt gondolom 29 a 29" hez van viszonyítva !?
(#127006) jjeahh
Állítani én sosem állítottam rajta, mert nekem tetszik ahogy van, szeretem ha harap.Szerintem egy icipicit túltolták, elég lenne ha karmolna francért kell még ez is harapjon? Nekem nem tetszik, hogy ha álló helyzetből hirtelen indulok, akkor annyira belemarnak a talpba, hogy nem tudom utána helyezni a lábamat tekerés közben csak ha megállok a lendülettel, és leemelem a lábam.
Ha nem lehet állítani lecsiszolom őket, csak gondoltam van rá valami okos megoldás amire nem jöttem rá. (az sram hajtókar menetét is szétbarmoltam mert nem tudtam hogy mire való a dupla csavar)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Zsohi
őstag
válasz Tothgera30 #127030 üzenetére
Hát igen, pedig próbálkoztam ám. D-light küllők és alu anyák, csak hát kellett a Cushcore is bele ami 290 grammot hozzáad kerekenként, nélküle viszont a pluszos kerék nálam nem ment. Az első nap 2x is sikerült felütnöm a felnit hátul és a keményebb kanyarokban a külső oldalfala is összeomlott ami nálam nem járja, elég ijesztő.
(#127032) jjeahh: Ha jól emlékeszem Toobee fully gép 1 kilóval könnyebb ennél, pedig neki is ott a dropper nyeregcső.
(#127033) 6030D: Nem vagyok én se tehetős, de még is képtelen vagyok eladni őket, pedig van már 4 is.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #126996 üzenetére
Ez valami nagyon új cucc lehet, mert még nem pink a lockout madzag. Azok Formula v Magura fékek? Miért?
Eddig ha jól tudom fék-hajtás-váltásban XT(R)-es voltál, ez meg XX1. Miért? (Azt látom, hogy ez a gyári. De marad?)[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Tothgera30 #126996 üzenetére
Lekéstem az 5 perces limitet.
Nem tudom, hogy hogy választod ki a vázméretet, de irigylésre méltóan van belőve minden bringád. : O
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Tothgera30 #127366 üzenetére
Szerintem meg nem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #133108 üzenetére
Jól el volrál tünve. Mintha elkellene ott még 1-2 láncszem...nem rövid?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #133206 üzenetére
Pjúr szájklin,eh?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #133199 üzenetére
Ez most a Greed remake-je, vagy most jött minden?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #133211 üzenetére
Bár én egy másik,a Holdra szállás körüli időben született, kevésbé digitalizált világban szocializálódott generációhoz tartozok,konkrétan érzem a sima km órán túli eszközök,az igazán kikapcsoló kerékpározás rovására történő használatát.
(#133208) trialboj...ez érdekes mert én is tapasztalom...vagyis fel volt tökéletesen töltve a rendszer, buborékra utaló nyúlást nem tapasztalok,fékbetétek életük felénél sem,mégis később fognak a karok mint elején és mint ahogy szeretném,vagyis mintha olaj hiányozna a rendszerből,mely amúgy teljesen tömör. Itt kérdem sokat látott Runner kollégát is,mi lehet a baj? Simán töltsek utána? Amúgy meg ha erre kerül sor,akkor sem fecskendővel teszem,hanem felszerelve a félig töltött tölcsért,nyomogatom a kart amíg még elnyel valamennyi folyadékot,majd leszerelve a tölcsért,cseppentek pár cseppet a lyukba,csurig töltve mielőtt visszateszem a csavart.
(#133212) cdl...milyenre gondolsz? Csak mert sok féle gyorscsatis van,de azokhoz mindig egyetlen csatlakozót adnak,így ott vagy ahol a part szakad.Valami ilyen egyszerű kell,amit feltépőzárazhatsz,vagy bedug-elfordíthatsz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #133211 üzenetére
Az volt bennem, hogy a Greed jött a Scapin helyett, de most már rémlik, hogy mondtad, hogy megtartod.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #133372 üzenetére
Kösz, gyárilag ilyen volt, csak Rs Tora-val, már majdnem mindent cseréltem rajta, ennél több fejlesztést már valszeg nekem sem ér meg, hó végén tyúkbelesítem a gumikat, aztán már csak azt cserélem rajta ami elkopik. Spd amúgy szerintem is jobban mutatna, de máig egy hajszál választ el attól, hogy spd-re váltsak, valahogy még mindíg több az ellenérvem, mint az érvem mellette. Ha benyelem azt, hogy télen vissza kell tennem mindíg a flat pedált, még akkor is ott van az, hogy nem tudom spd cipőben mennyire lehetséges gyalogolni és eléggé riasztóan is néznek ki, a nagyrészük olyan, mint egy levágott szárú színes gumicsizma. Én szeretem az igényes cipőket, meg a lábam nagyon nem bírja a rosszul szellőző lábbeliket nyáron, nem tudom létezik-e olyan, amin túlzás nélkül simán átfúj a szél, mint mondjuk egy vászon cipőn.
Mindíg irigylem amikor ilyen bandázós tekeréseket mutogattok, mi max ketten vagyunk mindíg, ennyi embert nem tudom hol lehetne összeszedni egy turistázós montizásra.Hasaggymeg: Nagyon durva ez a királydinnye nálatok, ez már ijesztőbb, mint a medvék.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Tothgera30 #133372 üzenetére
Szép mászások. Nekem ilyen 800+ méterektől már csak a szenvedés megy. Bár nem szoktam tudni nagy köröket menni, 5-700 között vagyok szinte mindig. Tegnapi. Annak nagyon örültem, hogy ezt a szegmenst már másodszor tudtam megmászni tolás nélkül, de 2x megálltam. A cél most az, hogy lehetőleg 1 hónapon belül megállás nélkül meg tudjam mászni. Itt azért érzem, hogy a 160/155 gép inkább hátrány, mint előny.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #133414 üzenetére
Már kapott egy Mavic kerékszettet . A fék (féktárcsák nem), a hátsó váltó és a váltókarok még a gyáriak.
Milyen az a cipő, ha szabad tudni?Toobee: Jó neked, ha már a manualt gyakorolgatod... a Cube az xc volt ugy-e? Nem zavart a nyereg?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
commanDOS
senior tag
válasz Tothgera30 #134877 üzenetére
Szia!
kb. 178cm magas vagyok, hozzá 70kg és mindenképp olyan vázkialakítás érdekel, amivel relatív egyenes háttal lehet tekerni. Nyilván nem egy cruiseres üléspozícióra gondolok, de a kormány legyen magasabban 5-10 centivel az ülésnél és ne kelljen sokat előre nyújtózkodni.
Inkább újat szeretnék, használtat nem annyira preferálom.[ Szerkesztve ]
Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #134899 üzenetére
Bowdenesnél nagyon számít a fékkar (meg persze a b.ház..). Ezek szerint rendes állítható húzásúval, vagy szervóssal senki nem próbálta
Ha az M785 a 100%, akkor nálam teljesen szubjektíven a BB7 mondjuk 70-80%, a BB5 meg 40. Az M600 talán 80-90. A BB7 egy egyszerű V-fékkarral (FR5 talán?) 50.
És akkor ezek mindegyike szór minimum +/- 10 pontot a beállítás sikerességétől függően
A BB7-hez régóta SD7-es karom van, már alig van rajtuk az eloxálásból, az elsőn a canti állásig van tekerve a bowdenhúzás, a hátsón nem teljesen, mert ott többet nyúlik a rendszer, a fékerőt nemigen keveslem, csak ne lenne olyan hajlamos a nyikorgásra..(#134931) IMIIKE1998 :
Én egyiket sem, mindkettő hiányosnak tűnik szegecseket illetően.. vannak arra jobban eltalált formák is. Az a BIKEIN feliratú műanyag például egész jól sikerült, lányomnak azt vettem. [link] De aluból is láttam már meggyőzőbbet.A kúpos fejcsőért azért rendesen anyázhattak a vázkészítő mesterek...
Én amúgy simán érzékelem a hatását. Vagy nem az a lényege, hogy jobban néz ki?[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Because
őstag
válasz Tothgera30 #134934 üzenetére
ha most akarsz ősmontira hajazó kerékpárt mélyen a zsebedbe kell nyúlni azért a cro-mo vázas vasért
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #134934 üzenetére
kb. 5 éve egy STX-RC első váltót sikerült vadászni az acélvázamra /ma vitték el a vázat.../, mert nagyjából semmi nem volt kompatibilis azzal a vékony nyeregvázscsővel
Hibátlan volt, amíg használtam, és mai szemmel hihetetlen lekerekített finom formák jellemezték..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #134945 üzenetére
A teljes képből kifelejtettem, hogy egy valamilyen aluszendvicses felépítésű Shimano tárcsát kivéve nekem mindig Avid tárcsáim voltak, és lehet abban is valami, amit Runner mindig hangoztat, hogy a gyári tárcsával az igaziak ezek... Ki fogok próbálni majd olyat is, az az egy Shimano mondjuk kifejezetten NEM tetszett, de az valami alapabb dolog volt - nem tudom, mert bontott kerékszettel kaptam.
A fékfelületek elhelyezkedése miatt is gondolom, hogy az ideális tényleg az lehet, hogy a gyári tárcsa, de azért léteznek a "tuningcégek" is, gondolom ők sem abból élnek, hogy sz*rabbat árulnak drágábban.
Nálam egyelőre maradnak a hetesek, főleg mert hidrós egysebességes országúti fékkart még nem láttam (hmm..vagy Apexből/Rivalból kellene felrakni két balost? ) , meg mert nincs gondom az erejükkel. A TRP-t egyszer kipróbálnám, valamelyiket, mert szimpi, hogy mindkét pofát mozgatja.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #134957 üzenetére
Hát persze,a Machete inkább Rebaval hasonlítható,de hát árban is.
(#134959) Csokicsibesz...ezen csodálkozom,tudtommal a Marvel utódja a Machete és nem csak egy vastagabb becsúszókkal szerelt M30/Markhor. Én inkább engednék a nyomásból,mintsem még keményebbre fújjam, Marvelem is akkor jó ha olyan 20mm-ert beül.Persze én nem is ugratok vele,hanem csak tempósan (30,max 40km/h) ereszkedek terepen,döngölt ösvényeken,na meg lecsurgok köves terepen, kisebb letöréseken.
(#134962) trialboj...ha mind idecsatolnám a tyúkbelesítés körüli vajúdást amit itt a fórumon olvastam,megdönteném hozzászóláshossz abszolút rekordját. A szitaszerű külsőtől a nem tömítő folyadékig volt már itt minden...és akkor továbbra is cipelsz magaddal egy belsőt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #135020 üzenetére
Leggyengébben van, boka kiforgat módszer megvan, a reflex nem megy és mostmár baromira f*sok tőle, el sem tudom képzelni a szokásos köves-saras-gyökeres lejtőmön-emelkedőmön, ahol a lábamat lerakom néha, mit kezdenék az spd-vel. Nyilván meg lehet oldani, mert más is megoldja, de az én fejemben úgy néz ki, mint egy horror film. Amúgy valamiért a baloldali nagyon nehezen old, eddig 3 esésből kettőnél az okozta a gondot.
cyanide: Úgy tűnik nem vagyok ezzel egyedül, ahogy elnézem vannak itt is néhányan, akik nem tudták megszokni terepen az spd-t. Persze 2 nap után még nem lehet véleményem, de most annyira kikészültem tőle, hogy nem tudom vissza fogom-e tenni, ha igen, akkor SM-SH56-al, ami több irányban old. Ha azzal sem válik be, akkor irány a Magped és vissza sem nézek
Más: mai rövid:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #135020 üzenetére
Hát igen,6030D kolléga linkelt minap egy strávabetyárt aki merevvillára váltott és annyi komja van mint másnak kilométer...sőt,azt mondja vissza sem tér telóra.
jjeahh...el is mondtad a lényeget,csak kicsit késve. ...gyakran leszállsz,fotózgatsz,meg egy-egy menet alatt is többször le kényszerülsz tenni lábad,mégis felültél a "nem is ikszcés aki nem csatol be" baromságnak.A komvadász,itthon becsatolok,majd ugyanott kicsatolok teljesítménybringásoknak találták ki ezt a lábam összeforr a pedállal dolgot.Amúgy persze megléphető minden muglinak,de akkor ki kell tartani és gyakorolni amíg megy,majd kicsit gyorsabb,erősebb leszel vele és főleg profinak érzed magad,ami gondolom sokaknak megfizethetetlen és megér minden fáradságot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #135046 üzenetére
Csak ha a Focunál maradunk, akkor szerintem nem volt 26"-os vázban tapered meg átütő, 27,5"-ben meg a 2015-2017-es (nem Hervises) már az volt, aztán már az sincs.
Amit linkeltem, abból a bringából lehet építeni egy 10,5-11 kg-os gépet úgy, hogy 300e Ft-ban megáll a történet. Szerintem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
itouchfan
senior tag
válasz Tothgera30 #135425 üzenetére
Hát, L-esnek volt hirdetve, gyakorlatilag inkább M szerintem a váz mérete, 48,5 cm-t mértem a középcsapágytól a nyeregvázcső tetejéig. De igazából nem annyira foglalkozotatott az, hogy esetleg 1-2 centivel magasabb vázat is választhattam volna, mert ráültem és kényelmes volt, jól éreztem magam rajta. (Nyilván hosszabb távon derül ez ki, de fontos az első benyomás).
Egyébként 120k volt, szerintem elég jó ár. Mint írtam, a tulaja sajnos kicsit hanyagul bánt vele, egy fékbeállítás mindenképp lesz (ma viszem) + egy generál, illetve pedál és nyereg csere még az elején. Aztán ilyen apróságok vannak, hogy 1-2 csavar (pl ami a kormányt fogja rá a stucnira) rozsdás picit, azokat is cserelni kell a jó összhatás érdekében.
Egyelőre ennyit tervezek, főleg apróságokat. Aztán ha van a dologban, és bennem is potenciál, akkor el tudom képzelni, hogy télen, jövő szezon elején komolyabban költsek rá (külsők, esetleg váltás cseréj3 2x9-10-re, vagy 1x11-re, ilyesmik).Sajnos 26"-os a kerékmérete, de ugyanez a felszereltség 29" kerékkel szerintem bőven több lett volna, akár a másfélszerese is. De mindig kell valami kompromisszumot kötni.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
deny330
aktív tag
válasz Tothgera30 #135567 üzenetére
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #137329 üzenetére
Még mindíg nagyon tetszik ez a bringa. Milyen a Vittoria gumi? Nem csúszik? Szélességre kb. azonos egy ugyanekkora Schwalbe gumival? Tubelessként működik?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #137329 üzenetére
Combod a kökény,vagy szeder nyomait viseli?
Acef...nekem 1 hét kellett,hogy eldöntsem az SMP nem nekem való. Aztán biztos a formája,kialakítása legalább olyan fontos mint maga a mérete.Ülőcsonttávolságod mennyi,mérted?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #137337 üzenetére
Köszi! Szimpatikusak nagyon ezek a Vittoriák, de asszem korábban valami trekking külsőkre itt többször írták, hogy nem ajánlott, mert csúszós. No majd ha elkopik a Nobby lehet kipróbálom
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #137347 üzenetére
Az mondjuk nem tetszik, hogy gondolom a Rocket Ron ligájában játszik, nekem valami Nobby Nic alternatíva kéne majd. Tetszik a márka weboldala meg a gumik is nagyon igényesnek tűnnek, tetszik nagyon ez a szürke meg barna oldalfal is, csak ezért gondoltam arra, hogy a következő gumim esetleg tőlük veszem meg majd. De ahogy elnézem a Nobby riválisa inkább a Gato (?), ami sajnos csak 2.2 (53-622) verzióban van, meg nehéz is, szal... . De a barna Barzo-t majd lehet bepróbálom ha elkopik a Nobby, amivel amúgy semmi gondom nincs, csak hát az a barna oldalfal nagyon szexy .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Tothgera30 #137417 üzenetére
A nyeregtáska nálam alap montira és outira is. A mez zsebébe nem fér el sajnos minden.
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #137457 üzenetére
Sok részletben megnéztem, mert egyben nem bírtam... a gyerek egy igazi gyökér, függetlenül attól, hogy kit akar védeni és kit nem. A bringás a bohóc a sisakban meg a szemüvegben, de ő van kamera előtt törpike satyiban és szemüvegben, meg zabál, meg iszik, meg tele szájjal beszél... tényleg nehéz lett volna utána étkezni. Nem baj, sofőr (=sokat ül), túlsúly, stressz, folyamatos idegeskedés, ... majd a természet szelektál.
Egyébként abban igaza, van, hogy sok bringás kihasználja, hogy nem azonosítható, de attól egy ilyen stílusban előadott monológtól nem fog megváltozni semmi. Ezek csak kattintásvadász videók. Kb annyi értelme van, mint a Criticalmass-tól várni, hogy megszeressenek az autósok.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #137465 üzenetére
Belenéztem,de egyetlen ilyen vélemény sem érdemel figyelmet melyben olyan kerékpáros nyilatkozik aki nem vezet rendszeresen,vagy olyan autós aki nem ül kerékpárra rendszeresen.Így csak egymás melletti elbeszélés megy,ami inkább uszítás mint értelmes véleménycsere...és itt egy nyeregtáskamentes kép is neked.
(#137466) jjeahh...nekem inkább gnóm és a lapos szögek divatának hódol,mintsem a gyakorlatiasságnak.A cikk alján az a Santa Cruz már más tál tészta.
(#137461) Dilikutya...pl.nézz itt valamit,mindegyik jobb 150 körül mint az.Lehet nem szempont,de egy ikszfakt nevű kerékpár később eladhatatlan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz Tothgera30 #137457 üzenetére
Belenéztem 3 percnél, majd 34 mp után kilőttem, ilyen primitív emberrel kár beszélgetni de főleg "vitázni", szerintem ez a videó csak arra, jó hogy ha kicsit alacsony reggel a vérnyomásod, megpörgessen.
(#137409) Hasaggymeg
Lejjebb engedtem a kormányt, a fenekemet csak töri a nyereg, betétes nadrág nélkül, viszont cserébe a hüvelykujjam sem szereti, hogy ennyire leejt az orra.
Nem tudom te mióta tekersz, gondolom majd annyi ideje ahány éves én vagyok, szóval a te tapasztalatodból kiindulva kerestem egy BBB Vanguard-ot itthon. Az érdekelne, hogy a szélein ahol nem fényes, ott milyen anyag van? Pontosabban csúszós vagy tapadósabb?
Nekem ilyen van, ami eléggé hasonlít a tiedre, ha nekem ez a forma nem jött be akkor butaság hasonlót választani, ami maximum keménységben tér el? (az enyém elég kemény, minimálisan párnázott)
Vagy hiába variálok, 50 éves korom előtt nem találok olyan nyerget amivel különösebb kellemetlenség nélkül lehet bringázni?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #142882 üzenetére
És ez a váz még mindíg odaver. Szerintem a kedvenc bringám a topikban . Még a gumit is eltaláltad, egy ideje szemezek vele, hogy a nobby ha elkopik, kipróbálom a Barzot.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #142887 üzenetére
jee, az acélról mit lehet eddig tudni?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
tacto
aktív tag
válasz Tothgera30 #143235 üzenetére
Igen
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #143235 üzenetére
nájsz!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Yahhher
aktív tag
válasz Tothgera30 #143235 üzenetére
Szia.
Ez nagyon vagány. Ez a gyári villája? Ebbe a vázba belemegy a 27.5+ is, nem tudod?
Üdv B.
-
Fall-N
veterán
válasz Tothgera30 #145824 üzenetére
Volt egy két szebb próbálkozás, de sok meg csúnya volt. De így könnyen újra tudták legalább hasznosítani a megmaradt festékeket.
Nekem a 90-es évekbeli Klein Attitude tetszik azzal a jó kis retro színekkel. Egyet ma is simán elfogadnék. [link]
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #153158 üzenetére
Nekem kell minden jogosulatlan előny a felfeléken!
Ugyanezt mondhatom a merevvillára is (550g).Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
csipesz2020
tag
válasz Tothgera30 #153218 üzenetére
Köszi a megerősítést.
Ha sikerül megszerezni, akkor se lesz kész még egy darabig sajna. Én valami gyöngyház lilát szeretnék a váznak, van festő ismerős de ez még a jövő zenéje.I am a ninja...shhh!>:O now i have to kill you.
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #153218 üzenetére
Ahogy magamat ismerem, még idén leadok egy rendelést Shimi kompatibilis kazettatestre, és akkor fel tudom tenni a SS lánckereket
És egyetértek, legalábbis ha a saját méreteimből indulok ki (180cm -> 605mm vízszintes felsőcső, 100-as stucnival), akkor jó lesz az a váz neki.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz Tothgera30 #153316 üzenetére
Csak egy nagyobb emelkedőn oda is lesz a fun factor. Tudom miről beszélek több mint tíz évig SS-t hajtottam, így akár most is erőből fel tudok tekerni bárhol. De azt, hogy hatékony azt nem mondanám sem azt, hogy kényelmes, meg lassabb is az ember. Bár ez kisebb gond vele, mert a sport nem a kényelemről szól. Sokkal jobban bejön a váltó + pörgetés az emelkedőn.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #153316 üzenetére
az ilyennek keskenyebb a kazettateste is, nem fér rá a rendes váltós kazi. bocs, a rendes a single speed, szóval a másik kazi ;)
cserébe erősebb is a kerék. vagy merevebb. brit tudósok kimutatták.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
csipesz2020
tag
válasz Tothgera30 #153316 üzenetére
110k Ft volt.
Az agy Novatec D252SB.
Ezt gondolom akkor nem lehet átalakítani, csak ha új aggyal újrafűzetem!?I am a ninja...shhh!>:O now i have to kill you.
-
ZolkoW
őstag
válasz Tothgera30 #153372 üzenetére
szíp!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
parkr
őstag
válasz Tothgera30 #153549 üzenetére
-
gabro0
őstag
válasz Tothgera30 #153549 üzenetére
Van különösebb oka, hogy a simát nézted? Ha jól emlékszem csak a procija gyorsabb a Plus-nak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs