-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #235370 üzenetére
Lehet mind helikopterek vagyunk, de idén volt, hogy 8-an voltunk egy montizáson, mindenkinek Shimano rendszer, 9, 10, 11, 12 sebességes, minden volt és senkié nem váltott rendesen . Személy szerint az enyémet szinte soha nem sikerül rendesen beállítani, de minden haverom panaszkodik, hogy sem ő, sem a szervizes nem tudja belőni a váltóját . Szvsz így 2022 végén illene már valaki kitaláljon egy hót könnyen beállítható váltó rendszert . Elméletileg én is be tudom, de a valóság vudu. Ha végre sikerül, akkor sem tart túl sokáig, mert nyúlik, kopik, koszolódik a bovden, kopik a sor, elhajlik a kanál stb és kezdheted elölről.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #236197 üzenetére
+ Fallout from the Pandemic Bike Boom
vsz az msrp ár alá lövő akciók lesznek európában. az hogy Mo-n mi lesz a helyzet, az egy másik kérdés. nagyonoff: [link]
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #236221 üzenetére
Ezt nem vitatom, mivel nem ültem még rajtuk, nem tudhatom tényleg milyen, elképzelésem sincs róla. Az tény hogy a csepelemen és a piroskán ülni hajtani ég és föld. Viszont, most nem azért hogy ajnározzam itt ezt a csepelt, de ez azért nem az a csepel amit origi megkapsz. Van hajtás élmény. Főleg hogy mindig rendben van tartva tiszta kenés stb. zéró hang nincs nyekkenés sem lánc hang sem szabadonfutó... Maga az egész kerékpár kényelme (kezdve az ülés-váz) - (gödrök utegyenetlenségek) biztos vagyok benne hogy bármelyik karbon vázt lekörözi. Ezt így ki merem jelenteni.
Azt vakon is aláírom hogy nem olyan hatékony az a watt átadás mint egy alu vagy karbonnál, de nem érezhető, max ha nagyon nyomatékkal odataposok neki, alsó fokozaton beleérhet a lánc a váltóba (ki van maxolva a beállítás). Ami nagy hátrány a suly.
Ami előny, ha eldől vagy oda* valahova nem olyan sérülékeny mint egy karbon.(pl fejben azért úgy készülök hogy ha eljutok végre hogy hajtok egy ilyen 1 millás országútit, azzal számolok hogy nem az a kényelmi szint (rázkódás egyenetlen út haladás...) fog fogadni mint a csepelemen, hanem merevebbb attól kérdés milyen lesz az összhatás, a jelleme a kerékpárnak)
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #236224 üzenetére
Hát igen, utoljára a válságban 2008 ban volt a legolcsóbb uccsóra (pont akkor jártam a fősulit) , 240 alatt is volt...aztán már elszabadult. Emlékszem mikor később 320 fölé ment, - arról cikkeztek vége a világnak - ha 320 fölé megy. A nagy szakik ugye... és itt vagyunk. Meg leszünk is jaj igy meg úgy dehát érdek a gyenge ft a kormánynak.
És igen köztudottan mocsok a magyarok helyzete. De ha pl a hangtechnikát nézzük is, amcsiban "fillérekért" megkapni azokat az UniversalAudio , SummitAudio stb..cuccokat amiért itt dupla árat kérnek de más is...és a fizu azért nem itt jár mint nálunk.[ Szerkesztve ]
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #236235 üzenetére
Szerintem önmagában a sisaklámpa sem elég, de majd rájössz. Én legalábbis úgy érzem, hogy kell a kormányra is, a sisakra is. A sisakon nélkülözhető, de azért sokkal jobb vele. Itt nemrég többször linkeltek valami Sigmát jó áron, nem tudom milyen, de én sisakra olyant raknék, aminek nem annyira szórt a fénye, hanem picit throweresebb, a kormányra meg szórt fényű a király, így a kettő tökéletesen kiegészíti egymást.
Nekem a kamáslik sem váltak be, okésak, ha télen csak elvétve tekersz nagyon ritkán, de rendszeres használatra kompromisszumosak. Soha nem lesz olyan meleg és vízálló, mint egy téli cipő, macerább felhúzni és hamar tönkremennek. Így ajánlani nem igazán tudok, szerintem szinte mindegy.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz MPowerPH #236238 üzenetére
Ha sokat mész télen, akkor tényleg jobban járnál egy téli spd-s cipővel. A jobbak elég zsebbenyúlósak, de - mivel erősen szezonjellegű - akár évekig is bírhatják, úgy már simán megéri.
A kamásli félmegoldás, körülményes a fel-levétel, nem is annyira meleg, mint egy tényleg téli cipő, a vízállósága meg...Mondjuk, ezt a mostanit még esőben nem próbáltam, van egy másik is, az nem kínai, de simán sz.rrá ázott benne a cipőm, mentségére legyen mondva, hogy k...a nagy eső volt . -
szimpláncsak
tag
válasz MPowerPH #236224 üzenetére
Hát azért külföldön is drágább lett. A Cube Cross race 2020-ban 330ezer volt, ami akkori árfolyamon olyan 1000 euró volt most 560ezer az itthoni ára, ami kb.1365 euró
Bardi: Mi klímás fűtésen gondolkodunk H tarifàval
chubby2o6: sokszor az a bajom a kamàslival, hogy nincs odaírva, hogy hány mm vastag. Tegnap egy sima cipőorra húzható kamàslit vettem fel, ami 4mm vastag. Városban még 10 fok volt, a Bükkben már csak 3-4 de nem fázott benne a lábfejem lefelé sem. Ha nem lenne téli cipőm, tuti nem vennék már csak olyat, ami legalább 4mm vastag. Flr
-ből van olyan is.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #236229 üzenetére
Én is ezt írtam. Nem tudom honnan jött ez az outi, amikor pont az ellenkezője amit használ. Ennyire magasított kormány mellett biztos, hogy nem lenne jó az erősen előre nyúló testhelyzet. Ez a hasraütött 1 milliós ár sem tudom honnan jött. Trekking vagy régifajta, kevésbé agresszív geometriájú MTB ami való neki.
Az acélt meg a karbont meg ne hasonlítsuk össze. Az alap acél (nem a CroMo!) túl rugalmas, azért is komfortos. De el kell dönteni, hogy mire van szükség: kényelmes vagy gyors és hatékony legyen a bicikli. A kettő együtt nem nagyon megy. Az outi meg eleve kizárja a kényelem fogalmát, de nem is az a lényege. Kettő közt (mármint az MTB és az outi között) ott a gravel mint átmenet. Lehet karbon az országúti, de azokat általában nem kényelemre hangolják. Ezért írtam ki kell próbálni több kategóriát és az alapján dönteni és nem az alapján, hogy külsőre mi jön be.
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #236260 üzenetére
Maga a kerékpár, kulacsok és táskák nélkül 14kg. Csak a Gp5 markolat 620gr, + pedálszett 510gr, első kerék 1.6 kg, hátsó 2.1 kg. szóval lehetne még faragni de kell a kényelemhez, és a némi defektvédelem is.
útra készen felszerelve: táskák + kulacs megtöltve lámpa..17 - 17.5kg.
Én meg vagyok 81, beöltözve legyek 82kg. -
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #236242 üzenetére
Vízálló kamáslik esőben rövid távon elég jók, a gond inkább a lentről felverődő vízzel van, meg sárban, hóban ha leteszed a lábad beázik, mert ugy-e a talpa teljesen nyitott. Én nem akarlak teljesen lebeszélni róla, az olcsó (kínai) kamásliknak van létjogosultsága, ha nincs téli cipőd, de a talpuk hamar tönkremegy és azért kompromisszumosak. Sok pénzt kamásliért szerintem nem szabad adni, 90 eur körül már ki lehet fogni egy akciós téli cipőt.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz MPowerPH #236235 üzenetére
Nekem ILYEN van. Könnyű felvenni, és 0°C-ig kitart 2 órán át vastag zoknival.
fulton: hogy minek hívják, az egy dolog, de van cross-szerű karbon Cube. A teló úgyis felesleges neked
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #236274 üzenetére
Mivel neked lefelé veretős bringád van, fejlámpából amúgy valszeg nem kéne 1000-1500 lumen alá menned. Ajánlani nem tudok, mert én inkább a kínai zseblámpákban hiszek univerzális konzollal, azok sokkal olcsóbban adnak jó vagy jobb minőséget, nagy fényerőt, az akksi cserélhető szabványos és a konzol is cserélhető, ha tönkremegy. Személy szerint én most valszeg legszívesebben egy Sofirn SP33S-re próbálnék rá, maxon 5000 lumen, de 2000 lumenen is mindenre elég és úgy 3.4 órát bírja. Sőt, ha kapcsolgatod, pl. felfelé 600 lumenen használod, tovább is elmegy. Biztos vannak olcsóbban is gyengébb stabilizált lámpák, ha érdekel ez a vonal, elemlámpa topikban érdemes érdeklődni. Aszfalton persze ez nem az igazi, mert vakít, de terepre kva jó lehet. Nekem két régi 1000 lumenes Convoy S2+ van, egyik a sisakon, másik a kormányon, ezekkel is mentem már 50km/h tempót terepen lejtőn.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #236279 üzenetére
Persze, alin van választék, bár nagyrészt szilikon pántosat láttam. Esetleg keress rá gopro mount lámpa konzolokra is, a sisakra mehet egy gopro konzol, arra meg a lámpa. Én azért kipróbálnám kormányon is, már az ősrégi gyengébb S2+ lámpának is akkora a vetítési képe, hogy mellette a sisaklámpa csak arra kell, hogy lássam milyen állat morog mellettem a bokorban . Kormány konzolokból sokkal nagyobb a választék, vannak kimondottan masszív darabok. Arra még figyelj, hogy a konzolok egy része kisebb 18650 lámpákhoz készült, a 26650 lámpa picit szélesebb. Ha szilikonos vagy tépőzáras konzolt veszel, abból nem árt pár tartalék, mivel idővel elöregedhetnek és elszakadnak. De ezeket legalább lehet cserélni, nem úgy, mint egy dedikált bringalámpa egyedi konzolját.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #236277 üzenetére
+1, ez az éjjeli lefelé veretés meglehetősen kockázatos...jó esetben is túl vagy egy egész napos fennléten, figyelmed már nem a reggeli, a legjobb kínai fényágyúval sem látsz úgy mint nappal, stb.,stb...inkább hagyd a felfelé veretést éjszakára.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #236290 üzenetére
Elvileg kellett volna adják a sisakkal a gopro konzolt. Ahhoz meg már csak egy gopro mount -> lámpa adaptert kell venned.
ZolkoW: az nagyon szűk, fura, hogy jónak érzed montizni. Régen én az M1-et nézegettem erre a célra, de végül lemondtam róla... az amolyan átmenet az EDC és thrower között. A mai modernebb EDC lámpák többsége már annyira erős, hogy valszeg mindegyik megfelelne nekem sisakra is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #236560 üzenetére
az hogy 47km/h átlag elég jó, és egyedül azért eléggé ott kell lenni szerintem. Nem lehetetlen, de inkább gondol az ember arra hogy bojban tolták pl, netán jó hátszél azért itt a környékemen nem sok "triatlonista" versenyző kering hogy csak úgy betudjam ennek
Elfogadom én a magamét persze, ezek csak úgy érdekességek.Mondjuk annyi kiegészítés még, a strava a szelet nem tudja. SZóval..vannak itt tényezők, a tutkó egy watt mérő lenne ,de nem beszélek róla me nekem az "ártalmas".
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #236644 üzenetére
Pedig írja, a Specs fülön: "Puncture protection: Inner Strength". A Features fülön meg leírják, hogy mit jelent az Inner Strength és képpel is illusztrálják.
Ennyire nem jött be a Rekon? Mondjuk a te bringádra én is tuti tapadósabbat raknék, inkább xc-re való.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz MPowerPH #236647 üzenetére
Nekem Recon Race-el jött a Giant, de az nagyon XC felhasználásra való, annyira kicsik a bütykök rajta, és még oldalt se nagyok igazából. Nem is tudom, az ilyen nagyon ideális erdei talajra való. Cserélni is fogom szerintem Ikonra, az ballonosabbnak is tűnik meg talán a minta is nagyobb rajta.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #236647 üzenetére
XR2 az ahol tévesen le van hagyva a védelem némelyik méretnél, lehet azzal kevered. Annó voltam bent a Treknél és mondták, hogy minden Team Issue kerékben van valamilyen védelem. XR szériában Inner Strength (csak oldalfal), az SE-ben pedig Core Strength ami teljes felület, de az már meg is látszik a súlyban rendesen.
Én amúgy meg vagyok elégedve az XR4-el (90%-ban gyökereken és köveken közlekedem) de őszintén szólva nem vagyunk egy ligában, szóval nem hiszem, hogy bármi releváns tapasztalattal tudok szolgálni.
Esetleg még ami érdekes lehet neked, az a gumikeverék, arról itt írtam egy keveset.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #236655 üzenetére
Mert te mész lefelé. Nekem 50km-t kell tekerni, 100m szintért. Hiába van rengeteg kő és gyökér (Tampere amúgy), az esetek 95%-ban ez sík terep vagy nagyon enyhe lejtő. Bőven nem közlekedek akkora tempóval mint te mert konkrétan nincs rá lehetőségem. Na meg én 10 év kihagyás után idén kezdtem el bringázni megint szóval technikában se vagyunk egy szinten.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #236655 üzenetére
Ezer tó országa, if my memory doesn't fail me.
jjeahh...tavalyig én is Race Kinggel mentem a hóban is. ...persze csajokat megszégyenítő lassúsággal, ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #236664 üzenetére
Hát ha nem félnék egy kicsit (lenne nehéz, égne a combom, fáradna a tüdőm, stb.) nem is lenne értelme menni, az egész kerékpározás egy addiktív kiruccanás a komfortzónáinkból.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #236793 üzenetére
Nem mértem le. Na de én nem is csinálok mást, csak agresszíven XC-zem a hétköznapokon. Majd szeretnék egy második kerékszettet, amire menne fel egy Rekon/Rekon szett vagy egy 2xVittoria Syerra, de talán még az új Forekaster is tetszik (a régit nagyon nem szerettem, nullásan le is szedtem az Izzoról őket), aztán most próbálgatom mi merre. Az M1900 meg marad lejtőzősnek, ha megyünk valamerre (visszarakom rá majd hátra is a Kendát, ha emberi időn belül össze tudom hozni az új kerékszettet). Most a próbálgatás fázis van, azért ez a sok cserebere.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #236824 üzenetére
Pár gyors találat: [link] [link] . Én a másodikat venném, itt régen páran ajánlták és haverom is elégedett vele, nekem egyikkel sincs tapasztalatom. Szerintem legyen minél egyszerűbb, masszívabb.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #236829 üzenetére
Haverom S2+ lámpája nem, aztán a nagyobb Sofirn nem tudom. Én nem tartanék ettől, inkább attól, hogy az elforgatható része zörög vagy kotyog. De oda szépen lehet csepegtetni pillanatragasztót, ha zavaró . Haverom erre sem panaszkodott. Amúgy a lámpához gondolom adnak zsinórt és azzal rögzíthető a kormányhoz, mint a Garminok, bár én azzal sem használom, eddig ha elestem, mindíg sikerült megtalálni, hová repült .
szerk: én vennék legalább 2 félét, aztán valamelyik biztos jó lesz, ideális esetben mindkettő. Nekem van tartalékba szilikonos is, ha tönkremenne amit használok, jól jön.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #237022 üzenetére
Igazából sosem terjedt el, volt pár ajnározó fizetett "teszt". Német gyártók kínálnak Pinionos bicikliket, de nem fog szerintem sosem elterjedni. Az is baj, hogy csak úgy nem lehet bármilyen vázra felszerelni és fordítva. Ha nem jönne be akkor nem lehet csak úgy átszerelni sima láncváltósra.
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #237031 üzenetére
más a karakterisztikája, mint a teleszkópnak, régebben láttam egy videót erről:
There's is a method in this madness... Lauf fork will conquer gravel roads, but XC? -
Maximum1
őstag
válasz MPowerPH #237061 üzenetére
"nem kell akkora rasegitessel menni, akkor te is mozogsz es az akku sem merul le olyan gyorsan."
Na ott érzed a +súlyt, rásegítésnél meg az akku,
Aszfalton a legkisebb rásegítéssel megyek és rendszerint kiütöm a 25-ös limitet, 80-90es pedálfordulattal.
Nyilván nem fogok grammozni de keresem az ideális gumit amiből lehet előnyöm így 23-24kg mellett is.
Egy ilyen fosba 400gram csak egy belső + szerelő cuccok= 500g ezt simán megspórolhatom egy "butább" gumival, egyszer lehet ez a fél kiló fog számítani valamelyik hosszú túrámnál hogy kibírja az aksi.Közel sem biztos hogy igazam van, ez csak egy gondolat menet.
Schwalbét szeretnék kipróbálni mert eddig csak smart sam jutott nekem, abból is az alap, kíváncsi vagyok a többi is olyan szar.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #237079 üzenetére
Pedig a Rekonról én csak pozitív tesztet olvastam, mindenhol dicsérték, általában csak annyi rosszat írtak róla, hogy sárban nem tapad, de hát ez egy száraz gumi. Szerintem ezeket az agresszív xc, light trail gumikat ahol szidják, azért szidják, mert majdnem minden tesztben veretős trail bringára tették fel, gyakran első guminak is és nem arra valók, ergo nem a gumik voltak a hibásak, hanem a teszterek értették félre, hogy mire szánták. Ezt a piaci rést újabban a downcountry gumikkal töltik ki, amik valszeg szarabbak, sokkal nehezebbek, mégis dicsérik a tesztek, mert ezeket már nem veretős trailon tesztelik, hanem amire való (downcountry bringán), ami gyakorlatilag xc 120mm rugóúttal. Arra a Rekon, régi Forekaster, régi Nobby Nic is tökéletesen megfelelt volna, de mivel akkor még nem léteztek downcountryk, a teszterek nem tudták hová tenni fejben, aztán csodálkoztak, hogy 50-el lefelé nem tapad olyan jól és kanyarban csúszik .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #237082 üzenetére
Azért egy trail, enduro bringának lefele teljesen más a sebessége, vagy nem? Bár én csak rövid távon próbáltam endurót, szal nincs sok tapasztalatom, de azt látom, hogy a kevésbé tapasztalt haveroknak is sokkal nagyobb a tempója trail vagy enduro bicajjal lefele, mint a banda xc-s tagjainak, ég és föld a különbség, kb. összehasonlíthatatlannak tűnik a sebesség. Már az is sokat elárul arról, hogy melyiket mire szánták, hogy xc-n talán ez az egyik legnépszerűbb gumi, trail-endurón meg ez.
szerk: szélesebb gumi azonos nyomáson jobban gurul. Mivel versenyen nagyon apró mintázatot használnak, de egyre durvábbak a pályák és nagyobbak lettek a rugóutak is, ezért szvsz magától értődő a 2.2"-ről 2.4"-re váltás, kell a csillapítás, tapadás, lehetőleg sebességvesztés nélkül.
Maxxis Ikon: szerintem Rekon Race szerű, a Rekonnál apróbb mintás, de nem annyira száraz terepre való, hanem amolyan mindenevő. Természetesen xc-n, nem lefelé veretős bringán. Én annyira nem bízok a mindenevő gumikban, mert valszeg semmiben nem annyira jó, mint egy célszerszám. Ha változatos terepviszonyokon kell xc-vel tekerni, akkor okés lehet, de első guminak nem venném.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #237085 üzenetére
Én is azt írtam, hogy xc-light trail és a gyártó is azt írja, hogy "Category: XC, Trail". Ezt szvsz nem úgy kell elképzelni, hogy xc gumi is és majd a veretős trailon is jó lesz, mert nem. Ez egy gyors gumi, ami jó egy rövidebb rugóutas trailra is, pl. a YT Izzora hátsó guminak, száraz lightos terepre, ha nem csapatod vele nagyon lefelé. Ha komolyabb tempót mész lejtőn, vagy nehezebb a terep, akkor minimum Forekaster, Dissector kell hátra. Ha meg nincs komoly terep, nem vereted lefelé és elég neked egy gyors mintázatú gumi, akkor a Rekon megfelelő lehet. De nem is értem ezt hogy lehet amúgy félreérteni, már a mintázaton látszik, hogy mire való és mire nem. Ha ez egy veretős trail bringákra való gumi lenne, agresszívebb lenne a mintázata és nem is létezne belőle 2.25" Maxx Speed verzió. A trail besorolás is nagyon megtévesztő manapság, mert létezik 120mm trail és 160mm már endurókat megszégyenítő trail is. A gyártók nem írnak kisregényt arról, hogy melyik gumi pontosan milyen terepre, milyen rugóutas bringához, milyen tempóra való, ezért fejben kell összerakni, ami pl a régi Forekaster és Nobby Nic esetén nyilvánvalóan sokaknak nem sikerült. Aztán jöttek a negatív kritikák, hogy nem tapad kanyarban. Amúgy anno ha jól rémlik én írtam volt, hogy a Rekon a te bringádra valszeg kevés lesz, végül kipróbáltad és kevés lett . Amit elismerek, hogy tényleg gyorsan kopik, de sajnos pl. a Rocket Ron is ilyen .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Maximum1
őstag
válasz MPowerPH #237091 üzenetére
Csak ha elém kerül, keresni nem fogom, Pilisszántónál találkoztam egy kb 2km es sziklakertes szakasszal, enyhén lejtett, Smart Sam átvitte.
Elvétve azért akad a Pilisben, Föncsi újabban a Kevély körül csatangol, milyen arra felé az út, mennyire sziklás?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen